ბარსელონა-ბაიერნი: სავარაუდო შემადგენლობები

  • 12-08-2020, 15:20
  • ბარსელონა-ბაიერნი: სავარაუდო შემადგენლობები

    მიუნხენის "ბაიერნის" წინააღმდეგ გასამართ უმნიშვნელოვანეს შეხვედრამდე სულ ორი დღე დარჩა. "ბარსელონა" ლისაბონში ხვალ გაემგზავრება. 

    წარმოგიდგენთ ორივე გუნდის სავარაუდო შემადგენლობას. 

    UEFA.com:

    ბარსელონა: ტერ შტეგენი; სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა; დე იონგი, ბუსკეტსი, ვიდალი; მესი, სუარესი, რობერტო

    ბაიერნი: ნოიერი; კიმიხი, ბოატენგი, ალაბა, დევისი; ტიაგო, გორეცკა; კომანი, მიულერი, გნაბრი; ლევანდოვსკი

    WhoScored.com:

    დანაკლისი: 

    ბარსელონა: დემბელე (განაცხადში მოხვდა, თუმცა ექიმებისგან თამაშის ნებართვა არ აქვს), ბრეითუეიტი (იმ შემთხვევაში ითამაშებს, თუ ძირითადი გუნდის ფეხბურთელებს კორონავირუსი აღმოაჩნდებათ), უმტიტი (საეჭვო)

    ბაიერნი: ბენჟამენ პავარი (ტრავმა), ლეროი სანე ("ბაიერნის" ჩემპიონთა ლიგის შემადგენლობაში დარეგისტრირებული არ არის), კომანი (საეჭვო), დევისი (საეჭვო), ზირკზი (საეჭვო)

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ბაიერნი
    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 21:38

    არანაირი რაკიტიჩი დაგვღუპავს ეგ.მის მაგივრად რობერტო და ბაზარი არაა მაგარი სასტავია.შეცვკაზე ვიდალი შემოვა დამხეცებული ფატიც დასვენებული სისწრაფეს შემოიტანს.პუჩიც კრეატივს შემოიტანს

    2
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 აგვისტო 2020 20:22

    იდეალური შემადგენლობაა მეორე ტაიმში უნდა შემოვიდნენ გრიზმანი დემბელე და პუჩი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 20:03

    ციტატა: JUZI
    დემბელე ისევ არ იქნება??????

    კი ინება უბრალოდ მწერალს შეეშალა

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 19:31

    დემბელე ისევ არ იქნება??????

    0
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 18:58

    იმედია დევისი არ ეყოლებათ

    0
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 18:33

    ნეტუს რომ ვინმემ კორონა გადასდოს არაა ეგთემა?:დდდ

    0
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 17:43

    ჩმორკანტარა ეგეთი დონე და ელ მაესტროა აწ უკვე 10 წელი მიილევა და რომელ მატში დადო ეგ დონე, არავის გახსენდებათ საქმე საქმეზე რო მიდგება და კატისკუდზე კონსერვის ბანკა გამობმულივით დაათრევენ ლიგაზე.. მიულერს შარშან გუნდიდან აგდებდნენ, ზამენაზეც აღარ ჭირდებოდათ არავინ წაიყვანა თორე.. გორეცკა რა არსეება თვითონაც არ იცის და აი გნაბრის რო გვეშინია ზუსტად მაგაზე მაქვს საუბარი გერბი უნდაა დააწვა ყველას გულზეთქო თორე აბა ახალი ვთქვი რამე ფეხბურთში? ფორმა მთავარია მარამ ლიგას, განსაკუთრებით ერთმატჩიან დუელში ზუსტად სახელი იგებს და გამოცდილება თუ ნამუსია :)) ამ თუ-ს კი 2 დღეში ვნახავთ. რაც შეეხება გალაკტიკოს, სანამ ეგ ოფიციალურად ბიზნეს მარკეტინგად გადაიქცეოდა მანამ არავის არაფერს აკლებდა, არც მოედანზე და არც მის გარეთ სანახაობრივად..

    2
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:48

    Clever liar,
    ჩემო ძმაო სახელები რო თამაშებს იგებდნენ, გალაქტიკო დაიპყრობდა საფეხბურთო სამყაროს...

    ვინ როგორ ფორმაშია მაგაზეა საუბარი აქ.

    ჩმორკანტარაზე რა თქვა არ ვიცი, ტიპი ძაან დონეა, ლევანდოვსკი დაფრინავს, გნაბრი დაფრინავ, მიულერი ასისტა ასისტზე აკეთებს, დევისი დაფრინავს,კიმიხი ცხოველია ...
    სულაც არაა ამ გუნდთან მარცხი სირცხვილი, საქმე იმაშია,როგორ წააგებ მატჩს.

    პ.ს იმდენი იყბედა ბაიერნის სტაფმა, მგონია ორმაგად მოტივირებული იქნება გუნდი და გადახსნიან კიდეც.

    4
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:35

    დემბელეა საეჭვო ხოლო უმტიტი 1000% არ იქნება

    2
    საიტზეა
    Gio Mzarelua წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:34

    Clever liar,
    ისე მიულერის რას ერჩი წელს ძაან კაია, აი დევისი რომ საეჭვოა ძაან მიხარია მარა მგონია იქნება

    2
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:11

    მესმის რომ ეხლა ბავარია მაგარ ფორმაშია, მაგრამ ლოგიკურად რო ტიაგო , გორეცკა, გნაბრი და გვამთა ბელადი მიულერი თამაშს მოგიგებს, წადავიდენ იქ გადაებან ერთმანეთს და ჩამოიხჩოს სეტიენის ბოსელში ყველამ თავი რა.. გინდ ტექნიკური გინდ სათამაშო ინტელექტით, მაქს სერხი რობერტოს ეჭიდავებოდეს ბავარია.. ამათთან რანაირად უნდა წავაგოთ თამაში არ ვიცი რა.. ბუსკეცი, დე იონგი, გრიზმანი, მესი რომ გყავს გუნდში და ჩმორკანტარა, შმორეცკა და ფეხზებატკანგამობმულერი რო დაგიჭერს ბურთს, იმენა გერბი უნდა დააწვა 11_ვე ფეხბურთელს გულზე ეგრევე

    10
    საიტზეა
    GioKakiashvili ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:05

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    დემბელე ტრამვაო აბა განაცხადში შეიყვანაო სეტიენმა

    Dembo 2 taimshi shemova mgonia ratomgac dddd

    1
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 15:43

    დემბელე ტრამვაო აბა განაცხადში შეიყვანაო სეტიენმა

    2
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV