ბართომეუ გადადგომას არ აპირებს: ვინ შეეწირება "ბაიერნთან" კრახს?

  • 15-08-2020, 02:06
  • ბართომეუ გადადგომას არ აპირებს: ვინ შეეწირება "ბაიერნთან" კრახს?

    მიუნხენის "ბაიერნთან" მატჩის შემდეგ, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ ცვლილებები დააანონსა. "ბარსელონას" პრეზიდენტის თქმით, მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს, რომლებიც "ნაპოლისთან" შეხვედრის წინ იქნა მიღებული, სისრულეში მალე მოიყვანს. 

    ჯანლუკა დი მარციოს ინფორმაციით, ბართომეუ გადადგომას არ აპირებს, რაც გასაკვირი ნამდვილად არ არის. ჩემპიონთა ლიგის კატასტროფულად დასრულების პირველი და ყველაზე ლოგიკური მსხვერპლი კიკე სეტიენი იქნება, მასთან ერთად კი პრეზიდენტი თანამდებობებიდან ერიკ აბიდალსა და ოსკარ გრაუს გაუშვებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 10:03

    რას ქვია არ აპირებს? უნდა აიძულონ რომ ვადამდელი არჩევნები დაინიშნოს.

    1
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 09:09

    ბართომეუს და სეტიენის დებილი დედები მოვხან რატო გააჩინეს ეს მზეები

    1
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 08:09

    ნამუსი არააქვს ამ კაცს,თორე აქამდე უნდა წასულიყო....

    4
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 07:12

    ეგ ისედაც ცხადი იყო რო მინიმუმ ერთი წელი არსად არ წავიდოდა ეა კიბო მარა მაგ სტატიაში ხსენებული ხალხი მაინც გაუშვას ცოტა ამოისუნთქებს კლუბი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    15 აგვისტო 2020 03:35

    აი ღმერთო მაპატიე მარა ამის კიბოს დიაგნოზი მე4 სრადიის იქნებოდა საუკეთესო ნიუსი

    2
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 03:13

    შენიი დედააას შ.........სცა ყველა კულემ და ფეხბურთის გულშემატკივარმა , შე პერესის აგენტო და მადრიდის მონავ , რას დაგვამსგავსეეე , ცხოვრებაში კაცის მოკვლაზე არ მიფიქრია , ხელი არ ამიკანკალდებოდა ისე გაგატყავებდი საოპერაციო მაგიდაზე ანესთეზიის გარეშეე , ყველა ნერვულ დაბოლოვებას პინცეტით დაგაგლიავდი და ყველა კულეს ნერვიულობისათვის სამაგიეროს ადაგიხდიდი !!!!

    6
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 03:05

    ეგეთ ცვლილებებს რა აზრი აქ თუ ყველაე დიდი ნეხვი ისევ გუდის სათავეში დარჩება? ბართომეუს ისე აქ ჩასვრილი თავისი პოლიტიპით სულ რომ გვარდიოლა დააბრუნოს გუნდში და ნეიმარიც იყიდოს გუნდის ფეხზე დადგომის შანსები 0-ის ტოლი იქნება... ასე რომ პრეზიდენტიტ დაწყებული და თუნდაც უბრალო მინდვრის მკრეჭავით დამთავრებული თუ ვინმეს გუნდში ნეგატივის მეტი არაფერი შეაქ და ტალახში სვრის მის რეპუტაციას და პრესტიჟს ყველა უნდა წავიდეს უკან მოუხედავათ. და უფრო კომპედენტური და გამოცდილი სტაფით უნდა შეივსოს გუნდის ყველა სამართველო ორგანო რომელთაც, რეალური პრობლემები ეცოდინებათ ყველა ასპექტში და მათ მოგვარებას რაც შეიძლება სწრაფათ და ხარისხიანათ შეძლებენ..

    2
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:53

    Tipi uyurebs gemi idzireba da arafers aketebs.

    3
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:25

    არც მაინტერესებს უკვე , მე აღარ ვარ ფანი, ყველას ვურჩევ ამ გუნდს კიდეც 10 წელი არაფერი ეშველება ნერვებს ნუ აიშლით. განსხვავე ა ისაა რომ გერმანელები პატრიოტი ხალხია ,შოვინისტები და მაგნაირი გუნდიც ყავთ. აი კატალონიელებს ეტყობათ რომ დაივიწყეს ღირსებები ფულზე გაყიდული ხემძღვანელობა,გადაკარგული პატრიოტები და ჩამკვდარი ფანები.(იქაურები).

    6
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:16

    უნდა მოვითხოვოთ ფანებმა ბართომეუს გადადგომა ან არჩევნები როდის არი ან იქნება ? ან არუნდა იყოს თუ იქნება ან როდის იყო მაგის დროს არჩევნები თუ იყო?

    2
    საიტზეა
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:16

    ჩემიაზრით ძაანბევრი ფეხბურთელია გასაშვები. გუნდს სერიოზული ფსიქოლოგიური პრობლემა აქვს.
    ვინც ამ თამაშს უყურა ყველა ფეხბურთელს ემახსოვრება ეს ყოველთვის და თამაშშიი ყოველთვის ხელს შეუშლის.

    სემედო პიკე რაკიტიჩი ვიდალი სუარეზი ეს ფეხბურთელები სასწრაფოდ გასაყიდები არიან

    ალბას შემცვლელი (ტალიაფიკო.აკიემე) ნორმალური კიარა ძალიან საიმედო მცველია მოსაყვანი (უპამეკანო) მარჯვენა მცველი რომელიც დაცვაშიც კარგი იქნება და შეტევაში და თუმაინც ერთერთი უფრო კარგი ექნება მაშინ დაცვაუნდა იყოს მთავარი. ნახევარდაცვაში რიკი პუჩი ძალიან ხშირად. პედრი კოლადო მონჩუ დააწინაურონ. პიანიჩი მოვიდა.

    შეტევას რაც შეეხება ვაფშე ფორვარდის გარეშე უნდა დავიწყოთ თამაშ როგორც ბევრი გუნდი აკეთებს უკვე. აიაქსი მაგალიტად გამოკვეთილი ფორვარდი არყავდათ ან რათუნდოდათ. ლივერპული კიდე ფირმინო დაბლააა დახეული და პასებს ანაწილებს რაც გრიზმანს იდეალურად გამოსდის. დემბელემ თუ ტრამვა მიიღო ეგრევე გასაშვებია. ფატი ხშირად უნდა შემოვიდეს. ნუმესი თუარ წავიდა რათქმაუნდა ძირითადში. იქ ზამენაზე ტრინკაო იქნება.

    და სუარეზი უნდა წავიდეს დღეს ვნახეთ რო სისწრაფე საერთოდ არ შერჩა ბურთს როგორც კიმიიღებს ეგრევე მესის აძლევს პასს ან ძალიან სწორხაზოვან პასებს აკეთებს.

    გუნდი დასწრებაზე ართამაშობს.მესის გარდა კაცს ვერავინ ატყუებს ეს რა უბედურებააა.

    3
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:15

    კიდე დარჩენა უნდა და კიდე უნდა დაკ***ვს გუნდი

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:14

    არჩევნებზე მეეტყნება დედა არ იდარდოთ 6 თვეში ააჯვამს

    5
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:14

    2015 წლის მერე ამას ტრაკი არგაუნძრევია

    2
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:14

    პსჟ გახდეს თუ უნდა ჩემპიონი ოღონდ მიულერის გამწარებული სახე ვნახო მაგ ნაბი**რის!

    4
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:13

    რაგაკეთა 5 წლის განმავლობაში ან სატრანსეფერო ფანჯარა ვალვერდესაც არუშვებდა თავის დროზე არც ენრიკეს დროს არგაუჩარხია ტრანსფერები ამას 2015 წლის მერე

    5
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:12

    ისეთი გამწარებული ვარ ჟოზეს დანიშვნაც გამახარებს უკვე

    3
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    Bola Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:11

    ბიჭო რავიი პირველრიგში ხო ადამიანი გქვია რა.... ანუ რამდენჯერ უნდაა შეიწეროო ესეე... რომა ლივერპული...ბაიერნი... საშინელი ტრანსფერებიი...სკანდალები.... როდის გაუწყდება სირცხვილის ის ბოლო ძაფი და წავა ? ადექი რაა კაცურად და წადიი მიხედე შენ ცხოვრებას.. ფული გაკლია თუ რა.... რას უშლი ამდენ ადამიანს ნერვება... რა არი ამაში კაიი? უფრო და უფრო მეტ ადამიანს ეზიზღება და უარესს სახელს დატოვებს...რა ჩემ ფეხებად უნდა ასეთი თანამდებობა... ყოველ ნაბიჯზე ვიღაცა გალანძღავს და არაფერს თუნდაც იმ ტრიპლეტს ამას არ დაუფასებენ... გადაფარა ყველა და ყველაფერი... კლუბის ისტორიას წერს... განადგურების იატორიას და რატო უნდა სკამის გულისთვის.. რომელიც უკვე წაგებული აქვს არჩევნებზე წინასწარ... ერთი წლით სკამის გულისთვის კიდე უფრო შეაძულოს ხალხს თავი... რა არი ბლიად ბიძინა ხაარ თუ ლუკაშენკოოო..წადი რაააა

    5
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:09

    არა კაცო რის გადადგომა ამისი რა ბრალია კიკეს ბრალია და ვსიო გაუშვებს შენ დედას შ...ა მთელმა ბარსას ფანობამ შე ახ..რო

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:08

    კულეებო მალე ამოვძირკვავთ ამ სარეველას

    2
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge