კოუტინიომ შესაძლოა, “ბარსელონაში” მეორე შანსი მიიღოს

კოუტინიომ შესაძლოა, “ბარსელონაში” მეორე შანსი მიიღოს

"ბარსელონაში" მომდევნო სეზონისთვის დიდი ცვლილებებია მოსალოდნელი. არსებობს შანსი, რომ ფილიპე კოუტინიომ "ბარსელონაში" მეორე შანსი მიიღოს, იტყობინება Mundo Deportivo. 

"ბარსელონაში" უკვე ფიქრობენ, რომ კლუბის ახალი მწვრთნელი ბრაზილიელს წარმატებით გამოიყენებს. ასევე აღსანიშნავია, რომ კოუტინიოს სანაცვლოდ არცერთი კლუბი არაა მზად - გადაიხადოს მინიმუმ 80 მილიონი ევრო, რაც მის დაბრუნებას რეალურს ხდის. 

კოუტინიომ მიმდინარე სეზონი მიუნხენის "ბაიერნში" გაატარა, რომელიც ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში "ლიონს" დაუპირისპირდება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 37 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #37 19 აგვისტო 2020 11:38
    0
    ციტატა: neo222
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gurgenidze
    კოუ ვანდებეეკი პიანიჩი პუჩი დეიონგი პატარა ბუსკეცი.. დალშე გაუშვან

    პატარა ბუსის ჯობია მატეუშ ფერნანდესი დატოვონ და კოუტინიო ვან დებეეკი ერთად რავიცი რავიცი პლიუს პედრი გვყავს

    Busi alba pike sua eseni ar dajdebian skamze amito unda gayidon sanam.aqvt pasi... vidali raketa dembele roberto umtiti pirpo zed unda daayolon

    დემბელეზე მაინც შეგეკამათები 😀 დანარჩენები კიბატონო მარა მე სხვა რაღაც დაგიციტირე დე ბეეკი და კოუტინიო ერთად მოედანზე რაღაც ვერ წარმომიდგენია ძაან შემტევი ნახევარ დაცვა იქნება და ისევ ის პრობლემა დარჩება რაც მანამდე იყო ბურთის დამჭერი არ გვეყოლება და ეს პიანიჩი კიდე ზამენისთვის არ მოუყვანიათ ამიტომ ან კოუ უნდა დარჩეს და დე ბეეკს შეეშვან ან კოუ უნდა გაუშვან და დონი მოიყვანონ ორივე ერთად არ ივარგებს და როგორც ჩანს კუმანი თუ მოვიდა დე ბეეკიც მოყვება

    როგორც შენ იცავ დემბელეს ისე იცავდეს ნეტა ხალხი სამშობლოს😅😅😅😅😛

    ალენია ხალხო ალენია დაგავიწყდათ

    ციტატა: Don_Andresito
    თუ დონი არ იყიდეს დარჩეს რა, იქნებ ქნას რამე. თორე კოუ და ბეეკი ერთად შანსი არაა. მაგ ორიდან ერთ ერთი ძირითადში პედრი სკამზე. უკან კიდე ფრენკი პიანიჩი, სკამზე ბუსი პუჩი და მატეუსი. ალენიას საქმეს როგორ გადაწყვეტენ არ ვიცი ჯერ. პატარა ბუსის გაუშვებენ იჯარით. ისე ერთი ნახევარმცველი გვინდოდა კიდე მარა ჯობს რობერტო აწიონ ნახევარდაცვაში და სემედოს კონკურენტად დესტი მოიყვანონ. ვაგე და ცოტა ფული მისცენ აიაქსს. ვაგე კარგი ბიჭია აიაქსი აათამაშებს.

    ალენია დასატოვებელია და უნდა დარჩეს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #36 18 აგვისტო 2020 22:15
    1
    ამას აუცილებლად უნდა მიეცეს მეორე შანსი, ოღონდ თვის პოზიციაზე
    Culé [?]
    #35 18 აგვისტო 2020 21:33
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gurgenidze
    კოუ ვანდებეეკი პიანიჩი პუჩი დეიონგი პატარა ბუსკეცი.. დალშე გაუშვან

    პატარა ბუსის ჯობია მატეუშ ფერნანდესი დატოვონ და კოუტინიო ვან დებეეკი ერთად რავიცი რავიცი პლიუს პედრი გვყავს

    Busi alba pike sua eseni ar dajdebian skamze amito unda gayidon sanam.aqvt pasi... vidali raketa dembele roberto umtiti pirpo zed unda daayolon

    დემბელეზე მაინც შეგეკამათები 😀 დანარჩენები კიბატონო მარა მე სხვა რაღაც დაგიციტირე დე ბეეკი და კოუტინიო ერთად მოედანზე რაღაც ვერ წარმომიდგენია ძაან შემტევი ნახევარ დაცვა იქნება და ისევ ის პრობლემა დარჩება რაც მანამდე იყო ბურთის დამჭერი არ გვეყოლება და ეს პიანიჩი კიდე ზამენისთვის არ მოუყვანიათ ამიტომ ან კოუ უნდა დარჩეს და დე ბეეკს შეეშვან ან კოუ უნდა გაუშვან და დონი მოიყვანონ ორივე ერთად არ ივარგებს და როგორც ჩანს კუმანი თუ მოვიდა დე ბეეკიც მოყვება

    როგორც შენ იცავ დემბელეს ისე იცავდეს ნეტა ხალხი სამშობლოს😅😅😅😅😛
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    [?]
    #34 18 აგვისტო 2020 21:13
    0
    თუ დონი არ იყიდეს დარჩეს რა, იქნებ ქნას რამე. თორე კოუ და ბეეკი ერთად შანსი არაა. მაგ ორიდან ერთ ერთი ძირითადში პედრი სკამზე. უკან კიდე ფრენკი პიანიჩი, სკამზე ბუსი პუჩი და მატეუსი. ალენიას საქმეს როგორ გადაწყვეტენ არ ვიცი ჯერ. პატარა ბუსის გაუშვებენ იჯარით. ისე ერთი ნახევარმცველი გვინდოდა კიდე მარა ჯობს რობერტო აწიონ ნახევარდაცვაში და სემედოს კონკურენტად დესტი მოიყვანონ. ვაგე და ცოტა ფული მისცენ აიაქსს. ვაგე კარგი ბიჭია აიაქსი აათამაშებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 18 აგვისტო 2020 20:01
    0
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gurgenidze
    კოუ ვანდებეეკი პიანიჩი პუჩი დეიონგი პატარა ბუსკეცი.. დალშე გაუშვან

    პატარა ბუსის ჯობია მატეუშ ფერნანდესი დატოვონ და კოუტინიო ვან დებეეკი ერთად რავიცი რავიცი პლიუს პედრი გვყავს

    Busi alba pike sua eseni ar dajdebian skamze amito unda gayidon sanam.aqvt pasi... vidali raketa dembele roberto umtiti pirpo zed unda daayolon

    დემბელეზე მაინც შეგეკამათები 😀 დანარჩენები კიბატონო მარა მე სხვა რაღაც დაგიციტირე დე ბეეკი და კოუტინიო ერთად მოედანზე რაღაც ვერ წარმომიდგენია ძაან შემტევი ნახევარ დაცვა იქნება და ისევ ის პრობლემა დარჩება რაც მანამდე იყო ბურთის დამჭერი არ გვეყოლება და ეს პიანიჩი კიდე ზამენისთვის არ მოუყვანიათ ამიტომ ან კოუ უნდა დარჩეს და დე ბეეკს შეეშვან ან კოუ უნდა გაუშვან და დონი მოიყვანონ ორივე ერთად არ ივარგებს და როგორც ჩანს კუმანი თუ მოვიდა დე ბეეკიც მოყვება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #32 18 აგვისტო 2020 19:32
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gurgenidze
    კოუ ვანდებეეკი პიანიჩი პუჩი დეიონგი პატარა ბუსკეცი.. დალშე გაუშვან

    პატარა ბუსის ჯობია მატეუშ ფერნანდესი დატოვონ და კოუტინიო ვან დებეეკი ერთად რავიცი რავიცი პლიუს პედრი გვყავს

    Busi alba pike sua eseni ar dajdebian skamze amito unda gayidon sanam.aqvt pasi... vidali raketa dembele roberto umtiti pirpo zed unda daayolon
    გულშემატკივარი [?]
    #31 18 აგვისტო 2020 19:21
    2
    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: პენდრაგონი
    პენდრაგონი

    ანუ კოუტინიოს ადანაშაულებ იმაში,რომ მწვრთნელის მიერ მიცემული დავალება შეასრულა ზედმიწევნით,სწორად გავიგე ხომ? შენი აზრით,ფულს რაში უხდიან ფეხბურთელს? მოედანზე დაიხარჯოს და თავისი სამუშაო ჯეროვნად შეასრულოს,ჰო ასეა? რა უნდა ექნა კოუტინიოს? არ უნდა შეეტია? გოლები არ უნდა გაეტანა ბარსელონასთვის,თუნდაც პირადი სიმპათიის გამო? თუ ლევანდოვსკისთვის არ უნდა მიეცა საგოლე გადაცემა? ან იქნებ მწვრთნელის მიერ მიცემული დავალება არ შეესრულებინა და განეცხადებინა,რომ გოლს ვერ გაუტანდა ბარსელონას,რადგან კატალონიური კლუბის საკუთრება იყო... მე პირადად ბრაზილიელის ვერანაირ დანაშაულს ვერ ვხედავ ამ შემთხვევში,გატანილი გოლებიც არ აღნიშნა,უფრო მეტიც ვაკვირდებოდი და არცერთი გოლის შემდეგ არ გამოუხატავს სიხარული,სახეზე არაფერი არ ემჩნეოდა,არც გამომეტყველება შეცვლია და არც მიმიკები... კოუტინიო რა შუაშია თუ ის ფლიკმა გამოიყენა სათანადოდ და ადგილი მოუნხა თავის სქემაში,ვალვერდემ კი ვერა... თავისი ნებით გადაწყვიტა განათხოვრება ბაიერნში? განაცხადა,რომ ბარსელონაში თამაში არ მინდა და სადმე იჯარით გამიშვითო? არ უთქვამს ჰო მსგავსი რამ? არც მისი ნება-სურვილი ყოფილა მიუხენურ კლუბში წასვლა ჰო?... გასაგებია,8-2 წააგო ჩვენმა საყვარელმა კლუბმა,არც მე მესიამოვნა კოუტინიოს გოლები,პირიქით გავცხარდი კიდეც,მაგრამ ეს იმის უფლებას არ მაძლევს,რომ თეთრზე შავი ვთქვა...ბარსელონასთან მიმართებაში კოუტინიო პირნათელია,ჩემი აზრით...ვერავინ დამაჯერებს იმას,რომ მას კატალონიური კლუბი არ უყვარს,ჯერ კიდევ მანამ,სანამ მისი ტრანსფერი შედგებოდა,რამხელა მსხვერპლი გაიღო ჩვენი საყვარელი კლუბის მაისურთი თამაშისთვის,სწორედ ამის გამო,თითქმის ნახევარი სეზონი კლოპმა სკამზე დასვა და მოედანზე თამაშის საშუალება არ მისცა.

    დავალების შესრულება და მოტივაცია ერთია მაგრამ 6-2 ზე? ანუ კოუტინიუს რომ გოლი ვერგაეტანა ან დიდი მოტივაციით არ ეთამაშა ვინმე დაძრახავდა? ერთ თამაშში ჩაუკოენტრაოებია თუ ორში? გოლი რომ რამეს წყვეტდეს კიბატონო უნდა გაიტანო და სხვა ვარიანტი არც განიხილება, მაგრამ 6-2 ზე რომ დაგეშილი იწევ გოლზე მაინც თან ბარსელონას დონის გრანდთან აი ეგაა დამპალი საქციელი რაც მხოლოდ და მხოლოდ გერმანელებს ახასიათებთ
    ფანი [?]
    #30 18 აგვისტო 2020 18:40
    0
    ციტატა: katalomia
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ამდენი დღეა ველოდები რამე სიახლეს და არაფერი მომხდარა საერთოოდ როგორც ვალვერდეს შეაწმინდეს ხელები და ყველა თვალი დახუჭა იგივე გააკეთეს ეხლა და მაინც ყველა გაჩუმებულია ხავი არ მოდის იმიტო რო ალბა პიკე ბუსკეცი სუარესი არც სკამზე გადაჯდომას აფირებენ და არც გაყიდვას უპირებენ და ისემ ამ შემადგენლობით და სასტავით ვერავინ ვერაფერს ვერ იზავს ვერცერთი მწვრთნელი აღარ შეუძლიათ ნუ დღეს და გუშინდელი და 8:2 ხოარა მარტო ამოტომ არც კუმანის მოსვლა შეცვლის რადიკალურს არაფერს სანამ შემადგენლობა არ განახლდება როდისღა უნდა მოუყვანონ პიკეს ალბას და სუარეს კონკურენტი ან ვინღა დარჩება ამ სეზონშიც თუ არ გააკეთეს ტრანსფერები ტაციაობაა ფეხბურთელებზე გაინაწილებენ უცებ ყველას...რაც შეეხება აბიდალს აბიდალუბარი უგულო უსულო არსება რომელიც არანაირად არ არის ბარსას სასიკეთოდ გუნდში მოიყვანა მსოფლიოს ჩემპიონები რომელსაც არაფერში და ვერაფერში გამოიყენებ ეს ფრანგული პატრიოტიზმი გაიკეთოს ერთ ადგილას როდესაც მოგყავს ამხელა გუნდში ფეხბურთელი 120 100 მილიონად პასუხისმგებლობა უნდა აიღო საკუთარ თავზეე


    Ver dagetanxmebi imashi ro xavi ar modis imis gamo ro es dzveli sastavis gashvebas elodeba. Vin unda gaushvas sastavi tu mwvrtnelma ara? Rogor gaushvas bartom roca yvela gachumebulia? Imas vambob ro mwvrtneli unda dainishnos sruli uflebebit da mwvrtnelma pirdapir unda utxras igrokebs shen mchirdebi da shen daaxvieo tore zurgs ukan rasac itxov da pirshi sxvas ambobde mand erxeva zustad magis avtoritets. Pirdapiri da xisti motxovna ro geqneba avtoritetic tavistavad gimyardeba. Idzaxis xavi ar movadivaro magram ar idzaxis ratom, ris gulistvis ar modis?! Atamashebs ert adgils da magito. Utydeba aqet bichebs ar awyeninos misi gancxadebit da iqet achokebs iwers prezidenttan. Abidalma msoflio chempionebi iyidao... aba vin unda eyida?! Boliadgilosnebi?! Yoveltvis ase aris vinc igebs msoflios da vinc kargad gamoiyureba im qveynis igrokebzea bumi tore korea s igrokebs da saqartvelos igrokebs ar kitxulobs kacushvili. Cudi iyo dembo mosvlamde? Cudi iyo grizi mosvlamde? Kou cudi iyo? Romeli dado ara top transferi? Ubralod mwvrtnels ar aqvs is avtoriteti rom shecvalos ise gundi rogorc mas unda da magitoa aset dgheshi rom avghmochndit. Im ertiadgilis motamashe xavis mosvlas bevrad mirchevnia am kumanis mosvla mxolod imis gamo ro pirdapiri mainc iqneba da dedimisisshvili iqneba vinme da gaubedos me sastavshi mindao an davighaleo.

    ავტორიტეტი მწვრთნელიც ხო ამის მოსაყვანია ეგეც ხო ამას უნდა გაეკეთებინა წესით ვალვერდე რო თავის დროზე არ გაუშვეს ვისი ბრალია ამის და ბართომეუსი სეტიენის მოყვანა ვისი ბრალია ისევ ამათი კოუ რო გაუშვეს და სიტვაცია ვერ დაასტაბილურეს ვისი ბრალია ამათი იმ საფრსნგეთის ნაკრებში კაპიკებად ყიდვა შეიძლებოდა პავარის კანტესი მარა არა მოიყვანეს გრიზმანი რომელიც თავის დღე და მოსწრება მოედანზეც და მოედნის გარეთაც მადრიდელია და ლოგიკურია ადაბტაციაში არავინ შეუწყობდა ხელს მოიყვანა ფირპო ლანგლე და რისთვის არ ვიცი ყველას ჩემპიონი გუნდიდან მიყავს გასაგებია მარა ლა მასიია დაიშალა და უსისხლო ხალხი მოიყვანეს გუნდში რომლებსაც მხოლოდ პირადი და ინდივიდუალური ტიტულები აინტერესებთ ... რაც შეეხება ხავის უბრალოდ მასე ვფიქრობ რო ძალიან რთული იქნება საკუთარ ოჯახში ამხელა არეულობა თვითონვე მოაწყოოს თორე სინამდვილეში რა უდევს თავში არავინ იცის
    ფანი [?]
    #29 18 აგვისტო 2020 18:29
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Clever liar
    მე დღემდე არ მესმის რატოა კრიტიკის ქარცეცხლში სპორტული დირექტორი და მისი საქმიანობა.. როცა შემტევი ნახევარმცველი გვჭირდებოდა იმ დროის ერთერთი ყველაზე ძლიერი ფიგურა ამ კაცის სახით არ ვიყიდეთ? განა იყო ვინმე დებრუინის იქეთ ამაზე პროდუქრიული პრემიერლიგაში? ნეიმარის შემცვლელი გვინდაო და იმ დროის ყველაზე იმედის მომცემი და ბუნდესლიგის კაშკაშა აღმოჩენა არ ვიყიდეთ? ვინ გინდოდათ მაშინ დბელეზე მეტად და არ მოიყვანეს, მბაპე? სუარესის შემცვლელი ისეთი რომელსაც ცენტრზეც შეეძლო და სიღრმიდანაც თამაში, მსოფლიოს რომელ ლიგაში იყო გრიზმანზე უკეთესი ფეხბურთელი? დაგვჭირდა და არ მოიყვანეს? სამწვრთნელო შტაბმა თუ ოქროს თაობის ფეხბურთელები ვერ გამოიყენა და აქედან ნახევარი ლაზარეთს სამუდამოდ მაბარა სპორტული დირექტორის და სკაუტის ბრალია ეგ? დემბელე რომ ბავარიაში გადასულიყო, მაგის ნათრევი ბარსა უნდა გენახათ თქვენ 8-2 ზე და მერე რას იტყოდით ძან მაინტერებს.ბრაზიალიაში გამოანათა არტურმა ბრახ მოიყვანეს, ჰოლანდიაში აკიაფდა დეიონგი ბრახ მოიყვანეს.. ერთი ის ნაბოზარი ულტიმატუმიჩა დელიხტი ვერ იყიდეს და კიდე კაი თორე მაგიც მაგარი ხლამად შეგვრჩებოდა და რა არ გაკეთა სპორტულმა ხელმძღვანელობამ გუნდის გასაძლიერებლად აბა თქვით.. ის რომ ბავარიასავით გორეცკა პერისიჩი პავარების ნაცვლად უკვე შემდგარი ტოპ ვარსკვლავები მოიყვანა ყველა საჭირო რგოლში ეგ არის მაგათი ბრალი? :D ალბა არ ვარგაო მოიყავნეს ფირპო და ჩაძაღლდა, უმტიტი დაიმტვრა მოიყვანეს ლენგლე ჩაძაღლდა, რობერტო არ მოგეწონათ მოიყვანეს სემედუ ჩაძაღლდა და ყოველ კვირაში ყოველი გაცუდებული თამაშის მერე ვინ აკეთებს ტრანსფერს აბა რომელი კლუბი, ვინმემ მაინც მითხარით მე თუარ ვიცი :D

    მაგ ტრანსფერებიდან რაც ჩამოთვალე მარტო გრიზმანი და ფირპოა აბიდალის გაჩარხული

    აბიდაილს ისე მართლა უტრაკებენ ტყუილად მეტწილად რა; მწვრთნელმა უნდა მოითხოვოს ფეხბურთელი თორე აბიდაილი რას იყიდდა ახლა თავისი ჭკუით
    გულშემატკივარი [?]
    #28 18 აგვისტო 2020 18:29
    2
    ციტატა: პენდრაგონი
    პენდრაგონი

    ანუ კოუტინიოს ადანაშაულებ იმაში,რომ მწვრთნელის მიერ მიცემული დავალება შეასრულა ზედმიწევნით,სწორად გავიგე ხომ? შენი აზრით,ფულს რაში უხდიან ფეხბურთელს? მოედანზე დაიხარჯოს და თავისი სამუშაო ჯეროვნად შეასრულოს,ჰო ასეა? რა უნდა ექნა კოუტინიოს? არ უნდა შეეტია? გოლები არ უნდა გაეტანა ბარსელონასთვის,თუნდაც პირადი სიმპათიის გამო? თუ ლევანდოვსკისთვის არ უნდა მიეცა საგოლე გადაცემა? ან იქნებ მწვრთნელის მიერ მიცემული დავალება არ შეესრულებინა და განეცხადებინა,რომ გოლს ვერ გაუტანდა ბარსელონას,რადგან კატალონიური კლუბის საკუთრება იყო... მე პირადად ბრაზილიელის ვერანაირ დანაშაულს ვერ ვხედავ ამ შემთხვევში,გატანილი გოლებიც არ აღნიშნა,უფრო მეტიც ვაკვირდებოდი და არცერთი გოლის შემდეგ არ გამოუხატავს სიხარული,სახეზე არაფერი არ ემჩნეოდა,არც გამომეტყველება შეცვლია და არც მიმიკები... კოუტინიო რა შუაშია თუ ის ფლიკმა გამოიყენა სათანადოდ და ადგილი მოუნხა თავის სქემაში,ვალვერდემ კი ვერა... თავისი ნებით გადაწყვიტა განათხოვრება ბაიერნში? განაცხადა,რომ ბარსელონაში თამაში არ მინდა და სადმე იჯარით გამიშვითო? არ უთქვამს ჰო მსგავსი რამ? არც მისი ნება-სურვილი ყოფილა მიუხენურ კლუბში წასვლა ჰო?... გასაგებია,8-2 წააგო ჩვენმა საყვარელმა კლუბმა,არც მე მესიამოვნა კოუტინიოს გოლები,პირიქით გავცხარდი კიდეც,მაგრამ ეს იმის უფლებას არ მაძლევს,რომ თეთრზე შავი ვთქვა...ბარსელონასთან მიმართებაში კოუტინიო პირნათელია,ჩემი აზრით...ვერავინ დამაჯერებს იმას,რომ მას კატალონიური კლუბი არ უყვარს,ჯერ კიდევ მანამ,სანამ მისი ტრანსფერი შედგებოდა,რამხელა მსხვერპლი გაიღო ჩვენი საყვარელი კლუბის მაისურთი თამაშისთვის,სწორედ ამის გამო,თითქმის ნახევარი სეზონი კლოპმა სკამზე დასვა და მოედანზე თამაშის საშუალება არ მისცა.
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 18 აგვისტო 2020 18:22
    0
    ციტატა: Clever liar
    მე დღემდე არ მესმის რატოა კრიტიკის ქარცეცხლში სპორტული დირექტორი და მისი საქმიანობა.. როცა შემტევი ნახევარმცველი გვჭირდებოდა იმ დროის ერთერთი ყველაზე ძლიერი ფიგურა ამ კაცის სახით არ ვიყიდეთ? განა იყო ვინმე დებრუინის იქეთ ამაზე პროდუქრიული პრემიერლიგაში? ნეიმარის შემცვლელი გვინდაო და იმ დროის ყველაზე იმედის მომცემი და ბუნდესლიგის კაშკაშა აღმოჩენა არ ვიყიდეთ? ვინ გინდოდათ მაშინ დბელეზე მეტად და არ მოიყვანეს, მბაპე? სუარესის შემცვლელი ისეთი რომელსაც ცენტრზეც შეეძლო და სიღრმიდანაც თამაში, მსოფლიოს რომელ ლიგაში იყო გრიზმანზე უკეთესი ფეხბურთელი? დაგვჭირდა და არ მოიყვანეს? სამწვრთნელო შტაბმა თუ ოქროს თაობის ფეხბურთელები ვერ გამოიყენა და აქედან ნახევარი ლაზარეთს სამუდამოდ მაბარა სპორტული დირექტორის და სკაუტის ბრალია ეგ? დემბელე რომ ბავარიაში გადასულიყო, მაგის ნათრევი ბარსა უნდა გენახათ თქვენ 8-2 ზე და მერე რას იტყოდით ძან მაინტერებს.ბრაზიალიაში გამოანათა არტურმა ბრახ მოიყვანეს, ჰოლანდიაში აკიაფდა დეიონგი ბრახ მოიყვანეს.. ერთი ის ნაბოზარი ულტიმატუმიჩა დელიხტი ვერ იყიდეს და კიდე კაი თორე მაგიც მაგარი ხლამად შეგვრჩებოდა და რა არ გაკეთა სპორტულმა ხელმძღვანელობამ გუნდის გასაძლიერებლად აბა თქვით.. ის რომ ბავარიასავით გორეცკა პერისიჩი პავარების ნაცვლად უკვე შემდგარი ტოპ ვარსკვლავები მოიყვანა ყველა საჭირო რგოლში ეგ არის მაგათი ბრალი? :D ალბა არ ვარგაო მოიყავნეს ფირპო და ჩაძაღლდა, უმტიტი დაიმტვრა მოიყვანეს ლენგლე ჩაძაღლდა, რობერტო არ მოგეწონათ მოიყვანეს სემედუ ჩაძაღლდა და ყოველ კვირაში ყოველი გაცუდებული თამაშის მერე ვინ აკეთებს ტრანსფერს აბა რომელი კლუბი, ვინმემ მაინც მითხარით მე თუარ ვიცი :D

    მაგ ტრანსფერებიდან რაც ჩამოთვალე მარტო გრიზმანი და ფირპოა აბიდალის გაჩარხული
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #26 18 აგვისტო 2020 18:19
    2
    ფილი აუცლებლად იმსახურებს მეორე შანსს , იმედია კუმანი ნახევარდაცვის ცენტრში ათამაშებს , ზოგადად მომავალი სეზონისთვის ასეთ ნახევარდაცვას ვიმედოვნებ
    ფრენკი-დე ბეეკი-პიანიჩი სკამზე პუჩი ბუსკეცი კოუტინიო , მოკლედ მგონი იდეალური იქნება , დალშე ვიდალი,რაკეტა,რობერტო გასაყრელები არიან , რაკეტა დაბერდა სისწრაფეც აღარც აქვს და მისი ოქროს წლები წავიდა, ვიდალი ფიზიკრად კარგად იბრძვის მარა ბარსას სტილის მოთამაშე არაა , რომელიც ბოლომდე შეეცდება რომ ძრითადისთვის იბრძოლოს , რობერტო კი შეეწყო გუნდს , მაგრამ არაა ძირითადის კაცი , ვერა და ვერ იპოვა საკუთარი თავი , ჰქონდა კარგი მომენტებიც მარა სჯობს წავიდეს სხვაგან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 18 აგვისტო 2020 18:16
    3
    ❗️ოფიციალურად : ერიკ აბიდალი თანამდებობიდან გაათავისუფლეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #24 18 აგვისტო 2020 18:14
    0
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ამდენი დღეა ველოდები რამე სიახლეს და არაფერი მომხდარა საერთოოდ როგორც ვალვერდეს შეაწმინდეს ხელები და ყველა თვალი დახუჭა იგივე გააკეთეს ეხლა და მაინც ყველა გაჩუმებულია ხავი არ მოდის იმიტო რო ალბა პიკე ბუსკეცი სუარესი არც სკამზე გადაჯდომას აფირებენ და არც გაყიდვას უპირებენ და ისემ ამ შემადგენლობით და სასტავით ვერავინ ვერაფერს ვერ იზავს ვერცერთი მწვრთნელი აღარ შეუძლიათ ნუ დღეს და გუშინდელი და 8:2 ხოარა მარტო ამოტომ არც კუმანის მოსვლა შეცვლის რადიკალურს არაფერს სანამ შემადგენლობა არ განახლდება როდისღა უნდა მოუყვანონ პიკეს ალბას და სუარეს კონკურენტი ან ვინღა დარჩება ამ სეზონშიც თუ არ გააკეთეს ტრანსფერები ტაციაობაა ფეხბურთელებზე გაინაწილებენ უცებ ყველას...რაც შეეხება აბიდალს აბიდალუბარი უგულო უსულო არსება რომელიც არანაირად არ არის ბარსას სასიკეთოდ გუნდში მოიყვანა მსოფლიოს ჩემპიონები რომელსაც არაფერში და ვერაფერში გამოიყენებ ეს ფრანგული პატრიოტიზმი გაიკეთოს ერთ ადგილას როდესაც მოგყავს ამხელა გუნდში ფეხბურთელი 120 100 მილიონად პასუხისმგებლობა უნდა აიღო საკუთარ თავზეე


    Ver dagetanxmebi imashi ro xavi ar modis imis gamo ro es dzveli sastavis gashvebas elodeba. Vin unda gaushvas sastavi tu mwvrtnelma ara? Rogor gaushvas bartom roca yvela gachumebulia? Imas vambob ro mwvrtneli unda dainishnos sruli uflebebit da mwvrtnelma pirdapir unda utxras igrokebs shen mchirdebi da shen daaxvieo tore zurgs ukan rasac itxov da pirshi sxvas ambobde mand erxeva zustad magis avtoritets. Pirdapiri da xisti motxovna ro geqneba avtoritetic tavistavad gimyardeba. Idzaxis xavi ar movadivaro magram ar idzaxis ratom, ris gulistvis ar modis?! Atamashebs ert adgils da magito. Utydeba aqet bichebs ar awyeninos misi gancxadebit da iqet achokebs iwers prezidenttan. Abidalma msoflio chempionebi iyidao... aba vin unda eyida?! Boliadgilosnebi?! Yoveltvis ase aris vinc igebs msoflios da vinc kargad gamoiyureba im qveynis igrokebzea bumi tore korea s igrokebs da saqartvelos igrokebs ar kitxulobs kacushvili. Cudi iyo dembo mosvlamde? Cudi iyo grizi mosvlamde? Kou cudi iyo? Romeli dado ara top transferi? Ubralod mwvrtnels ar aqvs is avtoriteti rom shecvalos ise gundi rogorc mas unda da magitoa aset dgheshi rom avghmochndit. Im ertiadgilis motamashe xavis mosvlas bevrad mirchevnia am kumanis mosvla mxolod imis gamo ro pirdapiri mainc iqneba da dedimisisshvili iqneba vinme da gaubedos me sastavshi mindao an davighaleo.
    Culé [?]
    #23 18 აგვისტო 2020 18:14
    0
    კოუტინიო კარგად იყოს და, ხვალ დინამოს თამაშს ლიგაზე არ გვაჩვენებენ. ბოლო ბოლო ჩემპიონთა ლიგაა და თან ერთი თამაშში უნდა გადაწყდეს გამარჯვებულის ბედი.
    ЛИГА ЧЕМПИОНОВ УЕФА
    1-й отборочный раунд
    Динамо Тбилиси - Тирана 19.08.2020. 21:00
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 18 აგვისტო 2020 18:11
    0
    ციტატა: gurgenidze
    კოუ ვანდებეეკი პიანიჩი პუჩი დეიონგი პატარა ბუსკეცი.. დალშე გაუშვან

    პატარა ბუსის ჯობია მატეუშ ფერნანდესი დატოვონ და კოუტინიო ვან დებეეკი ერთად რავიცი რავიცი პლიუს პედრი გვყავს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #21 18 აგვისტო 2020 18:10
    0
    კოუ ვანდებეეკი პიანიჩი პუჩი დეიონგი პატარა ბუსკეცი.. დალშე გაუშვან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 18 აგვისტო 2020 18:00
    0
    მაშინ ვან დე ბეეკს ვეღარ მოიყვანენ არადა კუმანს დონი უნდა ვან დე ბეეკი კოუტინიო ერთად ძაან შემტევია და ისევ ის პრობლემა გვექნება ბურთის დამჭერი არ გვეყოლება პიანიჩი კიდე სკამისთვის არ მოუყვანიათ ასე რომ ან კოუტინიო უნდა დატოვონ ან გაუშვან და დონი მოიყვანონ და კუმანი თუ დაინიშნა ყველამ კარგად ვიცით რაც მოხდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]