რამდენიმე დღეში მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას დავაანონსებთ - ბართომეუ

  • 15-08-2020, 01:42
  • რამდენიმე დღეში მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას დავაანონსებთ - ბართომეუ

    "ბაიერნთან" გამანადგურებელი ანგარიშით (2-8) მარცხის შემდეგ, "ბარსელონას" პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ კომენტარს აკეთებს:

    "ეს საშინელი ანგარიშია. "ბაიერნს" ვულოცავ, გერმანელებმა შესანიშნავი მატჩი ჩაატარეს და ნახევარფინალში გასვლა დაიმსახურეს.

    პიკე მართალია - დღეს კატასტროფულად გამოვიყურებოდით და დავალებები ვერ შევასრულეთ.

    ახლა ცვლილებების დროა, მათი ნაწილი კი უკვე თამაშამდე დავგეგმეთ. ამის შესახებ მომდევნო დღეებში ვისაუბრებთ და მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს გაგაცნობთ. ჩვენს ფანებს აუცილებლად უნდა მოვუბოდიშოთ".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 42 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 12:10

    რატომ არ კვდები შენი ოჯახი, შენი წინაპრები, შენი ყველაფერი, უძრავ-მოძრავი მო...

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 10:11

    რას იზავ? ნეიმარს დააბრუნებ, ლაუტაროს იყიდი თუ გადავდექიო იტყვი? ამ საწყალ ყ.ე მენახირეზე გადატეხავ ჯოხს,გააგდებ და მოიყვან ახალ ოჩოპინტრეს.

    2
    გასულია
    isakichi ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 08:47

    სიტყვები არ მყოფნის ამის საგინებლად ამის თავი მომცა ორი წუთი სამუდამო ნოკაუტში ჩავაგდებდი

    1
    გასულია
    barcinio გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 04:40

    ციტატა: CHEPE
    იმმ მტირალა კოუტინიომ კიდე რა ქნა სლე 3 გოლი შემოსვლიდან 1 ასისტი 2 გოლი პიტალო სირცხვილი უნდა ეჭმია და აჭამა ბარსელონას რაც გააგდეს გუნდიდან ამოიყარა ჯავრი შენი არაღნიშვა გოლების სულ მახატია პიტალო ეგ იკაცა ღლაპმა

    2 კიარა 5 იც უნდა გაეტანა და ეკუთვნის ბარსელონას მისგან 5 გოლიც და თუ ასე უყვარდათ და აფასებდნენ არ გაენათხოვრებინათ გრიზმანზე მეტს მაინც აკეთებდა ;)

    ციტატა: JUZI
    შე დედა მოტ..ლო, კოუს იჯარით რო უშვებდით კონტრაქტში ბარსას წინააღმდეგ თამაშის აკძალვა მაინც ჩაგეწერათ, ორი გოლით ნაკლებით წავაგებდით.

    ბაზარი არაა ,😂😂😂😂😂😂😂

    3
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:09

    ეგგაა ძმებო სეტიენი გააგდეს ეხლა ბართოლომეუს დროა. ხვალ დადასტურდება.

    1
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 02:04

    რას აჩენდა დედამისაი ამ ნაძირალას რო ბარსასთვის სისხლი გაეშრო ხო? სანამ ჯერ კიდევ ადევს ათავი კისერზე ჯობია გაიპაროს ცუილივით უკანა კარიდან და გაიყოლოს თავისი მოთრეული სეტიენიც, თორე კაი დღე არ დაადგება ბარსელონას გაცოფებულ გულშემატკივრებს თუ გადაეყარა სადმე.. მაგათი ადგილი ნაგავსაყრელზეა და არა ბარსელონაში.

    1
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:02

    პირველი შენ უნდა მოშორდე.

    2
    გასულია
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:02

    ამას არ ვიმსახურებთ ბარსას გულშემატკივრები,ძალიან მეტკინა,ძალიან...

    6
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:01

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    Iniesta_8,
    გამართლებაო ვინ ან რა მიზეზით უნდა გაამართლოს კაცმა არ ვიცი ტიპებმა ისეირნეს ისე როგორც წინა წლებში

    ბავარიას იმაში გაუმართლა რო ასეთი სიკო ხელმძღვანებლობა გვყავს

    4
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:00

    Iniesta_8,
    გამართლებაო ვინ ან რა მიზეზით უნდა გაამართლოს კაცმა არ ვიცი ტიპებმა ისეირნეს ისე როგორც წინა წლებში

    0
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:00

    ციტატა: Gaucho24
    უპამეკანო , ტალიაფიკო , დებრუინი , ნეიმარი .. ეს ოთხი სჭირდება ბარსას .. და რა თქმა უნდა ახალგაზრდები ბარსა ბ დან ბარსადან და ტენ ჰააგი .. დე ბრუინი დღეს არა მხოლოდ საუკეთესო ნახევარმცველი არამედ საუკეთესო ფეხბურთელია.. მთელს ბაიერნს გადაუვლის ნახევარფინალში .. ყველამ საშინლად ითამაშა აი ყველამ მაგრამ ამ ერთი მატჩით სემედუს ტერშტეგენის დე იონგის ჩამოწერა არ შეიძლება .. არც გრიზმანის.. და ლენგლეც შეიძლება.. ტერ შტეგენი
    სემედუ უპამეკანო ლენგლე ტალიაფიკო
    დე ბრუინი დე იონგი პიანიჩი
    მესი გრიზი ნეიმარი
    სკამი : ნეტუ , პიკე , ალბა , ბუსკეცი , პუჩი , ფერნანდეში , ტრინიკაო , მონჩუ , კოლიადო , ტოდიბო , ალენია , გარსია..
    ტენ ჰააგი..
    იმედია გამოვა ( ბართომეუს წასვლით დაიწყება ყველაფერი )

    ბართო**ე წავიდესდა მერე ყველაფერი იქნება

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:59

    შე დედა მოტ..ლო, კოუს იჯარით რო უშვებდით კონტრაქტში ბარსას წინააღმდეგ თამაშის აკძალვა მაინც ჩაგეწერათ, ორი გოლით ნაკლებით წავაგებდით.

    2
    გასულია
    Gaucho24 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:58

    უპამეკანო , ტალიაფიკო , დებრუინი , ნეიმარი .. ეს ოთხი სჭირდება ბარსას .. და რა თქმა უნდა ახალგაზრდები ბარსა ბ დან ბარსადან და ტენ ჰააგი .. დე ბრუინი დღეს არა მხოლოდ საუკეთესო ნახევარმცველი არამედ საუკეთესო ფეხბურთელია.. მთელს ბაიერნს გადაუვლის ნახევარფინალში .. ყველამ საშინლად ითამაშა აი ყველამ მაგრამ ამ ერთი მატჩით სემედუს ტერშტეგენის დე იონგის ჩამოწერა არ შეიძლება .. არც გრიზმანის.. და ლენგლეც შეიძლება.. ტერ შტეგენი
    სემედუ უპამეკანო ლენგლე ტალიაფიკო
    დე ბრუინი დე იონგი პიანიჩი
    მესი გრიზი ნეიმარი
    სკამი : ნეტუ , პიკე , ალბა , ბუსკეცი , პუჩი , ფერნანდეში , ტრინიკაო , მონჩუ , კოლიადო , ტოდიბო , ალენია , გარსია..
    ტენ ჰააგი..
    იმედია გამოვა ( ბართომეუს წასვლით დაიწყება ყველაფერი )

    0
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:58

    ეგ ბოდი შენ ჯიშ ჯილაგას გაუკეთე.კიკეს დაახვევიებენ ალბათ და შენც გაყევი შე *ირო...და რა დავალება მოგცათ პიკე 4 გოლი გაიტანეთო ?მაგის ძალით ტაქტიკოსი.......

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:56

    ციტატა: Iniesta_8
    ტრანსფერები და მწვრთნელია საჭირო მარა ესეთ ბარსში ვინ მოვა? მაქსიმუმ ხავი. ან ისევ კიკეს ნაირი ყ ლეები. არავის გამართლება არ გაბედოთ

    პლუჩოს უდნა ეჩალიჩონ ბოლომდე

    0
    საიტზეა
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:56

    შენ სეტიენმა ექიმებმა. სემედომ. პიკემ. ვიდალმა. რაკიტიჩმა. სუარეზმა. გაა**ვით მეტი არაფერი გვინდაა.

    1
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:55

    ციტატა: Sauketeso gundis fani
    Rasac shen axa ak gagineben imdeni 5kapiki me

    Ერთ-ერთი აგერ ვარ მის ოჯახს ასლოკინებს ალბათ მარტო მე იმდენჯერ მოვიკითხე

    6
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:55

    CuleTillIDie,
    მეეჭვება

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:54

    ტრანსფერები და მწვრთნელია საჭირო მარა ესეთ ბარსში ვინ მოვა? მაქსიმუმ ხავი. ან ისევ კიკეს ნაირი ყ ლეები. არავის გამართლება არ გაბედოთ

    2
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:54

    ოფიციალურად: გააგდეს სეტიენი!

    3
    --------------------
    #infinit8iniesta
    პარტნიორები
    Flashscore.ge