ანტუან გრიზმანი: ვიცით, როგორ დავამარცხოთ "ბაიერნი"

  • 12-08-2020, 21:32
  • ანტუან გრიზმანი: ვიცით, როგორ დავამარცხოთ "ბაიერნი"

    "ბარსელონას" ფრანგმა შემტევმა, ანტუან გრიზმანმა, ჩემპიონთა ლიგის 1/4-ფინალში "ბაიერნთან" გასამართი მატჩის წინ კომენტარი გააკეთა.

    "ბაიერნის" წინააღმდეგ თამაში რთული იქნება, მაგრამ 1/2-ფინალში გასვლა გვინდა. ლისაბონში ჩემპიონთა ლიგის ფინალამდე დასარჩენად მოვემზადე. 

    ვიცით, რა უნდა გავაკეთოთ იმისათვის, რომ პარასკევს მოვიგოთ.

    ისეთი გრძნობა მაქვს, რომ ამჟამინდელი სიტუაცია ეროვნულ გუნდთან ერთად სანაკრებო ტურნირს ძალიან ჰგავს. ეს განსხვავებულია, მაგრამ თანაგუნდელებთან დროის გატარება, ფეხბურთსა და ცხოვრებაზე საუბარი, მოგებისთვის ერთად ბრძოლა სასიამოვნოა.

    ჩემპიონთა ლიგის მოსაგებად 3 თამაში დაგვრჩა. კარგ და ცუდ მომენტებში ყველა ერთად ვიქნებით.

    ლიგის მოგების შანსი ყველას აქვს. ერთმატჩიან რაუნდში ყველა გუნდი საშიშია", - ციტირებს გრიზმანის სიტყვებს Sport.

    "ბარსელონა" და "ბაიერნი" ერთმანეთს 14 აგვისტოს, თბილისის დროით 23:00 საათზე დაუპირისპირდებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 აგვისტო 2020 08:44

    ციტატა: becool
    მესიზე კიდევ გააკეთონ კარგი იქნება დამაკნინებელი განცხადებები
    როგორც წესი ყველაზე მოტივირებულად თამაშობსხოლმე მერე :))

    მეტი რაღა უნდა თქვან, ტიპიურ ცხრიანს რომელსაც საუკეთესო სეზონი აქვს მარა მაინცც 9 ნია კრეატივის და დრიბლინგის გარეშე მესიზე 2 თავით მაღლა აყენებენ, დალშე იმას ხო არ იტყვიან მესი სლეაო. უამრავი დამამცირებელი ფრაზა თქვეს მესიზე და მთლიანად ბარსაზე. რაც საკმარისი უნდა იყოს ლეოსთვის და გუნდისთვის. გუნდის იმედი ზოგადად არ მაქვს, ეს ის გუნდია რომის და ლივეს ბულკი ისევ. უთავმოყვარეო და ბართომეუს შემყურე. მარა მესის ფრენკის და ცოტა შტეგენის იმედი მაქვს.

    3
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 07:59

    გრიზო,ერთხელ კედელზე დაკიდებული თოფიც ისვრის, ხოდა შენც რომ გაისროლო არ შეიძლება? დავაი აფეთქდი და მიაგიტლერკაპუტე ეგენი ყველა.

    5
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 01:03

    ციტატა: neymar-jr..
    რაზე ვკაიფობ იცი გუშინ დათვალეს და მთელი ატალანტა ფეხბურთელიან მედპერსონალიანად ხელფასს რო ღებულობს მაგენზე მეტი მარტო ნეიმარს აქ 🙂 და აგერ იმამლებიან:)
    ბრავო ატალანტა ხო ვაგებ ბილეთს მარა მაინც მიხარია ბრავო შარშან აიაქსმა გვასიამოვნა წელს ატალანტამ
    ჰა სად ხართ ისინი რო იძახდით პსჟ უკვე ფინალშიაო ? ერთ მატჩს ყველა იგებს ეჰჰ ბავარია ეეეჰ მოგიკითხავ ზეგ წელს ლიგა არის პეპის


    Psj - barsa finalia

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:06

    კარგია რო ბარსა მეორე ნომრად როა ნუ რო თვლიან ეს უკეთესია რადგანაც ბარსა ფავორიტი რო იყო მეტოქის დაუფასებლობით და მოდუნებით რაც მოუვიდა ლივე რომასთან ქე დავინახეთ ესე კი მოტივაციაა უფრო დამიჯერეთ და ბავარია ამაში დარწმუნდება ზეგე

    5
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    becool ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:02

    მესიზე კიდევ გააკეთონ კარგი იქნება დამაკნინებელი განცხადებები
    როგორც წესი ყველაზე მოტივირებულად თამაშობსხოლმე მერე :))

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:02

    რაზე ვკაიფობ იცი გუშინ დათვალეს და მთელი ატალანტა ფეხბურთელიან მედპერსონალიანად ხელფასს რო ღებულობს მაგენზე მეტი მარტო ნეიმარს აქ 🙂 და აგერ იმამლებიან:)
    ბრავო ატალანტა ხო ვაგებ ბილეთს მარა მაინც მიხარია ბრავო შარშან აიაქსმა გვასიამოვნა წელს ატალანტამ
    ჰა სად ხართ ისინი რო იძახდით პსჟ უკვე ფინალშიაო ? ერთ მატჩს ყველა იგებს ეჰჰ ბავარია ეეეჰ მოგიკითხავ ზეგ წელს ლიგა არის პეპის

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    becool ფანი [?]

    13 აგვისტო 2020 00:00

    ასეთ საუბრებს ვერ ვიტან რა...
    ბაიერნმა ილაპარაკოს რამდენიც უნდა და იქოს თავი, თქვენ გადით და მოედანზე აჩვენეთ კლასი

    0
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 23:23

    ძაან ჯიგრული კომენტარია გრიიიზ. იმენა ძმაკაცური ბიჭების მიმართ. უბერეთ ბიჭებო უბერეთ და გერმანული მანქანა დავიბუქსიროთ.

    11
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 22:30

    ციტატა: GUGU MSN
    ამინ გრიიზ ოღონდ ეს ტურნირი მოვიგოთ და მე ვიყო მარიო ჩიმარო შენ თუ გაგინო :D

    მარიო ჩიმარო საიდან გაგახსენდა გაფიცებ ?:დ

    5
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 22:29

    დიდი გრიზ მოიხოდე აწი ნუ გაქ 10-თამაში მხოლოდ ერთი ორი გამონათება

    6
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 22:00

    იასნია მოვიგებთ ამ თამაშსაც და ლიგასაც ეს ხომ ბარსაა ❤️

    15
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 21:42

    ჩაი..ვი შეჩემა ჩაი..ვი :დ იცის თურმე

    1
    --------------------
    ჩემი სტატია ფორუმზე ^^ -

    ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

    https://barcamania.ge/forum/62918-chemi-revolutsia.html


    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    პარტნიორები
    Flashscore.ge