"ბარსა" სეტიენს გაუშვებს - 2 კანდიდატის ვინაობა ვრცელდება

  • 15-08-2020, 01:59
  • "ბარსა" სეტიენს გაუშვებს - 2 კანდიდატის ვინაობა ვრცელდება

    "ბაიერნთან" მარცხი, დიდი ალბათობით, კიკე სეტიენის "ბარსელონური" ეპოქის დასასრული იქნება. საკმაოდ ავტორიტეტული ჟურნალისტის, Fabrizio Romano-ს ინფორმაციით, კატალონიურ კლუბს სპეციალისტის გაშვების გადაწყვეტილება უკვე მიღებული აქვს.

    Sky Sport-ს ცნობით კი, "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" კიკეს შემცვლელად ორი ვარიანტი ჰყავთ - მაურისიო პოჩეტინო და ჩავი ერნანდესი.

    ცოტა ხნის წინ "ბარსას" პრეზიდენტმა, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ განაცხადა, რომ რამდენიმე დღეში კლუბი ახალ ამბავს დაანონსებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 13:59

    ამან თავისი გადადგომა უნდა დააანონსოს ჯერ.

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 10:05

    ეს ყ.ე რო მოიყვანა მაშინ იყო ბართო გადმოსაგდები იმ თავის პოსტიდან.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 07:06

    ხავი არ მოვა სანამ ეს ჩკებიანი დოყლაპიაა ასე რომ პოჩეტინო დაიდოს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 04:13

    Poche gvinda

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:30

    ციტატა: marco reus 11
    და სემედო . პიკეს იმ გამართლებას მაინც მოუძებნი რო მოტივაცია აღარ აქ ,სემედო შლანგიაუბრალოდ

    სემედომდე- ბუსკეცი ვიდალი რაკიტიჩია რიგში :))

    2
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:18

    rijkaard,
    არმოვა სანამ უხსენებელი აქაგდია

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:14

    რეიკარდს რატო არ თავაზობენ ეს ახვრები კაცს ამხელა გამოცდილება აქვს და ბარსას დნმ საიდან ნახულობენ ამ ორღობის ძუკნა ძაღლებს

    5
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:13

    ჩავი და ვსო

    0
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:13

    მომდევნო წელს დაიწყენებ მაგრად, გადაუვლიან ყველას და ყველაფერს ჯერ ჩემპიონატში, მერე ლიგის ჯგუფში, მეოთხედფინალში და საქმე საქმეზე რომ მიდგება მარსელი დაგვიქამბექებს 5-0 დან

    6
    გასულია
    maxnia17 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:13

    ამის გაშვებამდე ვადამდელი არჩევნებია ჩასატარებელი და ბართომეუ თავის გუნდთან ერთად უნდა მოაშორონ ბარსას, მერე სეტიენს უნდა ააცმევინონ მოიყვანონ ხავი და ხავიმ გუნდიდან ააცმევინოს: გადაბერებულ, უმოტივაციო, ტლანქ ფეხბურთელებს. კერძოდ დიდი პატივისცემისდა მიუხედავად: ბუსკეცი, პიკე, რაკიტიჩი, ვიდალი, სუარესი, რობერტო, ასევე ალბაც რომელიც თამაშზე მეტს ჩხუბობს, ასევე
    ჭ კლასის ფეხბურთელები რომლებიც ოხრად არიან ბარსელონაში. ყველაზე მეტად ის ახალგაზრდა ფეხბურთელები შემეცოდნენ სკამზე ვინც იხდნენ და ნერვიულობისგან რო გაგიჟდნენ, თორე ესენი ყველაფრის ღირსები არიან. დაასაბრუნებელია კოუტინიო რომელზეც უდიდესი სიმპატია გამიჩნდა და 1000მაგად დავაფასე 2 გატანილი გოლის შემდეგ არცერთი რომ არ აღნიშნა, არადა რა?! რა გააკეთა ბარსელონამ კოუსთვის, ძაღლივით გააგდეს და მოიშორეს გუნდიდან. ასევე მოიყვანოს ახალმა ბორდმა რათქმაუნდა ხავისთან შეთანხმებით ისეთი ფეხბურთელები ვინც ახალ სიცოცხლეს შესძენს ბარსელონას და ამ სირცხვის დაავიწყებს რაც უკვე წლებია ბარსელონას ჭირს, ჩემი აზრით ეს ბოლო წვეთი უნდა იყოს იმისთვის რომ ძურეული ცვლილებები დაიწყოს.

    2
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:12

    ამას რომ უშვებენ გავიგეთ მაგრამ ამ სატესტო მწვრთნელების ნერვები მართლა აღარ მაქ ცუდად არ მინდა გამომივიდეს როგორც ბასელონას გულშემატკივარს მარა ხავის მოსვლას ისევ პოჩეტინოს მოსვლა მირჩევნია.

    2
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:11

    ციტატა: Tsitsi
    არარი ხალხო ჯერ ოფიციალური!

    Არის გოალ ჯიზე შედი იქ დევს

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:10

    ხავის ექსპერიმენტის დრო არცააა ბარსაში ბამუშევარი როგორც მოთამაშე მწვრთნელი კუმანია. დავოღალე ამდენი ექსპერიმენტის როგორი კლუბები ჩვენზე წინ მიდიან სირცხვილია უმწვრთნელო კლუბში როგორიც დღეს ვნახეთ ვერც რონი გვიშველიდა ვერც ნეი. მესმის შეტავაში ძლიერები ვიქნებოდით მარა როცა გრანდი 8 გოლს უშვებს ეს სრულად 11 ტეულისაა მარა შეტევა დაცვაში ისე ვერ ჩადგება რო 8 გოლი თუნდაც 4 შეამციროს.. ჩაჯმულ დაცვას უნდა მიეხედოს

    0
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:08

    არარი ხალხო ჯერ ოფიციალური!

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:07

    ხავი ახლაც თუარ მოვა მაგის ნა ხუი სამუდამოდ. საუკეთესო შანსი აქვს რასაც მოითხოვს ყველაფერა უსიტყვოდ შეუსრულებენ და პასუხსაც არავინ მოთხოვს ასე 1 სეზონში. კვერცხები გამოიჩინოს და მოეთრას თუ მოდის

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:06

    ციტატა: Clever liar
    რანიშვნელობა აქვს მწვრთნელს თუ ისევ პიკე და შლენგლე იდგება მოედანზე

    და სემედო . პიკეს იმ გამართლებას მაინც მოუძებნი რო მოტივაცია აღარ აქ ,სემედო შლანგიაუბრალოდ

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:06

    აზრი? გასაშვები კიარა გასაგდებია მაგრამ აზრი მთლიან სურათზე რა იცვლება? არაფერი. მომავალ წელს დაიწყებენ ჩვენ შეცდომებზე ვისწავლეთ და იგივე აღარ განმეორდება. ბარსაში რომელიმეს რო თავმოყვარეობა ქონდეს არც იმ სასირცხვილო ქამბექება გადაყლაპავდნენ. მარა სარგებელს ყველა ნახულობს ალბათ და არიან მიყუჩებულები მე ეს დასკვნა გამომაქ.

    4
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:05

    ციტატა: Griezzy7
    MALUMA,
    სად ნახეთ? მეცგამახარეთ რაა.

    goal.com

    0
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    საიტზეა
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:05

    MALUMA,
    სად ნახეთ? მეცგამახარეთ რაა.

    0
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:05

    რანიშვნელობა აქვს მწვრთნელს თუ ისევ პიკე და შლენგლე იდგება მოედანზე

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge