ტომას მიულერი: 7-1 ბრაზილიასთან? დღეს უფრო დიდ უპირატესობას ვფლობდით

  • 15-08-2020, 01:38
  • ტომას მიულერი: 7-1 ბრაზილიასთან? დღეს უფრო დიდ უპირატესობას ვფლობდით

    "ბარსელონას" განადგურების შემდეგ, ჟურნალისტებთან კომენტარი "ბაიერნის" ფეხბურთელებმაც გააკეთეს. 

    ლეონ გორეცკა: "მეწყინა თუ არა, როცა მესი ამ მდგომარეობაში დავინახე? არა, ეს სახალისო იყო". 

    ტომას მიულერი: "ამ თამაშს გერმანიის ნაკრების მიერ ბრაზილიასთან 7-1 მოგებას ვადარებთ? სიმართლე რომ ვთქვა, მაშინ ასე არ ვდომინირებდით. "ბარსელონას" დღეს ბევრად უფრო აღვემატებოდით.

    ძნელია, სიტყვებით გადმოვცე, თუ რა მოხდა დღეს.

    მესი? ჩვენ მეტოქე გუნდის ფეხბურთელების სახელებზე არ ვფიქრობთ". 

    "ბარსას" მხრიდან, ჯერჯერობით, მატჩი კიკე სეტიენმა, ჟერარ პიკემ და ჟოზეპ მარია ბართომეუმ შეაფასეს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 12:08

    როგორც ერი არასდროს მეხატებოდა გულზე, მაგრამ ეხლა შემზიზღდა.
    გორეცკას ცოლი მოვიკითხე დღეში ხუთჯერ, მის თვალწინ. ისეთ ხასიათზე ვარ ყელს გამოვჭამ, მერე ბართოს მივუბრუნდები, ამ ყველაფრის სათავეს.

    1
    გასულია
    Miulershenienatlikinadedamovikitxr ახალბედა [?]

    15 აგვისტო 2020 02:48

    Miuler sheni ded m o v t y an y l e z e mki dia cenzura davigale b li ad bartomeu kide barselonashi ro vcx ovrobde yels gamogchridishe nid ed a mo v t yan me
    Messi dzalian mecodeba wavi des ramesmainc shedzlebs sxvagan

    2
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:55

    შემზიზღდა უკვე ამათი ყურება 5 წელია უკვე საშინელებებს ჩადიან

    3
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:43

    ფლოკი,
    მთავარი დამნაშავე ბართომეუ და კატალონიელი ხალხია ისინი ვინც არაფერს აკეთებენ მათ მოსაცილებლად

    9
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 01:43

    ნეტა სიტიმ დაგარჭოთ მარა მეეჭვება ესენი ვინმემ გააჩეროს

    აი ამ მიულერის დასაცინი რო გახდა ბარსა მარტო მაგიტოა ბართომეუ კვერცხებით ჩამოსაკიდი

    11
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:41

    ციტატა: Don Leo
    ვალვერდე რომ მოგენატრება კაცსს ვალვერდე ერთ ტიტულს მაიმც დადებდა

    აუ ვალვერდეს დედას შე.ვ. ეცი!, და სეტიენის კიდე ზემოდან, მარა ბარსას გაფარჩაკებაში 90 პროცენტი ვალვერდეს მიუძღვის ბრალი, მაგის დებილი დედამოვ.ყან

    9
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:41

    შენ რომ მიგარჭობს რაჰიმ დაუნდობელი სტერლინგი და გაბრიელ ხესუსი აი მერე მე გავიცინებ შე ნაბი**არო მოიცადე ჯერ ლიონია ხვალ რიგში!

    2
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:40

    ადმინ ცოცხალი ხარ???

    3
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    Don Leo ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:40

    ვალვერდე რომ მოგენატრება კაცსს ვალვერდე ერთ ტიტულს მაიმც დადებდა

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge