ბარსელონა-ბაიერნი - განაცხადი ცნობილია

  • 12-08-2020, 15:58
  • ბარსელონა-ბაიერნი - განაცხადი ცნობილია

    რამდენიმე წუთის წინ "ბარსელონამ" იმ ფეხბურთელებისგან შემდგარი სია გამოაქვეყნა, რომელბიც გუნდს პორტუგალიაში ჩემპიონთა ლიგაზე სათამაშოდ გაჰყვებიან.

    ბარსელონაში მხოლოდ სამუელ უმტიტი რჩება. გუნდს ლისაბონში მიჰყვებიან უსმან დემბელე და მარტინ ბრეითუეიტიც. პირველ მათგანს ექიმებისგან თამაშის ნებართვა ჯერ არ მიუღია, მეორეს კი ჩემპიონთა ლიგაზე თამაშის უფლება არ ექნება, თუ გამონაკლისი შემთხვევა არ დაფიქსირდა.

    რაც შეეხება არტურს - "ბარსელონას" ოფიციალური საიტზე ის ნახსენებიც კი არაა, არც დანაკლისში და არც განაცხადში. როგორც ჩანს, კატალონიელები ბრაზილიელს გუნდის წევრად აღარ მიიჩნევენ.

    ლისაბონში სულ 26 ფეხბურთელი გაემგზავრება: ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, სუარესი, მესი, დემბელე, ნეტუ, ლანგლე, გრიზმანი, ალბა, ბრეითუეიტი, ს. რობერტო, დე იონგი, ვიდალი, ფირპო, პენია, პუჩი, ფატი, არაუხო, მონჩუ, მინგესა, დე ლა ფუენტე, რეისი, ხანდრო.

    "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგის 1/4-ფინალში მიუნხენის "ბაიერნს" დაუპირისპირდება. შეხვედრა 14 აგვისტოს, თბილისის დროით 23 საათზე დაიწყება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 აგვისტო 2020 08:55

    ციტატა: მადრიდისფერი
    რაღაცნაირად ბაიერნთან ლენგლეს, იმედი მაქვს, მგონია რო კარიერის თამაშს დადებს, ერთერთი ყველაზე უპრეტენზიო და მონდომებული ფეხბურთელია თანამედროვე ფეხბურთში და მგონია რომ თავს შეაკლავს ბაიერნსაც.

    ნაპოლისთან კი იყო საუკეთესო. გოლი გოლად და დაცვაშიც არ იდგა ცუდად. ზოგადად მართლა კარგი მცველია, უპრეტენზიო, არაფერს არ გაგიფუჭებს იშვიათი გამონაკლისების გარდა, სტაბილურია და არც მილიარდიან ხელფასს ითხოვს. კარგი იქნება კონკურენტი რო ყავდეს უმტიტიზე სტაბილური მარა როტაციაში აუცილებლად უნდა იყოს

    3
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 23:32

    ციტატა: Pirat❤️💙
    დემბელეს აქვს ესეგი ნებართვა❤️😎


    არ აუღია ნებართვაო

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 22:58

    თუ წაგება გვიწერია, დაე ეს ნახევარფინალში მოხდეს, ოღონდ ეს შუშის თვალებიანი რუმენიგეს გუნდი გავაგდოთ.

    2
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 21:36

    რატომღაც მგონია რო დემბელე რაღაცას ჩაიდენს. ძაან არაპროგნოზირებადია რადროს გააკეთებს საოცრებას არ იცი არადა აქ ამ ბიჭს ნიჭი უბრალოდ ტრანვებმა შეჭამა. თუ კიდე ტრანვა აიკიდა არ გამოვა ამიდან ბეილიც კიიი

    2
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    მადრიდისფერი ახალბედა [?]

    12 აგვისტო 2020 21:07

    რაღაცნაირად ბაიერნთან ლენგლეს, იმედი მაქვს, მგონია რო კარიერის თამაშს დადებს, ერთერთი ყველაზე უპრეტენზიო და მონდომებული ფეხბურთელია თანამედროვე ფეხბურთში და მგონია რომ თავს შეაკლავს ბაიერნსაც.

    7
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 აგვისტო 2020 20:23

    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    რობერგო დე იონგი ბუსკეცი ვიდალი
    მესი სუარესი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:58

    ხალხო კოლიადო რატომ არ არის განაცხადში აი რატო?


    ტერ შტეგენი
    სემედუ-პიკე-ლენგლე-ალბა
    ს,რობერტო-ბუსკეტსი-დე იონგი
    მესი
    სუარესი-გრიზმანი


    გრიზმანი-დემბელე
    ბუსკეტსი-ვიდალი
    სუარესი-ანსუ ფატი
    დე იონგი-რაკიტიჩი
    სემედუ-მონჩუ

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:47

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MESSI 2017
    დემბელე დაგვჭირდება ბაიერნთან და აუცილებლად უნდა იყოს ისეთი ფეხბურთეკი რომელსაც დემბელსნაირი ასწრაფება აქვს ბარსაში არაა სემედუ კი არის მაგრმა სემედუ დაცვაშია საჭირო

    ეჰ არა ფატის გამოცდილება აკლია თორე მაგასაც კაი სისწრაფე აქვს რაუნდა მოთხოვო 17 წლის არის ყველა მესი კიარიქნება მაგასაკში რომ იფრინოს ისე უშიშარი ბიჭია აგერ ლიგაზე ინტერი ჩატოვეს ღლაპებმა😃😃😃

    ჰო ფათისაც კარგი ასწრაფება აქვს მაგრამ ოსეთი ვერაროგორიც დემბელეს და სემედუს მაგრმა ეგეც ისწავლი ცოტა ხანში ყველფერს

    3
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:33

    ვაუ დებმე დაბრუნდა.

    2
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:03

    დემბელეს აქვს ესეგი ნებართვა❤️😎

    5
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 18:31

    ტერ შტეგენი - პიკე, ლენგლე, სემედუ, ალბა - ბუსკეტსი, დე იონგი, პუჩი - მესი, გრიზმანი, სუარესი.

    1
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 17:35

    დემბელეს სისწრაფე როგორ დაგვჭირდება თქვენხო არიცით და იმედია არის ისეთ კონდინციებში რომ ირბინოს მაინც და სულრო მეტი ვერაფერი ქნას ეგეც მაგრად დაეხმარება გუნდს

    8
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:32

    დემბელე დაგვჭირდება ბაიერნთან და აუცილებლად უნდა იყოს ისეთი ფეხბურთეკი რომელსაც დემბელსნაირი ასწრაფება აქვს ბარსაში არაა სემედუ კი არის მაგრმა სემედუ დაცვაშია საჭირო

    13
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:32

    მიდით უნდა გადავუაროთ ბავარიას რო არ დაავიწყდეთ ისე

    6
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV