ოფიციალურად: სამუელ უმტიტის კორონავირუსი დაუდასტურდა

  • 14-08-2020, 21:36
  • ოფიციალურად: სამუელ უმტიტის კორონავირუსი დაუდასტურდა

    "ბარსელონას" ცენტრალურ მცველს, სამუელ უმტიტის კორონავირუსი დაუდასტურდა. ეს ინფორმაცია, რამდენიმე წუთის წინ, კატალონიურმა კლუბმა გაავრცელა.

    უმტიტის შემოწმება ხუთშაბათს ჩაუტარდა, ახლახანს კი ცნობილი გახდა, რომ ის კორონავირუსითაა დააავადებული. ყველა იმ პირს, რომელთანაც მას კონტაქტი ჰქონდა, გამოკვლევა ჩაუტარდება.

    სამუელი თავს კარგად გრძნობს, ის სახლში იმყოფება და კორონავირუსის სიმპტომები გამოხატული არ აქვს.

    ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ კორონავირუსი დაუდასტურდა "ბარსელონას" კიდევ ერთ ფრანგ ცენტრალურ მცველს, ჟან-კლერ ტოდიბოს.

    არც უმტიტი და არც ტოდიბო პირველ გუნდთან ერთად პორტუგალიაში არ იმყოფება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    14 აგვისტო 2020 22:45

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ლენგე ერთიშეხედვით კარგი მცველია მარა ძაან უინტელეკტო ქაჯია კარგად თუ დააკვირდები. როცა უშუალოდ ერთი-ერთზე ეთამაშება მეტოქეს 99% შემთხვევაში ჯარიმის ზღვარზე აჩერებს. თან პიკეს და მაგის დუეტი ძაან არასაიმედოა. გნაბრი კომანი და ლევანდოვსკი რო შემოგიტევს გაუძლებენ ვითომ ეხლა ეგენი ? ვიდალის და დე იონგის იმედიმაქ დაცვისას.

    ლენგლეა ქაჯი ?
    სტატია იდო ლენგლეზე ამავე საიტზე, ნახე კარგად ჩემო ძმაო.
    მეტოქეს იმ შემთხვევაში ეთამაშება ჯარიმაზე, როცა მოედნის ცენტრთანაა ორთაბრძოლა და კონტრზე მოდის გუნდი, რაც ლოგიკურია, სისწრაფეში თუ დაჩაგრეს მაგ დროს მცველი, მეკარის იმედად რჩები.

    2
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    14 აგვისტო 2020 22:20

    ესღა აკლდა ამას გამოჯამრთელება უმტო

    3
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტზეა
    Magician Culé [?]

    14 აგვისტო 2020 22:15

    ეს და დემბელე ყველა უბედურებას მაგნიტივით იზიდავენ :დ :დ

    5
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    14 აგვისტო 2020 21:54

    ლენგე ერთიშეხედვით კარგი მცველია მარა ძაან უინტელეკტო ქაჯია კარგად თუ დააკვირდები. როცა უშუალოდ ერთი-ერთზე ეთამაშება მეტოქეს 99% შემთხვევაში ჯარიმის ზღვარზე აჩერებს. თან პიკეს და მაგის დუეტი ძაან არასაიმედოა. გნაბრი კომანი და ლევანდოვსკი რო შემოგიტევს გაუძლებენ ვითომ ეხლა ეგენი ? ვიდალის და დე იონგის იმედიმაქ დაცვისას.

    4
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    14 აგვისტო 2020 21:52

    ოპაა ძირითად გუნდთან ხო არ ვარჯიშობდა?

    5
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    14 აგვისტო 2020 21:49

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Clever liar
    ამას რო გაუშვებენ კლინიკაში სამკურნალოდ, აღარ მოიკითხონ დატოვონ ბარემ იქ

    ამიტო არუნდა მოიყვანო გუნდში ფრანგები. გამოუსადეგარი ხალხი ყველანაირად😀

    თვუთომ გაიფულა თავი თორ შესანიშნავი მცველი იყო თავის დროზერომ გაეკეთებინა ოპერაცაია ასეთ დღეში არ იქნებოდაჩვენი დაცვა

    5
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    14 აგვისტო 2020 21:45

    ციტატა: Clever liar
    ამას რო გაუშვებენ კლინიკაში სამკურნალოდ, აღარ მოიკითხონ დატოვონ ბარემ იქ

    ამიტო არუნდა მოიყვანო გუნდში ფრანგები. გამოუსადეგარი ხალხი ყველანაირად😀

    5
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    14 აგვისტო 2020 21:40

    ამას რო გაუშვებენ კლინიკაში სამკურნალოდ, აღარ მოიკითხონ დატოვონ ბარემ იქ

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge