ბართომეუ პოჩეტინოს შეხვდება - არგენტინელი უმთავრესი კანდიდატია

  • 15-08-2020, 02:17
  • ბართომეუ პოჩეტინოს შეხვდება - არგენტინელი უმთავრესი კანდიდატია

    "ბაიერნთან" გამანადგურებელი ანგარიშით (2-8) მარცხის შემდეგ, ალბათ ეჭვი აღარავის ეპარება, რომ კიკე სეტიენს დაკავებული პოსტიდან მალევე გაათავისუფლებენ.

    Cadena SER-ის ჟუნრალისტის, სიკე როდრიგესის ინფორმაციით, კატალონიელთა პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ არგენტინელ მწვრთნელს, მაურისიო პოჩეტინოს ამ კვირაში შეხვდება და კლუბის ჩაბარების საკითხთან დაკავშირებით დაელაპარაკება. ცნობილია, რომ "ბარსა" მაურისიოს დაყოლიებაზე უკვე კვირებია მუშაობს.

    შეგახსენებთ, პოჩეტინოს გარდა, ჩავი ერნანდესის კანდიდატურაც განიხილება, რომელიც ამჟამად ყატარულ "ალ-სადს" წვრთნის. თუმცა, უმთავრეს ვარიანტად არგენტინელი სპეციალისტი განიხილება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 13:55

    რას შეხვდება, ვინ კითხავს ამას. უნდა გადადგესო და თან ისევ მწვრთნელს ნიშნავს თავის ჭკუაზე?

    ციტატა: basa7
    და ეს რატო არ გინდათ, ამ წუთას მე ეს მიმაჩნია ყველაზე რეალურად, ვისაც ამ მომენტისთვის ხავის დიდი ტრენერობის გჯრათ გაგვატარეთ რა. მე დაჟე ნაგელსმანი მომწონს ყველაზე მეტად. ვინც მისი გუნდის თამაში ნახეთ მიხვდებით რატომაც, ბურთის იდეალური კონტროლი სწრაფად გადასვლა, გვარდის და ენრიკეს ნაჯვარია რაგაცნაირად, მერე რა რო ახალგაზრდაა. აქ დაწერა ვიღაცამ რომ ავტორიტეტებს ვერ მოერევაო, მარა გასაშვებია უკვე გუნდიდან ეგ ავტორიტეტები მესის გარდა ყველა

    ეგ გვინდა თუ არა, მეორე საკითხია. პირველი ბართოს გადადგომაა და უნდა გადადგეს ანუ ვადამდელი არჩევნები დანიშნოს, და ახალი მწვრთნელის კანდიდატურაც ახალმა პრეზიდენტმა და მისმა ჯგუფმა ფეხბურთელებთან ერთად გადაწყვიტონ.

    0
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 12:01

    აი მორიგი სიბოროტე კლუბის წინაშე... ბარემ მოურინიო მოიყვანეთ რომ ბოლომდე
    @#₾&£€$ და დაიჯეროთ, რომ ბარსელონას ქოცები მართავენ და სპეციალურად ანგრევენ გუნდს.

    პოჩეტინოს დიდი მწვრთნელობა არ გაიშვას 😏რატომ, აიაქსთან რომ ერთ მოთამაშეს დააკუკა იღბალმა?! დარწმუნებული ვარ იგივე ხალხი ითხოვთ პოჩეტინოს, ვინც ე.წ. კოუს, დემბუზას, ვალიკოს და პოგბას ითხოვდით. მოდებაში არ ხართ.

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 10:47

    ჩავი გვიყვარს მაგრამ არაა ექსპერიმენტების დრო პოჩეტინო დიდი მწვრთნელია. ნერვები მეშლება ტოტენჰემი ააყვავა და გუნდიდან როგორ გაუშვეს და პოჩეს წასვლის მერე უფრო გაფარჩაკდნენ

    1
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 09:04

    და ეს რატო არ გინდათ, ამ წუთას მე ეს მიმაჩნია ყველაზე რეალურად, ვისაც ამ მომენტისთვის ხავის დიდი ტრენერობის გჯრათ გაგვატარეთ რა. მე დაჟე ნაგელსმანი მომწონს ყველაზე მეტად. ვინც მისი გუნდის თამაში ნახეთ მიხვდებით რატომაც, ბურთის იდეალური კონტროლი სწრაფად გადასვლა, გვარდის და ენრიკეს ნაჯვარია რაგაცნაირად, მერე რა რო ახალგაზრდაა. აქ დაწერა ვიღაცამ რომ ავტორიტეტებს ვერ მოერევაო, მარა გასაშვებია უკვე გუნდიდან ეგ ავტორიტეტები მესის გარდა ყველა

    9
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 07:20

    მოდი პოჩე მოდი შტევაში მაინც გვათამაშებს და ახალგაზრდებს მაინც აათამაშებს

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 03:34

    Frenkie de Jong 21,
    იქაური ფანები იმენა სლეების ჯოგი რა

    5
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 03:17

    BARCELONA FOREVER,
    იქაური ფანობა ცოტათი რო გვგავდეს იმაზე დედაა ასაფეთქებელი ამეღამ.ნუ ეგრე რო იყოს კაიხნით ადრე ავაფეთქებდით.მარა დებილები არიან...საიდან გაიტანენ 10 გოლს აქირავებენ ყველას პრიუსივით.

    4
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 03:10

    ბართომეუ, დავიჯერო დედაშენს არ ასლოკინებს? წადი შენი გამზრდელი დედა მო...ან მე. დედამიწაზე კაცი არ მოიძებნება ვინც შენ არ გაგინებს.. უთავმოყვარეო დედა შე...ცი მე შენი. ხტფუი

    5
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 03:10

    Frenkie de Jong 21,
    ფული მაგრად კი დაზოგეს ფეხბურთელებში ხო მითუმეტეს 100 და 150 მილიონებად იყიდეს და სეზონში ერთად არ აქვთ 10 გოლი გატანილი

    4
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:59

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    Frenkie de Jong 21,
    მოვიდეს ძმაო ვიღაც მეძროხეები რო წვრთნიდნენ ბარსას არაფერ შუაში რო არ იყვნენ ეგეთები მოვიდეს ესეც ბარემ და რას იზამს

    გვარდიოლას მერე ერთი ლუის ენრიკე მოიყვანეს ნორმალური (საწყალ ტიტოს არ დაცალდა)ხანა ვიგაც ტატა მარტინოო ხან ვალოდია ხან ეს სარაბიას ჩმორი ერთი ვინმე წესიერი არ ყოფილა სულ ფულის დაზოგვაზე ფიქრობდნენ

    1
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:50

    Frenkie de Jong 21,
    მოვიდეს ძმაო ვიღაც მეძროხეები რო წვრთნიდნენ ბარსას არაფერ შუაში რო არ იყვნენ ეგეთები მოვიდეს ესეც ბარემ და რას იზამს

    1
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:49

    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    ბევრს არ მოწონს და არ ჯერა ამ კაცის მაგრა ვიღაც რო მოათრიონ ლალიგიდან იმას არ ჯობია ვინმე ისეთი მოვიდეს ჭკუა რო მოეკითხება .ეს ფერმერები მარტინოებია და ვალოდიები ამოვიდა ყელში

    ამასაც აქვს თავისი ფერმა და თუ დაინიშნა მეორეც ექნება ნახირით.

    1
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:44

    ბევრს არ მოწონს და არ ჯერა ამ კაცის მაგრა ვიღაც რო მოათრიონ ლალიგიდან იმას არ ჯობია ვინმე ისეთი მოვიდეს ჭკუა რო მოეკითხება .ეს ფერმერები მარტინოებია და ვალოდიები ამოვიდა ყელში

    2
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:34

    აიაქსის ტრენერი მოიყვანეთ ბიჭო ეს რათ გვინდა ტოო ვახ თქვენი დედებს შეს.ა ვირმა ასე რო დამაწყვიტეთ ნერვები ამ ყლ.ური სატრანსფერო პოლიტიკით

    1
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    Bola Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:30

    ფუ კაი რა ბიჭო კაი რა....მეტი ვიდრე კლუბიო ტყუილად კი არ ამბობდნენ ადრე.... პრინციპები და ღირსებები ქონდა გუნდს... რამდენი ვინმეს მოუნდება გვლანძღოს..საქათმეს გაგვიტოლოს... მერე გადავყლაპოთ ეს ამას სამსახური რომ მოუნდა და სიტყვები უკან წაიღო და მწვრთნელად დავნიშნოთ ? სირცხვილიაა ბიჭოოო ტეხავს..რათ მინდა ამისი კაი მწვრთნელობა...რაღაცააში ხო მაინც უნდა იყოს კლუბი პრინციპული... ყველაფერს როგორ ღალატობენ გადავირიე. უარესზე უარეს გადაწყვეტილებებს იღებენ.

    2
    გასულია
    LM10 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:24

    არ დაგიმალავთ და არ მეიმედება ეს კაცი :)

    1
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:21

    უარესს აკეთებენ რა უარესსსს. ეხლა ეს მოვა გადაააწყობს გუნდს. მერე ხავი მოვა ისევ გადააწყობს და აირევა გუნდი. ჯობია გარსია პატიენტა მოვიდეს მართლა მაინც ეყვარება ბარსელონა და მითუმეტეს თავის აღზრდილ ფეხბურთელებს შანსსმისცემს. (რიკი პუჩი. მონჩუ. კოლადო. მორიბა. დე ლაფუენტე.აკიემე.არაუხო)
    1 წლით მოიყვანონ პატიენტა. მაინც ვერმოვიგებთ შემდეგ წელს ვერაფერს და არჯობია რო გუნდის გადაწყობა მოხდეს და დავიკიდოთ ეს ერთი წელი ტიტულები?

    1
    გასულია
    Mecsoul წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:20

    მომკალით და არც პოჩეტინოს იმედი არ მაქვს და არც ჩავის. გვარდიოლას მთავარი უპირატესობა ბ გუნდთან მუშაობის გამოცდილება იყო... (ზიდანის მაგალითიც) უნდა გაიცნო თაობა შენივე ხელში უნდა გამოიარონ და მერე შედეგიც იქნება. ძალიან დავეცით ეს წლებია ...

    6
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:20

    ვერ ვიტან! 😤

    1
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:20

    მორიგი სირცხვილი გველის წინ

    3
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge