"ბარსელონა" ერიკ ტენ ჰაგის დანიშვნას არ გამორიცხავს

  • 15-08-2020, 17:17
  • "ბარსელონა" ერიკ ტენ ჰაგის დანიშვნას არ გამორიცხავს

    "ბაიერნთან" წაგების შემდეგ, კიკე სეტიენის შეცვლის ორი კანდიდატი დასახელდა. ესპანურ პრესაში "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის პოსტს მაურისიო პოჩეტინო და ჩავი ერნანდესი დაუკავშირეს. 

    Calcio Mercato-ს ცნობით, "ბარსას" ხელმძღვანელები არც ერიკ ტენ ჰაგის კანდიდატურას გამორიცხავენ. 50 წლის ჰოლანდიელი სპეციალისტი 2017 წლიდან ამსტერდამის "აიაქსის" სათავეშია და "ბარსელონაში" მისი დანიშვნა აქამდეც განიხილებოდა. 

    დიდი ალბათობით, კატალონიური გუნდს ახალი მწვრთნელი უახლოეს დღეებში ეყოლება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 22:56

    ციტატა: mesi_10
    გამოცდილი მწვრთნელი რომ არის ეგ უდავოა მარა ბარსელონას როგორ აათამაშებს ეგ არის მთავარი.. ნუ აიაქსის თამაში მაგრათ მევასება ცუდ შთაბეჭდილებას ნამდვილად არ ტოვებენ და თუ მოიწვევენ ამ კაცს შეიძლება რაღაც ცვლილებების ხარჯზე დადოს შედეგი მარა მთავარი მაინც პიტალო ბართომეუა რამდენათ შეუწყობს ხელს ტრანსფერებში..

    ალბათ რო მოვა, აიაქსის რამდენიმე ფეხბურთელს მოიყოლებს, როგორც პეპმა გააყოლა ხელს ტიაგო.

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 20:34

    გამოცდილი მწვრთნელი რომ არის ეგ უდავოა მარა ბარსელონას როგორ აათამაშებს ეგ არის მთავარი.. ნუ აიაქსის თამაში მაგრათ მევასება ცუდ შთაბეჭდილებას ნამდვილად არ ტოვებენ და თუ მოიწვევენ ამ კაცს შეიძლება რაღაც ცვლილებების ხარჯზე დადოს შედეგი მარა მთავარი მაინც პიტალო ბართომეუა რამდენათ შეუწყობს ხელს ტრანსფერებში..

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 19:38

    ესეც იდეალური ვარიანტია მარა რაღაც პონტში ალბათ უფრო გამოცდილების და ავტორიტეტის მხრივ პოჩეტინოს მოსვლა მირჩევნია

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    KoolK წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 19:19

    ეს თუ მოვა, ერთ-ერთი ყველაზე ახალგაზრდული გუნდი გაიჩითება ბარსა... იცის ამ კაცმა "ბავშვებთან" მუშაობა ...

    1
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:46

    თუ დაუჯერა ამას გუნდმა ძაან ლამაზ ფეხბურთს ათამაშებს დარწმუნებული ვარ.. ეს თუ მოვა პიკე ალბა და დანარჩენები უნდა გაუშვან ან ერთი ადგილი დააყენონ და დაუჯერონ ამკაცს.. ყველა თავის ჭკუაზეა უკვე

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 18:41

    გამაგებინეთ ერთი ერთი სეზონის გამო ტენ ჰააგი უნდა მოიყვანონ? ასეთი ახლა არ არის სეტიენი, ერთი სეზონი ათამაშა გუნდი მაგანაც. ან ამას და პოჩეტინოს ერთმანეტს რატო ადრით, ახლოს ვერ მივა პოჩეტინოსთან ჯერ ჯერობით.

    სუფთა ტიკი ტაკას გვარდიოლა აღარ ათამაშებს გუნდს, ენრიკემ სწორად შეჩვალა მაშინ ღაღაცეები, რასაც მერე თვითონ გვარდიოლამაც მიბაძა

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:37

    Pochetinio gvinda. Gasaxdels shekravs, avtoriteti aqvs, simkacresac daayenebs, kous ar gaushvebs, Keins moiyvans da leos axal mughams chausaxavs

    2
    გასულია
    barcelonafanlasha გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:30

    ციტატა: ANSU FATI..
    აი ეს უკვე თემაა ეს ისეთი კაცია რომელზეც უარს არცერთი კულე არ იტყვის იქნებ ვანდებეკიც მოიყოლოს ბრავო უმაგრესია ეს თუ დანიშნეს

    ვერ ვხვდები ამ სიტიაციაში და იმ მმართველობის ხელში რომელიც დღეს ბარსას ყავს ამ ადამიანის დანიშვნის მიზეზს ბართომეუ თავისი ტყავის გადარჩენას ცდილობს და ამხელა ფოსტებს მაგიტომ გამოდის პოჩეტინოს კანდიდატურას განიხალვს და ერიკ ტენ ჰაგის ჩავის მოთხოვნები არ დააკმაყოფილა რომელსაც მთლიანად სურდა გუნდზე, ტრანსფერებზე და ა.შ პასუხისმგებლობის აღება არ გიჩნდებათ კითხვა თუ რატომ არ დააკმაყოფილა ჩავის მოთხოვნები იმ გავრცელებული ინფორმაციის მიხედვით რაც პრესამ გააჟღერაა??? ბართომეუ არის მოსაძრობი დაკავებული პოსტიდან და მერე აუცილებლად ეშველება გუნდს

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:30

    ეს ან პოჩეტინიოა საჭირო მომავალი ბარსას ფორმირებისთვის, ვგულისმლბ ახალგაზრდების დახვეწას და გაზრდას რაც ორივეს გამოსდის აშკარად :ანსუ ფატი,პუჩუ.დემბელე.ტრიკაო.დელაფუენტე.პედრი.მუნჩი.ტოდიობი, არაუხო, არი კამანდა ვისაც შეიძლება ენდო, ცადო მაიცნ გამოვა არ გამოვა. ახალი პროექტია საჭირო და ახალი შემართება..სამწუხაროდ მესი გაშვებაზეც უდნა დაფიქრდეს ბარსელონა თუ მის შესაძლებლობეს ვერ გამოიყენებს.

    0
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:27

    Მოვიდეს

    2
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:26

    ეს ვაფშე არ მინდა რომ მოიყვანონ.

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 18:01

    ბარსას ჭირდება ავტორიტეტი,ვინც გასახდელში დაალაგებს და პროგრესულად მოაზროვნე იქნება,სხვა ყველა შემთხვევაში იგივე განმეორდება.

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:37

    აღარ ამართლებს ეს დედამოდღნული ტიკი-ტაკა ამან ვაბშე ჯგუფში ჩატოვა გუნდი. შარშან ტოტენჰემმა რა უყო ნახევარ ტაიმში. ამიტენიან ამის ხელში ბარსას გუშინდელივით. უნდა გადაეწყოს გუნდი და ფეხი აუწყოს თანამედროვე გამოწვევებს

    3
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:33

    სიამოვნებით ვიხილავ ბარსაში ამ კაცს

    4
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:31

    აი ეს უკვე თემაა ეს ისეთი კაცია რომელზეც უარს არცერთი კულე არ იტყვის იქნებ ვანდებეკიც მოიყოლოს ბრავო უმაგრესია ეს თუ დანიშნეს

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:23

    ეს მწვრთნელად და ჯორდი კრუიფი პრეზიდენტად გაასწორებდა .

    3
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:20

    მოდი მოდი ამას ვამბობ რამდენი ხანია ეს მოიყვანონ მეთქი

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:20

    აუუ ნეტა ეს მოვიდეს რაის პოჩეტინო დზან მაგარ თამაშს ათამაშებს ბიჭებს

    6
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:19

    ე ბიჭო ეს მოვიდეს და ამავდროულად ვადამდელი დაინიშნოს რო ბართლომოუს გააჯმეინონ

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge