აბიდალსა და კიკე სეტიენს შორის შეხვედრა შედგა - რაზე ისაუბრეს მხარეებმა | MD

აბიდალსა და კიკე სეტიენს შორის შეხვედრა შედგა - რაზე ისაუბრეს მხარეებმა | MD

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, გუშინ საღამოს ერიკ აბიდალი გეგმავდა კიკე სეტიენს შეხვედროდა და ეცნობებინა, რომ ის მომდევნო სეზონიდან "ბლაუგრანას" სათავეში აღარ იდგება.

კანტაბრიელი მწვრთნელის "ბლაუგრანული" კარიერა პოსტზე დანიშვნიდან 7 თვეში დამთავრდა. უკვე ეჭვი აღარავის ეპარება, რომ ფეხბურთელების მიერ დაჟინებით მოთხოვნილ ცვლილებებს, უპირველესყოვლისა, კიკე შეეწირება.

"ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" მისი თაოსნობით, 25 მატჩი ჩაატარეს, საიდანაც 16 გამარჯვება, 4 ფრე და 5 წაგება "იზეიმეს".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 16 აგვისტო 2020 21:48
    0
    მოგვიანებით თვით აბიდალს ვინ ეტყვის წასვლაზე.
    ფანი [?]
    #13 16 აგვისტო 2020 17:14
    1
    დანაძლევდნენ რომელს უფრო გვიან გაუშვებენ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ახალბედა [?]
    #12 16 აგვისტო 2020 17:14
    7
    rivaldo80,
    შარშან პრიმერა ხო მოიგეს, პირველი სეზონია ბოლო 11-მეტი წლის მანძილზე უტიტულოდ, ბარსას ქომაგები მიჩვეულები ხართ წარმატებას და ამ გუნდის დომინაციას, თორე ეს პერიოდი ადრე თუ გვიან ყველა კლუბში დგება, არეული სეზონი, ახალი მწვრთნელი, არეულობა გუნდში და დაგვიანებული გაახალგაზდავება, აქ მარტო მწვრთნელის ბრალი არაა, უფრო სიღრმისეულია პრობლემები ბარსელონაში, მეტი შანსი უნდა მიეცეს ახალგაზდებს, მხოლოდ 120 მილიონიანი თავდასხმელების მოყვანა არ შველის, კოუტინიო 120 მილიონი, გრიზმანი 100 მილიონი დემბელე 105 მილიონი და შედეგი 0-ლი. ბაიერნმა 8 მილიონად იყიდა დევისი და დამეთანხმები ალბად რომ ჩმოთვლილ ტრანსფერებზე მეტად გაამართლა, ასე რო მართველობაშიც პრობლემაა და თავმოყვარე პრეზიდენტი აქამდე უნდა გადამდგარიყო მაგის ტროლი დედა მოვ••• რას დაამსგავსა გუნდი.
    ფანი [?]
    #11 16 აგვისტო 2020 15:09
    0
    ციტატა: Nowitzki34
    rivaldo80,წაუგია ესე ბავარიასაც ძმა აუცილებელი ხო არაა მაინდამაინც 8-ვა გოლის გაშვება, ჩემთვის ყველაზე დამამცირებელი და სასირცხვილი იყო რეალთან 0-4 ხის წაგება საერთო ჯამში 5-0ლის. ლივერპული კლოპამდე რაც იყო გახსოვს ალბად, ასე რომ ყველა გუნდში დგება ცუდი პერიოდი და ამაში სამარცხვინო არაფერია, მე იმ ფანებს რა ვუთხარი გუნდი რო ემალება და უკანა კარებიდან უწებთ გაპარვა, აგინებენ და უსტვენენ, არადა დაავიწყდათ 2006 წლამდე ბარსას მხოლოდ ერთი ლიგის თასი ქონდა თავისი 105 წლიან ისტორიაში, 14-მეტ წელში 4 ჩემპიონთა ლიგა, დომინირება ევროპაში, ეპოქალური გუნდის შექმნა ირი ტრიპლეტი, ულამაზეს სტილში მოგებული ათეულობით ტიტული, ლალიგაც ამ პერიოდში ათჯელ მოიგეს! ასე რომ მგონი ეპატიებად და უნდა გჯეროდეთ რო ბარსელონა ამით არ სრულდება, პირიქით !

    გასაგებია მაგრამ 2-8 მერე ტრენერი იმდღესვე უნდა გადადგეს და მიყვეს მთელი გუნდი...ამდენი წელია ტიტულის გარეშეე არ გვითამაშია...და თან რა შემადგენლობით ამის მეოთხედი ფეხბურთელები არ ყავს ნახევარ ევროპის ტოპ გუნდებს...ხალხი ნატრულობს ჩვენ ფეხბურთელებს გუნდშიიი
    ახალბედა [?]
    #10 16 აგვისტო 2020 15:00
    2
    rivaldo80,წაუგია ესე ბავარიასაც ძმა აუცილებელი ხო არაა მაინდამაინც 8-ვა გოლის გაშვება, ჩემთვის ყველაზე დამამცირებელი და სასირცხვილი იყო რეალთან 0-4 ხის წაგება საერთო ჯამში 5-0ლის. ლივერპული კლოპამდე რაც იყო გახსოვს ალბად, ასე რომ ყველა გუნდში დგება ცუდი პერიოდი და ამაში სამარცხვინო არაფერია, მე იმ ფანებს რა ვუთხარი გუნდი რო ემალება და უკანა კარებიდან უწებთ გაპარვა, აგინებენ და უსტვენენ, არადა დაავიწყდათ 2006 წლამდე ბარსას მხოლოდ ერთი ლიგის თასი ქონდა თავისი 105 წლიან ისტორიაში, 14-მეტ წელში 4 ჩემპიონთა ლიგა, დომინირება ევროპაში, ეპოქალური გუნდის შექმნა ირი ტრიპლეტი, ულამაზეს სტილში მოგებული ათეულობით ტიტული, ლალიგაც ამ პერიოდში ათჯელ მოიგეს! ასე რომ მგონი ეპატიებად და უნდა გჯეროდეთ რო ბარსელონა ამით არ სრულდება, პირიქით !
    გულშემატკივარი [?]
    #9 16 აგვისტო 2020 14:22
    3
    ბართომეუ და მისი ბანდაა გასაგდები...სხვანაირად გუნდს არ ეშველება,არა. ბრავო რეალი-პერესი,ბრავო...მაგარი აგენტი დასვა ბარსას სათავეში.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 16 აგვისტო 2020 14:03
    3
    გეგუჩაძე მიიყვანე აბიდალ
    Culé [?]
    #7 16 აგვისტო 2020 14:02
    3
    მეძროხე და არათეთრი yლე.
    ფანი [?]
    #6 16 აგვისტო 2020 13:55
    5
    წარმოგიდგენიათ ბავარიას რომ წაეგო ესე რა მოხდებოდა ??? დაიშლებოდა გაიწმინდებოდა მთლიანად...ან ლივეს რომ წაეგო რა დღეეში ჩაგდებნენ ქომაგები...და ამათ კიდიათ რა თითქოს სახინკლეა ბარსა სუფთა ბიზნეს პროექთი გახდაა...
    Culé [?]
    #5 16 აგვისტო 2020 13:46
    1
    წაგებასაც თუ ვზეიმობდით არ ვიცოდი და ფრეს რო ვზეიმობთ კაიხანია მაგი კივიცი
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #4 16 აგვისტო 2020 13:29
    2
    გადააჯვან ერთმანეთს.
    ფანი [?]
    #3 16 აგვისტო 2020 13:26
    2
    აბიდალი რაა? რჩება? ესეც გასგდებია, ამის უტვინობებს მოყვა ბევრი რამ ცუდი გუნდში.
    წევრი [?]
    #2 16 აგვისტო 2020 13:18
    1
    გილოცავთ წინასწაააარ
    --------------------
    Always basca
    გულშემატკივარი [?]
    #1 16 აგვისტო 2020 13:18
    7
    ერთმანეთს სიმაღლეში ეტოლებიან.აინტერესებთ,რომელი უფრო დიდი ყ..ა