დავიდ ალაბა: “ბარსელონას” ინდივიდუალურად ძლიერი მოთამაშეები ჰყავს

დავიდ ალაბა: “ბარსელონას” ინდივიდუალურად ძლიერი მოთამაშეები ჰყავს

"ბაიერნის" ავსტრიელმა მცველმა, დავიდ ალაბამ, "ბარსელონასთან" დაპირისპირების წინ, რომელიც 14 აგვისტოს გაიმართება, კომენტარი გააკეთა. 

"შემდეგი კვირები გამოკვეთილად კიდევ უფრო ინტენსიური იქნება. გვსურს კარგი მომზადება პორტუგალიაშიც გავაგრძელოთ. "ბარსელონას" კარგი გუნდი ჰყავს, ინდივიდუალურად ძლიერი მოთამაშეებით, თუმცა ჩვენ მათი დამარცხება გვსურს." - ალაბას სიტყვებს "ბაიერნის" ოფიციალური საიტი ციტირებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 9 აგვისტო 2020 22:55
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Ronaldinho.
    იდეაშდი რო ავიღოთ გუშინ სამივე გოლი ერტი კუთხურიდან მეორე მესის ინდივიდუალიმზმით მედასე პენლით გავიდა.გააზრებული შეტევა ორ ტაიმში ალბათ 1-2 ვნახეთ თან გახნილი ქონდათ სივრცეები და არ იყო ავტობუსი.
    ამ ფეხბურთით ჯერ ბაიერნი (მერე სიტი) პროსტა ფანტასტიკაა ,იმედი უნდა გვქონდეს სასწაულების და მესის.ფინალსი პსჟ..ეჰ
    ვისკა ბარსა

    შენ გავიწყდება იტალიის მე-7 გუნდმა რა დღეში ჩაგვაგდო? ხო მიგვაჯაჭვეს ჩვენ კარს.
    ბაიერნი ნაპოლი არ არის და იმდენ მომენტს არ გაანიავებენ რაც იტალიელებმა გაანიავეს.

    და რატო მავიწყდება?ჩემი კომენტარიდან ეგ დასკვნა გამოიტანე და აზრი რო ეგ დამიწერე?))პირიქით რო ვიცი ეგ ყვეაფერი მაგას ემსახურებოსა ჩემი აზრიც რო ძალიან გაგვიჭირდებათქო ამ თამაშით ბეირნერთან და სიტისშტანაც და სასწაული თუ გვიშველისთქო.
    Culé [?]
    #9 9 აგვისტო 2020 21:18
    0
    ციტატა: Ronaldinho.
    იდეაშდი რო ავიღოთ გუშინ სამივე გოლი ერტი კუთხურიდან მეორე მესის ინდივიდუალიმზმით მედასე პენლით გავიდა.გააზრებული შეტევა ორ ტაიმში ალბათ 1-2 ვნახეთ თან გახნილი ქონდათ სივრცეები და არ იყო ავტობუსი.
    ამ ფეხბურთით ჯერ ბაიერნი (მერე სიტი) პროსტა ფანტასტიკაა ,იმედი უნდა გვქონდეს სასწაულების და მესის.ფინალსი პსჟ..ეჰ
    ვისკა ბარსა

    შენ გავიწყდება იტალიის მე-7 გუნდმა რა დღეში ჩაგვაგდო? ხო მიგვაჯაჭვეს ჩვენ კარს.
    ბაიერნი ნაპოლი არ არის და იმდენ მომენტს არ გაანიავებენ რაც იტალიელებმა გაანიავეს.
    Culé [?]
    #8 9 აგვისტო 2020 21:01
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესიმ სეზონის მატჩი უნდა დადოს

    დემბელე არ უნდა ათამაშონ? ათამაშონ და როგორც არ უნდა ითამაშოს მაინც სეზონის მატჩი იქნება😀😀
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #7 9 აგვისტო 2020 20:53
    5
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესიმ სეზონის მატჩი უნდა დადოს

    მთავარია ჯანმრთელობამ და ხასიათმა შეუწყოს ხელი, დანარჩენი ყველაფერი კარგად იქნება.
    ფანი [?]
    #6 9 აგვისტო 2020 20:35
    4
    M10 S9 D11,
    დადებს კიდეც ისე მესის ჰეტრიკი გაასწორებდა
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გულშემატკივარი [?]
    #5 9 აგვისტო 2020 19:09
    10
    უპირათესობა რაც გვაქს ჩემი აზრით ის არის რომ 1 მატჩიანია ყველა დაპირისპირება და როცა გუნდში მესი გყავს ყველაფერი შესაძლებელია მოხდეს) ვისკა ბარსა ვისკა კატალუნია 👏👏👏
    ფანი [?]
    #4 9 აგვისტო 2020 18:34
    9
    ციტატა: Ronaldinho.
    იდეაშდი რო ავიღოთ გუშინ სამივე გოლი ერტი კუთხურიდან მეორე მესის ინდივიდუალიმზმით მედასე პენლით გავიდა.გააზრებული შეტევა ორ ტაიმში ალბათ 1-2 ვნახეთ თან გახნილი ქონდათ სივრცეები და არ იყო ავტობუსი.
    ამ ფეხბურთით ჯერ ბაიერნი (მერე სიტი) პროსტა ფანტასტიკაა ,იმედი უნდა გვქონდეს სასწაულების და მესის.ფინალსი პსჟ..ეჰ
    ვისკა ბარსა


    Me piradad ar gamovricxav imas ro barsam shegnebulad ar achvena tavisi is tamashi romlitac apirebs ligis mogebas (anu xarwmunebuli iyo ro gavidoda minimumit) da saertod araa urigo gatvla ase tua martlac. Ai awi gvachvenos unda is tamashebi romelsac testavs daxurul varjishebze. Ara mgonia ro barsa ase advilad datmobs aset nawvaleb sezonshi amodena gavlil gzas da gadasarevi shansis qonit (erttamashiani pleofebs vgulisxmob) Mesis gushindeli burtis moparva kulibalize eg dzaan nateli magaliti mgonia imisi ro dzzaalian unda luga da mas tu unda da wyuria mtrisaaas.... 9 bavaria daetakos da 11 siti tugind. bachanchyala bavshvivit miaxta da mopara burti imxela sles (golis epizodi xo kide calke temaa) dzaan damyxtavs yvela gundels mesis mag kadrebs ro naxaven da warmomidgenoa daje xval varjishze yvela magis laparakit iqneba eg ra ikisrao da meti araferia muxtis micema da ki mica eg muxti da dalshe movides nebismieri gundi.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 9 აგვისტო 2020 18:03
    6
    იდეაშდი რო ავიღოთ გუშინ სამივე გოლი ერტი კუთხურიდან მეორე მესის ინდივიდუალიმზმით მედასე პენლით გავიდა.გააზრებული შეტევა ორ ტაიმში ალბათ 1-2 ვნახეთ თან გახნილი ქონდათ სივრცეები და არ იყო ავტობუსი.
    ამ ფეხბურთით ჯერ ბაიერნი (მერე სიტი) პროსტა ფანტასტიკაა ,იმედი უნდა გვქონდეს სასწაულების და მესის.ფინალსი პსჟ..ეჰ
    ვისკა ბარსა
    ფანი [?]
    #2 9 აგვისტო 2020 18:03
    7
    Ox dembo sastavshi shens kraize da sheni gadmogdebuli ena manaxos dembos aqtiurobam da tu ginda gadmodi mere mainc barsashi. Magari uswrafesi dueli ki iqneba ise da qec agadzrobs siqas uechveli iseti mowyurebulia.
    Grizmo sua dembo win, amat ukan mesi frenki da busi. Ai tu imdeni ar gaitanon ramdensac moisurveben naxet ra. Пан или пропал
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 აგვისტო 2020 16:18
    24
    მესიმ სეზონის მატჩი უნდა დადოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued