კოუტინიო: “ბარსელონას” წინააღმდეგ თამაში ადვილი არ იყო, თუმცა “ბაიერნთან” კონტრაქტი მაკავშირებს

კოუტინიო: “ბარსელონას” წინააღმდეგ თამაში ადვილი არ იყო, თუმცა “ბაიერნთან” კონტრაქტი მაკავშირებს

"ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფმა ბრაზილიელმა ნახევარმცველმა, ფილიპე კოუტინიომ, გუშინდელ შეხვედრაზე ისაუბრა, რომელიც გერმანელების გამარჯვებით (8-2) დასრულდა. 

"ტრავმის შემდგომი აღდგენითი პროცესი უკვდ დავასრულე, თუმცა დიდი ხანია არ მითამაშია. ეს მნიშვნელოვანი მატჩი იყო, მე კი კმაყოფილი ვარ. 

"ბარსელონას" წინააღმდეგ თამაში ჩემთვის ადვილი არ ყოფილა, თუმცა "ბაიერნთან" მოქმედი კონტრაქტი მაქვს, ახლა მხოლოდ ჩემპიონთა ლიგაზე ვფიქრობ." - კოუტინიოს სიტყვებს TVI24 ციტირებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 15 აგვისტო 2020 20:38
    0
    ჩემი აზრით მწვრთნელათ ვინც არ უნდა მოვიდეს არჩევანის გაკეთება მოუწევს ვარსკვლავებს შორის ოღონდ აქ მთავარი ის იქნება რომ ვინც არ უნდა დარჩეს და ან წავიდეს უბრალოთ თავიანთ პოზიციაზე უნდა ითამაშოს ყველამ კოუტინიო იქნება გრიზმანი თუ დემბელე და მერეც თუ ვერ დადეს შედეგი რათქმაუნდა გუნდიდან წასვლა მოუწევს ნებისმიერს..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 აგვისტო 2020 19:36
    7
    დააბრუნეთ კოუტინიო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 15 აგვისტო 2020 18:55
    1
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    მარტო ბრაზილიელს შეუძლია იყოს ესეთი მაგარი მაღალი დონის ფეხბურთელი და ამავდროულად უსისხლო უგულო უთავმოყვარეო და მოღალატე

    მოღალატე რატოა?
    ბულინგის მსხვერპლი რო იყო და ბოლოს რო არ უნდა გაავება და გაუშვეს? ყველანაირად რო დააამცირეს და მაინც რო სრ აღნიშნა გოლი?

    ლივეს რაც გაუკეთა მაინც და მაინც ბარსას მხრიდან ნუ უყურებ ზოგადად გადახედე მის საქციელებს და კარიერას

    ლივეს კი არა ბარსამ რაც გააყკეთა კოუტინიოს და გუშინ რაც ქნა მაგაზე გელაპარაკები.

    ციტატა: neo222
    Maxsovxar rogori chajmuli dadiodi.Liverpultan shegegdo 2 goli asistit 15 wutshi gagagmertebdit. Mara moiqeste da moxvedi did gulze

    ლივერპულთან მესიც ჩაჯმული დადიოდა :)

    რა გაუკეთა ბარსამ ან რაზე მელაპარაკები მადლობელი უნდა იყოს რო გაუშვეს და სკამზე არ დაალპერს და საერთოდ არ გაუნადგურეს კარიერა და ამბიცია თორე ამ მწვრთნელის და ხელმძღვანელობის ხელში ზუსტად ეგ მოუვიდოდა ამიტომ ყველა ბარსას ფეხბურთელზე მეტად ამას გაუმართლა რომ ბარსაში აღარ არის ამიტომ კარგის მეტი არაფერი გაუკეთებია

    და მერე არც აღნიშნა გოლი და რაღა გინდა?
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    #10 15 აგვისტო 2020 18:47
    6
    ამ კაცს არავინ არ აფასებ არადა ბარსელონას იდეალურად აუბამდა მხარს
    ფანი [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 17:31
    1
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    მარტო ბრაზილიელს შეუძლია იყოს ესეთი მაგარი მაღალი დონის ფეხბურთელი და ამავდროულად უსისხლო უგულო უთავმოყვარეო და მოღალატე

    მოღალატე რატოა?
    ბულინგის მსხვერპლი რო იყო და ბოლოს რო არ უნდა გაავება და გაუშვეს? ყველანაირად რო დააამცირეს და მაინც რო სრ აღნიშნა გოლი?

    ლივეს რაც გაუკეთა მაინც და მაინც ბარსას მხრიდან ნუ უყურებ ზოგადად გადახედე მის საქციელებს და კარიერას

    ლივეს კი არა ბარსამ რაც გააყკეთა კოუტინიოს და გუშინ რაც ქნა მაგაზე გელაპარაკები.

    ციტატა: neo222
    Maxsovxar rogori chajmuli dadiodi.Liverpultan shegegdo 2 goli asistit 15 wutshi gagagmertebdit. Mara moiqeste da moxvedi did gulze

    ლივერპულთან მესიც ჩაჯმული დადიოდა :)

    რა გაუკეთა ბარსამ ან რაზე მელაპარაკები მადლობელი უნდა იყოს რო გაუშვეს და სკამზე არ დაალპერს და საერთოდ არ გაუნადგურეს კარიერა და ამბიცია თორე ამ მწვრთნელის და ხელმძღვანელობის ხელში ზუსტად ეგ მოუვიდოდა ამიტომ ყველა ბარსას ფეხბურთელზე მეტად ამას გაუმართლა რომ ბარსაში აღარ არის ამიტომ კარგის მეტი არაფერი გაუკეთებია
    ფანი [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 17:16
    2
    8ვე ბურთი ამას რო გაეტანა, მომავლის გუნდში ჩვენ ეს მაინც არ გამოგვადგება
    Culé [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 17:11
    3
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    მარტო ბრაზილიელს შეუძლია იყოს ესეთი მაგარი მაღალი დონის ფეხბურთელი და ამავდროულად უსისხლო უგულო უთავმოყვარეო და მოღალატე

    მოღალატე რატოა?
    ბულინგის მსხვერპლი რო იყო და ბოლოს რო არ უნდა გაავება და გაუშვეს? ყველანაირად რო დააამცირეს და მაინც რო სრ აღნიშნა გოლი?

    ლივეს რაც გაუკეთა მაინც და მაინც ბარსას მხრიდან ნუ უყურებ ზოგადად გადახედე მის საქციელებს და კარიერას

    ლივეს კი არა ბარსამ რაც გააყკეთა კოუტინიოს და გუშინ რაც ქნა მაგაზე გელაპარაკები.

    ციტატა: neo222
    Maxsovxar rogori chajmuli dadiodi.Liverpultan shegegdo 2 goli asistit 15 wutshi gagagmertebdit. Mara moiqeste da moxvedi did gulze

    ლივერპულთან მესიც ჩაჯმული დადიოდა :)
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 17:02
    7
    ციტატა: neo222
    Maxsovxar rogori chajmuli dadiodi.Liverpultan shegegdo 2 goli asistit 15 wutshi gagagmertebdit. Mara moiqeste da moxvedi did gulze

    დამთრგუნველ გუნდში ეგეთივე გუნდელებთან და უნიჭო მწვრთნელთან თამაში სხვაა. იქ თავისუფლად თამაშობს და ერთ კაცზე აწყობილი გუნდი არაა. არც ხელებს გაუპარჭყავს არავინ პასის დაგვიანებისთვის. ბარსა ტალანტების სასაფლაოდ იქცა.
    Culé [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 16:42
    0
    Maxsovxar rogori chajmuli dadiodi.Liverpultan shegegdo 2 goli asistit 15 wutshi gagagmertebdit. Mara moiqeste da moxvedi did gulze
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #4 15 აგვისტო 2020 16:38
    1
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    მარტო ბრაზილიელს შეუძლია იყოს ესეთი მაგარი მაღალი დონის ფეხბურთელი და ამავდროულად უსისხლო უგულო უთავმოყვარეო და მოღალატე

    მოღალატე რატოა?
    ბულინგის მსხვერპლი რო იყო და ბოლოს რო არ უნდა გაავება და გაუშვეს? ყველანაირად რო დააამცირეს და მაინც რო სრ აღნიშნა გოლი?

    ლივეს რაც გაუკეთა მაინც და მაინც ბარსას მხრიდან ნუ უყურებ ზოგადად გადახედე მის საქციელებს და კარიერას
    Culé [?]
    #3 15 აგვისტო 2020 16:36
    8
    ციტატა: B.A.r.c.A
    მარტო ბრაზილიელს შეუძლია იყოს ესეთი მაგარი მაღალი დონის ფეხბურთელი და ამავდროულად უსისხლო უგულო უთავმოყვარეო და მოღალატე

    მოღალატე რატოა?
    ბულინგის მსხვერპლი რო იყო და ბოლოს რო არ უნდა გაავება და გაუშვეს? ყველანაირად რო დააამცირეს და მაინც რო სრ აღნიშნა გოლი?
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #2 15 აგვისტო 2020 16:29
    2
    წადი შენი მტირალა დ...
    ფანი [?]