Diario AS: პოჩეტინო გუნდისთვის არასასურველი ვარიანტია

Diario AS: პოჩეტინო გუნდისთვის არასასურველი ვარიანტია

Diario AS-ის ცნობით, “ბარსელონას“ გასახდელსა და დირექტორების ნაწილს მაურისიო პოჩეტინოს მთავარი მწვრთნელის პოსტზე დანიშვნა არ სურთ.

მათი აზრით, არგენტინელის მოსვლა მისი “ესპანიოლში“ გატარებული კარიერისა და კლუბის მისამართით გაკეთებული კომენტარების გამო უპრეცენდენტო ისტორიული შეცდომა იქნება.

მიუხედავად ამისა, ერიკ აბიდალმა და მისმა თანაშემწემ, რამონ პლანესმა, ბართომეუს სწორედ “პოჩეს“ დანიშვნა ურჩიეს.

თავად პრეზიდენტი ნაადრევი ნაბიჯების გადადგმას არ აპირებს და საბოლოო გადაწყვეტილებას ბორდის შეხვედრაზე მიიღებს.

ცოტა ხნის წინ, მაურისიო პოჩეტინომ განაცხადა, რომ ის “ბარსას“ მწვრთნელობას განიხილავდა. მიუხედავად ძველი კომენტარისა, სადაც ამბობს, რომ “ბლაუგრანას“ თავკაცობას არგენტინის ფერმაში მუშაობა ერჩივნა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #20 16 აგვისტო 2020 16:12
    0
    მაგრად მკიდია რა თქვა და რა არ. კიკემ და ვალვერდემ თუ არ თქვეს ცუდი ბარსაზე აგვაშენეს? დედა მოუ..ეს გუნდს. პოჩეტინოს გუნდი როცა საჭირო იყო ბურთსაც იჭერდა, როცა საჭირო იყო დაცვააშიც იდგა სიტისთან და ძლიერებთან, არაა ერთ ტაქტიკაზე ჩაციკლული და შეუძლია თამაშის ცვლილება. მარა ამ ბარსაში პოჩე კი არა კლოპი და პეპი ერთად ვერ მოიგებენ ტიტულს. გუნდის მთლიანად შეცცვლა არ გამოვა 1 ზაფხულს, შესაბამისად ის მენტალობა ჯერ კიდე დარჩება. ნელნელაა საჭირო ამათი გაყრა. დაივიწყეთ ტიტულები ცოტა ხნით, უმძიმესი თაობაათა ცვლა გველის და ჯობს ეგ ისეთმა კაცმა გააკეთოს ვისაც მცირე ავტორიტეტიც აქვს,არც კონფლიქტურია, არც ბარსას ოჯახის წევრია და მარტივად გავაგდებთ თუ რამე სწორად არ წავიდა (ჩავი არ მინდა გაისვაროს ამ პროცესში იმიტო რო ბინძური პროცესი იქნება) და რაც მთავარია ახალგაზრდებთან მუშაობს იდეალურად. გასავითარებელია ფატი პუჩი ფრენკი ტრინკაო მონჩუ არაუხო და კიდე ახალწვეულები თუ იქნენ. შეხედეთ კეინს, ალის, ერისკენს, სონს ყველა მაგან განავითარა, საუთჰემპტონში 7-8 კაცი ისე განავითარა 300 მილიონი აშოვინა გუნდს. იცის ახალგაზრდებს როგორ მიუდგეს, ახალგაზრდაა და არა სეტიენი-ვალვერდესავით გადაღრძოებული პრაგმატული და ერთფეროვანი. ჩემი ხმა პოჩეტინიოს. და თუ გასახდელში ფეხბურთელები მხარს არ უჭერენ ზუსტად იმას ნიშნავს რო მოსაყვანია. ამათ რო კიდე ხმა ამოეღებათ ამ არაკაცებს, როგორ უნდა გაბედონ კიდე ხმის ამოღება და მწვრთნელის დანიშვნაზე ტლიკინი. მონებივით უნდა იქცნენ თუ არადა ყველა ჯანდაბაში წასულა, სულ ყველა ვინც მონასტერს ურევს თავისი ნაგავი ხასიათით. არც ამათით დაწყებულა ბარსა და არც დამთავრდება
    Culé [?]
    #19 16 აგვისტო 2020 10:40
    1
    როგორ შემაზიზღა თავი ამ აბიდალმა .. ნეტავ გაასხას ამანაც დროზე გუნდიდან

    პოჩეტინო არა, გუტი სჯობს დავნიშნოთ, ან პეპე, ან სერხიო რამოსი - მომავალ წელს... 🤷🤦😏

    პოჩეტინოს დიდი მწვრთნელობა არ გაიშვას.
    Culé [?]
    #18 16 აგვისტო 2020 10:21
    0
    ამათმა ხო მოთხნეს ტვინი დააწინაურებენ პიმიენტას და ისევ ნეხვში ვიქნებით. რა აქ საწუნებელი პოჩეტინოს? იქნებ მოურინიო მოიყვანოთ ბარსაში აქ ნამუშევარი ფუ თქვენი რააააააა!!!

    რა გინდათ ამ პოჩეტინოსგან კრუიფის მიმზდევრების ძებნაში მოათრიეს კიკე და კი ვართ კარგ დღეში ყველა მე მირეკავს და მპოსტავს ამათი გადამკიდე დავიღალე. ბარსას ჭირდება ტოპ მწვრთნელი და პოჩეტინო რო მოიყვანონ ჯობს კიდე თორე მოათრევენ ვიღაც ნაგავს. ლაგენსმანი მომწონს მარა სადააქ ამათ მაგის ტრაკი
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გულშემატკივარი [?]
    #17 16 აგვისტო 2020 01:09
    1
    უდიდესი შეტევითი რესურსი ქონდა ტოტენჰემში და მაინც არ უთამაშია ლაღი და შემტევი ფეხბურთი))))
    ვენგერი ბევრად ჯობს.
    მითუმეტეს იმ განცხადების მერე როგორ უნდა მოიყვანონ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 16 აგვისტო 2020 00:21
    0
    არა კიკესნაირი მეძროხები უნდა მოიყვანონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #15 15 აგვისტო 2020 22:59
    0
    იმიტომ, რომ იციან პოჩე აქცენტს ახალგაზრდებზე აკეთებს, ჩვენ კიდე მოხუცების გუნდი ვართ :@@
    ფანი [?]
    #14 15 აგვისტო 2020 22:33
    1
    Messiah,
    ეგაა ზუსტად დემბელეს 12 მილიონი აქ ხელფასი და რაში მაგის ხელფასი წელს თავის მკურნალობაში დაიხარჯა ამათ უნდა გადაუხადო მაქსიმუმ 1 მილიონი
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    #13 15 აგვისტო 2020 22:22
    1
    ციტატა: nika 54
    ანუ, საგინებლად როცა არავიინ ეძახდა ბარსაში მოსვლას არგენტინის ფერმაში მუშაობა ერჩია, და როცა შანსი გაჩნდა ბარსაში მოსვლის უცებ დაავიწყდა რაც გვლანძღა? წავიდეს ესპანიოლი ამოათრიოს იმ წუმპედან სადაც ბარსამ გაუშვა. მაშინ ის ბარსა მოკვდეს როცა ამაზე უკეთესი მწვრთნელი ვერ იპოვოს.

    აუფ. კი იპოვიან გამოცდილება გვიჩვენებს რომ აუცილებლად მოიგვანენ პოჩეტინიოებუკეთეს. კარგით რა სკოლაში ვართ?
    Culé [?]
    #12 15 აგვისტო 2020 22:21
    0
    ბაბუ მინდა მე პირადად.

    ვენგერი ახალგაზრდებს მაინც მიხედავს.

    და სუ რო არაფერი ლამაზ ფეხბურთს მაინც ვითამაშებთ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    #11 15 აგვისტო 2020 22:21
    1
    იასნია როდის იყო ბოლოს ბარსას პროფესიონალი მწვრთნელი რომ უნდოდა. აქ ხომ დნმ და სპერმის უჯრედები უნდა დაემთხვეა და აუცილებლად შუშა კიტრი უნდა იყოს რომ დანიშნონ. თქვენი დნმ და თქვენი უთავმოყვარეო დ ე დ ა ს შევცი
    ფანი [?]
    #10 15 აგვისტო 2020 22:20
    1
    ციტატა: Messiah
    მთავარი მიზეზი რატომაც ჩაჯმულია ბარსა არის ის რო გუნდისთვის არავინ აღარ თამაშობს... მილიონებს აზიან ... უნდა გააჯმევინო ნახევარ გუნდს ...

    და ეხლა მწრთვნელი მოჰყავთ რომელიც იძახდა საქათმე მირჩევნია ბარსას გაწრთვნასო

    ეს არაკაცი აჩკარიკა მოგზავნილია,რომ გაანადგუროს ბარსა,რაც ხუთიანზე გამოსდის
    Culé [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 22:11
    1
    რაიკაარდი დააბრუნონ მოვიდა დრო ამოგვათრიოს წუმპიდან
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    Culé [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 22:10
    3
    მთავარი მიზეზი რატომაც ჩაჯმულია ბარსა არის ის რო გუნდისთვის არავინ აღარ თამაშობს... მილიონებს აზიან ... უნდა გააჯმევინო ნახევარ გუნდს ...

    და ეხლა მწრთვნელი მოჰყავთ რომელიც იძახდა საქათმე მირჩევნია ბარსას გაწრთვნასო
    --------------------

    ForçaBarça
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 22:02
    0
    ანუ, საგინებლად როცა არავიინ ეძახდა ბარსაში მოსვლას არგენტინის ფერმაში მუშაობა ერჩია, და როცა შანსი გაჩნდა ბარსაში მოსვლის უცებ დაავიწყდა რაც გვლანძღა? წავიდეს ესპანიოლი ამოათრიოს იმ წუმპედან სადაც ბარსამ გაუშვა. მაშინ ის ბარსა მოკვდეს როცა ამაზე უკეთესი მწვრთნელი ვერ იპოვოს.
    ფანი [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 21:53
    1
    ეს არა ის არა აბა გამოდის იმ მეძროხეს ტოვებენ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 21:52
    1
    სიტიმ ლიგა თუ მოიგო გვარდიოლას წამოსვლა რეალური გახდება,თუ არადა ხავი მიიყვანონ,მაგრამ მანამდე სამარცხვინო "პრეზიდენტი" უნდა მოაშორონ.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #4 15 აგვისტო 2020 21:45
    2
    ანუ რას ამბობთ ახლა თქვენ ერთი წელი კიდევ უნდა გაცდეს? თუ პიმიენტასგან ელოდებით რაიმე ღირებულს, ტრანსფერებს ან ლა მასიას ამოქაჩვას?

    მოკლედ მე პირადად ყველაზე მეტად ნაგელსმანი მომწონს, არის ამ ბიჭში რაღაც რაც არც პოჩეტინოს აქ, არც პიმიენტას და არც სხვას
    ფანი [?]
    #3 15 აგვისტო 2020 21:36
    1
    ახლა ყველაზე კარგი ვარიანტი არჩევნებამდე გარსია პიმიენტას დანიშნვაა მერე ვადამდელი არჩევნებიც და გამოჩნდება მოვა ფონტი/ხავი თუ ლაპორტა/გვარდიოლა
    ყველაზე რეალური ეხლა ესაა პლიუს საჭირო ტრანსფერები
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    #2 15 აგვისტო 2020 21:32
    1
    ბარსა ბ მწვრთნელი დააწინაურონ სანამ ვინემ ნორმალური მოვა. პოჩეტინოს დედა შვც ესპანიოლის ნახმარი მწვრთნელი რა ჩემ ფეხებად გვინდა. წავიდეს და თავის გუნდს მიხედოს
    გულშემატკივარი [?]
    #1 15 აგვისტო 2020 21:29
    4
    პოჩეტინო არაო ალეგრი არაო ჩავი არა კუმანი არაო ტენ ჰაგიც არაო მაშ ვინ? ისევ ჭ კლასის უაზრო მწვრთნელები? მოგიტყანთ სატრანსფერო ბაზარი ფეხბურთელების არჩევაშიც და მწვრთნელებისაშიც თქვენ ასე ვერც ლა ლიგას მოიგებთ ვერც კოპას თუ ჩემპიონთა ლიგას იმედია ჭკუა ისწავლეთ რომ ვალიკოს და სეტიენის დანიშვნა შეცდომა იყო