ასე თუ მოხდა, "ბარსას" პირველი მე დავტოვებ - ჟერარ პიკე

  • 15-08-2020, 01:10
  • ასე თუ მოხდა, "ბარსას" პირველი მე დავტოვებ - ჟერარ პიკე

    კატალონიის "ბარსელონას" მცველი, ჟერარ პიკე "ბაიერნთან" განადგურების შემდეგ, ჟურნალისტებთან საუბრობს:

    "კლუბს ცვლილებები სჭირდება. მოთამაშეებსა და მწვრთნელებზე არ ვსაუბრობ. თუ "ბლაუგრანა" ახალ სისხლს მოიყვანს, პირველი ადამიანი ვიქნები, ვინც "კამპ ნოუს" დატოვებს და მათ გზას გაუხსნის.

    საშინლად ვითამაშეთ. ევროპის უპრესტიჟულეს საკლუბო ტურნირზე ასე არ უნდა გამოვდიოდეთ. სირცხვილი უბრალოდ სიტყვაა. ამგვარად სეზონი არ უნდა დაგვესრულებინა არც ერთხელ, ორჯერ ან სამჯერ."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Nini წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:45

    Blaugrana bari,
    Suaresma Gaitana am tamashi goli

    Claudio Bravo,
    Neta waetrios da bartomeuc miyves

    1
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:34

    ეს აწი მოხუცებულთა თავშესაფარში თუ წავა... გუნდის გადავერებული ბირთვი ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს ..

    5
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:30

    ამას არ კიდია შაკირა ელოდება სახლში ჩვენ ფანებს იმენა მოგვიხაზეს

    10
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:27

    ციტატა: Clever liar
    მე ისედაც წასული მეგონე

    🤣🤣👌👍

    2
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:23

    ხოდა ხახუი გუნდიდან . არ დაიწყოთ ლეგენდაა და ასე შემდეგ სულში ჩააფურთხეს ფანებს

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:21

    ლაქლაქს მორჩი და შენი საქმე აკეთო ჯობს

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Datobioshock გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:18

    Karma is a bitch 😂

    4
    გასულია
    Sauketeso gundis fani წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:16

    Arvici ravtkva me rogorc realis fan tavistavad ki gamisworda am tamashis kureba magram ase guli damwkda rom barsa romelic ert dros kvelas da kvelafers anadgurebda ertianad amouges am tamasshi kvelaferi imena martla guldasawkvwtia aseti barsas kureba ai barsa barsobda roca xavi iniesta iko ai 2015 wlis mere barsa agar arsebobs. Es barsa araa da racaaa kvelam kargad icit........

    32
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:15

    ეს ტრანსფერები უნდა გაკედეს რომ გუნდი გადარჩეს 1.უპამეკანო 2.ნეიმარი(ან ვინემ კარგი ტექნიკის მქონე ფეხბურთელი) 3. ვანდებეეკი 4.ალაბა ან ტაგლიაფიკო 5. გოლზე დაგეშილი ფორვარდი 6.თუ კლუბს შანსი მიეცემა გუნდის დიდი მწვრთნელებიდან რომელიმე უდბა დააბრუნოს.
    ასევე უნდა მოხდეს ეს 2 რაღაც 1.სეტიენის და ბართომეუს სიკვდილი 2.მესისთვის ტრაკის ლოკვა ინისთვის რომ არ წავიდეს

    5
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:14

    მე ისედაც წასული მეგონე

    0
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:12

    კარგია რო მიხვდი მაინც. დროა გააჯ.ვა. ბართომეუს კომენტარს ველი. ადმინ თუ დაიდო გთხოვ დადე ეგრევ

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 01:12

    შენ დიდი ხანია ისედაც უნდა დაგეთმო გზა დიდი ხანია ფეხბურთზე აღარ ფიქრობ

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    mamu გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:12

    Mereda cadi ukve cadi, maindamainc otxi ficarit unda gagitanon shenda danarchenebic

    7
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:12

    სიეტენის წათრევაზე ახალი არაფერია???

    1
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV