პოჩეტინო უკვე ბარსელონაშია

  • 15-08-2020, 14:14
  • პოჩეტინო უკვე ბარსელონაშია

    "ბაიერნთან" კატასტროფული მარცხის შემდეგ კიკე სეტიენის "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის პოსტიდან გათავისუფლება თითქმის გადაწყვეტილია, მის მთავარ შემცვლელად კი მაურისიო პოჩეტინო მოიაზრება. ფრანსისკო კარასკო არგენტინელი სპეციალისტის დანიშვნას უახლოეს დღეებში ვარაუდობს.

    ამასთან დაკავშირებით მნიშვნელოვან ინფორმაციას ავრცელებს კატალონიელი ჟურნალისტი, ორიოლ დომენეკი, რომელიც 2016 წლამდე Mundo Deportivo-ში მუშაობდა, ახლა კი Media Base Sports-ის კომუნიკაციის დეპარტამენტის წევრია. დომენეკი წერს, რომ პოჩეტინო უკვე ბარსელონაშია. 

    "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა პოჩეტინოს დანიშვნას მიესალმება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 17:43

    ბევრი ეწინააღმდეგება პოჩეტინოს რაც არასწორია მის ხელში ტოტენჰემი მაგარ ფეხბურთს თამაშობდა პრემიერ ლიგაშიც და ჩემპ ლიგაზეც მიუხედავად იმისა რომ უტიტულოა პოჩეტინოს დებიუტი წინა სეზონის ჩემპ ლიგაზე და პრემიერ ლიგაში დადებითად უნდა შეფასდეს ჩავი? ბაზარი არაა ჩავი მაგარია მარა ალ სადთან კონტრაქტი აქვს თუ ახალი პრეზიდენტი ავირჩიეთ ჩავის მაინც არ მგონია კონტრაქტი გაწყვიტოს ალ სადთან ტენ ჰაგი? ესეც მაგარია მარა არც ეს მგონია ისე როგორც კუმანიც დიდი დიდი პოჩეტინო დავნიშნოთ ალეგრიც მაგრა მაინტერესებდა რას იზამდა მარა ბევრი ამასაც გამოუჩნდა მოწინააღმდეგე რაის ალეგრიო მაშინ მეიყვანეთ ისევ ჭ კლასის დონის მწვრთნელები როგორიც ვალიკოა სეტიენი და ასე შემდეგ შედეგი თუ გვინდა და კლუბისგან მეტს ველოდებით მაშინ უნდა დავნიშნოთ პოჩეტინო ვნახოთ რას იზამს პიმიენტა ხო არ დავაწინაუროთ როგორც პირლო იუვენტუსმა 23 წლამდელთა გუნდიდად პირდაპირ ძირითად გუნდში თუმცა პიმიენტა 19 წლამდელთა გუნდშია

    0
    გასულია
    Amaterasu ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 16:53

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    არვიცი ძმებო იმედია გაამართლებს თუ დანიშნავენ და უარეს მდგომარეობაში არ ჩაგვაგდებს მაგრამ ამაზე უარესი არვიცი მე რა უნდა ქნას რო ეს ყველაფერი გადაფაროს

    ამაზე უარესი სეგუნდაშიი თუ ჩავალთ თორე მეტი არაფერია

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 16:09

    ვერ ვიტყვი წინასწარ რას იზამს თუ პოჩეტინო დანიშნეს. ტოტეზე მეტი რესურსიც ექნება ფულიც და მეტსაც მოსთხოვენ. ლუჩოც იტალიიდან გაუშვეს, მაგრამ ბარსაში ტრებლი დადო.

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 15:36

    უნდა მოვიდეს ახალი მწვრთნელი მრავალწლიანი პროექტით რომელიც ბარსას კარგად იცნობს და ავტორიტეტი აქვს იმდენი ყველა თავის გემოზე რომ მოსვას. ასეთი ხავია და გვარდიოლა მეტი არავინ

    3
    გასულია
    BEKA CULE წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 15:04

    პოჩეტინო თუ მოჰყავს ვადამდელი არჩევნები რაღა დროსია მერე?

    1
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 14:59

    სულ გამოქლიავდა მსოფლიო, ამერიკაც, კატალუნიაც და საქართველოც... 🤦 რაის პოჩეტინო და პინოქიო...

    1
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:57

    პოჩეტინო ვენგერის მერე არი იდეალური ვარიანტი. არ ვიცი მარა ამისი ტოტენჰემი 4 წელი პრემიერ ლიგაში სტაბილურად ძლიერი გუნდი იყო რა ფინანსებით თან წელიწად ნახევარი ახალი ფეხბურთელი არ უყიდა ლევიმ. სახლში დაუმარცხებელი იყო ვერავინ უგებდა გასვლაზე შეილება წაეგო მარა ბოლომდე თამაშობდნენ თან ლამაზ და შემტევ ფეხბურთს. ტოტენჰემის დაცვაც ყოველთვის სტაბილურად გამოიყურებოდა. თუ გვთანხმდება აუცილებლად უნდა მოიყვანონ. რაც შეეხება 4 2 3 1 ეს შექმნის კარგ პოზიციებს ფორვარდის უკან გრიზმანისთვის და დარწმუნებული ვარ კოუტინიოს არსად გააშვებინებს - მაქსიმალურად შეეცდება აათამაშოს. ამან დემბლე ვისაც გახსოვთ ისეთი ანხევარმცველი დააყენა კაცი შვილი ვერ აჩერებდა ტიპს პლიუს ვინკსი სონი სუ ამისი განსწავლულია. 2 ახალგაზრდა ნახევარმცველი გვყვავს პუჩის და დე იონგის სახით და პოჩეტინოს ხელში ბევრად უკეთესები გახდებიან ჩემი აზრით.

    11
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:50

    არვიცი ძმებო იმედია გაამართლებს თუ დანიშნავენ და უარეს მდგომარეობაში არ ჩაგვაგდებს მაგრამ ამაზე უარესი არვიცი მე რა უნდა ქნას რო ეს ყველაფერი გადაფაროს

    6
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 14:49

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ყველგან ამაზე იწერება.

    ისე სონზე რას ფიქრობთ?

    ნეიმარს ესენი ვეღარ მოიყვანენ
    დემბელეს იმედზე ჩემი მტერი იყოს და სონი იდეალურია.
    არც ძვირი ღირს

    ფლანგს აააწიოკებს ძალიან სხარტია ჭკვიანი.
    + მარკეტინგულად აზიიის პინტში უდიდესი თანხა შემოვა ფორმაზე.

    არარი ცუდი ნეიმარზე კი ხალიფამ ატალანტას მერე ინტერვიუ მიცა არვიცი თუ უყურეთ მაგრამ მან თქვა რომ ნეიმარი და მბაპე გუნდიდან არასდროს არ წავლენო და ქე მშვენივრად ვიცით ხალიფას ვინც არ უნდა იმას არასდროს არ უშვებს მბაპეს დიდ ფულს მიცემს და ნეი კიდე ორი წლის მერე არავის აღარ უნდა არც მე

    ხოდა ნეიმარს ვერ მოიყვანენ და სხვაზე გადაერთონ ჯობს.

    სონი კკიდე კაივარისნტია არც ძალიან ძვირი ღირს

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 14:44

    ციტატა: Amirani
    Pochetino araris barsas donis da psicologiis mwrtvneli

    უუჰ ვინც მანამდე და ეხლა გვყავს ხო რას ამბობ ზედ აკვდება ბარსას ფილოსოფიას ხავი არ მოდის და აბა ვინ უნდა დანიშნონ ლა ლიგიდან ვიღაცის მოთრევას პოჩეტინოს დანიშვნა მირჩევნია მილიონჯერ

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:43

    პოჩეტინო მაგრა გაასწორებს

    3
    გასულია
    Amirani წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:41

    Pochetino araris barsas donis da psicologiis mwrtvneli

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 14:37

    დროზე ქენით დროზე და ვისაც კი ხელს დაადებს ყველა მოუყვანეთ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:35

    არასწორი არის,ახალი მწვრთნელის დანიშვნა,სანამ ახალ პრეზიდენტს არ აირჩევენ

    5
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:34

    ციტატა: Clever liar
    ამან ესპანიოლი აღარაა ბარსას კონკურენტი წელსო და კაი ჯანდაბას გავწვრთნიო? :D ეხლა ჯანდაბაზე დანიშნული მწვრთნელიც გვაკლდა და ეგააა :)))) და ვაბშე რა აზრი აქვს მწვრთნელს თუ გუნდში პიკე, ლენგლე ალბა, სემედუ, ბუსკეცი, რაკიტიჩი, რობერტო და სუარესი დარჩა? ვინც არუნდა ვიყიდოთ მაინც ეგენი ეყრებიან სასტარტოში და რა შეიცვლება :D

    არ გაუჭირდება ამას რომ სურესი გააგდოა და სხვა ბებრები სკამზე გადასვას ასევე შეუძლია სემედუსგან რაღაც გამოოყვანოს პოტენციალი აქვს მაგრამ რათ გიბდა 3 სეოზნი 2 სირ მწვრთნელთან თამაშობდა და ესეც დასირდა

    2
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:31

    ამან ესპანიოლი აღარაა ბარსას კონკურენტი წელსო და კაი ჯანდაბას გავწვრთნიო? :D ეხლა ჯანდაბაზე დანიშნული მწვრთნელიც გვაკლდა და ეგააა :)))) და ვაბშე რა აზრი აქვს მწვრთნელს თუ გუნდში პიკე, ლენგლე ალბა, სემედუ, ბუსკეცი, რაკიტიჩი, რობერტო და სუარესი დარჩა? ვინც არუნდა ვიყიდოთ მაინც ეგენი ეყრებიან სასტარტოში და რა შეიცვლება :D

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:30

    ეს ან უფრო დაგვაქცევს ან აგვაშენებს

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:28

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ყველგან ამაზე იწერება.

    ისე სონზე რას ფიქრობთ?

    ნეიმარს ესენი ვეღარ მოიყვანენ
    დემბელეს იმედზე ჩემი მტერი იყოს და სონი იდეალურია.
    არც ძვირი ღირს

    ფლანგს აააწიოკებს ძალიან სხარტია ჭკვიანი.
    + მარკეტინგულად აზიიის პინტში უდიდესი თანხა შემოვა ფორმაზე.

    არარი ცუდი ნეიმარზე კი ხალიფამ ატალანტას მერე ინტერვიუ მიცა არვიცი თუ უყურეთ მაგრამ მან თქვა რომ ნეიმარი და მბაპე გუნდიდან არასდროს არ წავლენო და ქე მშვენივრად ვიცით ხალიფას ვინც არ უნდა იმას არასდროს არ უშვებს მბაპეს დიდ ფულს მიცემს და ნეი კიდე ორი წლის მერე არავის აღარ უნდა არც მე

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:25

    4:2:3:1 მწვრთნელი ბარსაში არაფერს დიდ და რადიკალურ ცვლილებებს არ მოიტანს თავის მწვრთნელებით და ექიმებით თუარ მოვიდა ეს ბარსაში...ნეიმარი ჩვეულებრივი ფულის ტომარა და გუნდის მოღალატე რომელზეც ამდენი წელია მისტირიან და უკან დაბრუნებას ითხოვენ..კოუტინიო ყველაზე მნიშვნელოვან დროს დატოვა ლივე და უღალატა და დღეს ბარსას კარში გოლით ბედნიერია..გრიზმანი ბარსას აგინა აფურთხა და დღეს ბარსას ძირითადძე პრეტენზია აქვს ...პოჩეტინო რომელსაც არასოდეს უნდოდა ბარსას გაწვრთნა დღეს ეხვეწებიან ამდენი მარცხის დამცირების შეურაწყოფის და უთავმოყვარეობის გამოვლენის მერე საშველი მაინც არ ჩანს

    8
    გასულია
    nikolozi96 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 14:25

    და პოჩეტინო რომც გადმოვიდეს რა? პირველი პრობლემა ბართომეუა წინსვლა ეგ იქნება და არა პოჩეტიმო

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV