“ბარსელონა” ტალიაფიკოსთვის იბრძოლებს

  • 12-08-2020, 18:24
  • “ბარსელონა” ტალიაფიკოსთვის იბრძოლებს

    "აიაქსის" 27 წლის არგენტინელი მცველი, ნიკოლას ტალიაფიკო, ევროპული გრანდების ინტერესის სფეროში მოექცა. 

    Sky Sports-ის ინფორმაციით, "ატლეტიკოსთან" და "ჩელსისთან" ერთად, ფეხბურთელისთვის ბრძოლაში "ბარსელონაც" ჩაერთო. 

    კატალონიელები არგენტინელს ჟორდი ალბას შემცვლელად მოისაზრებენ. გერმანული საფეხბურთო პორტალი Transfermarkt ფეხბურთელს 28 მილიონ ევროდ აფასებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 აგვისტო 2020 08:52

    ციტატა: kortoxa23
    ალაბაზე იწერება მომავალ წელს იფასოდო და თუ გამართლდა კარგია მითუმეტეს უფასოდ. არაა პატარა ბიჭი მესმის მარა 4-5 სეზონს გაქაჩავს თან
    ცენტრალურ მცველადაც შეიძლია თამაში და ნახევარ მცვლადაც

    ალაბა ერთ დროოულად უმტიტისაც შეცვლიდა და ფირპოსაც, მაგ ორის გაყიდვით კიდე ალაბას ეხლავე საყიდელი ფულიც შეიკვრებოდა პროსტა ხელფასს ითხოვს მაღალს, ალბაზე და პიკეზე 2ჯერ მეტს და არეულობას გამოიწვევს ეგ, თან ალაბა არ მგონია ან ალბაზე ან სხვა რომელიმე ბარსას იგროკზე ბევრად მაღალი დონე. ბავარია კიდე იძულებული იქნება გაყიდოს თუნდაც 25 ად იმიტო რო წასვლა უნდა. ისე მარცხენა მცველად გაია მინდა ვალენსიიდან. ალბას ყველაზე მეტად გავს სტილით

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 21:27

    ალაბაზე იწერება მომავალ წელს იფასოდო და თუ გამართლდა კარგია მითუმეტეს უფასოდ. არაა პატარა ბიჭი მესმის მარა 4-5 სეზონს გაქაჩავს თან
    ცენტრალურ მცველადაც შეიძლია თამაში და ნახევარ მცვლადაც

    0
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 20:34

    MESSI 2017,
    ეუფ გაუშვეს სუა ამან ბავარიასთანაც თუ ესე ითამაშა პირდაპირ იყიდონ ბილეთები მიუნჰენის მიმართულებით😀

    0
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 აგვისტო 2020 20:27

    კაი ვარიანტია მარა მე გრალდო მირჩევნია
    ციტატა: MESSI 2017
    ძლივს მოღბინენ რომ ტაგლიაფიკო უნდა იყიდონ 🙏🏻 მთავარია გვიანი არიყოს

    ბარსას ვარჯიში ვნახე და დემბელემ.ისეთები ჩატარე ეგეთი თუ იყო მოედანზე როგორც ამ ვარჯიშზე დამერწმუნეთ ბაიერნის დაცას კარგი დღე არ დაადგება ტიპმა ბუსკეცი და ალბა ერთოძრაობაში გააწრო სუარესს კიდე კუჭი აუშალა 😂❤

    რა მოხოდილია დემბუზა იმედია ტაშტი მიაწოდა ვინმემ სუარესს😂😂

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 20:01

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: gio 001
    ციტატა: MESSI 2017
    ძლივს მოღბინენ რომ ტაგლიაფიკო უნდა იყიდონ 🙏🏻 მთავარია გვიანი არიყოს

    ბარსას ვარჯიში ვნახე და დემბელემ.ისეთები ჩატარე ეგეთი თუ იყო მოედანზე როგორც ამ ვარჯიშზე დამერწმუნეთ ბაიერნის დაცას კარგი დღე არ დაადგება ტიპმა ბუსკეცი და ალბა ერთოძრაობაში გააწრო სუარესს კიდე კუჭი აუშალა 😂❤

    დალინკეთ ფიპელ რა:დ

    https://youtu.be/ERksZslc6vg

    გაიხარე

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 20:00

    ციტატა: gio 001
    ციტატა: MESSI 2017
    ძლივს მოღბინენ რომ ტაგლიაფიკო უნდა იყიდონ 🙏🏻 მთავარია გვიანი არიყოს

    ბარსას ვარჯიში ვნახე და დემბელემ.ისეთები ჩატარე ეგეთი თუ იყო მოედანზე როგორც ამ ვარჯიშზე დამერწმუნეთ ბაიერნის დაცას კარგი დღე არ დაადგება ტიპმა ბუსკეცი და ალბა ერთოძრაობაში გააწრო სუარესს კიდე კუჭი აუშალა 😂❤

    დალინკეთ ფიპელ რა:დ

    https://youtu.be/ERksZslc6vg

    2
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:59

    ციტატა: MESSI 2017
    ძლივს მოღბინენ რომ ტაგლიაფიკო უნდა იყიდონ 🙏🏻 მთავარია გვიანი არიყოს

    ბარსას ვარჯიში ვნახე და დემბელემ.ისეთები ჩატარე ეგეთი თუ იყო მოედანზე როგორც ამ ვარჯიშზე დამერწმუნეთ ბაიერნის დაცას კარგი დღე არ დაადგება ტიპმა ბუსკეცი და ალბა ერთოძრაობაში გააწრო სუარესს კიდე კუჭი აუშალა 😂❤

    დალინკეთ ფიპელ რა:დ

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:49

    ძლივს მოღბინენ რომ ტაგლიაფიკო უნდა იყიდონ 🙏🏻 მთავარია გვიანი არიყოს

    ბარსას ვარჯიში ვნახე და დემბელემ.ისეთები ჩატარე ეგეთი თუ იყო მოედანზე როგორც ამ ვარჯიშზე დამერწმუნეთ ბაიერნის დაცას კარგი დღე არ დაადგება ტიპმა ბუსკეცი და ალბა ერთოძრაობაში გააწრო სუარესს კიდე კუჭი აუშალა 😂❤

    5
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 19:40

    ❗| Jean-Clair Todibo confirms that he has tested positive for COVID-19. He is asymptomatic and is feeling well.


    ტოდიბოს ქონია კოვიდი

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:37

    ციტატა: philipe coutinho
    ბარსას იუთუბ არხზე ბოლო ვარჯიშის ვიდეო ნახეთ?! დემბელემ ისეთი ჩაატარა სუარესი ატირებული წავიდოდა სახლში 😂😁

    შეგიძლია დამილინკო?:)

    1
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:36

    ნორმალური მცველია, არაუშავს.

    1
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:31

    ციტატა: philipe coutinho
    ბარსას იუთუბ არხზე ბოლო ვარჯიშის ვიდეო ნახეთ?! დემბელემ ისეთი ჩაატარა სუარესი ატირებული წავიდოდა სახლში 😂😁

    :დ კი ;დ იმედია ეგრე ითამაშებს მატჩშიც ; დ

    3
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:21

    ბარსას იუთუბ არხზე ბოლო ვარჯიშის ვიდეო ნახეთ?! დემბელემ ისეთი ჩაატარა სუარესი ატირებული წავიდოდა სახლში 😂😁

    0
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 18:55

    დღეს პესეჟეს ჩაედოს მეტი არაფერი მინდა. ატალანტა ძაან სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობს იმსახურებს ნახევარფინალს. კიკეს რომ იცავს ზოგი სად ყავს ისეთი სასტავი სანახაობრივი ფეხბურთი ათამაშოსო ატალანტა ვინ ყავს საერთოდ ბარსას დონის

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV