მათი ერა საბოლოოდ დასრულდა?

  • 15-08-2020, 02:13
  • მათი ერა საბოლოოდ დასრულდა?

    ლიონელ მესისა და კრიშტიანუ რონალდუს ფეხბურთის მწვერვალზე ხილვა, შესაძლოა, ვეღარც შევძლოთ.

    წელს პირველად, 2004/05 სეზონის შემდეგ, ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში არც ერთი მათგანი არ იასპარეზებს.

    ბევრი საერთო ნიშნის დანახვა შეგვიძლია მათ წლევანდელ სეზონებში.

    ორი დიდებული მოთამაშე, რომლებიც გუნდში უბრალოდ მარტონი აღმოჩნდნენ, ცუდ მწვრთნელთან და უსარგებლო ფეხბურთელებთან ერთად. ალბათ ეს ყველაზე ადეკვატური შეფასება იქნებოდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 07:17

    მომავალ სეზონში დედის წიოკს რო ატეხავს ორივე მერეც იძახონ ამათი ერა დასრულდაო

    11
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:58

    მომავალ წელს კეთილტყვნებს რომ მოუწყობს ბარსა მერე ვნახოთ ერა!

    6
    გასულია
    Bola Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:34

    ესენი კიდე ბევრს გაამწარებენ. სხვა კალიბრის მოთამაშეები არიან.. მონსტრები. ბევრჯერ ჩამოწერეს ადრეც მაგრამ ისევ ესენი ბლატაობენ. კიდე აწევს რომელიმე ლიგასაც და ოქროს ბურთსაც.

    15
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:30

    რონიმ ქვეყნის ჩემპიონატი მაინც მოიგო და მესიმ ეგეც ვერ მოახერხა.. სამარცხვინო ანგარიშებით წაგების კოლექციონერია.. ჩვენდა სამწუხაროთ.

    7
    საიტზეა
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:19

    სულაც არა. სამიკაცი რო ფეხზე გადის ეგ რამხელა უირატესობას აძლევს შენ გუნდს და შენი გუნდი როამას ვერიყენებს და მეტიც პირიქით 8 გოლს უშვებს. ეგ რა ამათი ბრალია. ნორმალური გუნდია საჭირო და ისეთი ფეხბურთელი რომელიც კაცს მოატყუებს თუ მესი ცაკეტილი იქნება

    4
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:17

    მგონი კი. შემდეგი სეზონი ამათი უკანასკნელი გაფართხალება იქნება სულ რომ თავ-ტრაკი მოიტ ყნან ვარჯიშით.

    პ.ს. იმედია ადმინები ადამიანურად გაგვიგებენ და ბანს არავის დაადებენ

    8
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:16

    დამთავრდებოდა ბოლო ბოლო უკვდავები ხო არ არიან

    4
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    პარტნიორები
    Flashscore.ge