არტური ტურინში 23 აგვისტოს გაემგზავრება

არტური ტურინში 23 აგვისტოს გაემგზავრება

la vanguardia-ს ინფორმაციით, არტურ მელომ კლუბთან შეთანხმებას მიაღწია. 

იგი გუნდს საბოლოოდ გამოეყო და 23 აგვისტოს ტურინშიც გაემგზავრება.

ბრაზილიელ ფეხბურთელს “ბარსელონაში“ დაბრუნებასთან დაკავშირებით კონფლიქტიც ჰქონდა.

ვარჯიშებზე დაშვების უფლებაზე ერთმანეთს აბიდალი და კიკე სეტიენი უნდა შეხვედროდნენ, თუმცა ახლა ამ ყოველივეს აზრი აღარც აქვს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 15 აგვისტო 2020 22:41
    1
    აი აქაც კი ჩანს გუნდის პრეზიდენტის უსუსურობა თუ უმაქნისობა. ფეხბურთელიც კი ვერ გაყიდეს ისე რომ ყველაფერი კანონიერ ფარგლებში მომხდარიყო, კაროჩე მიგვ-ვა და წავიდა ყოჩაღ ბართომეუ. მერე გვიკვირს რო არავინ პატივს არ გვცემს. სიმბოლურად მაინც დაგეჯარიმებინად 1 ევროდ თქვე უმაქნისებო, თუ ქართულ ჯიგრულ პონტში აპატიეთ.
    Culé [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 21:45
    0
    ეს უეჭველი გაიხარებდა გუშინ.
    ფანი [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 21:30
    0
    ციტატა: Spain
    1ს იგებდა მანდ ბარსა გაჩერდა და არ უნდა გაჩერებულიყო უნდა ამოეტენათ

    გუარდიოლას პონტში გაჩერდნენ მაშინ კარგად მახსოვს ეგ თამაში. ბოღმაში ქონდათ გამჯდარი ეგ თამაშები, და აიღეს სისხლი ნემეცმა ფაშიტებმა.
    ფანი [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 21:17
    0
    კარგ დროს გაასწრო ამ საყ ლევეთს
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 21:07
    0
    BARCELONA FOREVER,
    მადლობა,უბრალოდ აღარ შემეძლო ჩვენს მიმართ ამდენი ცინიზმის ატანა,ყველას სათქმელი ვეცადე მაქსიმალურად მეთქვა
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    ფანი [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 20:35
    1
    Justin Kluivert,
    საღო იმენა ყველაფერი ერთ კომენტარში ჩამოწერე 😀
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #4 15 აგვისტო 2020 20:04
    3
    ფორუმში თემა დავწერე და წაიკიტხეთ რა ტუარგეზარებტ <3
    გულშემატკივარი [?]
    #3 15 აგვისტო 2020 20:02
    10
    სიხარულით რომ დორბლი გადმოსდის ზოგიერთ მადრიდისტას,თუ არამადრიდისტას... ბოღმაზე დაფუძნებული სიხარულით რომ გამოხატავთ ცინიზმს უდიდიდესი და უდიადესი კლუბის მიმართ,გირჩევთ თავი შეიკავოთ მსგავსი არასოლიდარული პოზიციისგან... შემთხვევით ხომ არავის დაავიწყდა,რომ ბარსა ერთდადერთი გუნდია მსოფლიოს ისტორიაში ვისაც ტრიპლეტი 2-ჯერ აქვს მოგებული,შემთხვევით ხომ არ დაგავიწყდათ რომ ამ დიდი გუნდის მაისური მსოფლიოს 2 უდიადეს ფეხბურთელს ჰქონდათ მორგებული-მარადონასა და მესის, სულ ეს რო ეყოფა მთელი მსოფლიოს კლუბების ფეხბურთელებს აი ეგ გუნდია ბარსა... ბარსა კიდევ იცით რომელი გუნდია,თავისი ფილოსოფიით საფეხბურთო რევოლუცია რომ მოაწყო ეპოქის,რომელიც ნებისმიერ გუნდს,ვინც არ უნდა ყოფილიყო ის,ლამაზი ფეხბურთითა და სანახაობით ჩაგრავდა,ეს ის გუნდია რომელმაც თქვენს ბოღმაზე დაფუძნებულ სიხარულს ანგარიშებით 6-2; 5-0 ; 5-1 ; 4-0 გადაურა და კიდევაც ბევრჯერ გადაუვლის,ეს ის გუნდია რომელმაც, ფულით აშენებულ პსჟ-ს არანორმალური ქამბექი შესთავაზა,როგორიც თქვენ არც კი დაგესიზმრებათ,ეს ის გუნდია,რომლის შემადგენლობის სრული უმრავლესობა არნახული საფეხბურთო გუნდის ესპანეთის ნაკრების ღერძი იყო (7 ფეხბურთელი/11) 2010 წელს და რომლის ლიდერებმაც მსოფლიო ჩემპიონობა აზეიმის ესპანეთის ნაკრებს... ეს ის გუნდია,რომლის წაგებით თუ მოგებით გამოწვეული ემოცია,სხვა ყველა ემოციაზე დიადია,რომელიც სხვა კლუბებს არც კი განუცდიათ,ეს ის კლუბია რომლის ფერებიც სისხლი მვაქვს გაჯენილი,ეს კლუბზე მეტია-ბარსა... გაუმარჯოს ბარსას,ვისკა ბარსა... ვაღიარებთ რომ წავიქეცით და სიცილი-ხარხარითა და ცინიზმით ამაზე მითითება საჭირო აღარაა,უბრალოდ დრო გავა და თქვენ იხილავთ ბევრად ძლიერ,მონსტრ,დიად ბარსას,რომელიც თქვენს ბოღმას საბოლოოდ გააცალმტვერებს,რომელიც პირღიას დაგტოვებთ და თქვენს საყვარელ გუნდებს უბრალოდ გაგინადგურებთ... ბოღმიანთა გესლი არ სწყდება მესის მიმართაც-ფეხბურთელი,რომლის წაქცევაც ძალიან ბევრს უხარია,მაგრამ დამიჯერეთ ბევრად უფრო მრავალრიცხოვანია მესის გულშემატკივართა ერთობა,რომელიც მესის-მსოფლიოს ყველა დროის ერთ-ერთი უდიდეს ფეხბურთელს მხარს უჭერს,ბოღმით და გესლით სავსე ხალხნო,შეგახსენებთ რომ მესი ერთადერთია ფეხბურთის ისტორიაში ვისაც 6 ოქროს ბურთი და ოქროს ბუცი აქვს მოგებული,ვინც სულ მალე პელეს გოლების რეკორდს გათელავს,ერთი კლუბის მაისურით... ვისაც ერთი კალენდალური წლის მანძილზე 93 გოლი აქვს გატანილი,რაოდენობა რომელიც არათუ თქვენს საყვარელ ფეხბურთელს არამედ კლუბსაც კი შეიძლება რომ არ დაესიზმროს,მესი ფეხბურთელია რომელიც,მსოფლიოს ჩემპიონატის ფინალშია ნამყოფი,ფეხბურთელია,რომლის წინააღმდეგაც თამაში ბევრს შეშინებია და კიდევ შეეშინდება... და უბრალოდ,მისი თამაში ყველას აღაფრთოვანებს,გარდა ბოღმით გამსკდარი,თითიდან გამოწოვილ მიზეზებზე დაყრდნობილი ადამიანებისა,რომლებიც ვითომდა ამ უდიდესს აკნინებთ... არათუ სტატისტიკა,უბრალოდ მისი თამაში ყველა დროის ყველაზე სანახაობრივია,ყველაზე ლამაზია,ყველაზე ამაღელვებელია და არ არის ის კაცი,რომელიც საჯარიმოში დგას და სხვის მოწდოდებულს ბურთს ელის (თუმცა ესეც მაღალი კლასია)... დრო გავა და თქვენ გვიხილავთ უფრო ძლიერებს და ჩვენ თქვენს ჩავარდნაზე სიცილს არ დავიწყებთ,უბრალოდ გავაგრძელებთ კიდევ უფრო გაძლიერებას,რომ ყველას ვინც ჩვენს საყვარელ კლუბს და ემოციებს ასე დასცინის კიდევ უფრო გადავუაროთ და გაგაცალმტვეროთ...ვისკა ბარსა!
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    წევრი [?]
    #2 15 აგვისტო 2020 19:51
    12
    ამ სტატიასთან არაფერ შუაშია მაგრამ უნდა ვთქვა რეალს ვბალეშიკობ ზუსტად 18 წელია სულ მეზიზღებოდა ბარსა მაგრამ გუშინ ძაან გამიტყდა რო ესეთ დღეში დავინახე გუნდი ამას მირჩევნია მაგარ ფორმაში იყოს და ისე ვუყურებდე რეალის და ბარსას თამაშებს ბაიერნი კიდე მეზიზღება გერმანული სტილი სუფთა ნახა სუსტი ბარსა და რაც შეეძლო გააკეთა იმენა არ გაჩერდა მაგიტოა ყველაზე საზიზღარი გუნდი ბარსასაც უნდა ექნა ესე როცა 3 0 მოუგო სახლში და მერე გასვლაზე 2 1ს იგებდა მანდ ბარსა გაჩერდა და არ უნდა გაჩერებულიყო უნდა ამოეტენათ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 15 აგვისტო 2020 19:46
    1
    ამის გაშვების გამო კიდე ბევრჯერ ვიკბენთ იდაყვზე ცენტრში ბურთის დამჭერი არ გვყავდა გუშინ მოედანზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued