მიზეზი, რის გამოც ერიკ აბიდალი "ბარსელონაში" დარჩა

მიზეზი, რის გამოც ერიკ აბიდალი "ბარსელონაში" დარჩა

ბოლო 2 დღის განმავლობაში ისე ჩანდა, თითქოს "ბარსელონას" სპორტული დირექტორის, ერიკ აბიდალის კლუბიდან გაშვება გადაწყვეტილი ამბავი იყო. ამას მიზეზი ჰქონდა - ფრანგმა კარგად აშკარად ვერ იმუშავა, "ბლაუგრანას" სატრანსფერო პოლიტიკა კრიტიკას ვერ უძლებს.

თუმცა, გუშინ გამართული დირექტორთა საბჭოს სხდომის დროს გადაწყდა, რომ აბიდალი თანამდებობას ინარჩუნებს და კლუბს მხოლოდ კიკე სეტიენი ტოვებს.

Cope ხელმძღვანელობის ამ გადაწყვეტილების მიზეზს ავრცელებს. ესპანური გამოცემის ცნობით, ვინაიდან "ბარსა" სატრანსფერო ბაზარზე აქტიურობას აპირებს, კლუბს სჭირდება ვინმე, ვინც ბაზარზე ამჟამად არსებულ სიტუაციაში გარკვეულია და კატალონიელთა მოთხოვნებსაც იცნობს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 18 აგვისტო 2020 16:32
    1
    შეიძლება მხოლოდ აბიდალის ბრალი არ არის ეს ყველაფერი მაგრამ ასეთი რამის შემდეგ თავმოყვარეობა თუ აქვს საკუთარი ინიციატივით უნდა წავიდეს, როგორც ეს თავის დროზე კარლეს პუიოლმა გააკეთა.

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: JUZI
    ადრეც დავწერე, ამ სწყალ მენახირეს დაბრალდება ყველაფერი მეთქი. ჩემი უდიდესი პატივისცემის მიუხედავად, მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი და გუნდის კაპიტანი რომ ხარ, ჩაჯმული ბავშვივით არ უნდა იდგე შენი გუნდი ესე საცოდავად რო თამაშობს. ზოგს უნად დაუყვირო ,ზოგი გაამხნევო და ზოგსაც შემოულაწუნო რომ გამოფხიზლდნენ.

    არაა მესი ეგეთი პიროვნება რო მოედანზე უყვიროს ფეხბურთელებს თვითონაც სუსტი მენტალიტეტისაა ვინმე სჭირდება რო მოხოდოს და ზუსტად ეგეთია კუმანიც მესი როცა მოხოდილია გუნდიც მოხოდილია მესი თავისი თამაშით ამხნევებს გუნდს და არა ყვირილით საკაპიტნე კაცი არაა ლეო კაპიტნობას სხვანაირი მენტალიტეტი სჭირდება

    პიკეა გუნდში საუკეთესო საკაპიტნე პერსონა და ტერ შტეგენი
    ფანი [?]
    #9 18 აგვისტო 2020 13:33
    4
    ადრეც დავწერე, ამ სწყალ მენახირეს დაბრალდება ყველაფერი მეთქი. ჩემი უდიდესი პატივისცემის მიუხედავად, მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი და გუნდის კაპიტანი რომ ხარ, ჩაჯმული ბავშვივით არ უნდა იდგე შენი გუნდი ესე საცოდავად რო თამაშობს. ზოგს უნად დაუყვირო ,ზოგი გაამხნევო და ზოგსაც შემოულაწუნო რომ გამოფხიზლდნენ.
    წევრი [?]
    #8 18 აგვისტო 2020 12:55
    0
    Kai treneri saswrapod! kumanis didi imedi ar maqvs holandias rac chirs ki xedavt!! Xavic ar modis gasagebia ratomac imedia ianvarshii mainc mova

    Coutinio daabrunon!!
    Culé [?]
    #7 18 აგვისტო 2020 12:44
    1
    აქამდეც ხომ ერკვეოდა და რასაც აკეთებს ვხედავთ. დამიჯერეთ მეგობრებო... უარესი კიდევ წინაა....

    თუ ასეთი საშინელება იყო სეტიენი, რა? მე დავნიშნე? მე მოვიყვანე? თვითონ კიკემ დააზია კალთები, არიქა დამნიშნეთო? ეს ღორი ხელმძღვანელ დირექტორებიბა და გაბღენძილი მოთამაშეები არიან დამნაშავეები და საწყალ კაცს, შეახოცეს ხელი. მე პროტესტის ნიშნად ბარსელონას მომდევნო 8 თამაშს აღარ ვუყურებ. არც მინოხილვას. წამოვიწყოთ კამპანია.. ---არ ვუყურებთ 8 თამაშს---
    ფანი [?]
    #6 18 აგვისტო 2020 11:24
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია კუმანი ვისაც მოითხოვს იმას მოუყვანს და 20 თეთრიანი ფრანგებით არ გატენის გუნდს

    მართალიხარ ბრატ და იმედია ვანდებეკს მოაყვანინებს და უპამეკანოს
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    #5 18 აგვისტო 2020 10:39
    4
    პოლიტკიას დაემსგავსა ყველაფერი,და ისეა საქმეები როგორც საქართველოს მთავრობაში... ვისი ვისაშია ვერ გაიგებ!....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    ფანი [?]
    #4 18 აგვისტო 2020 10:21
    0
    ვნახავთ ერთი რა აქტიურობას აპირებენ სატრანსფერო ბაზარზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 18 აგვისტო 2020 10:09
    2
    ციტატა: JUZI
    ადრეც დავწერე, ამ სწყალ მენახირეს დაბრალდება ყველაფერი მეთქი. ჩემი უდიდესი პატივისცემის მიუხედავად, მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი და გუნდის კაპიტანი რომ ხარ, ჩაჯმული ბავშვივით არ უნდა იდგე შენი გუნდი ესე საცოდავად რო თამაშობს. ზოგს უნად დაუყვირო ,ზოგი გაამხნევო და ზოგსაც შემოულაწუნო რომ გამოფხიზლდნენ.

    არაა მესი ეგეთი პიროვნება რო მოედანზე უყვიროს ფეხბურთელებს თვითონაც სუსტი მენტალიტეტისაა ვინმე სჭირდება რო მოხოდოს და ზუსტად ეგეთია კუმანიც მესი როცა მოხოდილია გუნდიც მოხოდილია მესი თავისი თამაშით ამხნევებს გუნდს და არა ყვირილით საკაპიტნე კაცი არაა ლეო კაპიტნობას სხვანაირი მენტალიტეტი სჭირდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 18 აგვისტო 2020 09:36
    6
    იმედია კუმანი ვისაც მოითხოვს იმას მოუყვანს და 20 თეთრიანი ფრანგებით არ გატენის გუნდს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #1 18 აგვისტო 2020 08:53
    6
    ესპანური გამოცემის ცნობით, ვინაიდან "ბარსა" სატრანსფერო ბაზარზე აქტიუროას აპირებს, კლუბს სჭირდება ვინმე, ვინც ბაზარზე ამჟამად არსებულ სიტუაციაში გარკვეულია
    (ფრანგების კრიშვაში ალბათ უფრო)



    იპოვეს ფერმაში განტევების ვაცი და შეახოცეს ხელი მას ყველამ
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆