არტურო ვიდალის რეაქცია ლევანდოვსკის გოლზე (ვიდეო)

არტურო ვიდალის რეაქცია ლევანდოვსკის გოლზე (ვიდეო)

არტურო ვიდალისთვის, შესაძლოა, ეს მარცხი ყველაზე მძიმეც კი იყო.

თავისი ყოფილი გუნდის წინააღმდეგ იგი უძლური აღმოჩნდა.

ლევანდოვსკის გოლის შემდეგ, როდესაც ანგარიში 6-2 გახდა, რეჟისორებს მისი რეაქცია არ გამოჰპარვიათ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    16 აგვისტო 2020 10:32
    6
    რამდენს ნამობს ალბათ ბარსელონაში გადმოსვლას... მესი ანგრევს გუნდს... წლებია უკვე

    რამდენადაც გენიალირი ფეხბურთელია, იმდენად ცუდი ადამიანია... და ამას უნდა მივხვდეთ. თავმდაბალი კი არა კომპლექსებიანი, რთული ბიჭია. და არასამართლიანი..
    გულშემატკივარი [?]
    15 აგვისტო 2020 22:47
    4
    ამას ხელი არდაადინ და არგაუშვან არ გაგიჟდნენ
    Culé [?]
    15 აგვისტო 2020 22:38
    0
    ციტატა: Don Leo
    ჩოლო უნდათ აგენს რო აზრზე მოვიდენ

    ღმერთმა დაგვიფაროს
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    15 აგვისტო 2020 22:21
    1
    ჩოლო უნდათ აგენს რო აზრზე მოვიდენ
    Culé [?]
    15 აგვისტო 2020 22:07
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: marco reus 11
    ეჰ მაგარი პიზდეცია მართლაც. ყველა ისე ცუდი იყო გუშინაც და ენფილდზეც ,რო ყველა უნდა გაყარო კაცმა,რაც შეუძლებელია ,ახალ გუნდს ვერავინ ააწყობს თავიდან. აქედან მე ხო ვერ გადავწყვეტ იდეალურად და სწორად მწვრთნელი რატო უნდა გუნდს ეს დედამო%#ლი რა უსაშველო გახდა ეერთი მწვრთნელი ნორმალური და ყვერებიანი

    ლივერპულის მაგალითი აიღე. რაც კლოპი მივიდა გუნდმა ორჯერ უფრო მეტი შემოსავალი, ნანატრი ტიტულები და მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი მიიღო. არადა რას გავდა ლივერპული ამ ბარსაძე უარესი იყო

    კლოპი უგიჟესი და უმაგრესი მწვრთნელია . თავის გარშემო აშენებს გუნდს ყველა მაგარ მწვრთნელს უნდა შეეძლოს ეგ ჩემი აზრით ,რო თავის გარშემო ბრუნავდეს გუნდი და ღერძი თითონ იყოს . ტიპმა დაქცეული გუნდი ჩაიბარა ყველა მაგათ დაცინოდა და მონსტრი შექმნა თანაც რა დახარჯა ? არაფერი. სასწაული კაცია . სეტიენის გარშემო რა უნდა ააშენო ტიპი გონში არარი რა უნდა სად მოხვდა ვაბშე ნირვანაშია :Dდდ

    კლოპს ბევრი აცადეს ეგეც სათქმელია, ბარსაში 4 წელს არავინ დაელოდება ეგრევე შედეგი თუ არ დადე გიშვებენ... მარტო ვალვერდე იყო გამონაკლისი მაგის დედას რო შევახტი. თუმცა ამჯერად მართლა ღირს გამონაკლისის დაშვება და 0-დან დაწყება

    ახლა მოუწევთ დაცდა
    აღარაფერი არაა დარჩენილი გუნდისგან.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    15 აგვისტო 2020 22:01
    0
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: marco reus 11
    ეჰ მაგარი პიზდეცია მართლაც. ყველა ისე ცუდი იყო გუშინაც და ენფილდზეც ,რო ყველა უნდა გაყარო კაცმა,რაც შეუძლებელია ,ახალ გუნდს ვერავინ ააწყობს თავიდან. აქედან მე ხო ვერ გადავწყვეტ იდეალურად და სწორად მწვრთნელი რატო უნდა გუნდს ეს დედამო%#ლი რა უსაშველო გახდა ეერთი მწვრთნელი ნორმალური და ყვერებიანი

    ლივერპულის მაგალითი აიღე. რაც კლოპი მივიდა გუნდმა ორჯერ უფრო მეტი შემოსავალი, ნანატრი ტიტულები და მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი მიიღო. არადა რას გავდა ლივერპული ამ ბარსაძე უარესი იყო

    კლოპი უგიჟესი და უმაგრესი მწვრთნელია . თავის გარშემო აშენებს გუნდს ყველა მაგარ მწვრთნელს უნდა შეეძლოს ეგ ჩემი აზრით ,რო თავის გარშემო ბრუნავდეს გუნდი და ღერძი თითონ იყოს . ტიპმა დაქცეული გუნდი ჩაიბარა ყველა მაგათ დაცინოდა და მონსტრი შექმნა თანაც რა დახარჯა ? არაფერი. სასწაული კაცია . სეტიენის გარშემო რა უნდა ააშენო ტიპი გონში არარი რა უნდა სად მოხვდა ვაბშე ნირვანაშია :Dდდ

    კლოპს ბევრი აცადეს ეგეც სათქმელია, ბარსაში 4 წელს არავინ დაელოდება ეგრევე შედეგი თუ არ დადე გიშვებენ... მარტო ვალვერდე იყო გამონაკლისი მაგის დედას რო შევახტი. თუმცა ამჯერად მართლა ღირს გამონაკლისის დაშვება და 0-დან დაწყება
    Culé [?]
    15 აგვისტო 2020 21:56
    2
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: marco reus 11
    ეჰ მაგარი პიზდეცია მართლაც. ყველა ისე ცუდი იყო გუშინაც და ენფილდზეც ,რო ყველა უნდა გაყარო კაცმა,რაც შეუძლებელია ,ახალ გუნდს ვერავინ ააწყობს თავიდან. აქედან მე ხო ვერ გადავწყვეტ იდეალურად და სწორად მწვრთნელი რატო უნდა გუნდს ეს დედამო%#ლი რა უსაშველო გახდა ეერთი მწვრთნელი ნორმალური და ყვერებიანი

    ლივერპულის მაგალითი აიღე. რაც კლოპი მივიდა გუნდმა ორჯერ უფრო მეტი შემოსავალი, ნანატრი ტიტულები და მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი მიიღო. არადა რას გავდა ლივერპული ამ ბარსაძე უარესი იყო

    კლოპი უგიჟესი და უმაგრესი მწვრთნელია . თავის გარშემო აშენებს გუნდს ყველა მაგარ მწვრთნელს უნდა შეეძლოს ეგ ჩემი აზრით ,რო თავის გარშემო ბრუნავდეს გუნდი და ღერძი თითონ იყოს . ტიპმა დაქცეული გუნდი ჩაიბარა ყველა მაგათ დაცინოდა და მონსტრი შექმნა თანაც რა დახარჯა ? არაფერი. სასწაული კაცია . სეტიენის გარშემო რა უნდა ააშენო ტიპი გონში არარი რა უნდა სად მოხვდა ვაბშე ნირვანაშია :Dდდ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    15 აგვისტო 2020 21:46
    6
    ციტატა: marco reus 11
    ეჰ მაგარი პიზდეცია მართლაც. ყველა ისე ცუდი იყო გუშინაც და ენფილდზეც ,რო ყველა უნდა გაყარო კაცმა,რაც შეუძლებელია ,ახალ გუნდს ვერავინ ააწყობს თავიდან. აქედან მე ხო ვერ გადავწყვეტ იდეალურად და სწორად მწვრთნელი რატო უნდა გუნდს ეს დედამო%#ლი რა უსაშველო გახდა ეერთი მწვრთნელი ნორმალური და ყვერებიანი

    ლივერპულის მაგალითი აიღე. რაც კლოპი მივიდა გუნდმა ორჯერ უფრო მეტი შემოსავალი, ნანატრი ტიტულები და მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი მიიღო. არადა რას გავდა ლივერპული ამ ბარსაზე უარესი იყო
    გულშემატკივარი [?]
    15 აგვისტო 2020 21:44
    1
    ეს იყო ჯგუფური გაუპატიურება!!!
    Culé [?]
    15 აგვისტო 2020 21:40
    3
    ეჰ მაგარი პიზდეცია მართლაც. ყველა ისე ცუდი იყო გუშინაც და ენფილდზეც ,რო ყველა უნდა გაყარო კაცმა,რაც შეუძლებელია ,ახალ გუნდს ვერავინ ააწყობს თავიდან. აქედან მე ხო ვერ გადავწყვეტ იდეალურად და სწორად მწვრთნელი რატო უნდა გუნდს ეს დედამო%#ლი რა უსაშველო გახდა ეერთი მწვრთნელი ნორმალური და ყვერებიანი
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca