ძროხების ვერდიქტი: მოიგებს თუ არა "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგას?

  • 11-08-2020, 01:06
  • ძროხების ვერდიქტი: მოიგებს თუ არა "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგას?

    Marca სახალისო ვიდეოს გვთავაზობს. 

    2019/20 წლების სეზონის გადარჩენის ერთადერთი შანსი "ბარსელონასთვის" ჩემპიონთა ლიგის მოგებაა. კატალონიური გუნდის მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი, ალბათ დარჩენილი მატჩების წარმატებით დასრულების ტაქტიკას იმუშავებს, მისი შვილი, ლარო სეტიენი კი ლიგის მოგების სურვილით ძროხებს მიმართავს.

    "ბაიერნის" წინააღმდეგ გასამართ თამაშთან დაკავშირებით პირუტყვის პოზიცია, სამწუხაროდ, ცნობილი არ არის, თუმცა, დიდი ალბათობით, დიდი წნეხის ქვეშ მოქცეული "ბარსას" ხელმძღვანელის მიმართ ძროხები მორალურ მხარდაჭერას არ დაიშურებენ. 

    ვიდეო

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 19:46

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: neymar-jr..
    https://www.facebook.com/lashagurgenidzeactor/videos/596654324603862

    ციტატა: BlauGrana_DS
    neymar-jr..,
    ვერ გადაუტანიათ ყანამადრიდისტებს რომ ბარსა გავიდა და მათი ძროხების გუნდი რეალი გავარდა.
    მარკა კიდე ტვ ობიექტივი, ტვ იმედი და ასავალ-დასავალია.

    100%

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: neymar-jr..
    მარკა/ტვ იმედი

    მარკა უფრო მთავარი არხია

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    როგორც საქართველოში მთავარი არხი ისეა

    ცდები იმედივით მიკერძოებული არხი მეორე არაა ეგ ისეთივე თავისუფალია როგორც მიშას დროინდელი რუსთავი ორი იყო და ეხლანდელი ობიექტივი იმედი და მარკაა მე არცერთს არ ვუჭერ მხარს (ყველას ერთად შეს.ა ბალოტელიმ) აქ არცაა ამის ადგილი მარა უბრალოდ ერთი ერთში ჯდება ტვ იმედი და მარკა თორე გავკარი მთავარსაც იმედსაც მარკა მუნდოსაც

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    1/1 ტვ იმედი და ობიექტივია

    ობიექტივს ვაფშე ტელევიზიად არ აღვიქვამ, რაც შეეხება მთავარ არხს მხოლოდ ცუდებზე ამბობენ კარგს არ ლაპარაკობს ეგ არხი აი იმედი კი კარგასაც ამბობს და ცუდს. თავის დროზე რუსთავი მხოლოდ კარგს ლაპარაკობდა და აი ეგაა განსხვავება. თორე ისე მეც გავკარი ერთსაც მეორესაც მესამეცსაც და რომელ მთავრობებსაც კრიშავენ იმათთაც.
    ისე მუდო დეპორტივომ რა დააშალა ასე თუ ისე ობიექტურები არიან.
    ასავალ-დასავალი იმიტომ მევასება გაზეთი და ასევე ტვ იმედი რომ ორშაბათობით ასტროლოგიული პროგნოზებია მიხეილ ცაგარელის და მე ასტროლოგია მაგრად მევასება და ჩემი მეორე ჰობია (გატაცებაა) ფეხბურთის შემდეგ

    გეტყობა კაი ქოცი ხარ

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 16:15

    ციტატა: neymar-jr..
    https://www.facebook.com/lashagurgenidzeactor/videos/596654324603862

    ციტატა: BlauGrana_DS
    neymar-jr..,
    ვერ გადაუტანიათ ყანამადრიდისტებს რომ ბარსა გავიდა და მათი ძროხების გუნდი რეალი გავარდა.
    მარკა კიდე ტვ ობიექტივი, ტვ იმედი და ასავალ-დასავალია.

    100%

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: neymar-jr..
    მარკა/ტვ იმედი

    მარკა უფრო მთავარი არხია

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    როგორც საქართველოში მთავარი არხი ისეა

    ცდები იმედივით მიკერძოებული არხი მეორე არაა ეგ ისეთივე თავისუფალია როგორც მიშას დროინდელი რუსთავი ორი იყო და ეხლანდელი ობიექტივი იმედი და მარკაა მე არცერთს არ ვუჭერ მხარს (ყველას ერთად შეს.ა ბალოტელიმ) აქ არცაა ამის ადგილი მარა უბრალოდ ერთი ერთში ჯდება ტვ იმედი და მარკა თორე გავკარი მთავარსაც იმედსაც მარკა მუნდოსაც

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    1/1 ტვ იმედი და ობიექტივია

    ობიექტივს ვაფშე ტელევიზიად არ აღვიქვამ, რაც შეეხება მთავარ არხს მხოლოდ ცუდებზე ამბობენ კარგს არ ლაპარაკობს ეგ არხი აი იმედი კი კარგასაც ამბობს და ცუდს. თავის დროზე რუსთავი მხოლოდ კარგს ლაპარაკობდა და აი ეგაა განსხვავება. თორე ისე მეც გავკარი ერთსაც მეორესაც მესამეცსაც და რომელ მთავრობებსაც კრიშავენ იმათთაც.
    ისე მუდო დეპორტივომ რა დააშალა ასე თუ ისე ობიექტურები არიან.
    ასავალ-დასავალი იმიტომ მევასება გაზეთი და ასევე ტვ იმედი რომ ორშაბათობით ასტროლოგიული პროგნოზებია მიხეილ ცაგარელის და მე ასტროლოგია მაგრად მევასება და ჩემი მეორე ჰობია (გატაცებაა) ფეხბურთის შემდეგ

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 15:59

    https://www.facebook.com/lashagurgenidzeactor/videos/596654324603862

    ციტატა: BlauGrana_DS
    neymar-jr..,
    ვერ გადაუტანიათ ყანამადრიდისტებს რომ ბარსა გავიდა და მათი ძროხების გუნდი რეალი გავარდა.
    მარკა კიდე ტვ ობიექტივი, ტვ იმედი და ასავალ-დასავალია.

    100%

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: neymar-jr..
    მარკა/ტვ იმედი

    მარკა უფრო მთავარი არხია

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    როგორც საქართველოში მთავარი არხი ისეა

    ცდები იმედივით მიკერძოებული არხი მეორე არაა ეგ ისეთივე თავისუფალია როგორც მიშას დროინდელი რუსთავი ორი იყო და ეხლანდელი ობიექტივი იმედი და მარკაა მე არცერთს არ ვუჭერ მხარს (ყველას ერთად შეს.ა ბალოტელიმ) აქ არცაა ამის ადგილი მარა უბრალოდ ერთი ერთში ჯდება ტვ იმედი და მარკა თორე გავკარი მთავარსაც იმედსაც მარკა მუნდოსაც

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    1/1 ტვ იმედი და ობიექტივია

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 10:42

    neymar-jr..,
    ვერ გადაუტანიათ ყანამადრიდისტებს რომ ბარსა გავიდა და მათი ძროხების გუნდი რეალი გავარდა.
    მარკა კიდე ტვ ობიექტივი, ტვ იმედი და ასავალ-დასავალია.

    8
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 10:17

    ციტატა: neymar-jr..
    მარკა/ტვ იმედი

    მარკა უფრო მთავარი არხია

    ციტატა: JasoN
    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    როგორც საქართველოში მთავარი არხი ისეა

    7
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 10:01

    აი სად უნდა იყოს კიკე, ბარსაში რა უნდოდა ამ ყანას?

    4
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 09:29

    მარკა/ტვ იმედი

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    11 აგვისტო 2020 09:16

    ღადაობენ ეს ჩემისები 😁

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 08:00

    თქვენი დედა მოვ..ან რა ოჯახი ხართ თქვე ოჯახ მოხნულებო სი.ი მამის სი.ი შვილი ყველა ჩვენ დაგვცინის არ გამიკვირდება მაგ ძროხებს ბარსას ფეხბურთელების სახელი რო ერქვას ამიტომაც ეშლება მოედანზე იმ ფერმერს თუ სადაა გასაკვირია მაგის ხელში თუ რაა ის ნახევრად შავი ალბათ დემბელეა ფუ თქვენი ოჯახი მოვ..ან
    იედია ბაიერნი გადაუვლ გადმოუვლის და ამას გააგდებენ თორე ეს რო დატოვონ ინფარქტი დამარტყამს ასეთი ლიგის დედას შევე.ი მთელი მსოფლიო დაგვცინის ჯობია წავაგოთ თან დიდი ანგარიშით რომ მოხდეს ცვლილებები ეს რა ხალხია რა ოჯახია ბართომეუ შენი დედაც ეს რაუქენი კლუბს

    და ამ მარკასიც დედას ვსტენე

    5
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 04:51

    რა დაბალი დონეა ეს მარკას სტატიები.... ესეთი ბინძური და მიკერძოებული მედია მარტო ლანძღვის ღირსია... თუმცა რეალის და პერესის მონები არიან და სხვას რას უნდა ელოდე

    11
    გასულია
    Datobioshock გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 02:01

    სეტიენის საბრატოა

    8
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 01:09

    აქამდე სად იყავი ეგ გვაკლდა ზუსტად ძროხების მხარდაჭერა

    7
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV