ლიონელ მესიმ დასვენების დღეს ვარჯიში გადაწყვიტა

  • 11-08-2020, 00:24
  • ლიონელ მესიმ დასვენების დღეს ვარჯიში გადაწყვიტა

    როგორც ჩანს, ლიონელ მესის 5-წლიანი პაუზის შემდეგ ჩემპიონთა ლიგის მოგება ძალიან უნდა. მიუხედავად იმისა, რომ დღეს "ბარსელონას" ფეხბურთელები ისვენებდნენ, არგენტინელი "სიუტატ ესპორტივაზე" გამოცხადდა და სავარჯიშო მოედანზე 1 საათი და 30 წუთი გაატარა. ეს ინფორმაცია კატალონიურმა Sport-მა ახლახანს გაავრცელა. 

    გუნდის სრული შემადგენლობა ხვალ, ადგილობრივი დროით 09:30 საათზე ივარჯიშებს, ხუთშაბათს კი "ბარსა" პორტუგალიაში გაემგზავრება. 

    მიუნხენის "ბაიერნთან" მატჩი, რომელიც 14 აგვისტოს, თბილისის დროით 23 საათზე დაიწყება, ლიგის ნახევარფინალისტის ვინაობას გაარკვევს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Pique_3 წევრი [?]

    11 აგვისტო 2020 17:17

    ეეეე აქანე დეენძრა ბავარიას

    0
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 12:31

    ყველაზე მეტად გული იმაზე მწყდება(დარწმუნებული ვარ მესისაც), რომ ლუზერი და უუნარო ხელმძღვანელობის გამო , ლუზერი ზიდანის დამოძღვრილ , ბოღმიანების გუნდს და მესის ბულკებს ისტორია დააწერინეს , ალბათ ყოველთვის გვექნება მთელ მსოფლიოში მესის სპექტაკლის მოყვარულებს , რაღაც სიცარიელე , რასაც წელს მესის ჩემპიონთა ლიგა , მიუხედავად იმისა , რომ ფავორიტად არავინ გვთვლის(კიდევ ერთი კურიოზი , გუნდში მესი გყავდეს და ფავორიტად არ ითვლებოდე) და შემდეგ მსოფლიო ჩემპიონობა თუ შეგვივსებს . წლები გავა და ყველა ბოღმის ბუკეტი აღიარებს მერე , თუ ვინ არის ისტორიაში საუკეთესო .

    4
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 09:54

    მაგარი კაცი და მისაბაძი მაგალითი ყველა ბარსელონელისთვის.

    18
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 03:56

    კულიბალის რომ ბურთი მოპარა ამან და გოლის ეპიზოდში რაც იკისრა კიდე, მანდ აჩვენა ყველას რა შემართებით არის წელს ლიგაზე. ისე სუაც რომ დაგებუქსირებია და დივანზე ნაწოლი ერთი ადგილი არ გაუსივდეს მთლად მაგარი იქნებოდა (მეზობლები კი ხართ).
    ის ბოატენგი რომ ნახავს ამ news ხო საერთოდ კანკალით გამოვა სათამაშოდ.
    იტოგში ბარგს უნდა ალაგებდეს ბავარია და 14 რიცხვის ლისაბონი - მიუნხენის ბილეთს ჯავშნიდნენ ის დროა რა.

    16
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    11 აგვისტო 2020 03:50

    ფორმაში უნდა იყოს ბიჭს და მიდი შვიდი იკლავს ვარჯიშით თავს😀3 თამაში უნდა მოიგო მხოლოდ 3 ჰობიტო🙃😂😂

    4
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 02:14

    მიდი ლომო, მხოლოდ შენ შეგიძლია თამაშის ბედი შენ მარცხენაზე დაიხვიო

    9
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 02:12

    მერე იტყვიან სტადიონზე არ დარბის ეზარებაოო 😁 ბაიერნს გავცდეთ და გვარდი მესის ვერ მოუგებს დარწმუნებული ვარ

    16
    გასულია
    Magician Culé [?]

    11 აგვისტო 2020 01:48

    ყველა მხრივ სამაგალითოა.

    12
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 01:15

    რაღაც სასწაულისთვის მეზადება ეტყობაა 😍

    8
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 01:00

    აბა დანარჩენებივითი კი არ არის ერთი ადგილის განძრევა რო ეზარებათ

    8
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 აგვისტო 2020 00:58

    ოპაა სერიოზულად ემზადება ლომიიი

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 00:52

    წელს ურთულესი იქნება ლიგის მოგება, ყველა ეტაპზე საუკეთესო გუნდი გვხვდება. შარშან უნდა მოეგოთ და წელს აღარავინ მოთხოვდათ

    8
    გასულია
    Arthur008 წევრი [?]

    11 აგვისტო 2020 00:30

    Wooow

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV