კარანტინში ყოფნა კარლეს ალენიასაც მოუწევს

  • 13-08-2020, 00:15
  • კარანტინში ყოფნა კარლეს ალენიასაც მოუწევს

    გუშინ, "ბარსელონას" ფეხბურთელებს კორონავირუსზე ტესტირება ჩაუტარდათ.

    როგორც გაირკვა, დღეს, "ბლაუგრანას" 9 ფეხბურთელიდან ერთ-ერთს, რომელსაც პრესეზონისთვის მზადება უნდა დაეწყო, კორონავირუსი ოფიციალურად დაუდასტურდა. მოგვიანებით ცნობილი გახდა, რომ ეს მოთამაშე ფრანგი მცველი ჟან-კლერ ტოდიბოა.

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, ტოდიბო არ იქნება ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელსაც კარანტინში ყოფნა მოუწევს. გავრცელებული ცნობებით, მასთან კონტაქტი ჰქონდა კარლეს ალენიას.

    იმავე წყაროს ინფორმაციით, ალენიაზე ჩატარებულ კორონავირუსის ტესტს დადებითი შედეგი არ უჩვენებია, თუმცა, სიფრთხილის მიზნით, კარანტინს ესპანელი ნახევარმცველიც გაივლის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 08:04

    არა უშავს გუნდთან ერთად მოემზადება მოგვიანებით.

    1
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:18

    ციტატა: ferreira10
    კლასი მანც თავისას შვება ვერ გაუძლო ატალანტამ

    კლასი და ფული

    2
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    13 აგვისტო 2020 01:13

    Psg finalshia wyali ar gauva

    3
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:07

    CHEPE,
    მაინც არმჯერა ეგეთი გუნდების რა. ისეთი ფეხბურთელი როარგყავს გუნდში რომელსაც შეუძლია თამაშის ბედი გადაწყვიტოს. ძალიან ძნელია და ლაიფციგს კიდე ძაან სხარტი და მოძრავი ფეხბურთელები ყავს და ჩემიაზრით თუ საკაიფოდ გამოიყენეს მომენტები გავლენ კიდეც.

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:04

    კლასი მანც თავისას შვება ვერ გაუძლო ატალანტამ

    7
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:01

    MALUMA,
    ატლეტიკო ჯერ ლაიფციგს გაცდეს.

    3
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:59

    ატალანტას გამოვარდნა იყო სუფთა გოუცდელობის ამბავი. ჩვეულებრივი *ლეგუნდია პესეჟე და ატლეტიკო ჩაუტარებს მასტერ კლასს

    3
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:57

    პსჟ-ს ფეხბურთელებიდან ჩუპო მოტინგის გარდა ყველა დათარსული იყო მაგრამ ატლეტიკო პსჟ-ს მიარჭობს დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტყვები და მერე სიტი ან ჩვენ ფინალში და კამპეონესსსსსსს!

    6
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:56

    რატომღაც ისე ჩანს რომ ყველაფერი ძალიან დაგეგმილად მოხდა👎🏻

    4
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:55

    ციტატა: frenkie dejong21
    ყველა გუნდს ასე ეკუთვნის ვინც ანგარიშის შენარჩუნებაზე იფიქრებს და ასე ჩაჯდება დაცვაში

    Magis dawera mindoda. Ai rato aketeben amas vervxvdebi.

    4
    გასულია
    Kulle გულშემატკივარი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:55

    საცოდაობა

    4
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:53

    ყველა გუნდს ასე ეკუთვნის ვინც ანგარიშის შენარჩუნებაზე იფიქრებს და ასე ჩაჯდება დაცვაში

    7
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:52

    Haha

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:18

    მთელი პსჟ გერგეცებს როგორც ბარსა იყო რომა ლივესთან და მარტო ნემო უბერავს ასეთი ჟილკიანი გვინდა ზუსტად ასეთი ჩვენც აი რა გვეკლო რომა ლივესთან აი ვინ გვინდა მარა მარტო ესეც ვერ გახდება ერთად კი მკვლელი გუნდი იქნება ეეეჰ ნემოოო დაბრუნდი სახლში ნემოო 😍 ⚽ 🥉 😍

    11
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV