კიკე სეტიენი "ბაიერნთან" მატჩის (2-8) შემდეგ

  • 15-08-2020, 01:15
  • კიკე სეტიენი "ბაიერნთან" მატჩის (2-8) შემდეგ

    კიკე სეტიენმა, რომელიც ოფიციალურად ჯერ კიდევ "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის პოსტს იკავებს, "ბაიერნთან" ისტორიული შედეგით განადგურების შემდეგ კომენტარი გააკეთა. 

    "ჩემს მომავალზე საუბარი ახლა ადრეა. ეს ჩემზე არ არის დამოკიდებული. 

    საოცრად მტკივნეული მარცხი იყო. გუნდი გადაიღალა. "ბაიერნმა" ბევრად გვაჯობა. ახლა უბრალოდ დიდ იმედგაცრუებას ვგრძნობთ. ვიცით, რას ნიშნავს ეს გულშემატკივრებისთვის და მათ ბოდიშს ვუხდით.   

    პიკეს სიტყვები? 6 თვეა, რაც აქ ვარ და ყველაფერს კარგად მაინც არ ვიცნობ... ალბათ, ის მართალია. რაღაც უნდა შეიცვალოს". 


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 68 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 10:15

    ტფუ შენი მენახირე დედაც მოვ...ან. გული მერევა ამის და ბართოს როჟას რომ ვუყურებ.

    0
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:22

    ციტატა: Henry
    მჯერა რატო არ უნდა მჯეროდეს და ისიც მესმის რატო ხარ გაბრაზებული მეც მასე ვარ. კაპიტანი მწვრთნელი გუნდი რო ხედავს რო ამ კონკრეტულ კომპონენში ფეხბურთელის საქმეე ცუდადდა ისე უნდა ქნა რო აღარ მოუწიოს ამის გაკეთება იგივე არ უნდა გააგრძელო არაა. პიკე მოიშორებდა ბურთს თუ ტერ შტეგენი რა მნიშვნელობა ქონდა ისედაც ვაგებდით და ასედაც

    ხოდა როგორ არუნდა მივიდეს, როცა ვიძახით რო ბარსელონას პლიუსი მეკარის ფეხით თამაშია? მე შტეგენის გამო წავაგეთქო რომ ვთქვა მაგას არც ვიკადრებ, უბრალოდ შტეგენის "არაბრალეულობაზე" დავწერე :))))

    2
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:05

    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Henry
    შეცდომებს ყველა უშვებს ნებისმიერი მეკარე თავის დროზე ნოიერს ისეთები აქ ნაკეთები რო არ დაესიზმრება არავის, მაგრამ არ ნიშნავს ეგ იმას რო არ ვარგა.

    მე არც იმას ვიძახი ვარგა თუ არ ვარგა და არც იმას შეცდომა რატო დაუშვათქო. მე ვამბობ სადაც ასე სამარცხვინოდ წავაგეთ შტეგენმა ყველგან იდენტურად ცუდად ითამაშათქო და ჩემი თუარ გჯერა შეგიძლია ყველა ის მატჩი ახლიდან ნახო. რას ივალებს პასის გაკეთებას თუარ შეუძლია? გადააგდოს აუტზე უფრო მარტივი არაა? მაგრამ ეგ ყოველთვის მასე შვება და თანაც თანამშში არა 1ხელ ან 2ჯერ, 200ჯერ და როცა გუნდი 200ჯერ კარგავს ბურთს იქ მთელი ეს დაკარგული დრო მხოლოდ შენს წინააღმდეგ მოქმედებს, სულ რვავე დარტყმული ბურთი რომ აეღო, ყველაზე დიდი შეცდომა ზუსტად ის დაკარგული წუთები იყო, რომელიც მისი უზუსტო ქვეშაიობის გამო მეტოქე გუნდმა გაატარა ჩვენს მოედანზე .

    მჯერა რატო არ უნდა მჯეროდეს და ისიც მესმის რატო ხარ გაბრაზებული მეც მასე ვარ. კაპიტანი მწვრთნელი გუნდი რო ხედავს რო ამ კონკრეტულ კომპონენში ფეხბურთელის საქმეე ცუდადდა ისე უნდა ქნა რო აღარ მოუწიოს ამის გაკეთება იგივე არ უნდა გააგრძელო არაა. პიკე მოიშორებდა ბურთს თუ ტერ შტეგენი რა მნიშვნელობა ქონდა ისედაც ვაგებდით და ასედაც.

    0
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:58

    ციტატა: Henry
    შეცდომებს ყველა უშვებს ნებისმიერი მეკარე თავის დროზე ნოიერს ისეთები აქ ნაკეთები რო არ დაესიზმრება არავის, მაგრამ არ ნიშნავს ეგ იმას რო არ ვარგა.

    მე არც იმას ვიძახი ვარგა თუ არ ვარგა და არც იმას შეცდომა რატო დაუშვათქო. მე ვამბობ სადაც ასე სამარცხვინოდ წავაგეთ შტეგენმა ყველგან იდენტურად ცუდად ითამაშათქო და ჩემი თუარ გჯერა შეგიძლია ყველა ის მატჩი ახლიდან ნახო. რას ივალებს პასის გაკეთებას თუარ შეუძლია? გადააგდოს აუტზე უფრო მარტივი არაა? მაგრამ ეგ ყოველთვის მასე შვება და თანაც თანამშში არა 1ხელ ან 2ჯერ, 200ჯერ და როცა გუნდი 200ჯერ კარგავს ბურთს იქ მთელი ეს დაკარგული დრო მხოლოდ შენს წინააღმდეგ მოქმედებს, სულ რვავე დარტყმული ბურთი რომ აეღო, ყველაზე დიდი შეცდომა ზუსტად ის დაკარგული წუთები იყო, რომელიც მისი უზუსტო ქვეშაიობის გამო მეტოქე გუნდმა გაატარა ჩვენს მოედანზე .

    1
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:54

    გადაიღალაო 😁 რამ გადაღალა ლა ლიგაზე ბოლომდე რო იბრძოეთ და მოიგეთ იმან ? ...

    2
    გასულია
    kako წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:53

    ეს ჩლუგთან ერთად მტლად ნამუს სინდის წაღებული ყოფილა.წადი ბიძიკო შენ ჯოგს მიხედე ჯობია.შენი ბარსაში მომთრევის დედა მოვხანიიი

    2
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:53

    ციტატა: Henry
    ციტატა: Clever liar
    პირველი გოლი როგორ გაგვიდა? ბუსკეცმა მეტოქის საჯარიმო ხაზთან ვერ მისცა სწორი პასი დეიონგს და იქედან კონტრზე სეირნით წამოსულმა ბავარიამ შეაგდო უპრობლემოდ.. და შტეგენმა 42 პასიდან 67 საკუთარ საჯარიმოში დაკარგა.. და რა იყო მისი ბრალიო :)) მე მაპატიეთ რო არ უვარდებოდი მაგის ფალოს გამოგდებულებზე ბურთს და მომქონდა სახლში

    შეცდომებს ყველა უშვებს ნებისმიერი მეკარე თავის დროზე ნოიერს ისეთები აქ ნაკეთები რო არ დაესიზმრება არავის, მაგრამ არ ნიშნავს ეგ იმას რო არ ვარგა.

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    მოსვლის დღიდანვე არ მევასება შტეგენი მალე ბუქარესტის სტიაუაში მენახოს აი მერე ლიგას მოვიგებთ!

    რო ატყობ რო მეკარე ნერვიულობს და შეცდომებს უშვებს იმას ბურთს აღარ უნდა უბრუნებდე უკან ყველა ბურთი მეკარემდე მიქონდა. ძალიან ცუდი თამაში ჩაატარა საშინელი რასაც ქვია მარა ერთი თამაშით მის ამდენ ხნიან მაღალი დონის თამაშს ვერ დაფარავ.

    მაღალი დონე? რომელი ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ჩაი*ვა გრანდებს თავი რომ დავანებოთ ლევანტემ 5 გოლი მიართვა ლევანტემ!!! ბარსას სჭირს შტეგენის წყევლა!

    რა ვქნა ეხლა ვიდეო აგიტვირტო რამდენი მაგარი სეივი გაუკეთებია დიდ გუნდებთან თუ შენთვითOნ ნახავ. შენი აზრია ეგ და ღმერთმა გაგიმარჯოს მაგრამ მე მასე არ ვფიქრობ და კიდე ერთხელ ვიმეორებ რო როცა ხედავ რო მეკარე შეცდომებს უშვებს აღარ უნდა ატენო ბურთი უნდა მიხვდე რო დაბნეულია და ჭიუტად იგივეს აკეთებდნენ.

    რამდენი შეცდომა აქ დაშვებული რომლებსაც გოლი მოჰყვა ცენტრიდან გოლებს და გრანდებთან არ ვგულისხმობ აგერ მეძროხე ბეტისთან 2018 წელს რომ მოგვიგო კიკემ თავისი ბეტისით მე-3 გოლი შტეგენის ბრალი იყო!

    მსოფლიო დონის მეკარე მითხარი რომელსაც შეცდომები არ აქვს დაშვებული და ხმას აღარ ამოვიღებ.

    ობლაკს აქვს 2016 წელს ერთადერთი შეცდომა დაშვებული რომელიც 100% მისი ბრალი იყო მაგრამ მის შემდეგ არ დაუშვია შეცდომა არის უსატბილურესი მეკარე მაგრამ გუნდი არ უვარგა!

    0
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:51

    ციტატა: Clever liar
    პირველი გოლი როგორ გაგვიდა? ბუსკეცმა მეტოქის საჯარიმო ხაზთან ვერ მისცა სწორი პასი დეიონგს და იქედან კონტრზე სეირნით წამოსულმა ბავარიამ შეაგდო უპრობლემოდ.. და შტეგენმა 42 პასიდან 67 საკუთარ საჯარიმოში დაკარგა.. და რა იყო მისი ბრალიო :)) მე მაპატიეთ რო არ უვარდებოდი მაგის ფალოს გამოგდებულებზე ბურთს და მომქონდა სახლში

    შეცდომებს ყველა უშვებს ნებისმიერი მეკარე თავის დროზე ნოიერს ისეთები აქ ნაკეთები რო არ დაესიზმრება არავის, მაგრამ არ ნიშნავს ეგ იმას რო არ ვარგა.

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    მოსვლის დღიდანვე არ მევასება შტეგენი მალე ბუქარესტის სტიაუაში მენახოს აი მერე ლიგას მოვიგებთ!

    რო ატყობ რო მეკარე ნერვიულობს და შეცდომებს უშვებს იმას ბურთს აღარ უნდა უბრუნებდე უკან ყველა ბურთი მეკარემდე მიქონდა. ძალიან ცუდი თამაში ჩაატარა საშინელი რასაც ქვია მარა ერთი თამაშით მის ამდენ ხნიან მაღალი დონის თამაშს ვერ დაფარავ.

    მაღალი დონე? რომელი ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ჩაი*ვა გრანდებს თავი რომ დავანებოთ ლევანტემ 5 გოლი მიართვა ლევანტემ!!! ბარსას სჭირს შტეგენის წყევლა!

    რა ვქნა ეხლა ვიდეო აგიტვირტო რამდენი მაგარი სეივი გაუკეთებია დიდ გუნდებთან თუ შენთვითOნ ნახავ. შენი აზრია ეგ და ღმერთმა გაგიმარჯოს მაგრამ მე მასე არ ვფიქრობ და კიდე ერთხელ ვიმეორებ რო როცა ხედავ რო მეკარე შეცდომებს უშვებს აღარ უნდა ატენო ბურთი უნდა მიხვდე რო დაბნეულია და ჭიუტად იგივეს აკეთებდნენ.

    რამდენი შეცდომა აქ დაშვებული რომლებსაც გოლი მოჰყვა ცენტრიდან გოლებს და გრანდებთან არ ვგულისხმობ აგერ მეძროხე ბეტისთან 2018 წელს რომ მოგვიგო კიკემ თავისი ბეტისით მე-3 გოლი შტეგენის ბრალი იყო!

    მსოფლიო დონის მეკარე მითხარი რომელსაც შეცდომები არ აქვს დაშვებული და ხმას აღარ ამოვიღებ.

    0
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:47

    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    მოსვლის დღიდანვე არ მევასება შტეგენი მალე ბუქარესტის სტიაუაში მენახოს აი მერე ლიგას მოვიგებთ!

    რო ატყობ რო მეკარე ნერვიულობს და შეცდომებს უშვებს იმას ბურთს აღარ უნდა უბრუნებდე უკან ყველა ბურთი მეკარემდე მიქონდა. ძალიან ცუდი თამაში ჩაატარა საშინელი რასაც ქვია მარა ერთი თამაშით მის ამდენ ხნიან მაღალი დონის თამაშს ვერ დაფარავ.

    მაღალი დონე? რომელი ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ჩაი*ვა გრანდებს თავი რომ დავანებოთ ლევანტემ 5 გოლი მიართვა ლევანტემ!!! ბარსას სჭირს შტეგენის წყევლა!

    რა ვქნა ეხლა ვიდეო აგიტვირტო რამდენი მაგარი სეივი გაუკეთებია დიდ გუნდებთან თუ შენთვითOნ ნახავ. შენი აზრია ეგ და ღმერთმა გაგიმარჯოს მაგრამ მე მასე არ ვფიქრობ და კიდე ერთხელ ვიმეორებ რო როცა ხედავ რო მეკარე შეცდომებს უშვებს აღარ უნდა ატენო ბურთი უნდა მიხვდე რო დაბნეულია და ჭიუტად იგივეს აკეთებდნენ.

    რამდენი შეცდომა აქ დაშვებული რომლებსაც გოლი მოჰყვა ცენტრიდან გოლებს და გრანდებთან არ ვგულისხმობ აგერ მეძროხე ბეტისთან 2018 წელს რომ მოგვიგო კიკემ თავისი ბეტისით მე-3 გოლი შტეგენის ბრალი იყო!

    0
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:46

    პირველი გოლი როგორ გაგვიდა? ბუსკეცმა მეტოქის საჯარიმო ხაზთან ვერ მისცა სწორი პასი დეიონგს და იქედან კონტრზე სეირნით წამოსულმა ბავარიამ შეაგდო უპრობლემოდ.. და შტეგენმა 42 პასიდან 67 საკუთარ საჯარიმოში დაკარგა.. და რა იყო მისი ბრალიო :)) მე მაპატიეთ რო არ უვარდებოდი მაგის ფალოს გამოგდებულებზე ბურთს და მომქონდა სახლში

    4
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:44

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    მოსვლის დღიდანვე არ მევასება შტეგენი მალე ბუქარესტის სტიაუაში მენახოს აი მერე ლიგას მოვიგებთ!

    რო ატყობ რო მეკარე ნერვიულობს და შეცდომებს უშვებს იმას ბურთს აღარ უნდა უბრუნებდე უკან ყველა ბურთი მეკარემდე მიქონდა. ძალიან ცუდი თამაში ჩაატარა საშინელი რასაც ქვია მარა ერთი თამაშით მის ამდენ ხნიან მაღალი დონის თამაშს ვერ დაფარავ.

    მაღალი დონე? რომელი ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ჩაი*ვა გრანდებს თავი რომ დავანებოთ ლევანტემ 5 გოლი მიართვა ლევანტემ!!! ბარსას სჭირს შტეგენის წყევლა!

    რა ვქნა ეხლა ვიდეო აგიტვირტო რამდენი მაგარი სეივი გაუკეთებია დიდ გუნდებთან თუ შენთვითOნ ნახავ. შენი აზრია ეგ და ღმერთმა გაგიმარჯოს მაგრამ მე მასე არ ვფიქრობ და კიდე ერთხელ ვიმეორებ რო როცა ხედავ რო მეკარე შეცდომებს უშვებს აღარ უნდა ატენო ბურთი უნდა მიხვდე რო დაბნეულია და ჭიუტად იგივეს აკეთებდნენ.

    3
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:41

    შენრო ნამუსი გგქონდეს შენით გადადგებოდი

    1
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:38

    ციტატა: MESSI 2017
    შტეგენის გამო არცერთი გოლი გასულა და რაც შეშძლო ყველა ბურთი აიღო

    რა არ გასულა, რამდენი კომბინაციაში ჩართენ, იმდენი პირისპირ მიაჩეჩა მეტოქეს საკუთარ საჯარიმოში და მანდამაინც ალაბასავით საკუთარ კარში უნდა შეეგდო? გამოსვლით ვერ გამოდიოდა ბურთზე ნორმალურად და 8 კარში დარტყმიტან 8_ვე ტაბლოზე ნახა გოლი რო იყო და აბა ჩემი ბრალი იყო? :D

    4
    გასულია
    gabe-barca გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:37

    Es shavi laqa moashoret gunds

    1
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:37

    ციტატა: Henry
    ციტატა: MALUMA
    მოსვლის დღიდანვე არ მევასება შტეგენი მალე ბუქარესტის სტიაუაში მენახოს აი მერე ლიგას მოვიგებთ!

    რო ატყობ რო მეკარე ნერვიულობს და შეცდომებს უშვებს იმას ბურთს აღარ უნდა უბრუნებდე უკან ყველა ბურთი მეკარემდე მიქონდა. ძალიან ცუდი თამაში ჩაატარა საშინელი რასაც ქვია მარა ერთი თამაშით მის ამდენ ხნიან მაღალი დონის თამაშს ვერ დაფარავ.

    მაღალი დონე? რომელი ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ჩაი*ვა გრანდებს თავი რომ დავანებოთ ლევანტემ 5 გოლი მიართვა ლევანტემ!!! ბარსას სჭირს შტეგენის წყევლა!

    2
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Gaucho24 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:36

    რაკიტიჩი ვიდალი რობერტო უმტიტი დემბელე სუარესი კოუტინიო იჯარის უმეტესობა და მთლიანად ბართომეუ კიკე სტაფი ყველა გასაშვებია.. უპამეკანო , ტალიაფიკო , გარსია , მარჯვენა მცველი( რომელიც არ მეგულება ხელმისაწვდომი და კარგი ) დე ბრუინი , ტიაგო , ნეიმარი , ახალგაზრდა შემტევი .. 70 მილიონი დაცვა .. დე ბრუინი 100 ტაიგო 30 ნეი 150 .. 350 მილიონი.. თუ სწორად გაყიდიან და დაამატებენ ფულს პლუს იჯარის ფეხბურთელები ზოგი დასაბრუნებელია ზოგი გასაყიდია სწორი პოლიტიკით კი უნდა გამოვიდეს და ტენ ჰააგი მწვრთნელად ან ნაგელსმანი იდეალური იქნება .. ნეტუ პიკე ალბა სემედუ ბუსკეცი პიანიჩი ფატი პუჩი მონჩუ ტოდიბო გარსია ტრინიკაუ ფერნანდეში ალენია შემტევი და მარჯვენა მცველი.. სკამი .. ახალი სისხლი ახალი ძალაა საჭირო ..

    1
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:36

    ციტატა: Clever liar
    რა შტეგენის გამართლებაზეა ბაზარი კაცო. 70% სახიფათო შეტევა მაგის ფალოსმა პასმა გამოიწვია და ყველა იმ მატჩში გინდ ლივერთან გინდ რომასთან გადახედეთ თუ ანალოგიურს არ აკეთებს

    1000 % ყველა ესეთ გადამწყვეტ თამაშებში ჩვეულებრივი კარიუსია გამოჩნდა. დღეს წერტილი იყო ბევრისთვის ეს შეხვედრა.

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:34

    ციტატა: frenkie dejong21
    რაკიტიჩი ალბათ ხვალ წვეულებაზე წავა და იგულავებს

    რაკიტიჩი რომ დაეყენებინა რობერთოს მაგივართ უფრო კარგად ითამაშებდა

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:34

    რაკიტიჩი ალბათ ხვალ წვეულებაზე წავა და იგულავებს

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 01:33

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: M10 S9 D11
    აი რა დონის უნამუსოა იმას კი არ ამბობს მივდივარო კიდე დარჩენის იმედი ქვს

    თამაშამდე იდეალური შემადგენლობა დააყენაო არ თქვიი ეხლა რას ერჩი? :დდ

    შემადგენლობა და წყობა მშვენიერი იყო უბრალოდ სათამაშო ტაქტიკა იყო სამი ასო იდეაში მაღალი პრესინგისთვის და ცენტრში დომინაციისთვის დააყენა 4 ნახევარ მცველი მარა ბაიერნმა სპეციალურად ამოუწია დაცვა მაღლა ცენტრში მოგუდა მესის გადაადგილების საშუალება არ დაუტოვა სამაგიეროდ ფლანგები მოაშიშვლა სასწაულად და ამ დებილმა იმის მაგივრად რო ეს პლიუსი გამოეყენებინა ჯიუტად ცენტრიდან ატევინებდა გუნდს თორე ამ ბაიერნთან სათამაშოდ იდეალური წყობა და შემადგენლობა დააყენა პროსტა მუხლები აუკანკალდათ დაცვაში და კიც ამოგვტენეს

    რა იყო იდეალური წყობა ბაირნს რომ 2 შემთევით უტევ ის? გუნდი თვითონ ვერ ხვდებოდა რა ტაქტიკით უტევდა

    აბა 4-3-3 ტაქტიკით რო ეთამაშა პირველივე ტაიმში გაგვიტანდნენ 8 გოლს ფლანგები არ დატვირთეს არც სემედუ და არც ალბა ჯიუტად ცენტრიდან ცდილობდნენ შეტევას სადაც გადაკეტილი ჰქონდა ბაიერნს ზონები

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV