კარგი ამბავი მესისთვის და ცუდი "ბარსელონასთავის"

  • 10-08-2020, 08:18
  • კარგი ამბავი მესისთვის და ცუდი "ბარსელონასთავის"

    ჩემპიონთა ლიგის 1/4-ფინალში მიუნხენის "ბაიერნთან" დაპირისპირება "ბარსელონას", ისტორიის გათვალისწინებით, კარგს არაფერს ჰპირდება, მაგრამ კატალონიელთა ლიდერს, ლიონელ მესის, მის ერთ-ერთ საყვარელ გუნდთან მოუწევს თამაში.

    "ბაიერნი", "ბარსელონასთვის", ყველაზე არასასრუველი მეტოქეა და ამის მიზეზი მხოლოდ წლევანდელი ძალიან კარგი ფორმა არაა. აი მესის კი "რეკორდმაისტერთან" (ისევე, როგორც რეკორდებთან) თამაში უყვარს.

    ლეოს, "ბაიერნის" წინააღმდეგ სულ 5-ჯერ უთამაშია, მის აქტივში კი 4 გოლი და 2 შედეგიანი გადაცემაა. "ბაიერნის" დონის გუნდთან ეს ძალიან კარგი მაჩვენებელია.

    2009 წელს, ჩემპიონთა ლიგის 1/4-ფინალის პირველ მატჩში, "ბარსელონამ" "ბაიერნი" 4-0 გაანადგურა, მესიმ კი აქტივში დუბლი და საგოლე გადაცემა ჩაიწერა.

    6 წლის შემდეგ, იმავე ტურნირის ნახევარფინალის პირველ მატჩში, კატალონიელებმა ბავარიელებს უკვე 3-0 მოუგეს, ლეომ კი თავი იმავე შედეგით გამოიჩინა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 13:39

    მთავარია მეფე იყოს ჯანმრთელად და იყოს ხასიათზე.

    5
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    10 აგვისტო 2020 13:38

    ციტატა: neymar-jr..
    ეს მატჩი არამარტო დაპირისპირებაა სუას და ლევანდოვსკის მესის ბავარიისა და ტლიკინა მიულერის შორის არამედ ტერშტეგენსა და ნოიერს შორისაც ნოიერი მე ვარ პირველიო რო გაიძახის მემგონი შტეგოც არანაკლებ მოტივირებული უნდა იყოს მესიზე და სუაზე .ისე გრიზმო შეუგდებდეს კაი იქნება ძირითადში სუა უნდა იყოს

    4+3+2+1

    შტეგენი

    სემედო --პიკე -ლანგლე -ალბა

    ბუსი-დეიონგი-რაკიტიჩი

    მესი-გრიზმანი

    სუარესი


    ასე დააყენებდეს კარქი იქნება


    იმედია ეგ მატჩი რო მორჩება ამაყად ვიტყვი არა ისევ სეტიენ ოუტ არამედ
    გიტლერ კაპუტ გასპადა ნემცი

    გასპადა რუსულია, ჰერ ნემეც!

    0
    გასულია
    xavi1899 ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 12:46

    neymar-jr..,
    ყველაფერი კარგია, მხოლოდ რაკიტიჩის ადგილზე ვიდალი ან კუჩი

    0
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    10 აგვისტო 2020 11:14

    მესის ჰეტრიკს ველოდები უნდა ამოტენოს და გააჩუმოს ყველა ისე რო მერე ვეღარ იბლატაონ

    5
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 აგვისტო 2020 10:56

    მიდი რა ლომო უნდა ამოტენო ესენი

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 10:33

    ეს მატჩი არამარტო დაპირისპირებაა სუას და ლევანდოვსკის მესის ბავარიისა და ტლიკინა მიულერის შორის არამედ ტერშტეგენსა და ნოიერს შორისაც ნოიერი მე ვარ პირველიო რო გაიძახის მემგონი შტეგოც არანაკლებ მოტივირებული უნდა იყოს მესიზე და სუაზე .ისე გრიზმო შეუგდებდეს კაი იქნება ძირითადში სუა უნდა იყოს

    4+3+2+1

    შტეგენი

    სემედო --პიკე -ლანგლე -ალბა

    ბუსი-დეიონგი-რაკიტიჩი

    მესი-გრიზმანი

    სუარესი


    ასე დააყენებდეს კარქი იქნება


    იმედია ეგ მატჩი რო მორჩება ამაყად ვიტყვი არა ისევ სეტიენ ოუტ არამედ
    გიტლერ კაპუტ გასპადა ნემცი

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    10 აგვისტო 2020 10:14

    ერთი მასკერანო, ერთი ინიესტა, ერთი ხავი და პუიოლი გვინდა :) :) :)

    4
    გასულია
    Fati წევრი [?]

    10 აგვისტო 2020 08:53

    ამ თამში წარმატების მიღწევა მხოლოდ და მხოლოდ მცველების კარგი თამაშითშეიძლება სურველინშედეგის დადება. ლენგლეს მეიედება და მჯერა რო ამ კონკრეტუნთამაშს უმაღლესნდონეზე ჩაატარებს.რაც შეეხება ნახევარ დაცვას ვფიქრობ დეიონგი ბუსკეცი და რაცარუნდა მძორი იყოს რაკიტიჩინუნდა დადგეს ნ პლიუს კიდევ ერთი ნახევარ მცველი პუჩის სახით მეტი რეატიბისთვის და წინ 2ფორვარდით ვითამაშებდი გრიზმანი მესის დუეტით.

    14
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV