Sport-ის სიმართლე კრიშტიანუ რონალდუსა და "ბარსელონასთან" დაკავშირებით

  • 13-08-2020, 22:27
  • Sport-ის სიმართლე კრიშტიანუ რონალდუსა და "ბარსელონასთან" დაკავშირებით

    მოგეხსენებათ, ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც, არასათანადო ფინანსური მდგომარეობის გამო, "იუვენტუსმა" კრიშტიანუ რონალდუ არაერთ კლუბს, მათ შორის "ბარსელონას", შესთავაზა.

    მიუხედავად ამისა, Diario AS-ის თანახმად, პორტუგალიელის გარემოცვა აღნიშნულ ცნობებს უარყოფს და სრულ სიცრუეს უწოდებს. შესაბამისად, მათი მტკიცებით, 35 წლის ვარსკვლავის "ბლაუგრანას" რიგებში ხილვა წარმოუდგენელია.

    შეგახსენებთ, მადრიდის "რეალის" ყოფილი ფეხბურთელის "ბარსაში" პოტენციურ გადასვლაზე ჭორები ცნობილმა ესპანელმა ჟურნალისტმა, გილემ ბალაგემ გაავრცელა, რამაც პუბლიკაში დიდი რეზონანსი გამოწვია.

    ეს, რა თქმა უნდა, კრიშტიანუ რონალდუსა და ლიონელ მესის ერთ გუნდში თამაშის პერსპექტივას ეხებოდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    14 აგვისტო 2020 17:55

    არარეალურად ჩანს რონალალდოს ტრანსფერი თითქმის 1% ჩემი პარადი აზრია

    1
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    14 აგვისტო 2020 15:00

    ბალაგე ზოგადად ყველაზე მაღალი დონის მარა ცოტა არაორდინალური ჟურნალისტია. ყოველთვის აქვს ყველაზე მართალი ინფო მარა ბოლო პერიოდში მიავიწყდა ყველას და ვითომ ბომბი ინფოთი გაახსენა თავი ხალხს. თორე კოუზე ნეიმარზე და სხვებზე ცრუ ინფორმაციებს რო ყრიდა ბართომეუ ეს წერდა სიმართლეს

    და ბალაგე კიდე ბევრად სანდო წყაროა ვიდრე ბართომეუს მოსყიდული სპორტი და მუნდო

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    14 აგვისტო 2020 12:24

    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: NeymardaSilva
    ყველაფერს რო თავი დავანებოთ, სადააქ ბარსას რონალდოსთვის გადასახდელი ხელფასაგერ კოუტინიოს აქეთ-იქეთ დაათრევენ რო ფული არ გადაუხადონ და ეხლა რონალდოს 35+ მილიონს გადაუხდიან კიი

    სადაც დემბელეს უხდიან კოტრიალში რონალდუსი რა გასაკვირია თან არ ეკუთნის რო? მაგ ფულს მაისურებით და რონალდუს ფანებიდან ამოიღებენ დემბელესგან განსხვავებით :დდდ

    იუვენტუსმა უკვე ამოიღო, და იმიტომ ყიდიან? თუ მაგის ხელფასმა რო ვალებში ჩააგდო და შედეგი არის ნოლი. უმაგისოდ იუვე 7 წელი ზედიზედ ხდებოდა ჩემპიონი ლამის პირველი წრის ბოლოს, იღებდა იტალიის თითქმის ყველა თასებს, ორჯერ ბოლო ოთხ წელში გავიდა ლიგის ფინალში და ამის მისვლის შემდეგ ჩემპიონი ძლივს გახდა წელს 1-ქულით!!! სამგიეროდ ეს ბომბარდირი გახდა 12 პენალტით, 2 გამაზა. და გგონიათ ამის დატოვება უნდათ რო პირადი სტატისტიკა გაუუმჯობესონ იუვეს უკან სვლის ხარჯზე?

    3
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    14 აგვისტო 2020 07:21

    ხო ვთქვი მორიგი ჭორია მეთქი.

    1
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    14 აგვისტო 2020 00:46

    ერთხელ მაინც ითამქშონ ერთად მესიმ ნეიმა4მა და ამან. სამმა საოცრებამ.

    8
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 23:19

    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: NeymardaSilva
    ყველაფერს რო თავი დავანებოთ, სადააქ ბარსას რონალდოსთვის გადასახდელი ხელფასაგერ კოუტინიოს აქეთ-იქეთ დაათრევენ რო ფული არ გადაუხადონ და ეხლა რონალდოს 35+ მილიონს გადაუხდიან კიი

    სადაც დემბელეს უხდიან კოტრიალში რონალდუსი რა გასაკვირია თან არ ეკუთნის რო? მაგ ფულს მაისურებით და რონალდუს ფანებიდან ამოიღებენ დემბელესგან განსხვავებით :დდდ

    დემბელეს მაისურს საერთოდ ვინმე ყიდულობს? საინტერესოა.

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    13 აგვისტო 2020 23:12

    rijkaard,

    არ ეკუთვნისთქო სად დავწერე აქ ბარსას შესაძლებლობაზეა თორე რონალდოს და მესის 35 კიარა 350იც ეკუთვნით

    3
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 23:07

    ციტატა: NeymardaSilva
    ყველაფერს რო თავი დავანებოთ, სადააქ ბარსას რონალდოსთვის გადასახდელი ხელფასაგერ კოუტინიოს აქეთ-იქეთ დაათრევენ რო ფული არ გადაუხადონ და ეხლა რონალდოს 35+ მილიონს გადაუხდიან კიი

    სადაც დემბელეს უხდიან კოტრიალში რონალდუსი რა გასაკვირია თან არ ეკუთნის რო? მაგ ფულს მაისურებით და რონალდუს ფანებიდან ამოიღებენ დემბელესგან განსხვავებით :დდდ

    6
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 22:55

    Marketingulad da intrigiza iqneba mugamiani.. sxva mxriv 0 %

    1
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 22:52

    Აუ Გაასწორებდა ეს. Ბარსაში ლიგას ლიგაზე დავდებდით

    10
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 22:50

    ციტატა: jack slater
    ეს შლანგი ბარსაში რო მოათრიონ ფული აქეთ უნდა მოგვცეს. ვიღას ჭირდება უვარგისი ხორცის ნაჭერი.

    ეს თუ შლანგია და თანაც უვარგისი, რავიცი რავიცი :)))))
    ნ1 ფინიშერია დღესაც

    11
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 22:32

    ეს შლანგი ბარსაში რო მოათრიონ ფული აქეთ უნდა მოგვცეს. ვიღას ჭირდება უვარგისი ხორცის ნაჭერი.

    0
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    13 აგვისტო 2020 22:29

    ყველაფერს რო თავი დავანებოთ, სადააქ ბარსას რონალდოსთვის გადასახდელი ხელფასაგერ კოუტინიოს აქეთ-იქეთ დაათრევენ რო ფული არ გადაუხადონ და ეხლა რონალდოს 35+ მილიონს გადაუხდიან კიი

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV