ფეხბურთელებმა "ბარსელონა" უკანა კარიდან დატოვეს

ფეხბურთელებმა "ბარსელონა" უკანა კარიდან დატოვეს

"ბარსელონას" ფეხბურთელებმა კლუბის საწვრთნელი ბაზა დაცალეს, მათთვის სეზონი დასრულებულია.

მადრიდული AS საინტერესო ინფორმაციას ავრცელებს. ესპანელი ჟურნალისტების ცნობით, ბაზა ყველა ფეხბურთელმა სათადარიგო კარიდან დატოვა, რისი მიზეზიც გულშემატკივრებთან შეხვედრის თავიდან არიდება იყო. ერთადერთი, ვინც "სიუტატ ესპორტივა" მთავარი კარიდან დატოვა, "ბარსა ბ-ს" ვიცე-კაპიტანი მონჩუა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 15 აგვისტო 2020 22:39
    0
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤,
    სად იყავი გვაკლდი 😁😍
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 15 აგვისტო 2020 22:23
    2
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: Justin Kluivert
    ამ ამბებიდან გამოსავალი ჩემი შეხედულებით ასეთია:
    1) კიკე სეტიენის ჩანაცვლება ჩავი ერნანდესით
    2) ოსკარ გრაუსა და ერიკ აბიდალის მოხსნა თანამდებობიდან და მათზე სხვა კომპეტენტური პირების დანიშვნა
    3)ვადამდელი საპრეზინდენტო არჩევნები
    4) ჟოან ლაპორტას არჩევა პრეზიდენტად
    5)სემედუ,უმტიტი,ლენგლე,ფირპო,რაკიტიჩი,ვიდალი,სუარესი,გრიზმანი უნდა წავიდნენ გუნდიდან,უნდა დაიწყოს სრული წმენდა
    6) შემადგენლობაში უნდა დარჩეს 5 წამყვანი და გამოცდილი ფეხბურთელი: ტერ-შტეგენი; პიკე;ალბა;ბუსკეცი;მესი დანარჩენ პოზიციებზე უნდა მოიძიონ ფეხბურთელები ლა-მასიიდან... ნუ პუჩი და ფატი უკვე ძირითადში უნდა გამოჩნდნენ,ისევე როგორც არაუხო

    6) პუნქტში შესწორებას შევიტან... მესის, ალბას, პიკეს და ბუსის ბრალია ვერავინ რომ ვერ ეხება და უკონკურენტოდ არიან სასტავში ამდენი ხანი, გაბერილი ხელფასებით და ზედმეტი ავტორიტეტით, მაგიტომაა რომ ყველა ნორმალური გუნდი ხმარობს ბარსას. მანდედან მარტო ტერ შტეგენია დასატოვებელი და მესი (ბოლო-ბოლო ბარსას ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია) თუმცა კაპიტნობა უნდა ჩამოერთვას.

    ანუ ყველას უშვებ? კაი მესის აპატიე და ტერ შტეგენს. სად უშვებ ამდენ ფეხბურთელს? ბოდიში და ვის რა ჩემ ფეხებად უნდათ ეს პენსიონერები? და საერთოდ კონტრაქტი იცი რას ნიშნავს. ხელსაც ვერავის დააკარებთ, აგერ ბეილი წელიწადზე მეტია ძირითადში კი არა განაცხადშიც ვერ ხვდება მაგრამ ხელფასს(ყველაზე მაღალს რეალში) ულაპარაკოდ იღებს და ვერაფერს ვერ უბედავენ, პერესიც კი. ასე რომ ტყუილად ნუ ლაპარაკობთ, ბარსას მთლიან შემადგენლობის ქუჩაში გაშვებაზე. ტყუილი ლაპარაკი არ არის საჭირო, აცდენილია ეგ სიტყვები საქმეს. თქმა ადვილია, მაგრამ ვინ გააკეთებს ამას? ჩვეენ? და კიდევ არ გეწყინოს და ასე მგონია ერთ-ერთი ხარ იმათგან ვინც გუშინ ბაიერნის ხახაში ჩახტომაზე ლაპარაკობდით. უნდა რეალურად იაზროვნოთ, ბარსა რო თავის მოედანზე ოსასუნასთან აგებს და ბაიერნს ამ წელს წაგება არა აქვს იმაზე ლაპარაკი რო "დავადუმებთ" ადვილია, ცოტა ძნელია დაფიქრდე და თქვა "მე მგონი ბაიერნი დღეს მაგრად გვიხმარებს-ო"
    Culé [?]
    #14 15 აგვისტო 2020 21:55
    2
    ბართოს დედა ..........
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #13 15 აგვისტო 2020 21:34
    5
    ციტატა: Justin Kluivert
    Don_Andresito,
    სიმართლე გითხრა არც მე მხვდებიან თვალში ეს ფეხბურთელები,თუმცა როცა მწვრთნელი ხავი იქნება ვფიქრობ შემადგენლობაშიც უნდა იყვნენ ბარსელონური ტიკი-ტაკას შემოქმედი ფეხბურთელები,ყველა პოზიციაზე... ვფიქრობ ახალგაზრდებს ასწავლიან ბევრ რამეს

    ქამბექებს და სტადიონის უკანა გასასვლელიდან გაპარვას ასწავლიან მეტს ვერაფერს. ამათი ავტორიტეტი 0-ია ახლა. წესიერი არავინ მოვა ამათ ხელში
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 აგვისტო 2020 21:31
    0
    Don_Andresito,
    სიმართლე გითხრა არც მე მხვდებიან თვალში ეს ფეხბურთელები,თუმცა როცა მწვრთნელი ხავი იქნება ვფიქრობ შემადგენლობაშიც უნდა იყვნენ ბარსელონური ტიკი-ტაკას შემოქმედი ფეხბურთელები,ყველა პოზიციაზე... ვფიქრობ ახალგაზრდებს ასწავლიან ბევრ რამეს
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    Culé [?]
    #11 15 აგვისტო 2020 21:30
    1
    ციტატა: Justin Kluivert
    ამ ამბებიდან გამოსავალი ჩემი შეხედულებით ასეთია:
    1) კიკე სეტიენის ჩანაცვლება ჩავი ერნანდესით
    2) ოსკარ გრაუსა და ერიკ აბიდალის მოხსნა თანამდებობიდან და მათზე სხვა კომპეტენტური პირების დანიშვნა
    3)ვადამდელი საპრეზინდენტო არჩევნები
    4) ჟოან ლაპორტას არჩევა პრეზიდენტად
    5)სემედუ,უმტიტი,ლენგლე,ფირპო,რაკიტიჩი,ვიდალი,სუარესი,გრიზმანი უნდა წავიდნენ გუნდიდან,უნდა დაიწყოს სრული წმენდა
    6) შემადგენლობაში უნდა დარჩეს 5 წამყვანი და გამოცდილი ფეხბურთელი: ტერ-შტეგენი; პიკე;ალბა;ბუსკეცი;მესი დანარჩენ პოზიციებზე უნდა მოიძიონ ფეხბურთელები ლა-მასიიდან... ნუ პუჩი და ფატი უკვე ძირითადში უნდა გამოჩნდნენ,ისევე როგორც არაუხო

    6) პუნქტში შესწორებას შევიტან... მესის, ალბას, პიკეს და ბუსის ბრალია ვერავინ რომ ვერ ეხება და უკონკურენტოდ არიან სასტავში ამდენი ხანი, გაბერილი ხელფასებით და ზედმეტი ავტორიტეტით, მაგიტომაა რომ ყველა ნორმალური გუნდი ხმარობს ბარსას. მანდედან მარტო ტერ შტეგენია დასატოვებელი და მესი (ბოლო-ბოლო ბარსას ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია) თუმცა კაპიტნობა უნდა ჩამოერთვას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 აგვისტო 2020 21:29
    0
    Eg zaan cudia. Mara principshi ar vici ra rodis dasruldeba eg sashineleba gmertma uwyis. Valverde gaaagdes da samasjer uaresi mwvrtneli movida. Es fecburtelebi zaan gazuluqdnen. Bartomeu chanergili agentia.
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 21:23
    2
    ციტატა: Justin Kluivert
    ამ ამბებიდან გამოსავალი ჩემი შეხედულებით ასეთია:
    1) კიკე სეტიენის ჩანაცვლება ჩავი ერნანდესით
    2) ოსკარ გრაუსა და ერიკ აბიდალის მოხსნა თანამდებობიდან და მათზე სხვა კომპეტენტური პირების დანიშვნა
    3)ვადამდელი საპრეზინდენტო არჩევნები
    4) ჟოან ლაპორტას არჩევა პრეზიდენტად
    5)სემედუ,უმტიტი,ლენგლე,ფირპო,რაკიტიჩი,ვიდალი,სუარესი,გრიზმანი უნდა წავიდნენ გუნდიდან,უნდა დაიწყოს სრული წმენდა
    6) შემადგენლობაში უნდა დარჩეს 5 წამყვანი და გამოცდილი ფეხბურთელი: ტერ-შტეგენი; პიკე;ალბა;ბუსკეცი;მესი დანარჩენ პოზიციებზე უნდა მოიძიონ ფეხბურთელები ლა-მასიიდან... ნუ პუჩი და ფატი უკვე ძირითადში უნდა გამოჩნდნენ,ისევე როგორც არაუხო

    6 -ე პუნქტი ძაან ისეთია, ვინც ჩამოთვალე მანდ მაგათი ბრალი იყო ეს წაგება. მარა რავიცი.
    ფანი [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 21:21
    3
    რაც იკადრეს იმას იმკიან და უბრუნდებათ უკან გაისწელეს ტრაკები და ჯიბეები დიდიან პატარიანად ყველამ იმედია სანამ ბართომეუ არ წავა მანამდე ოდნამ მაინც იაქტიურებს გულშემატკივრობა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 21:19
    6
    ციტატა: Iniesta_8
    ჩემი აზრით სანამ ეს ქამბექებს და განადგურებებს მიჩვეული სასტავი არ წავა არაფერი გვეშველება. რამდენი კარგიც გააკეთა ამ თაობამ 10 ჯერ უარესს აკეთებენ ახლა

    1000% ხარ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 21:19
    2
    ამ ამბებიდან გამოსავალი ჩემი შეხედულებით ასეთია:
    1) კიკე სეტიენის ჩანაცვლება ჩავი ერნანდესით
    2) ოსკარ გრაუსა და ერიკ აბიდალის მოხსნა თანამდებობიდან და მათზე სხვა კომპეტენტური პირების დანიშვნა
    3)ვადამდელი საპრეზინდენტო არჩევნები
    4) ჟოან ლაპორტას არჩევა პრეზიდენტად
    5)სემედუ,უმტიტი,ლენგლე,ფირპო,რაკიტიჩი,ვიდალი,სუარესი,გრიზმანი უნდა წავიდნენ გუნდიდან,უნდა დაიწყოს სრული წმენდა
    6) შემადგენლობაში უნდა დარჩეს 5 წამყვანი და გამოცდილი ფეხბურთელი: ტერ-შტეგენი; პიკე;ალბა;ბუსკეცი;მესი დანარჩენ პოზიციებზე უნდა მოიძიონ ფეხბურთელები ლა-მასიიდან... ნუ პუჩი და ფატი უკვე ძირითადში უნდა გამოჩნდნენ,ისევე როგორც არაუხო
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 21:19
    4
    სირცხვილი 😞
    ახალბედა [?]