ბარსელონა-ბაიერნი 2-8

  • 14-08-2020, 12:18
  • ბარსელონა-ბაიერნი 2-8

      ბარსელონა (4-4-2) ბაიერნი (4-2-3-1)
    ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, ს. რობერტო, დე იონგი, ვიდალი, მესი, სუარესი ნოიერი, კიმიხი, ალაბა, ბოატენგი, დევისი, გორეცკა, ტიაგო, გნაბრი, მიულერი, პერისიჩი, ლევანდოვსკი
    ნეტუ, პენია, რაკიტიჩი, დემბელე, გრიზმანი, ფირპო, პუჩი, ფატი, არაუხო, მონჩუ, მინგესა, რეისი ულრაიხი, ჰოფმანი, ორდიოსოლა, ზიულე, მარტინესი, კოუტინიო, კიუზენსი, ერნანდესი, ტოლისო, კომანი, ზირკზეე, მუსიალა
    კიკე სეტიენი ჰანს-დიტერ ფლიკი
    0-1 მიულერი 4, 1-1 ალაბა 7 (ს.კ.), 1-2 პერისიჩი 22, 1-3 გნაბრი 28, 1-4 მიულერი 31, 2-4 სუარესი 57, 2-5 კიმიხი 63, 2-6 ლევანდოვსკი 82, 2-7 კოუტინიო 85, 2-8 კოუტინიო 89
    ს. რობერტო - გრიზმანი 46
    ბუსკეტსი - ფატი 70
    პერისიჩი - კომანი 67
    გნაბრი - კოუტინიო 75
    ბოატენგი - ზიულე 76
    დევისი - ერნანდესი 85
    სუარესი 54, ალბა 60, ვიდალი 90+2 ბოატენგი 43, დევისი 52, კიმიხი 85
    და ლუჟი
    დამირ სკომინა (სლოვენია)
    უმტიტი, არტური, ბრეითუეიტი პავარი

    სილქ უნივერსალი, silksport.ge, sportv.ws

    სტატისტიკა
    45% ბურთის ფლობა 55%
    8 დარტყმა 26
    5 ზუსტი დარტყმა 13
    6 კუთხური 9
    4 თამაშგარე 2
    5 სეივი 3
    13 ჯარიმა 22
    3 გაფრთხილება 3
    428 პასი 420

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ბაიერნი
    კომენტარები [ 437 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    becool ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:12

    იმედია ბოლო იყო ასე სამარცხვინოდ წაგებული მატჩი და აღარ განმეორდება მეორედ :))

    0
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 02:03

    ციტატა: nikaia123
    ტიპებმა რა ნამუსით გაიტანეს 8მგოლი? ხოხედავ ამხელდა დონის გუნდია ესეთიი გაფარჩაკებული რა გინდააა რას ხმარობ დაანებე თავიი რა :)) მესის მაინც ეცი პატივი

    პირიქით უნდა გამოისვა მაგ დროს ;დ

    6
    გასულია
    UbralodCule წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:30

    შტეგენი რაშუაშია, ფაქტია რო გუნდი არიყო მზად თამაშისთვის და ცვლილებებია საჭირო, ნეიმარიც დასაბრუნებელია და საერთოდ პიკე ალბა ბუსკეცი სკამზე უნდა დასვან, სუას კი შემცვლელი სჭირდება სკამი ჩემი აზრით ადრეა ჯერ

    4
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:24

    იმ კრისის ფონზე , რაც მსოფლიოში ხდება , უნდა გაიყიდოს სანამ დროა : სუარესი , რაკიტიჩი , სემედო(ყოველთვის მეგონა რომ ათამაშდებოდა) , რობერტო , ვიდალი , პიკეს და ბუსკეცს თუ უნდათ გადაჯდნენ სკამზე , გუნდი თამაშს აგებს იმის გამო რომ ყველა პოზიციაზე სისწრაფეში წავაგეთ , თუ არადა ეგ ორიც გასაყიდია და უნდა გადავიდეთ ახალი გუნდის შენებაზე , სელქციას უნდა დაეთმოს დიდი ყურადღება და ბართომეო ჩამოკიდონ ბარსელონას ცენტრში კვერცხებით .

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:24

    შტეგენს რას გადაეკიდეთ? ყველა ისე ყავდათ ამოკეტილი ნორმალურად ბურთს ვერ აწოდებდა თანაგუნდელს. საჯარიმოსთან რამდენჯერ დაუშვეს მცველებმა შეცდომა რასაც გოლი მოჰყვა. ყველაზე უდანაშაულო შტეგენია!

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:17

    ციტატა: MALUMA
    ტერ შტეგენი რობერტო სემედო ბუსკეცი დემბელე გასაშვებია
    ნეიმარი ობლაკი კოუტინიო ლაუტარო აი რა გვჭირდება!

    და 10 წლით ბანი.
    სღ ზე კრეატიული ხარ

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:09

    ტერ შტეგენი რობერტო სემედო ბუსკეცი დემბელე გასაშვებია
    ნეიმარი ობლაკი კოუტინიო ლაუტარო აი რა გვჭირდება!

    0
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    BarCa7 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:03

    ერთადერთი რითიც სიამოვნება მივიღე იყო კოუტინიოს დუბლი და ვენაცვალე ეგ რომ გააკეთა უფრო შემიყვარდა.

    4
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:00

    კოუტინიო ალბათ ამ წაგებისთვის იყიდეს. ბარსაში ვერ იტანდა და აქ რამ მოაწვაა...

    0
    გასულია
    nikaia123 ახალბედა [?]

    15 აგვისტო 2020 00:59

    ტიპებმა რა ნამუსით გაიტანეს 8მგოლი? ხოხედავ ამხელდა დონის გუნდია ესეთიი გაფარჩაკებული რა გინდააა რას ხმარობ დაანებე თავიი რა :)) მესის მაინც ეცი პატივი

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 00:58

    ციტატა: MALUMA
    2016 - ატლეტიკო
    2017 - იუვენტუსი
    2018 - რომა
    2019 - ლივერპული
    2020 - ბაიერნი

    კარში ვინ დგას? *** შტეგენი აი შედეგიც აი თარსიც! ამის ოჯ**ი მოვტ**ნ მე! ნა**ი გუნდიდან შენი თარსი ოჯ*ს შევ**ი მე!

    შენ ხო ტვინი გაბურღე რომელი ბურთი იყო შტეგენის ბრალი და 100%-იანი ასაღები რომელი ნუ წაიღე ტვინი

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 00:58

    ტერშტეგენის ბრალი რო იყოს მარტო რაგვიჭირს.ბარტომეუზე არ მაქ ლაპარაკი ეგ ცალკე თემაა.მწვრთნელი გყავს დებილი არ იცი ამან არაფერი.

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 00:57

    გილოცავთ კულეებო,ხვალ სეტიენი აღარ იქნება ,ცოტა მაინც სინდისი აქვს აჩკარიკაც უნდა მიყვეს

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 00:57

    ერთი იმას ვიტყვი ვინც კოუტინიო გაუშვას იმის დედა მოვაცენზურე

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    mesi mesi ახალბედა [?]

    15 აგვისტო 2020 00:55

    სირცხვილია სირცხვილი უბრალოდ2-8ფუი როგორა 1ტაიმის მერე არ მიყურებია ვიცოდი.
    რო მასე მოხვდებოდა.

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 00:54

    აი პროსტა უსირცხვილოები არიან,ტიპები რა

    0
    გასულია
    saba_xavi Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 00:54

    ეხლა ძაან მაინტერესებს კომენტარები და რეაქციები. წესით მთელი მენეჯმენტი უნდა შეეწიტოს ამ თამაშს. ეს ხომ აღარ არის არც ლივერპული რომას 3 და 4 ით ნოლები. ეს არის ისტორიული სირცხვილი რომელსაც ათწლეულები ჭირდება რო ჩამოირეცხო. ასეთები ხდება 50 წელში ერთხელ და ბართომეუმ ეს შეძლო. ახლა ხო ყველასთვის ნათელია ჩავი რატომ არის ყატარში და არა ბარსელონაში

    9
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 00:54

    2016 - ატლეტიკო
    2017 - იუვენტუსი
    2018 - რომა
    2019 - ლივერპული
    2020 - ბაიერნი

    კარში ვინ დგას? *** შტეგენი აი შედეგიც აი თარსიც! ამის ოჯ**ი მოვტ**ნ მე! ნა**ი გუნდიდან შენი თარსი ოჯ*ს შევ**ი მე!

    0
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 00:53

    კოუნტინიოს გოლები პირდაპირ ბართოუმეს დედის ტრ@აკში

    9
    გასულია
    ℱℭℬ გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 00:53

    დასასრულის-დასაწყისი! ❤ Time To Changes!!!

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV