არსენ ვენგერმა "ბარსელონას" უარი უთხრა

  • 13-08-2020, 01:03
  • არსენ ვენგერმა "ბარსელონას" უარი უთხრა

    ავტორიტეტული Le10Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონამ" ლეგენდარულ სპეციალისტს, არსენ ვენგერს, შეთავაზება გაუკეთა, თუმცა უარი მიიღო.

    წყაროს ცნობით, კატალონიური კლუბს მთავარი მწვრთნელის პოსტზე კიკე სეტიენის შეცვლა ვენგერით სურდა. გავრცელებული ინფორმაციით, 70 წლის ფრანგ სპეციალისტს "ბარსელონას" პროექტი და შეთავაზებული პირობები არ მოეწონა.

    კიკე სეტიენს "ბლაუგრანასთან" მოქმედი კონტრაქტის ვადა 2021 წლის ზაფხულში ეწურება, თუმცა მისი მომავალი ჩემპიონთა ლიგის მიმდინარე სეზონზეა დამოკიდებული. თუ "ბარსამ" ევროპის ყველაზე პრესტიჟული საკლუბო ტურნირი ვერ მოიგო, სეტიენი, დიდი ალბათობით, გუნდს დატოვებს.

    გავრცელებული ინფორმაციით, კატალონიელებს გუნდის მომავალ მწვრთნელად ლეგენდარული ჩავი ერნანდესი სურთ, თუმცა მას "ალ სადთან" მოქმედი ხელშეკრულების ვადა მომავალი წლის ზაფხულში ეწურება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 14:05

    შანსი არაა ვენგერი მესისთან მუშაობაზე უარს არ იტყოდა ბართომეუს ბოტების მორიგი ცრუ ინფორმაცია 🙂

    0
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 11:28

    ეგ მაინც არაფერს აკეთებს, მითუმეტეს ამ ბოლო დროს რაც მესიმ მიაჩმორა ეგეც და თავისი მოადგილეც ისე ზიან თითქოს პანაშვიდზე იყვნენ. გოლსაც კი ვეღარ აღნიშნავენ სიხარულით. გაუშვან სულ უმწვრთნელოდ ითამაშონ, ფულსაც დაზოგავენ, იმაზე უარესი ხო აღარ იქნება რაც ეხლაა. სასტავი მესიმ, პიკემ, ბუსკეტმა და რონერტომ დააყენონ. ოთხივე კაპიტანია და სეტიენზე ნაკლები მე მგონი არ ესმით. ან რა უნდა აუხსნან ლეოს მოედანზე გასვლისას. რომელია მეტოქის კარი?

    ციტატა: Don_Andresito
    ვენგერს რო პროექტი არ მოეწონება წარმოიდგინეთ რა შესთავაზეს :D ტიპს ფული არასდროს ქონდა და ყველას უყიდიდნენ ვინც გუნდს ლიდერობდა. და ამათმა რა უქნეს ეგეთი. კაცს პრინციპში ახაალგაზრდებთან მუშაობა ევასება და ალბათ აჩვენეს რო ფატის მომავალ წელს დუგლას კოშტაში ცვლიან და ფრენკის მოდრიჩში :D

    100%

    ციტატა: lukicha-barca
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეეჰ არადა მაგრად გაასწორებდა არსენა პაპა ტრენერად

    აბა ბიჭო რამდებიხანია მინდა და აქაც ბევრჯერ დავწერე და მივაცენზურე ბართუშა ვენგერი მოიყვანოსთქო და ამას უარი უთქვამს. არ ვიცი სიმართლეა თუ არა მაგრამ ვენგერი მაგრად აათამაშებდა ბარსას ამაში დარწმუნებული ვარ

    არადა ლეოზე აფანატებს. მაგის სიტყვები იყო, შეკითხვაზე ვინ არის საუკეთესო: 'საუკეთესო ლეო მესია, მეორეზე კი ტრავმირებული მესი-ო" უკეთესად ლეოს შექება მე არ მახსოვს.

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 აგვისტო 2020 08:47

    ვენგერს რო პროექტი არ მოეწონება წარმოიდგინეთ რა შესთავაზეს :D ტიპს ფული არასდროს ქონდა და ყველას უყიდიდნენ ვინც გუნდს ლიდერობდა. და ამათმა რა უქნეს ეგეთი. კაცს პრინციპში ახაალგაზრდებთან მუშაობა ევასება და ალბათ აჩვენეს რო ფატის მომავალ წელს დუგლას კოშტაში ცვლიან და ფრენკის მოდრიჩში :D

    9
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 08:05

    უკეთესი ვინ უნდა გაწვრთნა?

    4
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 03:17

    ციტატა: M10 S9 D11
    ეეჰ არადა მაგრად გაასწორებდა არსენა პაპა ტრენერად

    აბა ბიჭო რამდებიხანია მინდა და აქაც ბევრჯერ დავწერე და მივაცენზურე ბართუშა ვენგერი მოიყვანოსთქო და ამას უარი უთქვამს. არ ვიცი სიმართლეა თუ არა მაგრამ ვენგერი მაგრად აათამაშებდა ბარსას ამაში დარწმუნებული ვარ

    8
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:34

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    კი ნუ პესეჟეა და ლიგაზე ბულკია ბაზარიარაა მაგრამ ვერატი და დიმკა თუ დაუბრუნდათ მაგათზე დიდი რესურსი არავის ექნება!

    სიტიზე ძლიერი ამ მომენტისთვის არცერთი გუნდი არ არის ჯერ ლივერპული ამოისვეს მერე რეალი ახლა ლიონის ჯერია!

    ლივერპული პახმელიამ ამოისვა რეალი კიდე ვარანმა ლიონს კიდე ვნახოთ როგორ ამოისვამენ ჯერ ადრეა

    ბერნალეოზეც ვარანის ბრალი იყო რეალის წაგება პირემინდად მეორე ტაიმში დააფარა ბურთი თავზე რამოს რომ წითელი არ აეკიდა გაიტანდა ხესუსი და ვსო ამით დამთავრდებოდა ყველაფერი სტერლინგს და დებრუინს ვინ გააჩერებს კიმპემბე თუ ტიაგო სილვა :D

    კარგი ფაქტია რო სიტიმ რეალს აჯობა და მოუგო მაგრამ ბურთი თავზე ნაღდად არ დაუფარებია და ამ რეალს თუ აჯობეს ეგაა რა გოლი ვერ გააქვთ ტიპებს და გაჩერებაზე თუა საქმე მბაპე ნეიმარს ვინ გააჩერებს ავტოგოლა ფერნანდინიო თუ ლაპორტი? სიტის მთავარი უპირატესობა ნებისმიერ გუნდთან გვარდია ვნახოთ რა იქნება რათქმაუნდა როგორც ბარსას გულშემატკივარს გვარდის წარმატება ყოველთვის გამახარებს.

    10
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:27

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    კი ნუ პესეჟეა და ლიგაზე ბულკია ბაზარიარაა მაგრამ ვერატი და დიმკა თუ დაუბრუნდათ მაგათზე დიდი რესურსი არავის ექნება!

    სიტიზე ძლიერი ამ მომენტისთვის არცერთი გუნდი არ არის ჯერ ლივერპული ამოისვეს მერე რეალი ახლა ლიონის ჯერია!

    ლივერპული პახმელიამ ამოისვა რეალი კიდე ვარანმა ლიონს კიდე ვნახოთ როგორ ამოისვამენ ჯერ ადრეა

    ბერნალეოზეც ვარანის ბრალი იყო რეალის წაგება პირემინდად მეორე ტაიმში დააფარა ბურთი თავზე რამოს რომ წითელი არ აეკიდა გაიტანდა ხესუსი და ვსო ამით დამთავრდებოდა ყველაფერი სტერლინგს და დებრუინს ვინ გააჩერებს კიმპემბე თუ ტიაგო სილვა :D

    3
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 აგვისტო 2020 01:24

    ეეჰ არადა მაგრად გაასწორებდა არსენა პაპა ტრენერად

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 01:24

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    კი ნუ პესეჟეა და ლიგაზე ბულკია ბაზარიარაა მაგრამ ვერატი და დიმკა თუ დაუბრუნდათ მაგათზე დიდი რესურსი არავის ექნება!

    კაი რა ტრაკში არავის გაერჭოს პსჟ ჩაჯ#ული გუნდის მენტალიტეტიაქვს მაგ გუნდს ლიგაზე და ასე იქნება კიდე ძაან დიდიხანი(იმედიმაქვს). ეხაც ატალანტა რო დაიღალა და ფიზიკურად ვეღარ გაუქაჩა მეორე ტაიმში თორე ლიგის დებიუტანტი ატალანტაც ნახუ#ს გააკეთებინებდა ლიგიდან.

    2
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:24

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    კი ნუ პესეჟეა და ლიგაზე ბულკია ბაზარიარაა მაგრამ ვერატი და დიმკა თუ დაუბრუნდათ მაგათზე დიდი რესურსი არავის ექნება!

    სიტიზე ძლიერი ამ მომენტისთვის არცერთი გუნდი არ არის ჯერ ლივერპული ამოისვეს მერე რეალი ახლა ლიონის ჯერია!

    ლივერპული პახმელიამ ამოისვა რეალი კიდე ვარანმა ლიონს კიდე ვნახოთ როგორ ამოისვამენ ჯერ ადრეა

    2
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 01:20

    არადა ძაან კარგად იცის ამ კაცმა ლამაზი და ტექნიკური ფეხბურთის თამაში და ახალგაზრდებთან ურთიერთობაც. არსენალის დებილი ხელმძღვანელობის ბრალია ეხლა რო გუნდი ეგეთ დღეშია და არსენმაც კიდევ უფრო მეტს ვერ მიაღწია. ჟმოტები რო არიან და ტრანსფერებისთვის კაპიკებს რომ აძლწვდნენ ვენგერს.. მიუხედავად ყველაფრისა
    ბოლო წლებშიც კი იმ რესურსით კარგ ფეხბურთს ათამაშებდა იმ გუნდს.

    8
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:20

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    კი ნუ პესეჟეა და ლიგაზე ბულკია ბაზარიარაა მაგრამ ვერატი და დიმკა თუ დაუბრუნდათ მაგათზე დიდი რესურსი არავის ექნება!

    სიტიზე ძლიერი ამ მომენტისთვის არცერთი გუნდი არ არის ჯერ ლივერპული ამოისვეს მერე რეალი ახლა ლიონის ჯერია!

    0
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:17

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    კი ნუ პესეჟეა და ლიგაზე ბულკია ბაზარიარაა მაგრამ ვერატი და დიმკა თუ დაუბრუნდათ მაგათზე დიდი რესურსი არავის ექნება!

    3
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:17

    ჩოლო შენ იყო დვალიშვილი ყავარჯნებიანი ტუხელი თუ არ ამოისვა ერთ ადგილას და ობლაკო თუ გოლი გაუშვა პსჟ-სგან შენ იყო კიკო კასილია

    3
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 01:13

    ბარსას ბულკებს და შეიხის მონებს ატლეტიკო ამოისვამს იმედია ფინალში არ უნდა გავიდეს ეგ ნაგავი გუნდი. თუ რაღაცნაირად მიაღწიეს ფინალამდე ნალუბოი იხმარს იქ გინდ ბაიერნი გინდ სიტი ჩვენ თუ გავაღწიეთ ხო მითუმეტეს 😁😁

    2
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:12

    სიტი-პესეჟეა ფინალი საარაბო😅

    4
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:09

    წარამარა ცვლიან მწვრთნელებს თან ნორმალური არავინ მოყავთდა მერე ფეხბურთელებთან აქვთ პრეტენზიები რატო ვერიხსნებიანო რატო არიციან თავისი ადგილიო. 😏 სანამ ხავი არმოვა კიკე უნდა იყოს ნუ სხვა რა გზაა კიდე რო მწვრთნელი შეცვალონ გუნდი აირდაირევა ( მეტი რაღა უნდა აირიოს მარა მაინც)

    0
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:07

    აი კიარ მეწყინა, გული ჩამწყდა, ჩამეთხლიშა პირდაპირი მნიშვნელობით, მარა თუ ფეხბურთის თამაში არ გინდა რაღას დგეხარ მოედანზე რა და ამიტომაც დაისაჯა ატალანტა

    5
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:06

    არ მგონია ვინმეს რამე შეეთავაზებინა,ბართო ისეთ განცხადებებს აკეთებს უეჭველი დატოვებენ კიკეს

    5
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:05

    Truxa tema mgonia... Tu es vera mashin pochetinoze unda ichalichon uechveli

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV