რატომ არ ათამაშა სეტიენმა რიკი პუჩი და ანსუ ფატი?

  • 10-08-2020, 18:40
  • რატომ არ ათამაშა სეტიენმა რიკი პუჩი და ანსუ ფატი?

    კიკე სეტიენმა "ნაპოლისთან" მატჩში რიკი პუჩი და ანსუ ფატი სათადარიგოთა სკამზე დატოვა.

    Marca-ს ცნობით, კლუბის ხელმძღვანელობა ამ ფაქტით გაკვირვებულია. ისინი დუეტის მოედანზე ხილვას მეორე ტაიმში ელოდნენ.

    თავის მხრივ, მწვრთნელმა საფლეიოფო დაპირისპირებებში ფეხბურთელებს "ბარსა ბ-ს" დახმარების უფლებაც არ მისცა.

    მათ ნაცვლად სეტიენმა მონჩუ შემოუშვა, რომელმაც "ბარსა ბ-ს" შემადგენლობაში უკანასკნელი 3 შეხვედრა სრულად ითამაშა.

    ზედა დივიზიონში ვერდაწინაურების გამო კატალონიელებმა 10 მილიონი ევრო დაკარგეს.

    მატჩის შემდგომ სეტიენმა განაცხადა, რომ შეუსაბამო გარემოებების გამო პუჩისა და ფატის სკამზე დატოვება მოუწია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    11 აგვისტო 2020 12:38

    როგორ გგონიათ , ბართუშას გარეშე მაგ გადაწყვეტილებას მიიღებდა ფერმერი ? ეს სათვალებიანი კვერცხი არის ჩვენი მტერი , მიწასთან გაასწორა გუნდი , არ უნდოდა სარეზერვო გუნდის დაწინაურება , ალბათ სახელფასო ბიუჯეტი გაეზრდებოდა . როგორ დიდი სიამოვნებით მივუნაყავდი , იმ გამოთაყვანებულ სახეს .

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 00:22

    აი ამ კაცს უნდა მოუ..ნა ყველაფერი აქ არ ათამაშებს და არც ბარსა ბ ს დაახმარა ამ ოჯახნაქაჩავებმა

    იმედია გაასაზიზღრებენ გააგდებენ და მოიყვანენ პოჩეტინოს

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    10 აგვისტო 2020 22:40

    რავიცი ამ ბიჭებს რო უარი რთქვათ თამაშე შანსი არაა, ვერც გაბედავდნენ თან თავის ბარსა ბ უნდლრბთნ აუტყრრბოდათ და სეტიენის. ბრალია რა10 ლიმონი რა ჩემი ფეხებია იმეთნ რო მეორე დიზიონში იქნებიდნენ და უფრო განვითარდებოდა ყველა და მოკლედ რა

    1
    გასულია
    alen halilovic ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 22:03

    სიურპრიზს ხომ არ უმზადებს ჯიგრებს? თან როგორ აარიდა თავი პასუხს. იდეაში თუ ესეა მართლა არაფერში სჭირდებოდა ნაპოლისთან. ვნახოთ ვნახოთ...

    2
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    10 აგვისტო 2020 21:19

    ამ ჩემბლერეს იმედი არცერთი წამი არ მაქვს. ეს ვაბშე დაცვაში ჩაჯდება ბაიერნთან და კოდეც ამოიტენება. ესაა მშიშარა ქათამი ზუსტად ანგარიშის შენარჩუნებამ და ჯოპას მოჭერამ დაღუპა ბარსა ბოლო წლები და ერთნაირმა ქათამმა ტრენერებმა. თუ იღბალმა დაგვა..ვა მარტო მაშინ გავცდებით ბავარიას.

    2
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 20:06

    ფატი იმიტომ არ ათამაშა რომ ფერმერია, პუჩი იმიტომ არ ათამაშა რომ დონე ფეხბურთელი არ არის. ალენია რომ ბარსაში თამაშობდეს რაკიტიჩის ნაცვლად ეგ დაიწყებდა სასტარტოდან

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    10 აგვისტო 2020 19:27

    ისე არ შეგეცოდათ ჩვენი სამწვრთნელო "შტაბი" ნაპოლისთან მატჩში?
    როგორ ცუციკებივით იჯდნენ, არც სიხარული არც ნერვიულობა თუ რამე ემოციები. გული დამეწვა.
    ეტყობა იმ სარაბიას მაგრა დაურხიეს ვაბშე ხმას აღარ იღებდა, და არც ესეთი მიმკვდარებული ხელმძღვანელობა გვინდა.
    თამაშის შემდეგ როგორ მორიდებით ულოცავდა ბიჭებს.

    2
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 19:25

    იმიტომ არ ათამაშა რომ მენახირე სლეა,ამის ვითომ ტაკტიკოსი დედა მოხნა ყველა კულემ.

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    10 აგვისტო 2020 19:19

    ციტატა: davidus2020
    კიკე მთლად უბერავს, თუ არ აპირებდა ამ ხალხის დაყენებას ,ბარსა ბ მიეცა , უფრო მეტი შანსი ექნებოდა ხომ?თან 10 მილიონი დაკარგეს

    მეცმაგის გამო ვაგინე მარა მგონი თითონ არ მოინდომეს თამაში ბარსა ბ ში და შეიძლება კიც დასაჯეს რავიცი. მუნირმა და სანდრომ გააკეთეს ეგრე. პორველი გუნდიდან ბარსა ბ ში წავიდნენ და აღარ გაანძრიეს ერთი ადგილი. ბარსა ბ მაგათ დროს გავარდა

    0
    საიტზეა
    sandro barca წევრი [?]

    10 აგვისტო 2020 19:08

    შეუსაბამო გარემოება...ანუ არ გარისკვა და შეტევაში არ წასვლა?მეორე ტაიმში ეგ ითამაშეს და სხვა რა უნდა იფიქრო კაცმა.

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 19:07

    კიკე მთლად უბერავს, თუ არ აპირებდა ამ ხალხის დაყენებას ,ბარსა ბ მიეცა , უფრო მეტი შანსი ექნებოდა ხომ?თან 10 მილიონი დაკარგეს

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV