ოფიციალურად: "ბაიერნს" "ბარსელონასთან" მატჩისათვის საკადრო პრობლემა გამოუჩნდა

  • 12-08-2020, 15:09
  • ოფიციალურად: "ბაიერნს" "ბარსელონასთან" მატჩისათვის საკადრო პრობლემა გამოუჩნდა

    "ბარსელონას" მსგავსად, ჩემპიონთა ლიგის მეოთხედფინალისათვის მიუნხენის "ბაიერნიც" ემზადება, თუმცა, როგორც ჩანს, გერმანელებს საკადრო პრობლემა აქვთ.

    გავრცელებული ინფორმაციით, "რეკორდმაისტერის" ახალგაზრდა მარცხენა ფლანგელს, ალფონსო დევისს კუნთზე მცირე დაზიანება აქვს, რის გამოც დღევანდელ სავარჯიშო სესიაში მონაწილეობა ვერ მიიღო.

    "ბაიერნის" მთავარი მწვრთნელი, ჰანს-დიტერ ფლიკი იმედოვნებს, რომ 19 წლის კანადელი "ბარსასთან" მატჩისათვის ხელმისაწვდომი იქნება, რადგან ბოლო პერიოდში იგი კლუბის მნიშვნელოვან ფიგურად ჩამოყალიბდა.

    შეგახსენებთ, ხსენებული შეხვედრა პარასკევს, თბილისის დროით 23:00 საათზე, პორტუგალიის დედაქალაქ ლისაბონში გაიმართება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 აგვისტო 2020 08:58

    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს თუ არ ეყოლებათ ცოტა ამოვისუნთქავთ სისწრაფეზე

    იასნა თორე ეს და გნაბრი თუ ერთ ფლანგზე დადგნენ ააწიოკებენ სემედოს, რობერტოც რო იყოს ძირითადში სემედოსთან ერთად მაინც. თან ამის არ ყოფნა გამოიწვევს ალაბას მარცხნივ გადაწევას, შესაბამისად დაცვის ცენტრში ან ბოატენგს მოუწევს თამაში რომელიც დაბერებული ტლანქი და შეშინებულია, ან სულეს რომელიც უთამაშებელია, ან ერნანდესს რომელიც ცუდ ფორმაშია და შეცდომებს უშვებს. დაცვის ცენტრს დაერხევა ანუ და მაგის გამოყენება სუარესს შეეძლება თორე თუ შეცდომა არა, სუარესის იმედი აღარც მაქ რო რამე ღირებულს გააკეთებს

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 22:43

    მოგხვნია პატრონი.

    0
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 22:24

    ამის არ ყოფნა უდიდესი დანაკლისია

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 21:53

    ეს მართლა მაგარი ჰყავთ. ლიდერი არაა მაგრამ დიდ ფიგურად ჩამოყალიბდა. არავის ტრანვა არ მიხარია მაგრამ მახსოვს პირველ ტაიმში შეცვალეს რობერცონი და მეთქი ფლანგი გაიხსნებათქო მის მაგივრად ვაინალდუმი გამოვიდა და 2-გოლი შეაგდო. ბარსამ პირველ თამაში 3-0 მოიგო და ხო უეჭველი მჯეროდა მითუმეტეს რო ლივერს გილები უნდოდა და მთავარი გოლეადორები სალაჰი და ფირმინო არ ყავდათ მარა სწორედ ვაინალდუმმა და ორიჯიმ შეგვარცხვინა. ასე რო მთლად რო ლევანაც დაემტვრეს არავინმა იცის ბარსა რას იზამს იმედია ისე არ გამოშტერდება როგორც ბოლო წლები ლიგაზე რო სულ სამარცხვინოდ რო ვარდებით

    0
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 აგვისტო 2020 20:18

    ეს თუ არ ეყოლებათ ცოტა ამოვისუნთქავთ სისწრაფეზე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 17:37

    ციტატა: grizmann
    იქნება არ ითამაშოს თორე ეს და გნაბრი ერთ ფლანგზე აგვიკლებენ

    სემედუ დემბელეც არანაკლებ სწრაფია ამ უკანასკნელმა თუ ითამაშა

    2
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 17:22

    ეს და დემბელე ვაგონკაოთ

    6
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:41

    იმედია ორივე გუნდი ოპტიმალური შემადგენლობით იქნება წარდგენილი...

    4
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:33

    ისე ამაზე რომ ვოჩალიჩოთ ცუდი არ იქნება მაგრამ ბუბდეს ლიგაში გაბრწყინება ბარსაში საკმარისი რომ არ არის ვიცით

    6
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:21

    ეს ძან მაგარი ჰყავთ

    5
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:09

    ძააან დონე ბიჭია ეს.
    ტრავმა როგორ ვუსურვო მარა ინედია არ იქნება ბარსასთან:))

    4
    საიტზეა
    GioKakiashvili ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 16:08

    Au dzaan kai bichia es ro dagvatrevina....

    3
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 15:57

    იქნება არ ითამაშოს თორე ეს და გნაბრი ერთ ფლანგზე აგვიკლებენ

    5
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    12 აგვისტო 2020 15:29

    Aman tu daisvena bevrad gvezrdeba shansebi, ikos daisvenos, bevr magar tamashs chaatarebs awi da bevrsac moigebs...rasakvirvelia mdzime travmas ar vusurveb da kaicaa max dzalebit paeqroba mara karoche ra dd...

    4
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 15:16

    რავიცი ყველა ჩვენთან ხდება ჯანმრთელი და უკვდავი.

    8
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    12 აგვისტო 2020 15:11

    უმხეცესია.
    დაისვენოს : )

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV