ბარსელონა-ბაიერნი 2-8: შეფასებები

  • 15-08-2020, 00:54
  • ბარსელონა-ბაიერნი 2-8: შეფასებები
    კომენტარები [ 39 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    vereli Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 09:27

    ციტატა: M10 S9 D11
    ცენტრის პრობლემა გვაქვს ბურთს ვერ ვიჭერთ და ესენი არტურს ყიდიან კრაინი შემტევი არ გვყავს და ნეიმარი გაყიდეს შემტევი ნახევარ მცველი არ გვყაბს და კოუტინიოს ყიდიან ცენტრ ფორვარდი გვჭირდება და ლაუტაროს მიაკვდნენ ცენტრალური მცველი გვჭირდება და უპამეკანოს საერთოდ არ უყურებენ რავიცი მეტი რა ვთქვა

    100%100%100%100%

    4
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:54

    ციტატა: CHEPE
    6:2 რომ გახდა და კიკე ხელებს შლიდა ოფსაითია არუნდა ჩაითვალოსო😁😁😁
    ტიპი მართლა სლეა თუ ეგრე ჩანს😏😏

    მაგას კიტხვა რას უნდა ტიპი ბაჯაგლო *ლეა



    როცა ესეთი ახალგზრდა ნიჭიერი ხალხი ზამენაზე გყავს და გადაბერებულ სლეებს ათამაშებ *ლე ხარ აბარ ხარ.კიკე შენი ფერმერი დედამო******ნ

    1
    გასულია
    მსლ წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:16

    ციტატა: Iniesta_8
    ახალგაზრდები მეცოდებიან. დანარჩენების დედა შე ვე ცი ყ ლ ეზე კიდიათ ფეხბურთი მთავარია ხელფასს იღებენ . ხელფასის მომატებაზე წუწუნებენ ამათი უთავმოყვარეო დედა შვც

    ფეხბურთელების არაფერი ბრალი არ არის. ბართუშკას და ბარსას ფედერაციის ბრალია.

    0
    გასულია
    Nika92 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:13

    აი ნერვები მეშლება ტიპს 5 ცვლილება აქ და მარტო 2 იყენებს შემოიყვანე ვინმე შენი დედა მივაცენზურე შე მეჯოგე მართლა დემბელე შემოიყვანე პუჩი შემოიყვანე ვინმე შეცვალე წყობა ტაქტიკა შეცვალე მარა არა რა არანაირი გეგმა არანაირი სათადარიგო არაფერი საერთოდ მარტო ყურება როგორ ნადგურდება გუნდი დებილი

    6
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:13

    გამოჩნდა ყველაფერი რობერტო როგორი უმაქნისიცაა და რა დღეშია დაცვა სემედოც რომ არაა კარგი მცველი დაუფრო შეტავა ევასება ეგაც გამოჩნდა 4 ნახევარმცველი შეტენა მენახირემ ცენტრი დავიჭიროთო და ჩემი ფეხები პიკე რო ასაგდებია იქიდან ეგ შეშა ეგ ეგეც გამოჩნდა და სხვა რაღაა მისთვის საჭირო როლ გუნდში ცვლილებები დაიწყოს?? პენსიონერებით გაავსეს გუნდი ბართომეუ უმდა წავიდეს და ჩამოიშალოს ყველაფერი დიდი ცვლილებებია საჭირო დიდი.

    1
    გასულია
    BarCa7 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:12

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    რობერტოს ვინცხა აჩერებს იმას მოუ*****ან პატრონი.სეტიეიან ბართომეუიანად

    რობერტო რა შუაშია? რაც ითამაშა ნორმალურად ითამაშა. აი სემედო სუფთა სლეა..

    რა ითამაშა ნორმალურად? საერთოდ ცხოვრებაში ფეხბურთი გითამაშია თუ მარტო ტელევიზორში გაქვს ნანახი? ტიპი ბოლო დონის სი*ია ეგეთები რომ გააჩერეს ამდენი ხანი გუნდში მაგიტომ ამოტენეს 8 გოლი. ამ რობერტოს და რაკიტიჩს ვინმე როგორ აპრავებთ ჯერ კიდე ვერ ვხვდები მანდამაინც ახალი რეკორდები უნდა მოგვიხსნან რომ რამე დაინახოთ?

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:11

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    რობერტოს ვინცხა აჩერებს იმას მოუ*****ან პატრონი.სეტიეიან ბართომეუიანად

    რობერტო რა შუაშია? რაც ითამაშა ნორმალურად ითამაშა. აი სემედო სუფთა სლეა..

    2 გოლი რობერტოს კისერზეა
    და მანდ გატყდნენ კაკრას.
    1 ტაიმის გოლები რობერტოს კისერზეა
    მეორე ტაიმის სემედუს

    პირველ ტაიმში ყველა მომენტში რობერტოს მხრიდან იყო შეტევა

    რა ნორმალურად ითამაშა თამაშს არ უყურებდიგ?

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 01:08

    ცენტრის პრობლემა გვაქვს ბურთს ვერ ვიჭერთ და ესენი არტურს ყიდიან კრაინი შემტევი არ გვყავს და ნეიმარი გაყიდეს შემტევი ნახევარ მცველი არ გვყაბს და კოუტინიოს ყიდიან ცენტრ ფორვარდი გვჭირდება და ლაუტაროს მიაკვდნენ ცენტრალური მცველი გვჭირდება და უპამეკანოს საერთოდ არ უყურებენ რავიცი მეტი რა ვთქვა

    11
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:08

    წინა პოსტზე დავწერე რო ათრევს მეთქიი ბარსას და ვიღაცა გამომეხმაურა ინანებ და უკან წაიღებ შენ სიტყვებს ასე საყვარელ გუნდზე არ უნდა ლაპარაკობდეო. ეს საყვარელი კიარა გუნდიც აღარაა მგონი აჰა გინდოდათ მილანი ხოდა მივიღეთ კიდეც

    5
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:07

    ახლავე უნდა დაურეკოს იმ აჩკარიკამ და გააჯმეინოს სეტიენს დღესვე,ცალკე თვითმფრინავით გაუშვას ან ავტობუსით რო არაკომფორტულად იყოს
    მარა არც ის გამიკვირდება რო გამოვიდეს და თქვას ვენდობითო :დ

    5
    გასულია
    Gio end Gio ახალბედა [?]

    15 აგვისტო 2020 01:07

    gaucho-gaucho,
    Tu taktika ar daupirispire ase wagiyvans yvela tamashs da mere gatexil gunda ase shegiyris golebs ai esaa mwvrtnelis brali

    2
    გასულია
    Don Leo ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:07

    ferreira10,
    და ბარსა გახდება მილანის დონის გუნდი სახელი დარჩებაა

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:06

    მესი წვა 😔 სუარესს კიდე ტრაკში ყლლე უნდა გაუკეთო და ისე გააგდო რა პასი გაუფუჭა სედუს იმ სირმა თორემ კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა ჩვენ რომ გავსულიყავით წინ დიდი ალბათობით მაინც წავაგებდით მაგრამ ასე არა

    4
    გასულია
    Datobioshock გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:06

    :DDDDDDDDDDDDDDD

    0
    გასულია
    Gio end Gio ახალბედა [?]

    15 აგვისტო 2020 01:05

    He he setienis wasvlaze rame siaxle an xomar mokles an xomar moty... Dagviweret

    2
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:05

    ახალგაზრდები მეცოდებიან. დანარჩენების დედა შე ვე ცი ყ ლ ეზე კიდიათ ფეხბურთი მთავარია ხელფასს იღებენ . ხელფასის მომატებაზე წუწუნებენ ამათი უთავმოყვარეო დედა შვც

    1
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:04

    რობერტოს ვინცხა აჩერებს იმას მოუ*****ან პატრონი.სეტიეიან ბართომეუიანად

    1
    გასულია
    gaucho-gaucho Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:04

    ეს ადაა მწვრთნელის ბრალი..8:2 რომ აგებ ბარსელონა! სულ რომ მესი ჩააყენოს კარებში მაინც არ უნდა წააგო ამხელა ანგარიშით

    0
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:04

    სამწუხაროდ უკვე წინა ორი წლიდან მახსოვს ზუსტად ასეთი სტატიები 😆

    3
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    LM10 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:04

    Davemshvidobot messis :)

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV