კიკე სეტიენის შეცვლის 3 კანდიდატი

  • 12-08-2020, 00:34
  • კიკე სეტიენის შეცვლის 3 კანდიდატი

    "ბარსელონა", მომავალ სეზონში, შესაძლოა, კიკე სეტიენმა აღარ გაწვრთნას. იმ შემთხვევაში, თუ ასე მოხდა, კატალონიურ კლუბს ესპანელი სპეციალისტის შეცვლის 3 კანდიდატი უკვე ჰყავს.

    არგენტინელი ჟურნალისტის, ვერონიკა ბრუნატის ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" მთავარი მწვრთნელის პოსტზე მაურსიო პოჩეტინოს, მარსელო გალიარდოს ან გარსია პიმიენტას დანიშვნის ვარიანტებს განიხილავს.

    პოჩეტინომ ჩემპიონთა ლიგის გასულ სეზონში თავი კარგად წარმოაჩინა. მაურისიომ ლონდონის "ტოტენჰემი" ლიგის ფინალში გაიყვანა, თუმცა მას ევროპის ყველაზე პრესტიჟული ტურნირის მოსაგებად ცოტა დააკლდა.

    გალიარდო "რივერ პლეიტში" შესანიშნავად გამოიყურება. არგენტინელმა სპეციალისტმა, ლიბერტრადორესის თასის 2-ჯერ მოგებასთან ერთად, სხვა უამრავი ტიტული დაისაკუთრა.

    კატალონიელები, შესაძლოა, შორს არ წავიდნენ და პირველი გუნდის მთავარ მწვრთნელად პიმიენტა დანიშნონ, რომელიც, ამჟამად, "ბარსა ბ-ს" ხელმძღვანელობს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 12:51

    და ეს ვერონიკა ბრუნატი ბართომეუს საყვარელია თუ რა ხდება. საიდან იცის იმ აჩკარიკას რა მოუვა თავში.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    12 აგვისტო 2020 10:33

    ამ არგენტინელმა ჟურნალისტმა საიდან გაიგო ეს ამბავი, კატალონიელებმა ვერ გაუგეს ამ აჩკარიკას თუ რას აპირებს ეს დე...

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 10:29

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: neymar-jr..
    პოჩეტინო ან პიმიენტა

    ჰო მართლა რეალს ლალიგა რო გადასცეს მაშინ აქ შემოდიოდა ერთი რიკი პუჩი და გვილოცავდა რაღაც რაღაცებს ახლა სად წავიდა რო მიულოცო გუარდიოლას მასტერკლასი სად ხარ პუჩიტო აღარ ჩანხარ რაღაც როგორია მოლოცვები მოგწონს ეხლა ? გამაიხედე გიცანი მოდი მოგვილოცე ისევ.
    არც რაღაცნაირი ჩანს 😂 თუმცა ის ობიექტურია და ბევრმა უნდა აიღოს მაგალითი მისგან

    სუ გადაიქისტნენ და გადაშენდნენ საიტიდან. მადლობა პეპს

    😂 😜 😂

    4
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    12 აგვისტო 2020 08:49

    ციტატა: neymar-jr..
    პოჩეტინო ან პიმიენტა

    ჰო მართლა რეალს ლალიგა რო გადასცეს მაშინ აქ შემოდიოდა ერთი რიკი პუჩი და გვილოცავდა რაღაც რაღაცებს ახლა სად წავიდა რო მიულოცო გუარდიოლას მასტერკლასი სად ხარ პუჩიტო აღარ ჩანხარ რაღაც როგორია მოლოცვები მოგწონს ეხლა ? გამაიხედე გიცანი მოდი მოგვილოცე ისევ.
    არც რაღაცნაირი ჩანს 😂 თუმცა ის ობიექტურია და ბევრმა უნდა აიღოს მაგალითი მისგან

    სუ გადაიქისტნენ და გადაშენდნენ საიტიდან. მადლობა პეპს

    5
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 08:27

    პოჩეტინო ან პიმიენტა

    ჰო მართლა რეალს ლალიგა რო გადასცეს მაშინ აქ შემოდიოდა ერთი რიკი პუჩი და გვილოცავდა რაღაც რაღაცებს ახლა სად წავიდა რო მიულოცო გუარდიოლას მასტერკლასი სად ხარ პუჩიტო აღარ ჩანხარ რაღაც როგორია მოლოცვები მოგწონს ეხლა ? გამაიხედე გიცანი მოდი მოგვილოცე ისევ.
    არც რაღაცნაირი ჩანს 😂 თუმცა ის ობიექტურია და ბევრმა უნდა აიღოს მაგალითი მისგან

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 07:21

    ამ სამიდან ყველაზე იაფი და კარგი, თანაც გუნდის სამზარეულოში ჩახედული პიმიენტაა, ლა მასიელებს ამოქაჩავს და არ დაგვჭირდება მილიონების გადაყრა.

    5
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 02:29

    ლუჩო,ვენგერი,პიმიენტე ეს სამი სხვა არავინ

    1
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 01:45

    Galiardo magari vinmea magram evropashi gamoucdeloba aisaxeba masze rogorc tata martinos dros moxda. Pimienta sulit gulit chartulia yvela processhi da icis rogoria shignit barsa da gaartvas unda tavi, magram... Aqac magram im pontshi rom, ver aqvs is statusi jer da ver gaudzghveba iset varskvlavebs rogoric mesia. Ai poche imena is temaa vinc mesistan saerto enas uceb naxavs da danarchenebistvis ki is avtoriteti iqneba rac aklia zustad barsas. Poche daakvdeba barsas.

    1
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    12 აგვისტო 2020 01:18

    გალიარდო <3

    0
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 00:49

    ვინ ბაბასირები არიან? გარონადალეულები???

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 აგვისტო 2020 00:42

    გალიარდო არა ლეღვი პოჩეტინო მშვენიერი ვარიანტია თუ არ გამოვიდა პიმიენტა უნდა დანიშნონ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV