ოფიციალურად: კიკე სეტიენი "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი აღარ არის

ოფიციალურად: კიკე სეტიენი "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი აღარ არის

ახლახანს, "ბარსელონამ" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ კიკე სეტიენი გუნდის მთავარი მწვრთნელის პოსტზე აღარ იმუშავებს. 

როგორც ჟოზეპ მარია ბართომეუმ რამდენიმე დღის წინ თქვა, ეს გადაწყვეტილება ჯერ კიდევ "ნაპოლისთან" მატჩის წინ იქნა მიღებული, პროცესის დაჩქარებამდე კი საქმე მიუნხენის "ბაიერნთან" კატასტროფულმა მარცხმა მიიყვანა. 

სეტიენმა "ბარსა" ერნესტო ვალვერდესგან 13 იანვარს გადაიბარა. მისი ხელმძღვანელობით გუნდმა 16 მატჩი მოიგო, 4 ფრედ დაასრულა, 5 წააგო და სამივე ტურნირს ნაადრევად გამოეთიშა. ასეთი წარუმატებელი სეზონი "ბარსელონას" ბოლოს 2007/08 წლებში ჰქონდა.  


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 18 აგვისტო 2020 21:17
    0
    აიღეთ რა ამ მენახირის ფოტო!!!!
    Culé [?]
    #23 18 აგვისტო 2020 18:38
    0
    ძლივს გაასხა
    Culé [?]
    #22 18 აგვისტო 2020 12:50
    1
    მე პროტესტის ნიშნად ბარსელონას მომდევნო 8 თამაშს აღარ ვუყურებ. არც მიმოხილვას. წამოვიწყოთ კამპანია.. ---არ ვუყურებთ 8 თამაშს---

    და კიდევ ვერ ხედავთ,რომ ესე არ შეიძლება?! რომ მწვრთნელს უნდა მოუსმინო და შეასრულო. დისციპლინის გარეშე აი ეს შეგემთხვევა რაც ბაიერნთან მოუვიდათ. ამის დანაშაული ისაა, რომ მოთამაშეებმა აითვალწუნეს და აიგდეს. რაც დაუშვებელია.
    გულშემატკივარი [?]
    #21 18 აგვისტო 2020 11:53
    1
    მეტ რას ელოდით ჭ კლასის მწვრთნელებისგან?ჭ კლასის პრეზიდენტისგან ბევრი გვყავდა პრეზიდენტი უტიტულოდ წავიდა მარა ეს სათვალიანი გომბეშო ბართუმეუ რაღაცა განსხვავებული ჩანდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 18 აგვისტო 2020 07:10
    3
    ეს ერთი ჭია მოვიშორეთ ეხლა დიდი ჭიის ჯერია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #19 18 აგვისტო 2020 04:20
    0
    აჩკიც და ეგარი

    კაროჩე კამპანია მომანი თუ დაინიშნა მოიყვანოს ვან დე ბეკი აუტარო ნეიმარი და ეგარი რა ცენტრი იქნება მაგარი თესლი ვანდებეკი გეიონგი პიანიჩი შეტევა მესი ლაუტარო ნეიმარი პიზდეც ბრატ გახევენ ნებისმიერს თან რაცმევუყურე დღეს ლაუტაროს თამაშს მემგონი გაამართლებს ეგ ბარსაში კარგი ბიჭია ცხოველია ტიპი
    ფანი [?]
    #18 18 აგვისტო 2020 00:31
    1
    F*ck you and good luck!
    წევრი [?]
    #17 18 აგვისტო 2020 00:19
    1
    და მის ადგილზე ნიშნავენ "რიშელმე კობალიეს" რომელსაც ბართომეუს აზრით ფეხბურთის სწორი ხედვა აქვს და გუნდს მოხოდავს 😑
    გულშემატკივარი [?]
    #16 18 აგვისტო 2020 00:16
    1
    მადლობა ლეგენდავ ❤️
    ფანი [?]
    #15 17 აგვისტო 2020 23:42
    1
    Thank you არა🖕🏻😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #14 17 აგვისტო 2020 23:41
    1
    ეეე ტეხავს
    წევრი [?]
    #13 17 აგვისტო 2020 23:21
    0
    კუმანი მოყავთ ყველა გამოცემა ამას წერს მიაღწიეს შეთანხმებასოო
    Culé [?]
    #12 17 აგვისტო 2020 23:01
    1
    ციტატა: T11
    რისთვის დააშორეს ეს კაცი ძროხებს

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    დოუბრუნდება ხვალიდან.🐮🐮🐮🐮
    T11
    წევრი [?]
    #11 17 აგვისტო 2020 22:54
    1
    ციტატა: WinGs
    ციტატა: T11
    რისთვის დააშორეს ეს კაცი ძროხებს

    არ დაუშორებიათ, მაგათაც უვლიდა ბარსას პარალელურად. მაგიტომ ვერ დაუთმო გუნდს სათანადო ყურადღება, თორემ კრუიფი მონაგონი იქნებოდა, ფინალში ჩვენ ვიქნებოდით ახლა


    აფსუს, როგორ ვერ გამიჯნა ეს ორი საქმე. თურმე რატო დასეირნობდა გუნდი ნახირივით 🥺
    მწერალი [?]
    #10 17 აგვისტო 2020 22:43
    5
    ციტატა: T11
    რისთვის დააშორეს ეს კაცი ძროხებს

    არ დაუშორებიათ, მაგათაც უვლიდა ბარსას პარალელურად. მაგიტომ ვერ დაუთმო გუნდს სათანადო ყურადღება, თორემ კრუიფი მონაგონი იქნებოდა, ფინალში ჩვენ ვიქნებოდით ახლა
    ფანი [?]
    #9 17 აგვისტო 2020 22:43
    2
    ყველაფერს ამ კაცს ვერ დავაბრალებთ, მაგრამ სწორი ნაბიჯია ნამდვილად.
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    T11
    წევრი [?]
    #8 17 აგვისტო 2020 22:38
    5
    რისთვის დააშორეს ეს კაცი ძროხებს
    ფანი [?]
    #7 17 აგვისტო 2020 22:35
    2
    ამის რა ბრალია დებილი ხელმძღვანელობა რო გვყავს
    Culé [?]
    #6 17 აგვისტო 2020 22:30
    3
    რა 15 მარტი ხო არ აკანკალებთ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    #5 17 აგვისტო 2020 22:26
    2
    Tsitsi,
    მე მაპატიე😁😍
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE