მარკ ანდრე ტერ-შტეგენის ყველაზე ცუდი თამაში კარიერაში

  • 15-08-2020, 02:26
  • მარკ ანდრე ტერ-შტეგენის ყველაზე ცუდი თამაში კარიერაში

    მარკ ანდრე ტერ-შტეგენი sofascore.com-მა 5.2 ქულით შეაფასა. ეს ყველაზე დაბალი ქულაა, რომელიც გერმანელმა მეკარემ “ბარსელონაში“ გადმოსვლიდან დაიმსახურა.

    ამგვარი შედეგის მიზეზი არა მარტო 8 გაშვებული გოლი, არამედ თამაშის სხვა ასპექტებში არადამაჯერებელი ქმედებები იყო.

    განსაკუთრებით მოულოდნელად მისი არაზუსტი პასების სიჭარბე შეგვიძლია, მივიჩნიოთ. მიუნხენელთა პრესინგის ფონზე ამ შეცდომების დაშვება ფაქტობრივად გარდაუვალი იყო. 

    მარკის სრული სტატისტიკა შემდეგნაირად გამოიყურება:

    სეივები - 5

    მუშტებით გამოტანა - 2

    შეხება - 54

    პასების რაოდენობა - 27

    პასების სიზუსტე - 71%

    გრძელი პასების სიზუსტე - 5/13

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 13:27

    დაწყების წინ ამას ისეთი ჩაჯ... სახე ქონდა მივხვდი, რომ დანძრეული გვქონდა.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 07:22

    აი ამას რა სჭირდა ვერ გავიგე ყველა გრძელი პასი გააფუჭა მარა ამის რა ბრალია კაციშვილი არ ეხსნებოდა ამ დროს სუ ყველა ამას ატენიდან უკან ბურთს

    ციტატა: Claudio Bravo
    ძალიან მაკლია ვიქტორი

    ორი მაგდენსაც გაგვიტანდნენ რა ვალდესი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 04:03

    პასი რო გააკეთო ვინმე უნდა იხსნებოდეს, ან დარბოდეს ბლ*ად

    4
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 03:07

    Serenity.,
    რეორგანიზაცია კარგა ხნის წინ იყო დასაწყები მაგრამ ამ დრომდე მოვედით ეს ახ..რი კიდე არც აპირებს წასვლას რატო წავა არ კიდია ფანების ნერვები

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Serenity. გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:51

    BARCELONA FOREVER,
    მაგას რეორგანიზაცია უშველის, რომელიც პრეზიდენტით და მთელი მისი შტაბით უნდა დაიწყოს. ახალი სიცოცხლე და სისხლი უნდა ბარსელონას და მანდ ვხედავ გამოსავალს, კონკრეტულ და მით უმეტეს თითქმის უდანაშაულო ფეხბურთელზე ხელის დადებაში-ვერა.

    6
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:47

    Serenity.,
    შტეგენზე აბსოლიტურად გეთანხმები მაგრამ კარგი და ცუდი დღეო ჩვენ რო ყოველთვის ცუდ დღეში ვართ მაგას რა ეშველება

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Serenity. გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:44

    ყველამ ვიცით შტეგენი რა დონეა და ამ ერთი მატჩით დაკნინება ძაან ტეხავს. ეგ რო არა გაცილებით მეტი გოლი გავიდოდა თითოეულ თამაშზე, ამ დაცვის ფონზე რაზე ვსაუბრობთ საერთოდ. ცუდი და კარგი დღეები ყველას აქვს და ამის გამო შტეგენის გადაგდება არასწორი საქციელია ჩემი აზრით, მით უმეტეს მხოლოდ მის ხარჯზე რო იყოს ეს წაგება კიდევ ჰო

    10
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:34

    მასეთი შედეგებით ნაკრებში ნოიერს ვერ გაუწევს კონკურენციას

    3
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:33

    ძალიან მაკლია ვიქტორი

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge