ოფიციალურად: ერიკ აბიდალმა "ბარსელონა" დატოვა

ოფიციალურად: ერიკ აბიდალმა "ბარსელონა" დატოვა

რამდნეიმე წუთის წინ "ბარსელონამ" გაავრცელა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, კლუბის სპორტულმა დირექტორმა, ერიკ აბიდალმა "ბლაუგრანა" დატოვა.

კატალონიელთა მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, მხარეებმა თანამშრომლობა ურთიერთშეთანხმების შედეგად გაწყვიტეს.

ერიკ აბიდალი, რომელიც "ბარსას" ლეგენდარული ფეხბურთელია, კლუბის სპორტულ დირექტორად 2018 წლის ივნისში დაინიშნა. ბოლო დროს, მისი მუშაობით უკმაყოფილება უკვე ყველა მხრიდან ისმოდა, პრობლემები კი მას ლეო მესისთან დაპირისპირების შემდეგ დაეწყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 18 აგვისტო 2020 22:13
    0
    რაც ამისთვის ბარსელონამ გაიღო, ამან რა გააკეთა ბარსასთვის?!
    Culé [?]
    #18 18 აგვისტო 2020 21:28
    0
    ახლა იმ სათვალიანი ფუნის ჯერია საცოდავმა ბარსელონამ ზედმეტი ცხიმგროვები უნდა მოიშოროს რაც შეიძლება მალე...
    ფანი [?]
    #17 18 აგვისტო 2020 21:12
    0
    თესლი ბარსას ლეგენდა არა ღომი ფულს აკეთებდა ეს თესლი წაჯვი
    [?]
    #16 18 აგვისტო 2020 21:09
    1
    ციტატა: Flying Johan
    მესისაც ვინმე ვერ შეუნთებს სამაგიეროდ

    ეგ რო პრესასთან ჭორაობდა ეგ იყო მესის შენთება? დღეს არ არსებობს ავტორიტეტი რომელიც ლეოს შეუნთებს და არ გააგდებენ. გვარდიოლასაც კი არ შეუძლია ეგ. იმიტო რო კონფლიქტს გამოიწვევს სერიოზულს. ჯობს დაანებონ თავი მესის და თავისი საქმის კეთების საშუალება მისცენ. კაპიტნის ტვირთსაც მოვხსნიდი მარა მაგასაც არასწორად გაიგებს ხალხი. ისეთი გუნდი უნდა შეიკრას აღარ იყოს მესიზე დამოკიდებული შეძლებისდაგვარად, არც 90% ით მესიზე აწყობილი გუნდი არ გვინდა, ანუ ყველა მაგას არ უნდა ეძებდეს და აქედანვე უნდა გაითავისონ რო მალე მესი ბარსაში აღარ იქნება. ეგ იქნება ყველაზე კარგი და სპორტული "შენთება" თორე ბევვრი ივარჯიშე და ბევრი ირბინეო მაგას ვერავინ ეტყვის, ვინც ეტყვის მიყვება უკან სარაბიას. აბიდალი კიდე გუნდის ინტერესებს საერთოდ არ იცავდა, ბართომეუს რიგითი მონა გახდა და რასაც ავალებდა ამბობდა. ტროლი იყო და რუპორი ამ ნაგავი კაცის. თორე მაგის მონა თუ არ ხარ ისე თანამდებობას არ მოგცემენ. რატო არ მოდის პუი, ჩავი. არც სთავაზობს ისეთ პირობებს რო მოვიდნენ. იმიტო რო რასაც ეს ჩასძახებს მაგათ, ისინი არ ამოსძახებენ იგივეს. კუმანიც ძალიან მეეჭვება რამე გამოდგეს, ახალგაზრდებთან იმუშავებდეს კარგად მატი არაერი მინდა
    ფანი [?]
    #15 18 აგვისტო 2020 19:22
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Flying Johan
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M10 S9 D11
    ესეც მეორე ჭია მოვიშორეთ

    დაერხა ფრანგებს ვიღან დაკრიშავს
    მესამეც მთავარი მიყვება ადრე და მალე ღმერთით


    მესისაც ვინმე ვერ შეუნთებს სამაგიეროდ

    რა გინდათ ამ მესისგან ყელამდე ტალახში რო ზის გუნდი რას თხოვთ რო კაი ხასიათზე იყოს? არავის შენთება არ სჭირდება მესის მოედანზე მიხმარების გარდა

    100%
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    #14 18 აგვისტო 2020 19:04
    1
    მადლობა ყველაფრისთვის ერიკ
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    Culé [?]
    #13 18 აგვისტო 2020 19:01
    3
    ნაკუი აფრიკაში ბანანების პლანტაციაში.
    ფანი [?]
    #12 18 აგვისტო 2020 18:58
    3
    Miyves oskar grauc, fiz momzadebis shtabi, eqimebis banda.
    Culé [?]
    #11 18 აგვისტო 2020 18:55
    6
    შეიძლება კუმანის მოთხოვნა იყო. რას ფიქრობთ?
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ფანი [?]
    #10 18 აგვისტო 2020 18:47
    1
    ციტატა: Flying Johan
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M10 S9 D11
    ესეც მეორე ჭია მოვიშორეთ

    დაერხა ფრანგებს ვიღან დაკრიშავს
    მესამეც მთავარი მიყვება ადრე და მალე ღმერთით


    მესისაც ვინმე ვერ შეუნთებს სამაგიეროდ

    ვის ვერ შეუნთებე გაუშვებენ სუას მოიყვანენ გრიზმანის კონკურენტს კუმანი თუ მოვიდა დე იონგს დააყენებს თავის ადგილას და უნდა არ უნდა ბუსის შემცირდება დრო წავა რაკიტიჩი წავა ვიდალი ალბას მოუყვანენ კონკურენტს და იმედია შკრინიარი უპამეკანო რომანგოლიდან რომელიმე ჩაანაცვლებს პიკეს მეტი როგორ უნდა შეუნთო მესსის? მთავარია შუა მოაშორონ მესის და ლაუტარო მოყვანა რამდენად სწორი იქნება არ ვიცი
    ფანი [?]
    #9 18 აგვისტო 2020 18:43
    6
    ძალაინ კარგია, ახლა ბართოს და უმაქნისი ფეხბურთელების ჯერია
    გულშემატკივარი [?]
    #8 18 აგვისტო 2020 18:40
    2
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ხო კაი გაუშვეს მაგრამ იმედია ნორმალურით ჩაანაცვლებენ. პუიოლი რას მიკეთებს ნეტა? არ უნდა მოვიდეს ცოტა დაალაგოს ეს ტუპოები


    პუიოლი არ მოვა ბართუშასთან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 18 აგვისტო 2020 18:40
    0
    ციტატა: Flying Johan
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M10 S9 D11
    ესეც მეორე ჭია მოვიშორეთ

    დაერხა ფრანგებს ვიღან დაკრიშავს
    მესამეც მთავარი მიყვება ადრე და მალე ღმერთით


    მესისაც ვინმე ვერ შეუნთებს სამაგიეროდ

    რა გინდათ ამ მესისგან ყელამდე ტალახში რო ზის გუნდი რას თხოვთ რო კაი ხასიათზე იყოს? არავის შენთება არ სჭირდება მესის მოედანზე მიხმარების გარდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #6 18 აგვისტო 2020 18:40
    2
    ჩაო ბამბინო 😍
    Culé [?]
    #5 18 აგვისტო 2020 18:38
    3
    ხო კაი გაუშვეს მაგრამ იმედია ნორმალურით ჩაანაცვლებენ. პუიოლი რას მიკეთებს ნეტა? არ უნდა მოვიდეს ცოტა დაალაგოს ეს ტუპოები
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გულშემატკივარი [?]
    #4 18 აგვისტო 2020 18:37
    1
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M10 S9 D11
    ესეც მეორე ჭია მოვიშორეთ

    დაერხა ფრანგებს ვიღან დაკრიშავს
    მესამეც მთავარი მიყვება ადრე და მალე ღმერთით


    მესისაც ვინმე ვერ შეუნთებს სამაგიეროდ
    Culé [?]
    #3 18 აგვისტო 2020 18:35
    2
    აეგრე რა
    ფანი [?]
    #2 18 აგვისტო 2020 18:29
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    ესეც მეორე ჭია მოვიშორეთ

    დაერხა ფრანგებს ვიღან დაკრიშავს
    მესამეც მთავარი მიყვება ადრე და მალე ღმერთით
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 18 აგვისტო 2020 18:20
    6
    ესეც მეორე ჭია მოვიშორეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued