COPE: მესი წასვლას აპირებს

  • 15-08-2020, 01:56
  • COPE: მესი წასვლას აპირებს

    ესპანური COPE-ს ცნობით, "ბარსელონას" კაპიტანი, ლიონელ მესი, 2021 წლის შემდეგ კლუბში დარჩენას აღარ გეგმავს. ის გუნდის მიერ ნაჩვენები შედეგებით უკმაყოფილოა. 

    არგენტინელი გადაწყვეტილებას მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეცვლის, თუ "ბარსელონაში", უახლოეს მომავალში, რადიკალური ცვლილებები მოხდება. 

    მესის კაპიტნობით "ბარსა" "ბაიერნთან" ისტორიული ანგარიშით, 2-8 დამარცხდა. კატალონიელები ჩემპიონთა ლიგას სამარცხვინო შედეგით ზედიზედ მესამედ გამოეთიშნენ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლიონელ მესი
    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 10:07

    წავიდეს,ესენი ამის ღირსები მაინც არა არიან, კაცს 3 წელია ნორმალური მწვრთნელი და ნორმსლური თავდამსხმელი არ მოუყვანეს.

    0
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 08:47

    Au amis cxviris gashverebma kide xo moxna tvini ra, patara bavshvivit waval waval waval. Piriqit tqvi echema daaxviet tqve araseorebo gundidano da agyveba masa, magaliti shen unda mice. Waxval shen da ra mere? Utoveb da tavisas ataninveb am axvrebs ???? Sportsmeni da futbolisti yvelaze didi xar magram sports mighma, azrovnebit -yvelaze patara! Ar gshvenis es butia laparaki qalivit shechema...

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 07:06

    თუ არაფერი გამოსწორდა უნამუსო ვიყო უ და წავიდეს სიტიში გვარდისთან აბა ამ საფალოსეთში გაანიავებინეს ოქროს წლები

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barcinio გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 04:45

    ციტატა: CHEPE
    მესის ბრალია წლებია უკვე და რა არის მისი ბრალი ვიტყვი.. ცოტა არიყოს ძაან გადააქვს ღორობაში თამაშები თავისთვის უნდა რომ მარტო მოიგოს და ბოლო ესე რომ იხმარს ბარსელონას ვიღაც მაშინვე წასვლაზე ფიქრობს..
    შე დალოცვილო ყველა შენზე რომ თამაშობს შენ რა ღმერთი კიარ ხარ მართლა რომ ესეთ თამაშებაც იგებდე..
    კაპიტანი ხარ უთხარი თანაგუნდელებს მარტო მე ნუ მეძებთ ცოტა ტრაკი გაანძრიეთ და უჩემოდაც ისწავლეთ თამაში და ასე შემდეგ..
    მაგრამ არაა ვაფშე არ ვარგა მესი კაპიტნად პუიოლისნაირი ყავდეს კაპიტანი ეხლაც ბარსელონას
    ყველა ტრენერი მესიზე აწყობს თამაშს მიეცი მესის ბურთი და ვსო ყველაფერს ის მიხედვს ესაა ტაქტიკა???
    როდემდე ხალხო როდეემდეე ჯერ რივალდო მერე გაუჩო ეხლა მესი სანამდე უნდა ითამაშოს ბარსამ 1 კაცზე

    ვიზე უნდა ააწყო თამაში დღეს ბარსელონაში? და რისი თქმა გინდა რომ ნეიმარი როცა იყო ბარსელონაში მესი თამაშობდა მარტო? გუნდი არ ყავს მესის გუნდი!!! არ ითხოვს მე მომეცით ბურთი მე გიშველითო, უბრალოდ სხვებს ვერ აძლევენ ბურთს რადგან არაფრის ტრ**ი არ აქვთ ესაადაეს

    3
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:22

    მართალია ეს კაცი .. არავის არ გვინდა მესის წასვლა ბარსადან მარა რომ დარჩეს არანაირი გარანტია აქ იმისა რო რამე ტიტულს მაინც მოიგებს ლაპარაკი ზედმეტია ჩემპიონტა ლიგაზე რომელიც ბოლოს 5 წლის წინ მოიგო და მას მერე სანატრებელი გაუხდა ამ ყველაფერთან ერთად გუნდის ასეთი ცუდი შედეგი მის პერსონალურ პრესტიჟზე ძალიან ცუდათ მოქმედებს ..თავმოყვარეობის ამბავია რო მისი კაპიტნობის დროს ასე სამარცხვინოთ აგებს გუნდი, ესეთი მარცხის გადატანა კი ფსიქოლოგიურათ ძალიან გაუჭირდება. და საერთოთ არ გამიკვირდება ასე ცხელ გულზე დაკრას ფეხი და წავიდეს..

    2
    გასულია
    Bola Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:07

    ანუ აქ მესი თუ წავა მისი იმ კუთხით გამტყუნება რო ასეთ დროს ტოვებს გუნდს გასაჭირში არასწორია. ჯერესერთი გუნდი ამდენიხანია გასაჭირში და მარტო ათრია. ამდენიხანი ითმინა და გადადო წლიდან წლამდე წასვლა. ასე თუ ანიავა ამან დარჩენილი წლბოც და საცოდაობაააა.... მეტი მესი კი აღარ დაიბადება... აქ საშინელებებს უკეთებს ხელმძღვანელობა და შეწირა ის ზღაპრული კარიერა ამათ. ინტერი არა ტოლმა... წავა სიტიში გვარდიოლასთან. თუ სხვები გამზადებულ გუნდებში მიდიან უმაქნის შემპიონატებში ეს პრემიერლიგაში მაინც იბრძოლწბს.. კრიტიკოსებსაც გააჩუმებს თუ პრემიერ ლიგას და თასს მოიგებს. მერე ათმაგად დააფასებენ ბარსელონას ის უმადური ქომაგები..ამის სახელს ცუდად რომ იხსენიებენ ხოლმე მთლიანობაში. მე მაინც მეეჭვება წავიდეს.

    7
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:05

    ძალიან კარგი სადაც არ უნდა წავიდეს წარმატებას მიაღწევს გარდა ასეთი გუნდისა გუნდი რომელიც ბოლო ოთხი წელია სამარცხვინოდ ვარდება ჩემპიონთა ლიგიდან გუნდი რომელმაც ბევრს თავი შეაზიზღა

    1
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:03

    ##ვითხოვე ბანი და არ დამადეთ ხოდა . სემედოს მომყვანის დედას შევე3##ცი მაგი ფეხბურთელი არ იყოს , კიდე ვისაც თამაში არ უნდა და ხელფასის გამოა ბარსაში იმის დედას შე$$#####ვეცი , კიდე ბართომეუს და იმ სამაასიათასი კაცის დედას შევ###ეცივვინც მაგას არ აგდებს გუდნიდან სეტიენს არაფერს ვერჩი ისედა ყლ###ეა ეტყობა ეგრევე, ახლა დამბანავენ და დროებით ხალხო ბარსელონას რო უყურებთ ფულს შოულობენ ყლ$$ეზე გვიკიდებენ ჩვეულებრივაად .Dედას შე###ვეცი სამარცხვინოებოოოოო

    11
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:03

    რომ წავიდეს ტვინს გაატოკებდნ და უფრო მეტს იფიქრებენ გუნდი რომ ააშენონ, მაგის დარჩენა გუნდს უფრო გაყინავს

    0
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:02

    MALUMA,
    მე ვერსად ვერ ვხედავ ბარსას გარდა გამორიცხულია წესით ძალიან დიდი ცვლილებები უნდა კოხდეს აწიც თუ არ მოხდა მაშინ არვიცი როდის უნდა მოხდეს

    0
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:01

    თვითონ ხო იფრინა რა. მგონი ჯობია წავიდეს და ყველაფერი 0-დან დავიწყოთ. ან დარჩეს და თავჩახრილმა კიარა როგროც ნამდვილმა კაპიტანმა ითამაშოს.

    პ.ს. მე იმ მესის დედა ვატირე გუნდს ასეთ დროს რომ მიატოვებს

    6
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:59

    მესის ბარსას გარდა მხოლოდ სიტიში ვხედავ სხვაგან არსად! 😭

    1
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:58

    წავიდეს უკეთესია

    1
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:57

    ან ბარსაში რატომ უდნა დარჩეს ან ინტერში რატომ უნდა წავიდეს?

    3
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:56

    მემგონი ესმართლა წავა ინტერში. თვითონაც გაზრებული ქონდა რო შანსი არქონდათ

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge