სიუტატ ესპორტივაზე ბანერები გამოჩნდა - ფანები მოთამაშეებისა და ხელმძღვანელობის წინააღმდეგ

სიუტატ ესპორტივაზე ბანერები გამოჩნდა - ფანები მოთამაშეებისა და ხელმძღვანელობის წინააღმდეგ

"ბაიერნთან" განცდილი მწარე მარცხის შემდეგ, "ბლაუგრანას" გულშემატკივრები უკმაყოფილებას ვეღარ მალავენ.

მათი უკმაყოფილება სოციალურ ქსელებში გამოქვეყნებულ კრიტიკულ ტექსტებს გასცდა - გულშემატკივრები სიუტატ ესპორტივას ტერიტორიაზე, "ბარსელონას" მოთამაშეებისა და ხელმძღვანელობის წინააღმდეგ ბანერებს აკრავენ.

"კლუბის 121-წლიანი ისტორიის შემარცხვენელი ფეხბურთელები და დირექტორთა საბჭო", - ვკითხულობთ კედელზე გაკრულ ბანერზე.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 23:00
    0
    მერე სად ეგდნენ ესენიც, აქამდე ვერ ხედავდნენ როგორ ეშვებოდა უფსკრულში გუნდი? ესენიც კაი სიაბანდები არიან.
    [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 17:05
    10
    ორმა კაცმა მიაკრა სავარჯიშო ბაზას პლაკატი :D აიფანობა მესმის. ვალენსიას კიდე 500 მა კაცმა მოუწყო ოფიციქლური დაკრძალვის ცერემონია 5 დღის წინ პარეხოს გაშვების გამო. ტურისტების გუნდია და მეტი არაფერი
    ფანი [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 16:35
    5
    121 wlian istoriashi tqvenze meti usaxuri da umoqmedo gulshematkivrebis taoba ar yolia am gunds. Sanam 121:0 ar waages manam xma ar smogighiat tqveni lachati tavi gadashenda. Tqven unda gyavdet barselonas nairi gundi qalaqshi??? Tenerifes ghirsebi ar xart tqve arasworebo. Amoighen xma bichebma roca ukve utqvenodac gairkva yvrlaferi. Barto ro gajobebs chkuashi da archevnebze alaparakebas ro dagaswrebt kide mag achokisc aqtivshi chasawerad... Tfui tqveni suyvelafeti.....
    Culé [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 16:25
    5
    მიდით არ გაჩერდეთ, არ ამოასუნთქოთ ეს გარეწარი ხელმძღვანელობა.
    ზეწოლა, ზეწოლა და ზეწოლა ყველა დასაშვები მეთოდით.
    ფანი [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 16:23
    5
    ციტატა: M10 S9 D11
    გულშემატკივარმა რო აპატიოს ბარსას ძალიან უნდა გაირღვნენ ნაკერავზე

    მოიგებენ ერთ ლა ლიგას და გაჩუმდება სუყველა ამათზე ფარჩაკი გულშემატკივარი არავის არ ყავს თავსი ქვეყანაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 აგვისტო 2020 16:21
    3
    გულშემატკივარმა რო აპატიოს ბარსას ძალიან უნდა გაირღვნენ ნაკერავზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 15 აგვისტო 2020 16:17
    3
    ეს რაარი უნდობლობა უნდა გამოუცხადოს ბორდს და ახლავე გააგდონ ყველა . ბიუჯეტმწოვია სასტავი. ხელფასების გამო რომ ხმას არ იღებენ
    ფანი [?]
    #2 15 აგვისტო 2020 16:12
    5
    პლაკატი რას შველის თქვე სლეებო მიდით და შეუვარდით იმ აჩკარიკა სლეს და გადმოაგდეს ფანჯრიდან
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #1 15 აგვისტო 2020 16:12
    1
    მეტის ღირსები არიან

    რომასთან უნდა ექნათ ეგრე

    ❗️MD-ის ინფორმაციით არჩევნები შესაძლოა იანვარშიც კი ჩატარდეს. თავდადპირველად საუბარი იყო მარტზე ან აპრილზე, თუმცა შექმნილი სიტუაციიდან გამომდინარე შეიძლება მოვლენები დაჩქარდეს.

    ბარსელონაში ბართომეუს კომენტარს ელიან.


    იანვარიოოოოო ხალხო იანცარი :))))

    რა იანვარი ზაფხულშივე უნდაჩატარდეს
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!