ცნობილია, როდის დანიშნავს "ბარსა" ახალ მწვრთნელს | TV3

ცნობილია, როდის დანიშნავს "ბარსა" ახალ მწვრთნელს | TV3

როგორც უკვე იცით, კატალონიის "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა ახალი მწვრთნელის პოსტზე დასანიშნად რამდენიმე კანდიდატურას განიხილავს. კანდიდატებს შორის, ნიდერლანდელი სპეციალისტი, რონალდ კუმანიც იმყოფება.

ESPN-ის ინფორმაციით, კუმანმა რამდენიმე თვის წინ სახლი ვალვიდრერაში შეიძინა, რაც ბარსელონას ტერიტორიასთან საკმაოდ ახლოს მდებარეობს.

TV3-ის ცნობით, ორშაბათს რონალდი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" თავკაცად ოფიციალურად დაინიშნება.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 17 აგვისტო 2020 00:06
    2
    სანამ ბართომეუ არ გადადგება ან წასვლის დრო არ მოვა, რამდენი ტრენერიც გინდა გამოცვალონ აზრი არ აქვს.
    Culé [?]
    #23 17 აგვისტო 2020 00:01
    0
    Realurad es kai variantia chveni pilosopiac aq da pragmatizmic zomierad romelic sachiroa shemadgenlonidan gamomdinare
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 16 აგვისტო 2020 22:03
    4
    აქ რომ ყველას მოეწონება ისეთი მწვრთნელი იდეაში არ არსებობს.
    გულშემატკივარი [?]
    #21 16 აგვისტო 2020 21:35
    2
    Andres_Iniesta,
    ხო მარა უნდა ვცადოთ ერთ ერთი ვენგერის ძალიან მეეჭვება შანსი არც აქვს
    Culé [?]
    #20 16 აგვისტო 2020 21:27
    1
    ასეთი ავტორიტეტი მწვრთნელი უნდათ ახლა ამათ. დემებელე როარ დააჯდება თავზე და სარაბია როარ ეყოლება მოლაქლაქე.

    ციტატა: frenkie dejong21
    მე პოჩე მირჩევნია ბევრად
    და არ მგონია რომ ნაკრები დატოვოს ეხლა

    პოჩეტინიო უფრო მაწყობს მეც; ახლაგაზრდები ეზრდება ბარსელონას და არამოგნია ვინმემ პოჩეტინიოზე მეტად ქოქავდეს და აყალიბებდეს ახალგაზრდებს.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 16 აგვისტო 2020 20:49
    2
    ციტატა: Messi,suaresu,neimari
    გვეღირსა ნორმალური მწვრთნელი ამდაენიხნის მერე

    ბართომეუ და მისი ბანდა უნდა წავიდეს...ისე საშველი არ იქნება,არა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 16 აგვისტო 2020 20:13
    0
    აბა ნაკრებიდან იქამდე არ წამოვა ვიდრე ევროპას არ ითამაშებსო? რაღაც მეეჭვება კუმანი დაინოშნოს უფრო პოჩეტინო მგონია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #17 16 აგვისტო 2020 20:07
    3
    ციტატა: sandro barca
    კუმანის ტრენერობის დიდად არ მჯერა მმაგრამ ყველა სავარაუდო კანდიდატს კი ჯობია.თუნდაც იმით რომ ავტორიტეტი აქვს და მესიც კი ვერ გააჯაზებს ამასთან(რაც ლეოს არ ახასიათებს)არათუ პიკე სუარესი და თუნდაც ბუსი ყველა მოჯდება სკამზე ამის ხელში და ახალგაზრდებს დრო მიეცემათ.ეს ჩემი სბიექტური აზრია.ვისკა ბარსა!!!👏👍👍👍💜💜💜💜

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: .Gladiator.
    კუმანის მოყვანა ახალი ტრაგედიის დასაწყისი იქნება

    დიდად არ მხიბლავს მისი სათამაშო სტილი, მარა რავი მაინც კლუბის ლეგენდაა და იქნება ენრიკესავით გაამართლოს. ლუჩომაც ვერ ივარგა რომაში და სელტაში, მარა ბარსელონაში გაამართლა.

    გისმინოს უფალმა არც მე მხიბლავს მაგრამ იმედი მაქვს გამოცდილია ვარსკვლავებთან ჟოსტკი ბოლობოლო ამაზე საშინელი ნაღდად არ იქნება როგორიც ვალვერდე იყო სეტიენზე საუბარიც არ მსურს პლიუს ჰოლანდიელია იქნებ ვანდებეკიც მოიყოლოს და დესტიც

    ჯერ რატო რა ტრაჰედიას ხედავ და ან ამაზე მეტი ტრაგედია რაღა გვინდა გუნდი ჩამოშლილია,აღარაა გუნდი სმდენი უაზრო ტრანსფერბით და ასობით მილიონების წყალში გადაყრით.კუმანი არ გვინდა ნეიმარი ხო გვინდა.ეგ მოღალატე.ფიგუზე უარწსი ღორი.მესი რომ გთხოვს დამაიმც წახვალ ის აღარაა დასაბრუნებელი.

    კუმანი თუ ტენ ჰააგს და პოჩეტინის ჯობია და აღარ ყოფილა საშველი. დაგუგლე კუმანის კარიერა და მიხვდები რომ ამის ხასიათების პატრონს მართლა გაექცევა მესი. ტიპი სადაც მივიდა კლუბაი ყველგან აურია სიტვაცია. ჰილანდიელი ბენიტესია ნაკლები ნიჭით დამიჯერე.პროსტა ამ ბარსას დნმ გადაგვაყოლეს და მორიგი ბლეფი და აფერისტიბაა ამის მიყვანა. კუდევ ერთ წეკს დავკარგავთ. ერთადერთი დევრეის თუ მოიყვანს ინტერიდან და აიაქსიდან იმ თეთრთმიან ნახევარმცველს ( ვერ ვიხსენებ ბლიად სახელს)
    Culé [?]
    #16 16 აგვისტო 2020 20:04
    1
    თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ ოდესღაც ბარსელონას ფეხბურთელი იყო და მისი გოლით პირველი ლიგის თასი ავწიეთ და ასევე კრუიფის ხელშიც გამოიარა და მისი ფილოსოფიით აგორებდა ბურთს წესით ცუდი ვარიანტი არ უნდა იყოს მარა აჩქარება ნამდვილატ არ ღირს რადგან სხვა ვარიანტებიც შეიძლება განიხილებოდეს მე მაგალითათ ტენ ჰააგს ვისურვებდი და თუ არის რაიმე იმედი იმისა რო ბარსამ დაიყოლიოს ცუდი ვარიანტი არ იქნება არ იქნება...
    Culé [?]
    #15 16 აგვისტო 2020 19:56
    2
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ლეგენდაა მაგრამ არ მომწონს რიგოფც მწვრთნელი.. ახსლგაზრდა დს ენერგიული მწვრთნელი ჯობს

    მე ნაგელსმანი მომწონს ყველაზე უფრო, იმიტომ კი არა რო მოდას ავყევი, ნახე გინდი როგორ ამოდიოდა მოკლე პასებით და როგორ უტევდა?
    Culé [?]
    #14 16 აგვისტო 2020 19:52
    0
    ციტატა: ფარნა
    მოიცათ კუმანი მოდის? სერიოზნად? მაშინ ჰოლანდიის ნაკრებს კაი მაყუთი უნდა გადავუხადოთ ევრო 2020 ზე რომელიც 2021 წელს ჩატარდება სხვა მწვრთნელი ნახოს უმუშევრებზე ეჩალიჩათ სჯობდა მასიმილიანო ალეგრისა და მაურისიო პოჩეტინო ზე არავითარი ვენგერი და ასეთები

    Andres_Iniesta,
    რაის ვენგერი თუ ძმა ხარ 26 წელი გაატარა ფაქტიურად არსენალში ბოლოს რაღას იგებდა ვერაფერს დაბერდა მთელი კარიერა არსენალს შეალია ვერც ჩემპიონთა ლიგაზე გაყავდა ვერც პრემიერ ლიგას იგებდა არ გვინდა ეს ჩვენ უფრო ან ალეგრი გვჭირდება ან პოჩეტინო სანამ ჩავი მოვა კუმანი? წარმოუდგენელია ჰოლანდიის ნაკრებს მაშინ საკმაოდ დიდი ფული უნდა გადავუხადოთ რაც კრიზისს უფრო გააღრმავებს

    ზატო ულამაზესს ფეხბურტს თმაასობდა და დიდად იღბლით სრც პოჩეტინო გამოირჩევა და მითუმეტეს ალეგრი
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    #13 16 აგვისტო 2020 19:51
    1
    ციტატა: sandro barca
    კუმანის ტრენერობის დიდად არ მჯერა მმაგრამ ყველა სავარაუდო კანდიდატს კი ჯობია.თუნდაც იმით რომ ავტორიტეტი აქვს და მესიც კი ვერ გააჯაზებს ამასთან(რაც ლეოს არ ახასიათებს)არათუ პიკე სუარესი და თუნდაც ბუსი ყველა მოჯდება სკამზე ამის ხელში და ახალგაზრდებს დრო მიეცემათ.ეს ჩემი სბიექტური აზრია.ვისკა ბარსა!!!👏👍👍👍💜💜💜💜

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: .Gladiator.
    კუმანის მოყვანა ახალი ტრაგედიის დასაწყისი იქნება

    დიდად არ მხიბლავს მისი სათამაშო სტილი, მარა რავი მაინც კლუბის ლეგენდაა და იქნება ენრიკესავით გაამართლოს. ლუჩომაც ვერ ივარგა რომაში და სელტაში, მარა ბარსელონაში გაამართლა.

    გისმინოს უფალმა არც მე მხიბლავს მაგრამ იმედი მაქვს გამოცდილია ვარსკვლავებთან ჟოსტკი ბოლობოლო ამაზე საშინელი ნაღდად არ იქნება როგორიც ვალვერდე იყო სეტიენზე საუბარიც არ მსურს პლიუს ჰოლანდიელია იქნებ ვანდებეკიც მოიყოლოს და დესტიც

    ჯერ რატო რა ტრაჰედიას ხედავ და ან ამაზე მეტი ტრაგედია რაღა გვინდა გუნდი ჩამოშლილია,აღარაა გუნდი სმდენი უაზრო ტრანსფერბით და ასობით მილიონების წყალში გადაყრით.კუმანი არ გვინდა ნეიმარი ხო გვინდა.ეგ მოღალატე.ფიგუზე უარწსი ღორი.მესი რომ გთხოვს დამაიმც წახვალ ის აღარაა დასაბრუნებელი.

    დღეს ბარსას მარტო მწვრთნელის შეცვალა ვერ უშველის,მთლიანად მენეჯმენტის შესაცვლელი,გუნდი არსებობდა ათი წლის წინ სწორი გადადგმული ნაბიჯების ხარჯზე,იმის მერე არაფერი არ გაკეთებულა,და რა მივიღეთ,ფეხბურთელები ცალკე ,მწვრთნელები ცალკე ადმინისტრაცია რას აკეთებს მათაც არ იციან,პრეზიდენტი მარტო ფულის კეთებით არის დაკავებული??? გუნდი სად არის ხალხო??
    ამიტომ სასწრაფოდ ვადამდელი არჩევნები,და ახალი მწვრთნელი ახალ ადმინისტრაციასთან ერთად,სხვა ცალკეული ქმედებები ბარსას ვერ უშველის,ამაზე დიდ კრიზისში ბარსა ჯერ არ ყოფილა
    გულშემატკივარი [?]
    #12 16 აგვისტო 2020 19:43
    2
    კუმანის ტრენერობის დიდად არ მჯერა მმაგრამ ყველა სავარაუდო კანდიდატს კი ჯობია.თუნდაც იმით რომ ავტორიტეტი აქვს და მესიც კი ვერ გააჯაზებს ამასთან(რაც ლეოს არ ახასიათებს)არათუ პიკე სუარესი და თუნდაც ბუსი ყველა მოჯდება სკამზე ამის ხელში და ახალგაზრდებს დრო მიეცემათ.ეს ჩემი სბიექტური აზრია.ვისკა ბარსა!!!👏👍👍👍💜💜💜💜

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: .Gladiator.
    კუმანის მოყვანა ახალი ტრაგედიის დასაწყისი იქნება

    დიდად არ მხიბლავს მისი სათამაშო სტილი, მარა რავი მაინც კლუბის ლეგენდაა და იქნება ენრიკესავით გაამართლოს. ლუჩომაც ვერ ივარგა რომაში და სელტაში, მარა ბარსელონაში გაამართლა.

    გისმინოს უფალმა არც მე მხიბლავს მაგრამ იმედი მაქვს გამოცდილია ვარსკვლავებთან ჟოსტკი ბოლობოლო ამაზე საშინელი ნაღდად არ იქნება როგორიც ვალვერდე იყო სეტიენზე საუბარიც არ მსურს პლიუს ჰოლანდიელია იქნებ ვანდებეკიც მოიყოლოს და დესტიც

    ჯერ რატო რა ტრაჰედიას ხედავ და ან ამაზე მეტი ტრაგედია რაღა გვინდა გუნდი ჩამოშლილია,აღარაა გუნდი სმდენი უაზრო ტრანსფერბით და ასობით მილიონების წყალში გადაყრით.კუმანი არ გვინდა ნეიმარი ხო გვინდა.ეგ მოღალატე.ფიგუზე უარწსი ღორი.მესი რომ გთხოვს დამაიმც წახვალ ის აღარაა დასაბრუნებელი.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 16 აგვისტო 2020 19:29
    1
    პოჩეტინო მირჩევნია ამას რატომღაც , ავტორიტეტი კი აქვს მარა როგორც ტრენერი დიდად ვერ მხიბლავს , ყოველ შემთხვევაში სეტიენს და იმ ვალოდიას კი აჯობებს, თუმცა მაინც არ მგონია ჰოლანდიის ნაკრები მიატოვოს , ლოპეტეგიმაც ეგ შეცდომა დაუშვა
    გულშემატკივარი [?]
    #10 16 აგვისტო 2020 19:14
    0
    Გვეღირსა
    გულშემატკივარი [?]
    #9 16 აგვისტო 2020 19:13
    0
    მოიცათ კუმანი მოდის? სერიოზნად? მაშინ ჰოლანდიის ნაკრებს კაი მაყუთი უნდა გადავუხადოთ ევრო 2020 ზე რომელიც 2021 წელს ჩატარდება სხვა მწვრთნელი ნახოს უმუშევრებზე ეჩალიჩათ სჯობდა მასიმილიანო ალეგრისა და მაურისიო პოჩეტინო ზე არავითარი ვენგერი და ასეთები

    Andres_Iniesta,
    რაის ვენგერი თუ ძმა ხარ 26 წელი გაატარა ფაქტიურად არსენალში ბოლოს რაღას იგებდა ვერაფერს დაბერდა მთელი კარიერა არსენალს შეალია ვერც ჩემპიონთა ლიგაზე გაყავდა ვერც პრემიერ ლიგას იგებდა არ გვინდა ეს ჩვენ უფრო ან ალეგრი გვჭირდება ან პოჩეტინო სანამ ჩავი მოვა კუმანი? წარმოუდგენელია ჰოლანდიის ნაკრებს მაშინ საკმაოდ დიდი ფული უნდა გადავუხადოთ რაც კრიზისს უფრო გააღრმავებს
    Culé [?]
    #8 16 აგვისტო 2020 18:57
    1
    მე რო კუმანი ვიყო არ მოვიდოდი
    ჯერ ჩემი ქვეყანაა და მერე ბარსა.

    არსენა მოიყვანონ რა !
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #7 16 აგვისტო 2020 18:54
    0
    დიდად არც მე მომწონსკუმანი, არ ვტვლი რამე განსაკუთრებულად. ავტორიტეტი თუ იგებს თამაშებს კი ბატონო მოიყვანონ, პოჩეტინო მიღჩევნია ამას
    Culé [?]
    #6 16 აგვისტო 2020 18:51
    2
    :დდდდდ კუმანი კაია მარა ფეხბურთელების 99% რო უნდა გაყარო ამგას რა უნდა უქნა ?
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #5 16 აგვისტო 2020 18:37
    3
    ღმერთო ნეტა მართალი იყოს არმინდა არაფერი მეტი