რონალდუ "ბარსელონაში"? "იუვემ" პორტუგალიელი კატალონიელებს შესთავაზა

  • 13-08-2020, 13:07
  • რონალდუ "ბარსელონაში"? "იუვემ" პორტუგალიელი კატალონიელებს შესთავაზა

    კრიშტიანუ რონალდუ "ბარსელონაში"... წარმოდგენაც კი ძნელია, მაგრამ ცნობილ ესპანელ სპორტულ ჟურნალისტს, გილემ ბალაგეს აშკარად წარმოუდგენია.

    ბოლო დღეებში ცნობილი გახდა, რომ არაერთი მცდელობის მიუხედავად, "იუვენტუსმა" 2019/20 წლების სეზონი ფინანსური ზარალით დაასრულა, რისი მიზეზიც კორონავირუსია. ტურინელებმა დაახლოებით 70 მილიონი ევროს წაგება ნახეს და გავრცელებული ცნობებით, ისინი მზად არიან პაულო დიბალას დაახლოებით 90 მილიონ ევროდ შეელიონ.

    ბოლო ცნობებით კი, "ბებერი სინიორა", შემოსავლის მიღებისა და ხარჯების შემცირების მიზნით, არც კრიშტიანუ რონალდუს გაყიდვაზე იტყვის უარს. გილემ ბალაგეს მტკიცებით, ტურინელებმა პორტუგალიელი არაერთ კლუბს შესთავაზეს და მათ შორისაა "ბარსელონაც". სხვა დეტალები, ჯერჯერობით, უცნობია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    barcinio გულშემატკივარი [?]

    16 აგვისტო 2020 01:29

    ციტატა: ფარნა
    არა მგონია ჯერ ერთი მადრიდის რეალში აქვს ნათამაშები და მეორეც მესისთან ერთად არ მგონია უნდოდეს რეალს ეს ტრანსფერი გააღიზიანებს ისედაც მონსტრი კლუბია და არ გირჩევთ უფრო გააღვიძოთ მასში მხეცი

    და რა :D სეტიენი არავის მოჭამონ 😂

    1
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 20:55

    არა და რა გაასწორებდა რონალდა და მესი ერთად

    5
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 19:19

    არა მგონია ჯერ ერთი მადრიდის რეალში აქვს ნათამაშები და მეორეც მესისთან ერთად არ მგონია უნდოდეს რეალს ეს ტრანსფერი გააღიზიანებს ისედაც მონსტრი კლუბია და არ გირჩევთ უფრო გააღვიძოთ მასში მხეცი

    4
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 15:17

    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: marco reus 11
    ხალხო ხო არ ღადაობთ ,რა ჯანდაბად გვინდა როდალდუ გუნდში რაც მაგას თითები აქ კამპნოუსთვის ნაქნევი და ქალმა ქალმა ნაძახები. ყველაზე ამაზრზენი გოლის აღნიშვნები კიდე.. ასაკზე აღარაფერს ვამბობ და სტილზე

    ხოდა ეხლა ნააბაროტ რო აღნიშნავს მასე გოლს ზუსტად ეგაა მაგის მუღამი, თუ ვერ შეაგდებს კლასიკოშიო იმის თქმა გინდა :D

    არ მინდა მაგის გოლი კლასიკოში სულ რო ვერ გავიტანოთ კიდე ზედიზედ 5 კლასიკო.
    იღადავე შენ და ბოლო ორში არც გაგვიტანია მგონი თუ სწორად მახსოვს😂

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 14:43

    არა. მადრიდის ლეგენდაა და ჩვენს გუნდში არაფერი ესაქმება

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 აგვისტო 2020 14:30

    მესი უფრო წარმომიდგენია რეალში პერესის მაფიოზობის გამო.

    3
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 14:16

    რაღა დროს რონალდოა, მოედანზე მოსეირნეები ისედაც ბლომად გვყავს. ჯერ ამას ასტრონომიული ხელფასი უნდა უხადო, მერე კიდე ეს და მესი ერთმანეთზე არ ითამაშებენ. ცალკე პენალტების დარტყმაზე იქნება ჩხუბი, ბარსელონადან რომ წავა კიდე იტყვის სადაც ვითამაშე ყველგან საუკეთესო ვიყავიო.

    1
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 14:14

    აეეთი სუსულელე არსად არ წამიკითხავ ჰალამადრიდზეც კი ავტორ მზგავს სტატიa აღარ დადო ტეხავს:))

    2
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 14:03

    ციტატა: marco reus 11
    ხალხო ხო არ ღადაობთ ,რა ჯანდაბად გვინდა როდალდუ გუნდში რაც მაგას თითები აქ კამპნოუსთვის ნაქნევი და ქალმა ქალმა ნაძახები. ყველაზე ამაზრზენი გოლის აღნიშვნები კიდე.. ასაკზე აღარაფერს ვამბობ და სტილზე

    ხოდა ეხლა ნააბაროტ რო აღნიშნავს მასე გოლს ზუსტად ეგაა მაგის მუღამი, თუ ვერ შეაგდებს კლასიკოშიო იმის თქმა გინდა :D

    1
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 13:57

    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Clever liar
    ფეოლა,
    პრინციპში მოგებით მაინც ვეღარაფერს ვიგებთ, პენსიონერთა კლუბი კი ვართ ოფიციალურად და ორი ცხოველი ვეტერანი კარიერის პიკზე ბარსელონაში რითია ცუდი, თუნდაც მარკეტინგულად?


    არაფრით ცუდი არ არის, პირიქით.
    ამ ორის ერთად ნახვა სასწაული იქნება.
    სტადიონიც სულ გავსებული იქნება, ფინანსურ კრიზისს დავძლევთ და ბართომეუც მცირე რეაბილიტაციას მოახდენს : ) მაგრამ მეტი არაა ჩემი მტერი ეს გადმოვიდეს

    ხალხო ხო არ ღადაობთ ,რა ჯანდაბად გვინდა როდალდუ გუნდში რაც მაგას თითები აქ კამპნოუსთვის ნაქნევი და ქალმა ქალმა ნაძახები. ყველაზე ამაზრზენი გოლის აღნიშვნები კიდე.. ასაკზე აღარაფერს ვამბობ და სტილზე

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:56

    ეს არ გადმოვა მაგრამ რომგადმოვიდეს სმის ტრანსფეღის ფულს უცებ ამოვიღებთ რეკლამებით და მაისურებით

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 13:51

    ისე სასაცილოა აბა რა არის, გუშინ ანიელის შვილიშვილი მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელს ეძახდა და ბარსას ლანძღავდა, საუკეთესო ვინ არის ვიცით ყველამ-ო, დღეს კი ამ "საუკეთესოს გვატენის" და საერთოდ რონალდუმ რო ითამაშოს ანუ გოლები გაიტანოს, ამისათვის მას მსოფლიოს საუკეთესო მეპასეები ჭირდება. ხოდა ეხლა მესის მოთხოვე რონალდუს პასები უკეთეო და პენალტები გადაეცი-ო კიდევ. ჯარიმებს თვითონაც ვერ გაბედავს მოითხოვოს მესისთან ვერ მოვა. თან ეგ მამა-თ-მავალი გუნდში ახალგაზრდობას გაგვირყვნის.

    0
    გასულია
    kubla2000 წევრი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:49

    Flying Johan,
    შეტევა მესმის :დდ

    2
    გასულია
    becool ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:47

    😂😂🤣 სისულელე . რონალდო იუვეში აღარ დარჩება ცოცხალი თავით, მაგრამ ბარსაში რა უნდა მესისთან ან ვის უნდა საერთოდ :D

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:47

    მორიგი ჭორი მგონია.

    0
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 13:45

    საერთოდ ორი დიდ პიროვნებას თავის საქმეში კოლაბორაცია არ გამოსდის ეს ახალი ამბავი არაა. მესი იმიტომაა საუკეთესო რომ დამოუკიდებელია და ყველაფერს ისე აკეთებს როგორც უნდა ორივეს ძაან უყვარს გოლების გატანა და მე ძაან მეეჭვება ამათმა ერთად კარგად ითამაშონ. ნუ ამათი ერთად თამაშის შანსიც არაა მარა მაინც. ისინი მთავარი კონკურენტები არიან ერთმანეთის (ნუ ლეო სხვადონეა მარა ყველაზე ახლოს კრიშტოა). ორი რადიკალურად განსხვავებული ფეხბურთელია და მორჩა. ცუდი შედარება გამომდის მარა ეს იგივეა bmw და mercedes რო დააყენო რომელიმე ავტოსპორტში ერთ teamში

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 13:42

    ვის რა ჩემ ფეხებად უნდა ეხლა მაგის ისტერიკებს უყურე. მაგდენი ფული რო გვქონდეს ნეიმარს ვიყიდიდით, აგერ გუშინ მარტოკამ მოუგო ატალანტას.

    ციტატა: MTG8
    ნუ ამის ბარსაში მოსვლა ზღაპარია 100000000%-ით, მაგრამ 0.00001%იც თუ არსებობს, ამის და მესის ერთ გუნდში თამაშის, სადმე როდესმე უნდა მოხდეს 🤟🏼🔵🔴

    როგორ არ შეიძლება, ვინმე მესამე ვარსკვლავის გაცილებაზე ამხანაგურ თამაშში, ვარსკვლავების გუნდში.

    რონალდუს აგენტი ჟორჟე მენდეში, პსჟ-თან აწარმოებს ლაპარაკს და ბარსა რა შუაშია.
    და ვითომ სპორტული ჟურნალისტი გილემ ბალაგე რომელიც რეალის ფანატია, კლოუნობით ერთობა. ბარსაზე კი მაგარი ალერგია აქვს.

    1
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:34

    რას არ გაიგებს კაცი 😀

    0
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:31

    ციტატა: Clever liar
    ფეოლა,
    პრინციპში მოგებით მაინც ვეღარაფერს ვიგებთ, პენსიონერთა კლუბი კი ვართ ოფიციალურად და ორი ცხოველი ვეტერანი კარიერის პიკზე ბარსელონაში რითია ცუდი, თუნდაც მარკეტინგულად?


    არაფრით ცუდი არ არის, პირიქით.
    ამ ორის ერთად ნახვა სასწაული იქნება.
    სტადიონიც სულ გავსებული იქნება, ფინანსურ კრიზისს დავძლევთ და ბართომეუც მცირე რეაბილიტაციას მოახდენს : ) მაგრამ მეტი არაა ჩემი მტერი ეს გადმოვიდეს

    3
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 13:22

    ნუ ამის ბარსაში მოსვლა ზღაპარია 100000000%-ით, მაგრამ 0.00001%იც თუ არსებობს, ამის და მესის ერთ გუნდში თამაშის, სადმე როდესმე უნდა მოხდეს 🤟🏼🔵🔴

    2
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV