RAC1: აბიდალი რჩება

  • 17-08-2020, 22:39
  • WinGs
  • 16
RAC1: აბიდალი რჩება

ჩემპიონთა ლიგიდან გამოვარდნის შემდეგ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ კატასტროფულ მარცხს და უტიტულო სეზონს "ბარსელონას" სპორტული დირექტორი, ერიკ აბიდალი შეეწირებოდა. 

კლუბის ხელმძღვანელთა დღევანდელ შეხვედრაზე გადაწყდა, რომ თანამდებობას კიკე სეტიენი ტოვებს, რაც ისედაც მოსალოდნელი იყო, RAC1-ის ცნობით კი აბიდალის გადაყენება არ იგეგმება და ის პოსტს შეინარჩუნებს. 

ფრანგი ფეხბურთელი, რომელიც "ბარსას" ღირსებას 2007-13 წლებში იცავდა, სპორტული დირექტორის თანამდებობაზე 2018 წლის ივნისში დაინიშნა. მის დანიშვნამდე პოსტი რობერტო ფერნანდესს ეკავა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 18 აგვისტო 2020 08:53
    0
    დე ლიხტი, ვან დე ბეკი და ლაუტარო მაგრად გაასწორებდა...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 18 აგვისტო 2020 07:16
    0
    დედიმისის შვილია და კუმანს არ აუსრულოს მოთხოვნები მერე ისე გაფფინდება მაგ პოსტიდან აზრზეც ვერ მოვა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #14 18 აგვისტო 2020 02:33
    2
    მიმაჩნია, რომ ყველამ უნდა გაასხას.. მასაჟისტმაც და დამლაგებელმაც, მოთამაშეებზე აღარ ვლაპარაკობ...

    ნა ხუი სულყველა, მესიან გრიზმანიან, აბიდალიან სემედუიანად..
    ფანი [?]
    #13 17 აგვისტო 2020 23:46
    0
    ციტატა: gaucho-gaucho
    Iniesta_8,
    მართალი ხარ! სასტავი ვერ ხვდება რომ რაც არ უნდა ცუდი იყოს მწვრთნელი როცა ბარსელონა ხარ და 8:2 აგებ ეს ფეხბურთელების ბრალია პირველ რიგში მე თუ მკითხავთ! გასაშებია აბა რაა 80 პროცენტი

    გეტანხმები ფეხბურთელების ბრალია ვიდრე სეტიენის უბრალოდ არ შეუძლია ბევრს სირბილი
    Culé [?]
    #12 17 აგვისტო 2020 23:21
    2
    Iniesta_8,
    მართალი ხარ! სასტავი ვერ ხვდება რომ რაც არ უნდა ცუდი იყოს მწვრთნელი როცა ბარსელონა ხარ და 8:2 აგებ ეს ფეხბურთელების ბრალია პირველ რიგში მე თუ მკითხავთ! გასაშებია აბა რაა 80 პროცენტი
    Culé [?]
    #11 17 აგვისტო 2020 23:14
    2
    შენ მაინც რამ გადაგრია შე დედამ#ულო. მთელი ბარსელონა გვერდით გედგა დაავადებას რო ებრძოდი და ეგაა შენი პასუხი ?? როცა ყველას უნდა რო წახვიდე სანამ კიდევ ასე თუ ისე გცემენ პატივს კეთილი უნდა ინებო და შენი ფეხით უნდა გაა#ვა. ბართომეუზე კიდე გაიგებ კაცი მარა ეს რა უნამუსო გაიჩითა. მოყარა გუნდში არაფრის მაქნისი ფეხბურთელები(90 % ფრანგები) ამას დამატებული ფეხბურთელებთან კონფლიქტი და კიდევ პოსტზეა. ეს კრება იყო სრული სირ#ბა ვითომ რ3ორგანიზაცია მოხდებოდა არადა რეალურად სეტიენს შეაწერეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #10 17 აგვისტო 2020 23:08
    4
    სეტიანი 8-2 ის გარეშეც წავიდოდა :დ რეალურად არაფერი შეცვლილა :დ არც არავის მომყვანები და გამშვებები არ არიან. ვსიო ეს ერთი წელი ისევ ის სიფარჩაკე იქნება გუნდში.
    T11
    წევრი [?]
    #9 17 აგვისტო 2020 23:07
    1
    ანუ, გუნდში ფრანგების შემოყრის დრო კიდევ აქვს 🖖
    Culé [?]
    #8 17 აგვისტო 2020 23:04
    1
    ეს არათეთრი შლანგიც მოსაშორებელია,როგორც Pიდაrasტი ყლართომეუ.
    ფანი [?]
    #7 17 აგვისტო 2020 22:57
    14
    ამან როცა თქვა რომა ლივერპულთან კრახის მიზეზი სავარჯიშო სესიების მიმართ ფეხბურთელების გულრგლი და ინერტული დამოკიდებულებაოო, შავი დღე დააყარეს, ნაბოზარს ვინ კითხავს შიდა სამზარეულოს გარეთ გამოტანაო, მერე რა თუ ყველა მატში მეტოქეზე 8 კილომეტრით
    ნაკლებს დავრბივართ, ვის მოეთხოვება ტრაკის განძრევა და პრესინგიო. სარაბიამ ვიღაცას რო დაუყვიარა პლაჟზე არა ხარ, სტადიონზე ხარ რას იზაგრებიო, რა ამბავი დააწიეს, ესო ხმას ვის უწევსო ეს პედარასტიო არ იცის რა გუნდის ფეხბურთელებს უყვირისოოო :)) ხოდა აგერ თქვენი შიდა სამზარეულო. არავინ შეაჭყიტოთ შიგ, გორეცკა მიულერის გარდა, მაგრად მოხუფეთ :)))
    ფანი [?]
    #6 17 აგვისტო 2020 22:57
    2
    გააჯმევინეთ
    ფანი [?]
    #5 17 აგვისტო 2020 22:53
    2
    გრაუს შეაწმინდავს ხელს ბართო ყველაფერს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 17 აგვისტო 2020 22:48
    4
    სოფლის გუნდი გახდა🤬
    Culé [?]
    #3 17 აგვისტო 2020 22:44
    5
    ანუ გამოდის მარტო სეტიენი შეეწირა ყველაფერს
    2-8 წაააგეს და ბართომეუც ადგილზეა და აბიდალიც

    ფუ ბლინ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    #2 17 აგვისტო 2020 22:43
    6
    ანუ გამოდის ამას დაუპატიჟებია კიკე რო ივახშმეს ბოლოჯერ მე გიმასპინძლებო
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გულშემატკივარი [?]
    #1 17 აგვისტო 2020 22:42
    2
    აბა სეტიენს ისედაც უშვებდნენ და რა გამოვიდა 8-2 წაგებამ არ იმოქმედა, ბართრომეუსი და აბიდალი რჩებიან აშკარად