მიულერი: ლევანდოვსკი საუკეთესოა და ამაში პარასკევს დავრწმუნდებით

  • 9-08-2020, 21:03
  • მიულერი: ლევანდოვსკი საუკეთესოა და ამაში პარასკევს დავრწმუნდებით

    მიუნხენის "ბაიერნის" ვარსკვლავი, თომას მიულერი, თვლის, რომ რობერტ ლევანდოვსკი მსოფლიოს საუკეთესო მოთამაშეა. 

    "ამას პარასკევს ვიხილავთ. ლევიმ ამ შეკითხვას პასუხი უნდა გასცეს. "ნაპოლის" წინააღმდეგ მატჩში, მესიმაც ძალიან კარგად ითამაშა. მხოლოდ ჩვენზე და ლევანდოვსკიზე იქნება დამოკიდებული თუ ვის სასარგებლოდ გადაწყდება ეს საკითხი." - მიულერის სიტყვებს Daily Mail ციტირებს. 

    "ბარსელონა" - "ბაიერნის" დაპირისპირება 14 აგვისტოს, ლისაბონში გაიმართება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 13:24

    ვნახოთ ბაზარი არაა, მესიზე მაგარი არავინაა!

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 03:26

    Bazari araa klasnia levana, magari cxriania udaod, magram.... Jeka gvyavs chven miu - LUIS SUAREZ! Da sauketeso 9-is wodebis dasamtkiceblad roca dgeba jeri iq chven jekas jer ar sheurcxvenia tavisi saxeli da martla gagaocebt Sua yvelas. Imena bavariastan da imena LEVANA - SUAS shedarebistvis dadebs wlis (tuara karieris) matchs Sua.
    Samjer akocebs tavis sam tits sua paraskevs!!! Viska Sua!

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 აგვისტო 2020 01:29

    იბლატავეთ იბლატავეთ სანამ დრო გაქვთ მოვა მერე მესი და გადაგიგდებთ გლანდებში

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    10 აგვისტო 2020 00:54

    ყველამ ვინც მატჩის წინ იტლიკინა მესმიმ დასდუმა და რავიცი რსვიიც იტლიკინეთ იქნებ ლეუს გადაეკეტოს

    5
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    9 აგვისტო 2020 23:31

    მიულერის ფეხბურთელობა არ გაიშვა არსად.ეს ვინ ჩემი ფეხებია მესიზე რაიმეს რო ამბობს

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 23:20

    დაე იფიქრონ ბარსა დაჭრილია და ყველა ფავორიტია ჩვენთან. მოულოდნელობის ეფექტი კიდე ბევრს ნიშნავს.
    მიოლერი კი კატალონიური სარდელით მინდა ვნახო.

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 22:11

    ამას არ უნდა ამოსცხო ეხლა სახეში რამოსი?
    ჯერ გადახტი და ჰოპ მერე დაიძახე შე ჭუჭუწელია ბიჭო
    თან მინდა სეტიენი გააგდონ თან ასეთ ქედმაღლებს რო მივცეთ საყლაპავ მილში
    თუმცა მირჩევნია ფერმერი გააგდონ და ბართოც ზედ დააყოლონ თორე ამას სხვაგვარად დატოვებენ და მოგვიწევს კიდე ერთი სეზონი მადრიდისტა სარაბიას და ამ ფერმამარაზმატიკის ყურება
    ისე კი ეგრე იძახდა ნოიერიც და მაქვეა მიდი აბა კითხე რა ქნა მერე მაგან და ბოატენგმა შენ თუ არ გახსოვს
    ბართომეუ შენს ოჯახში ვიგულავე ბარსა რო ხვდებოდათ წილისყრაზე გუნდებს ერთ კვირას გლოვობდენ და ეხლა უხარიათ თან დაგვცინიან სადამდე მიიყვანე გუნდი რა უქენი მე შენი ოჯახი მოვ..ან მე შე არაკაცო და რო გამოდიხარ და 2012 ტამდე ბარსას ვჯობივართო შენი ჯიში და ჯილაგი მოვ??ან მე და სრულიად კულე სამყარომ

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    9 აგვისტო 2020 21:55

    Griezzy7,
    მემგონი დაავიწყდათ ეგ მაგრამ არ არის პრობლემა ლეო გაახსენებს 14 ში ❤️

    12
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 21:53

    BARCELONA FOREVER,
    მაშინ ნოიერიც საკაიფოდ გაიწირია თავზე რო გადაუფრინა ბურთმა 💘

    15
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    9 აგვისტო 2020 21:27

    ნოიერის ბლატაობამ მაშინ ბოატენგიც შეიწირა და ეხა შენც არ გაწირო ლევანა 😀

    18
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 21:18

    სულ რო 10 გოლი გაგვიტანოს მესის ნახევრის ნახევარიც არიქნება მაინც არასდროს. ტეხავს ესეთი ფეხბურთელი რო ესე უაზროდ ლაპარაკობს 😏

    21
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 21:10

    წელს ლევანდოვსკი უკეთესია, მაგრამ ზოგადად შედარებაც ტეხავს. ლევანა ძალაინ კარგ ფორმაში მყოფ გუნდში თამაშობს და ესეც გასათვალისწინებელია, მეის კიდე პირიქით

    23
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV