დღემდე რობერტ ლევანდოვსკი ლეო მესიზე უკეთესია - ჯოვანე ელბერი

დღემდე  რობერტ ლევანდოვსკი ლეო მესიზე უკეთესია - ჯოვანე ელბერი

მიულერის, მათეუსისა და რუმინიგეს პროვოკაციული განცხადებების შემდეგ, ასპარეზე "ბაიერნის" ყოფილი ფეხბურთელი, ჯოვანე ელბერი გამოდის და "ბარსას" ათიანთან დაკავშირებით, კომენტარს აკეთებს.

"დღემდე ლეო მესიზე უკეთესი რობერტ ლევანდოვსკია. მიყვარს, რასაც არგენტინელი ფეხბურთელი აკეთებს - მისი სათამაშო სტილი მრავალი წელია, გამორჩეულია. თუმცა, წელს საფეხბურთო კონცერტის სოლოშემსრულებელი სწორედ პოლონელი იყო.

რობერტი ყოველ ჯერზე, როდესაც კი ბურთს იღებს, გოლებს იტანს, მას ყველაფრის გაკეთება შეუძლია", - აცხადებს ბრაზილიელი.

შეგახსენებთ, რომ პარასკევს, თბილისის დროით 23:00 საათზე კატალონიის "ბარსელონა" და "ბაიერნი" ერთმანეთს ლისაბონში, ჩემპიონთა ლიგის მეოთხედფინალში დაუპირისპირდებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    13 აგვისტო 2020 11:40
    0
    ზუსტად ასე იყო მაშინაც როცა ნოიერი ამბობდა “მესის ვაჩვენებ ვინ არი ბოსი” და ყველამ იცის რაც მოხდა...უბრალოდ იმას ვიტყვი რომ მესის ოდნავ კომფორტი უნდა შეუქმნან თანაგუნდელებმა (საკუთარ საჯარიმოში ბურთის ამოსატანად რომ ჩადის) და მესი გადაწყვეტს დანარჩენს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    12 აგვისტო 2020 20:12
    2
    უკვე ტვინს ბურღავენ აუ როგორ მინდა გლანდებში ჩაახტეს ლომი მთელ გერმანიას
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    წევრი [?]
    12 აგვისტო 2020 18:13
    0
    მეტი-მეტი ლევანდოვსკიმ თიკ-ტოკზე გადაღებული ვიდეოებით აჯობოს მესის 😂 😂
    Culé [?]
    12 აგვისტო 2020 17:16
    0
    ფრიცებმა მგონი სტრატეგია შეიმუშავეს. როგორ მოახდინონ ზეწოლა ბარსაზე საინფორმაციო ომით და როგორ გამოიყვანონ მწყობრიდან. თუმცა გამოქანდით და დააფრინდით აბრიქინე... წყვილ-წყვილად. რუმენიგეთი დაიწყეთ.
    Culé [?]
    12 აგვისტო 2020 16:08
    0
    მაგარი ბოდვაა!
    ჯერ ერთი დღემდე კი არ უნდა ეწეროს არამედ "დღეისთვის".
    მეორეც როდიდან შეუძლია ლევანდოს ყველაფრის გაკეთება :))))))))
    მესიზე მეტს რას აკეთებს ? უკანალ იძლევა? :)))))))))))))
    ფანი [?]
    12 აგვისტო 2020 15:14
    1
    ციტატა: Tsitsi
    ესენი იმდენს იზამენ, მესი მთელი 90 წუთი ცალი ფეხით ათრევს

    კაია გვაწყობს :D
    ფანი [?]
    12 აგვისტო 2020 14:40
    7
    მესი შენ იყო გუბაზ სანიკიძე ესენი თუ არ ამოტენო ამდენი ბლატაობის გამო
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    12 აგვისტო 2020 14:25
    3
    ვერ ვხვდები რაში აწყობთ ქმ ტიპის განცხადებები. ბარსას ფანი ვარ და ვაღიარებ, რომ დღეს ბაიერნი ბარსაზე უკეთეს ფორმაშია და დიდი შანსია წავაგოთ, მაგრამ მესის რომ შეადარებ ლევანდოვსკის და იტყვი უკეთესიაო, სირცხვილია, ეგ როგორ უნდა თქვა და ახსენო.. რის საფუძველზე ამბობს, გოლების რაოდენობის მხოლოდ? საჯარიმოს მოთამაშეა სუფთა, როგორც რონალდუ და სუა, გოლის ალღო აქვს და ვსო, მანდ მყავრდება. შედარებაც კი არ შეიძლება. ნეტა ძაან მოინდომონ ბიჭებმა და მოვუგოთ რა
    [?]
    12 აგვისტო 2020 14:21
    0
    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: Tsitsi
    ესენი იმდენს იზამენ, მესი მთელი 90 წუთი ცალი ფეხით ათრევს

    გააგრძელონ... გაბრაზებული უკეთ თამაშობს. შორს რომ არ წავიდეთ, "ბაიერნს" ვხვდებით და, ნოიერის მაგალითი საუკეთესოა. ახლა მანუელი ჩუმადაა, მაგრამ ვინც ბევრი ილაპარაკა, იმათ სიურპრიზებს უმზადებს ლეო!

    რატო რეალი არ "დაასაჩუქრა" თავზე რო აისხეს კურტუებმა და მახინჯმა ვინისიუსებმა, ლა ლიგის ჩემპიონობა რო დააანონსეს. მაგრად თუ გადაგვიარა ბაიერნმა მაგრად შეილახება ლეოს ავტორიტეტი
    ფანი [?]
    12 აგვისტო 2020 14:08
    4
    14- ში დაამტკიცებს მესი ვინარის პირველი და ფეხბურთის მეფე! თუმცა დამტკიცება რად უნდა ისედაც N1-ია
    წევრი [?]
    12 აგვისტო 2020 14:06
    2
    ეგრე გააგრძელეთ და ბოლოს რაც მოხდება მგონი ყველამ ვიცით 🔥❤️
    Culé [?]
    12 აგვისტო 2020 14:05
    1
    ციტატა: Tsitsi
    ესენი იმდენს იზამენ, მესი მთელი 90 წუთი ცალი ფეხით ათრევს

    გააგრძელონ... გაბრაზებული უკეთ თამაშობს. შორს რომ არ წავიდეთ, "ბაიერნს" ვხვდებით და, ნოიერის მაგალითი საუკეთესოა. ახლა მანუელი ჩუმადაა, მაგრამ ვინც ბევრი ილაპარაკა, იმათ სიურპრიზებს უმზადებს ლეო!
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    ფანი [?]
    12 აგვისტო 2020 13:48
    7
    კაროჩე ამ გერმანელებზე დელუზიური ხალხი არ არსებობს რაა...ყველაფერი შეუძლიაო რა შეუძლია ერთი მითხარით გოლების გატანის გარდა და იქაც ვერ აჯობაა ლაციოში მოთამაშე იმობილეს...ან ლიგაზერო წინასწარ ზეიმი არ შეიძლება ამათ 1999 წლიდან უნდა ახსოვდეთ მარტო 2015 წელს რო თავი დავანებოთ...ვითომ ფსიქოლოგიურ ომს აუცხადებენ მესის არადაა პირიქითაა ფაქტიურად ზედმეტ წნეხს ხსნიან, საუკეთესოებს ყოველთვის განსაკუთრებით მაღალ დონეზე მოეთხოვებათ თამაში და აჰაა იყოს ახლა ეგ წნეხი ლევანდოვსკიზე და ვნახოთ როგორ გაუმკლავდება პოლონელი, რომ ჩააგდოს თამაში პროსტა მერე სად მიდის ეს მთელი ფაშისტური ნაცია ეგაა საინტერესო...რომ გაღუნავს პერსონალურად მესი მაგ ნაქებ ნადიდებ ბაიერნს მერე კითხონ ერთი პრესკონფერენციებზე ვინაა საუკეთესოო და წავა გაპრავებები მესი ისეთია 100 წელიწადში ერთხელ რომ შეხვდები და ის მსოფლიოს საუკეთესოა და ის სხვა დონეზე იყოო....მიდი ლეო ვიცირო გესმის და იგებ ამ
    კომენტარებს და ისიც ვიცი ორმაგად მოინდომებ...ოღონდ შენ ირბინერა არც ბაიერნის დაცვაა შენი დამჭერიდა ნახევარდაცვა ხო საერთოდ ერთი გორეცკას იმედად არიან რომელსაც მოედნიდან გააქრობს დეიონგი ბუსკეცის დუეტი დარწმუნებული ვარ
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გულშემატკივარი [?]
    12 აგვისტო 2020 13:47
    9
    რაც შეიძლება მეტმა ილაპარაკოს ბაიერნის უდავო ფავორიტობაზე:))) უფრო მეტი მოტივაციით გამოვა გუნდი მოედანზე
    წევრი [?]