"არსენალი" "ბარსელონას" მოთხოვნას ვერ აკმაყოფილებს

  • 16-08-2020, 18:39
  • WinGs
  • 14
"არსენალი" "ბარსელონას" მოთხოვნას ვერ აკმაყოფილებს

"ბაიერნს" ფილიპე კოუტინიოს გამოსასყიდი თანხის გადახდა არ სურს, ფეხბურთელის მფლობელ "ბარსელონას" კი ბრაზილიელი შემტევის შენარჩუნებას ტრანსფერი და თანხის აღება ურჩევნია. კოუტინიოს შეძენის მთავარი მსურველი ლონდონის "არსენალია". 

ბრიტანულ პრესაზე დაყრდნობით, Sport ავრცელებს ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც "არსენალის" ახლანდელი შეთავაზება "ბარსას" არ აკმაყოფილებს. "მეთოფეებს" 28 წლის ფეხბურთელის იჯარის წესით დამატება და შემდეგ ყიდვა უნდათ - ანუ დაახლოებით ისეთი შეთანხმება, როგორიც "ბარსელონასა" და "ბაიერნს" ჰქონდათ, კატალონიელები კი უპირატესობას პირდაპირ ტრანსფერს ანიჭებენ. 

არც ისე დიდი შანსია იმის, რომ "ბარსელონა" ამ ზაფხულში სასურველ შეთავაზებას მიიღებს. როგორც ბრაზილიელის აგენტმა თქვა, გამორიცხული არაა, კოუტინიომ მომდევნო სეზონი "ბლაუგრანასთან" ერთად გაატაროს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 17 აგვისტო 2020 00:02
    0
    Daabrunon... kou deiongi pianichi riki kide vinme iyidon nax dacvashi da danarchenebi gaushvan .. buskets tu datoveben aucileblad skamze unda gadajdes
    წევრი [?]
    #13 16 აგვისტო 2020 21:44
    3
    გამოვიდა მიდუბლა და დაგვასხა თავზე.ასეთი სამარცხვინო კლუბის ქომაგები ვართ.მაგრა მიტყდება.საუკუნეების მაძილზე ექნება ყველა ბარაც მოძულეს ამის გახსენების საშუალება.უთვმოყვარეთა ხროვაა.მიტყდება რო მესი აქ თამაშობს წავიდეს ინტერში იქ მაინც დააფასებენ ამ ავს.
    Culé [?]
    #12 16 აგვისტო 2020 21:16
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    დასატოვებელია ეს თქვე დუდუკებო

    ალილუია, შეგიცვლია შეხედულება კოუტინიოს მიმართ )))
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    ფანი [?]
    #11 16 აგვისტო 2020 20:34
    6
    ამაზე უკეთესს წელს ვერავის მოიყვანენ დააბრუნონ და ძირითადში ჩასვან შემტევ ნახევარმცველად. მესიმ კიდე ფლანგზე გადაიწიოს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 16 აგვისტო 2020 20:15
    2
    დასატოვებელია ეს თქვე დუდუკებო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #9 16 აგვისტო 2020 19:53
    3
    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: (გიო)
    კაროჩე რა აბიდალს სად ტრა**ი აქ თვალები, ბრაზილიელი ევერტონი ბენფიკას შეუერთდა 20 ლ ევროდ :/ გრიზმანის მაგივრად გვეყიდა ეგ კაცი კოპა ამერიკაზე ათრია ყველა, შეტევაში უნივერსალია მარცხენა ვინგერია მაგრამ თავისუფლად თამაშობს მარჯვნივაც + ცრუ ცხრიანად ანუ კარგი მწვრთნელი გამოიყენებდა იდეალურად + 24 წლისაა, ბენფიკა რო გაჯობებს ფუ თქვენი....

    ერთი მინუსი აქ ფრანგი არაა

    ბაზარი არაა 😃 კარგი ფრანგი მაინც იყიდოს მაგჩემალალამ მაგალითად აურუარი ლიონის 8 ნომერი, უკლასნესი ბიჭია, რა დუდუკად გვინდოდა 200 წლის პიანიჩი...
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გულშემატკივარი [?]
    #8 16 აგვისტო 2020 19:40
    0
    ციტატა: (გიო)
    კაროჩე რა აბიდალს სად ტრა**ი აქ თვალები, ბრაზილიელი ევერტონი ბენფიკას შეუერთდა 20 ლ ევროდ :/ გრიზმანის მაგივრად გვეყიდა ეგ კაცი კოპა ამერიკაზე ათრია ყველა, შეტევაში უნივერსალია მარცხენა ვინგერია მაგრამ თავისუფლად თამაშობს მარჯვნივაც + ცრუ ცხრიანად ანუ კარგი მწვრთნელი გამოიყენებდა იდეალურად + 24 წლისაა, ბენფიკა რო გაჯობებს ფუ თქვენი....

    ერთი მინუსი აქ ფრანგი არაა
    Culé [?]
    #7 16 აგვისტო 2020 19:38
    1
    კაროჩე რა აბიდალს სად ტრა**ი აქ თვალები, ბრაზილიელი ევერტონი ბენფიკას შეუერთდა 20 ლ ევროდ :/ გრიზმანის მაგივრად გვეყიდა ეგ კაცი კოპა ამერიკაზე ათრია ყველა, შეტევაში უნივერსალია მარცხენა ვინგერია მაგრამ თავისუფლად თამაშობს მარჯვნივაც + ცრუ ცხრიანად ანუ კარგი მწვრთნელი გამოიყენებდა იდეალურად + 24 წლისაა, ბენფიკა რო გაჯობებს ფუ თქვენი....
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    ფანი [?]
    #6 16 აგვისტო 2020 19:14
    0
    ბართომეუს დაკვეთილი სტატიები უნდა რო ვადამდელი და მისის ნაგავსაყრელიდან ასეთ თემებზე გადაგვატანინოს ყურადღება აბა ახალი ტრენერი არ მოსულა და ბართომეუს ვინ კითხავს ყიდვა გაყიდვას იქნება და იმ კაცს ჭირდება კოუტინიო რაიციან წინასწარ რო ყიდიან სისულელეა ეს ყველაფერი თუმცა კოუტინიოზე გაბრაზებული ვარ ძაან ის ორი გოლი არ აღუნიშნავს მარა იმათ წინ ასისტი რო იყო ღიმილად იღვრებოდა სიხარულისგან კარგი იგროკია მარა ის სიცილი და სიხარული არამომდის თვალებიდან გაყიდიდენ და დებეკს მოიყვანდენ მივესალმები აბა მის მაგივრად ვინმე მატუიდები ნაღდად არ მსურს
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #5 16 აგვისტო 2020 19:06
    2
    17 დან 10-12 მაინც თუ გაიყიდა იქნებ კოუტინიო დატოვონ..საჭიროა ეს კაცი კარგი მწვრთნელის ხელში
    ფანი [?]
    #4 16 აგვისტო 2020 19:00
    2
    იმ გუნდში წესიერი ვინმე არ მოვა სადაც მარტო 7-8 კაცი დარბის მოედანზე ;დ ან რომც მოვიდეს ყ.ე ვერავის მოსჭამოს .. ისევ გაგვასაზიზღრებენ როგორც გვასაზიზღრებს ეხლა ყველა
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #3 16 აგვისტო 2020 18:57
    3
    ეს იგროკი დასატოვებელია და უკვე ახალი მწვრთნელის გადასაწყვეტია მისი საკითხი და არა ბარტომეუს... მე მაგის დედა დავაორსულე. გასაყიდია რობერტო, ვიდალი, რაკიტიჩი, ბრედუეიტი, სუარესი და გრიზმანი, ეს ხავბეკები და თავდამსხმელებიდან. დემბელე, ტრინკაუ, ლეო, ფატი და პედრი დასატოვებელია. ლაუტაროს ან სხვა ვინმე ცენტრფორვარდის შეძენას საკითხიც ახალი ტრენერის გადასაწყვეტია და არა აბიდალ-ბარტომეუს იდიოტური წყვილის.
    Culé [?]
    #2 16 აგვისტო 2020 18:56
    3
    თუ თვითონ აპატიებენ იმ ბოლო 2 გოლს და იქაურ ფანებს ცუდი რეაქცია არ ექნებათ.
    ამაზე უფრო კარგ შემტევ ნახევარმცველს ვერ იპოვიან. (დებრუინი კიდე არარეალური მგონია)
    რათქმაუნდა ნახევარმცველად თუ ათამაშებენ და არა ისეც ვინგერად.

    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #1 16 აგვისტო 2020 18:55
    2
    აცალეთ ჯერ ახალ ტრენერს მოვას და ვინ არა ვა