ლეო მესის ასეთ ვითარებაში ხილვით ვისიამოვნე - ლეონ გორეტცკა

ლეო მესის ასეთ ვითარებაში ხილვით ვისიამოვნე - ლეონ გორეტცკა

"ბარსელონას" დამარცხების (2-8) შემდეგ, "ბაიერნის" ნახევარმცველი, ლეონ გორეტცკა ჟურნალისტებთან "ოქროს ბურთის" ექვსგზის მფლობელზე საუბრობს:

"იყო თუ არა ბავშვობის კუმირის, ლეო მესის ასეთ ვითარებაში ნახვა რთული? არა, ამაზე არ ვდარობ, პირიქით, ვისიამოვნე".

შეგახსენებთ, კატალონიელთა კარში გასული მესამე გოლისას, სერჟ გნაბრიზე ასისტი სწორედ გორეტკცამ მიითვალა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #20 15 აგვისტო 2020 14:07
    2
    ცოლი გყავს? თუ გყავს მ.... შენ თვალწინ. სიამოვნებას მაშინ ნახავ.
    [?]
    #19 15 აგვისტო 2020 10:38
    0
    ციტატა: katalomia
    Semedu waiuolos bartom da kikem SEMEDU. Robertoze ro ityvian kide rato unda idges roberto da semedo arao. Farchaki utavmoyvareo mcvelia tipi.

    ორივე ერთმანეთს რო მიუმატო მაინც 0 ს მიიღებ, ერთადაც და ცალკ ცალკეც
    Culé [?]
    #18 15 აგვისტო 2020 10:33
    1
    amis unda urtya taburetka xo icis ro heiterebs sheidzens
    Culé [?]
    #17 15 აგვისტო 2020 08:53
    5
    უნდა წავიდნენ: სემედუ, პიკე,რაკიტიჩი,ნეტუ,ვიდალი, ფირპო, უმტიტი.
    ზამენაზე უნდა გადაჯდნენ: ბუსკეტსი,სუარესი,ალბა(ესენი მაქსიმუმ ერტი წლიტ) და ლენგლე,სერხი რობერტო.
    აუცილებლა საყიდია ორივე ცენტრალური მცველი და განაპირა მცველები, უპამეკანოიმით არის კარგი რომ ბარასას სტილში ჯდება იდეალურად, თუ გარსიას იყიდიან კიდევ არაუხო, უპამეკანო,ლენგლე და გარსია რაღაც გამოვა. განაპირა მცველები კიდევ სერიოზული სამუშაოა, გუშინ ალბა საზიზღარი იყო, აშკარად ასაკი ეტყობოდა, ალბათ ტაგლიაფიკოზე და ალაბაზე, ერთ ერთზე მაინც უნდა იზრუნონ. აი მარჯვნივ ვაფშე აზრზე არ ვარ.
    ნახევარდაცვაში პიანიჩი ძალიან გამოგვადგება მაგრამ მინიმუმ ორი ნახევარმცველი კიდევ გვინდა პუჩისთან ერთად , შემტევი და შემქნელი. კოუტინიოს და გრიზმანის გამოყენება იდეალურად შეიძლება თუ მესის ფორვარდად ჩავწევთ
    რაც შეეხება თავდასხმას რამდენადაც არ უნდა გვიყვარდეს და კარგია ფატი ფაქტია რომ ჯერ პატარაა ძალიან და რამოდენუმე წელი მხოლოდ ზამენებიდან თუ გამოვიყენებთ. ტრინკაუც გაამართლებს ვფიქრობ. ოღონდ ერთი კარგი გვჭირდება რა , ნეი დახატავდა გუნდს. ეგ მარცხნივ და დემბელე/ტრინკაო მარჯვნივ. ლაუტარო არანაირად არ გვჭირდება . ყველაზე მეტად ფელიშე დაგვხატავდა.
    ფანი [?]
    #16 15 აგვისტო 2020 08:33
    11
    ბაიერნსაც და სხვებსაც უპირატესობა ყოველთვის აქვთ ფიზ. მომზადებაში ტიპებმა შეჭამეს იმენა გუნდი ჯერ მარტო ორჯერ მეტი ირბინეს ეს კი როგორც მწვრთნელების და ფეხბურთელების სიზარმაცის ასევე სიბერის ბრალია
    ფანი [?]
    #15 15 აგვისტო 2020 08:28
    1
    Vicodit yvelam es ro moxdeboda.mkidia magati bralia bartlomedan dawyebuli mwvrtnel pexburtelebianat.mount patroni ase gulahematkivrebs mxolod barselona tu daikidebs.wavedi naxvamduli samudamot
    ფანი [?]
    #14 15 აგვისტო 2020 08:27
    1
    Semedu waiuolos bartom da kikem SEMEDU. Robertoze ro ityvian kide rato unda idges roberto da semedo arao. Farchaki utavmoyvareo mcvelia tipi.
    Culé [?]
    #13 15 აგვისტო 2020 08:25
    0
    pepi mogxedavt tqveni deda...
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 აგვისტო 2020 08:23
    12
    სულ ასე მწარედ რატომ ვაგებთ?????? გასაგებია ნორმალურია ამ ბაიერნთან წაგება, მაგრამ ასე??? ასეთი ანგარიშით???? ყოველი შეტევა, რომ გოლია. ძალიან უთავმოყვარეო, უნამუსო და უკოტივაციო ფეხბურთელები ასე ერთად სად შეიკრიბნენ....... გავიგეთ ხოოო მწვრთნელი არ გყავთ, მაგრამ გაბრაზება და მონდომებაც კი არ შეუძლიათ გუნდურად, ყველა თავისთვის დადის თავჩაქინდრული...
    წევრი [?]
    #11 15 აგვისტო 2020 08:19
    2
    Magitomac ar xart arasdros magari fexburteli magarfexburtels mowinaagndegeze ar unda qondes ena wagdebuli xoda shenc da miulers mogi t y a nt patronebi
    წევრი [?]
    #10 15 აგვისტო 2020 07:56
    2
    გვარდიოლა გასიამოვნებს მალე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 07:28
    9
    დაიცა მოვიდეს შემდეგი ლიგა ბავარიის განსაკუთრებით შენს დედას იხმარს მესი ნეტა სადმე გადაგვეყაროთ ან ჯგუფში ან ფლეიოფში დედას მიგიცენზურებთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 07:13
    3
    ჩემ პროფილზე შედით და ჩემი კომები ნახეთ, თავიდანვე ვთქვი მე ნეტა ნაპოლისთან წავაგოთ მერე ბაიერნთან შერცხვენა მაგრად არ მინდა თქო........
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 03:48
    6
    Goretzka sheni ddshvc da imisi kide vinc tqven liga mogagebinot wels
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 03:32
    4
    მიდით მიდით დაა.ვით თავებზე
    Culé [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 03:23
    7
    ასეთებმა რომ ხმა ამოიღეს მაგიტომ უნდა წაეთრეს ბართოდან დაწყებული კიკეთი დამთავრებული ყველა
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    წევრი [?]
    #4 15 აგვისტო 2020 03:21
    8
    ესეთ სლეებს რო სალაპარაკო მიეცით , მაგიტო მოუ**ან ხელმძღვანელობას კეთილები
    ფანი [?]
    #3 15 აგვისტო 2020 03:18
    4
    ამაზე კომენტარი როგორ უნდა გააკეთო ერთი სიტყვით სლე ხარ მორჩა
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გულშემატკივარი [?]
    #2 15 აგვისტო 2020 03:14
    4
    Ადმინებო გთხოვთ ბანი არ დამადოთ გეხვერწებით გამიგეთ ადამიანურად, ამას -- დედის ფათახი
    ფანი [?]