ერიკ გარსია: ჩემი მომავალი? ვერაფერს ვიტყვი

ერიკ გარსია: ჩემი მომავალი? ვერაფერს ვიტყვი

"მანჩესტერ სიტის" ახალგაზრდა მცველმა, ერიკ გარსიამ, რომელსაც ბოლო დროს "ბარსელონას" აქტიურად უკავშირებენ, კატალონიურ კლუბში შესაძლო დაბრუნებაზე კომენტარის გაკეთებისგან თავი შეიკავა.

გავრცელებული ცნობებით, "ბარსელონას" გარსიას დაბრუნება სურს. კატალონიურ კლუბში გადმოსვლა 19 წლის ფეხბურთელსაც უნდა, თუმცა, როგორც ჩანს, ესპანელი მოთამაშე, ჩემპიონთა ლიგის 1/4-ფინალში "ლიონთან" განცდილი მარცხიდან მეორე დღეს, ტრანსფერზე ვერ კონცენტრირდება.

"ერთადერთი, რისი თქმაც ახლა შემიძლია, ისაა, რომ რამდენიმე დღე დასვენება გვინდა, შემდეგ კი ვნახოთ, რა მოხდება.

ჩემი მომავალი? ვერაფერს ვიტყვი, განსაკუთრებით ჩემპიონთა ლიგიდან ასეთი გამოვარდნის შემდეგ", - ციტირებს ერიკ გარსიას სიტყვებს Movistar.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 17 აგვისტო 2020 10:44
    0
    ციტატა: barcelona87
    1.მარკ-ანდრე ტერ-შტეგენი. 2.ნელსონ სემედო. 3.ალექს გრიმალდო. 4.რონალდ არაუხო. 5.ორიოლ ბუსკეტსი. 6.ჟან-კლერ ტოდიბო. 7.უსმან დემბელე. 8.მირალემ პიანიჩი. 9.ლაუტარო მარტინესი. 10.ლიონელ მესი. 11.ნეიმარი. 12.მონჩუ. 13.ინიაკი პენია. 14.ფილიპე კოუტინიო. 15.კლემან ლენგლე. 16.სერჟინიო დესტი. 17.ანტუან გრიზმანი. 18.სერხიო აკიემე. 19.მატეუს ფერნანდეში. 20.ფრანსიშკო ტრინკაო. 21.ფრენკი დე იონგი. 22.რიკი პუჩი. 23.დაიო უპამეკანო. 24.პედრი გონსალესი. 25.ფაბიან რუისი. მწვრთნელი: ხავი ან კუმანი. პრეზიდნეტყი ჟოან ლაპორტა.

    ალენია?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #10 17 აგვისტო 2020 01:53
    1
    N1 კანდიდატურა დაცვის ცენტრში უნდა იყოს უპამეკანო ! მაგაზე ორი აზრი არ არსებობს მაგრამ ერთი ძალიან დიდი ნიუანსია ვინ იქნება უპამეკანოს მეწყვილე ძირითადში !! ეგ არ არის მარტივი ამბავი მიდი ლუბოი დაუყენე გვერდზე ! უნდა შეეწყოს თან ძალიან მაგრად პარტნიორს ! დაცვის ცენტრში რომ ვერ ეწყობიან პარტნიორებს კი ვხედავთ მერე რაც ხდება , ასე რომ ისიც საფიქრებელია ვისთან ერთად გამოუვა თამაში მოკლედ არ არის მარტივი თემა მაგრამ ჯერ უპამეკანოა მოსაყვანი 😀 თანაც აუცილებლად !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 16 აგვისტო 2020 22:43
    2
    კაი ბიჱია ეს ძაან და კარგს იზავენ თუ დაითრევენ მარა მე მაინც მგონია რო ტოდიბო უნდა დატოვონ და მოხოდონ უპამეკანო რო მოსაყვანია ორი აზრი არაა ტოდიბო უპამეკანოს წყვილი ჩემი აზრით იდეალური იქნება ფლანგებზე სემედუ და გრიმალდო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #8 16 აგვისტო 2020 22:32
    1
    Don_Andresito,
    იპამეკანო ჩემიოცნებაა 😍 😍 😍
    ფანი [?]
    #7 16 აგვისტო 2020 22:31
    3
    1.მარკ-ანდრე ტერ-შტეგენი. 2.ნელსონ სემედო. 3.ალექს გრიმალდო. 4.რონალდ არაუხო. 5.ორიოლ ბუსკეტსი. 6.ჟან-კლერ ტოდიბო. 7.უსმან დემბელე. 8.მირალემ პიანიჩი. 9.ლაუტარო მარტინესი. 10.ლიონელ მესი. 11.ნეიმარი. 12.მონჩუ. 13.ინიაკი პენია. 14.ფილიპე კოუტინიო. 15.კლემან ლენგლე. 16.სერჟინიო დესტი. 17.ანტუან გრიზმანი. 18.სერხიო აკიემე. 19.მატეუს ფერნანდეში. 20.ფრანსიშკო ტრინკაო. 21.ფრენკი დე იონგი. 22.რიკი პუჩი. 23.დაიო უპამეკანო. 24.პედრი გონსალესი. 25.ფაბიან რუისი. მწვრთნელი: ხავი ან კუმანი. პრეზიდნეტყი ჟოან ლაპორტა.
    ფანი [?]
    #6 16 აგვისტო 2020 22:23
    2
    ეს ახალგაზრდაა ჯერ ძან შეიძლება ამის მოყვანაც იქით უპამეკანო ულაპარაკოდ არის მოსაყვანი
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #5 16 აგვისტო 2020 22:16
    4
    ეს და უპამენკო ათი თავით აჯობებენ ლანგლეს და პიკეს. ლანგლე დატოვონ სათადარიგოათვის პიკე კი უნდა წავიდეს და გარსია ლანგლე არაუხო და უპამენკო გვყავდეს დაცბაში. ოთხივეს შეუძლია ძირითადისთვის ბრძოლა. ფლანგზეც აუცილებლად არის მოსაყვანი ვინმე თან ორივეზე. მარა სხვა პოზიციები თუ შეივსება ჯანდაბას იყვნენ ალბა და სემედუ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 16 აგვისტო 2020 22:13
    1
    უპამეკანო ძაან მომეწონა და ის დევისი, ორივე ახალგაზრდაა და ორივე შავი. 😉
    [?]
    #3 16 აგვისტო 2020 22:10
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ისე ჩემდა გასაკვირად კარგად ითამაშა გუშინ მომენტებში. ამის ბრალი არცერთი გოლი არიყო. 1-2 საკაიფო ართმევა გააკეთა თორე გადიოდნენ 1-1 ზე მეკარესთან. ტან ჯერ 19 წლისაა და მაღალიცაა და ჯანზეც. არაუხოც მარალია და გაასწორებს 😍 ჩვენც ხო უნდა გვქონდეს კუთხურებზე რამე უპირატესობა.

    მაღალი ნაღდად არაა თორე ისე კარგი ბიჭია ყველანაირად. ლანგლე ცუდი მცველი არაა მარა ტოპ გუნდებთან ყოველთვის უჭირს. ეგ უ და იყოს მესამე მცველი. ორი კარგი მცველი გვინდა ძირითადში. ერთი ეს მოჟნა და მეორე ან უპამეკანო ან შკრინიარი. უფრო უპა. მაგარია ძაან
    Culé [?]
    #2 16 აგვისტო 2020 22:01
    0
    kingarturo,
    ლენგლეს დატოვება შეიძლება მარა ძირითადისთვის ჯერ ბევრიაქ სასწავლი ძანნ.
    Culé [?]
    #1 16 აგვისტო 2020 21:55
    0
    ისე ჩემდა გასაკვირად კარგად ითამაშა გუშინ მომენტებში. ამის ბრალი არცერთი გოლი არიყო. 1-2 საკაიფო ართმევა გააკეთა თორე გადიოდნენ 1-1 ზე მეკარესთან. ტან ჯერ 19 წლისაა და მაღალიცაა და ჯანზეც. არაუხოც მარალია და გაასწორებს 😍 ჩვენც ხო უნდა გვქონდეს კუთხურებზე რამე უპირატესობა.