AS: "ბარსას" ორმა ფეხბურთელმა გასახდელი დაცალა

  • 15-08-2020, 20:41
  • AS: "ბარსას" ორმა ფეხბურთელმა გასახდელი დაცალა

    დღეიდან, "ბარსელონას" ფეხბურთელებისთვის დასვენება იწყება. ისინი მომდევნო სეზონისთვის მზადებას 3 კვირაში განაახლებენ. 

    როგორც მოსალოდნელია, იმ მოთამაშეთა ნაწილი, რომლებმაც გუშინ "ბაიერნთან" მარცხში მონაწილეობა მიიღეს, გუნდს აღარ დაუბრუნდება. AS-ის ინფორმაციით, ორმა ფეხბურთელმა ბარგი უკვე ჩაალაგა - ივან რაკიტიჩმა და მარტინ ბრეითუეიტმა გასახდელში თავიანთი ადგილები გააცარიელეს. 

    რაკიტიჩს, ბოლო პერიოდში, "სევილიასა" და ლონდონის "არსენალს" უკავშირებდნენ. ხორვატმა ნახევარმცველმა "ბარსელონაში" 6 სეზონი გაატარა და "ბლაუგრანას" მაისურით 310-ჯერ ითამაშა. 

    ბრეითუეიტი, რომელიც გუნდს სულ 6 თვის წინ შეუერთდა და 11 მატჩი ჩაატარა, სავარაუდოდ, კარიერას პრემიერ ლიგაში გააგრძელებს. მისი ტრანსფერით "ვესტ ჰემი" და "ევერტონი" ინტერესდებიან. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 22:55

    ვიდალიც რობერტო ფირპო რაფინია მირანდა უმტიტი ესენიც გასაშვებია

    0
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 22:38

    nika 54,
    ეგ არვიცი ეხა როგორ წავლენ მუქთად თუ ფულით მაგრამ ვინც ბარსადან წავიდა ყველამ გოლი გაგვიტანა როცა შეგვხვდა ალბათ ესენიც მაგას აპირებენ

    0
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 22:32

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    წარმატებები ორივეს ახალ გუნდში

    ნეტა ვის რათ უნდა, ვინ ეპატიჟება მაგათ და თუ მიდიან, იხდიან მაგათში რამეს თუ როგორც ყოველთვის მუქთად წავლენ.

    0
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 21:46

    ფარნა,
    შენი კომენტარი ვერ გავიგე მეგობარო და იქნება უფრო გარკვევით დაწერო

    1
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 21:32

    გზა მშვიდობისა ...

    0
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 21:16

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    M10 S9 D11,
    გეშველა ხო სულ მძორს იძახდი და 😀

    Griezzy7,
    დროზე გაასხან ამათმა და ყველა ერთად ამოვისუნთქებთ მერე

    და დე იონგმა რომ კიდევ ტრავმა მიიღოს ვინ უნდა დააყენონ ეს ითამაშებს ვინც რაკეტას მძორკიტჩს ეძახის? ვაი გუნდის გულშემატკივრობას პრობლემა თქვენც ხართ ხელმძღვანელობაც

    3
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 21:14

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ბართომეუ უნდა წავიდეს სასწრაფოდ,ისე გუნდს არაფერი არ ეშველება...არა.სეზონის დასაწყისში ვწერდი,რომ ბარსა წელს უტიტულოდ დარჩებოდა. ბართომეუ შემოგზავნილია და დავალება შეასრულა...ბარსა დაანგრია.ხო,როსელიც ბართომეუს თანამზრახველია.

    გეთანხმები.ეგ კაცი თუ არ მოშორდა გუნდს თავისი ე.წ.ბორდიანად არაფერი გუნდს არ ეშველება და აზრიანი მწვრთნელი ამათთან სათანამშრომლოდ არ მოვა.

    0
    გასულია
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 21:13

    ძალიან კარგი,თუ თავისით მიხვდნენ ამ ყველაფერს,სხვებიც იმედია მიხვდებიან

    0
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 21:02

    ბართომეუ უნდა წავიდეს სასწრაფოდ,ისე გუნდს არაფერი არ ეშველება...არა.სეზონის დასაწყისში ვწერდი,რომ ბარსა წელს უტიტულოდ დარჩებოდა. ბართომეუ შემოგზავნილია და დავალება შეასრულა...ბარსა დაანგრია.ხო,როსელიც ბართომეუს თანამზრახველია.

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 20:56

    ბრეითვაითი არ უნდა წავიდეს ჯერ ჩემი აზრით

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 20:51

    M10 S9 D11,
    გეშველა ხო სულ მძორს იძახდი და 😀

    Griezzy7,
    დროზე გაასხან ამათმა და ყველა ერთად ამოვისუნთქებთ მერე

    1
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 20:49

    BARCELONA FOREVER,
    გადავთარგმნი ინგლისურად და გავუგზავნი მაგ ჩემისებს იქნებ გონება გაუნათდეთ :დ მაგრამ ეგენი აღარიქნებიან და აზრი 😂 😂 💘

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 20:48

    ძლიივს ძლიიივს მოგვშორდება ეს მძორი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 20:47

    Griezzy7,
    კიკეს და ბართოს ანახე ?😂

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 20:46

    ფირპო სემედო ვიდალი და სუარეზიც მიყვნენ და კანფეტ 😋

    ფორუმში ახალი თემა დავდვე და ვისაც არ გინახავთ ნახეთ და შემისწორეთ რამე 🙏 💘

    2
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 20:42

    წარმატებები ორივეს ახალ გუნდში

    4
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV