გამარჯვებით ბედნიერები ვართ - ფილიპე კოუტინიო

გამარჯვებით ბედნიერები ვართ - ფილიპე კოუტინიო

"ბარსელონასა" და "ბაიერნის" დაპირისპირების შემდეგ (2-8), გერმანელთა მხირდან ორი გოლის ავტორმა, ფილიპე კოუტინიომ, რომელიც "ბარსას" საკუთრებაში იმყოფება, კომენტარი გააკეთა:

"დღევანდელი შეხვედრა, რომელიც მსოფლიოს ორ უდიდეს გუნდს შორის გაიმართა, მნიშვნელოვანი იყო. ბედნიერები ვართ".

მიუხედავად იმისა, რომ ჩემპიონთა ლიგის დასრულების შემდეგ (23 აგვისტო) ბრაზილიელი "ბარსაში" დაბრუნდება, მისი მომავალი ჯერ კიდევ გაირკვეველია. ხშირად, კოუტინიოს პრემიერ ლიგაში დაბრუნებას უწინასწარმეტყველებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 15 აგვისტო 2020 13:41
    1
    შენი სტატუსიდან გამომდინარე ხომ შეიძლება გაჩუმდე და ხმამაღლა არ დააფიქსირო რასაც ფიქრობ.
    რატომ არ გამოგისყიდა იმ გუნდმა, რომლის გამოც ბედნიერი ხარ? შენი მტირალა დ...
    Culé [?]
    #8 15 აგვისტო 2020 11:57
    3
    კოუ დაიდოს, კოუ დაიდოსო, ტვინი რომ გაღუნეთ, ეგე თქვენი კოუ, წამოხტა თუ არა ტაშის დაკვრით? ეს რეალის ბალეშიკი მეძავის შვილი. გარტყმაში არ ხართ ფეხბურთის ზოგიერთი. კიდევ ვინც პოგბას და დემბელეს ითხოვდით. ფირპო, მალკომი, ჰუქსტრა, პედრი, პიდერი... გაავსეს გუნდი შავებით და დილეტანტებით....
    ფანი [?]
    #7 15 აგვისტო 2020 10:55
    6
    მოიცათ თქვენ რანაირად მსჯელობთ. სწორი თქვა კაცმა სადაც თამაშობს იმ გუნდს დაუჭირა მხარი. ეკუთვნოდა ბარსას 120 მილიონიან კაცს რო იჯარით გაუშვებ გუნდი კიარა *ლე ხარ აბა რახარ
    ფანი [?]
    #6 15 აგვისტო 2020 10:01
    1
    შენი ბედნიერი დედაც მოვ....ან, ზემოდან გორეცკასი და მიულერის კიდე.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 აგვისტო 2020 08:24
    1
    ფუ შენ რა კაცი ხარ ეგეთი სიტყვებისთვის ან აღნიშვნისთვის, სკამზე წამოხტომისა და სიხარულით ტაშის კვრისთვის...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 აგვისტო 2020 07:25
    14
    ვინც ეს კაცი არ დატოვოს იმის დედა მივაცენზურე დატოვეთ და ათამაშეთ ნახევარ დაცვაში შემტევი ნახევარ მცველი არ ყავს გუნდს პუჩია გარდა მომავალ სეზონში პიანიჩი დე იონგი კოუტინიოს ცენტრი უნდა იყოს ძირითადია თუ რამის მოგება გვინდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #3 15 აგვისტო 2020 04:35
    37
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    შენც კაი სლე ხარ ბარსაში ადგილი ვერ იპოვე და ბარსას კარში დუბლი ეგრევე მალადეც

    მოიცადე, არ უნდა გაეტანა? 2 იც უნდა გაეტანა და 10 იც თუ საშუალება ექნებოდა... რანაირი დამოკიდებულება გაქვთ ვერ ვხვდები რახან ბარსელონას საკუთრებაა გოლი არუნდა გაუტანოს? თუ მასე უყვართ დაეტოვებინათ გრიზმანზე მეტს მაინც აკეთებდა
    ფანი [?]